Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіальної громади в смт.Линовиця Прилуцького району Чернігівської області"
Очікувана вартість
5 513 768,00 UAH
UA-2020-09-23-005752-b 1613c3f06d07467ebaae6468df935fb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Приходько

+380953157683 antonovkacity2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Линовицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04412455
Місцезнаходження: 17584, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький район, смт. Линовиця, вул. Шевченка,1
Контактна особа: Ірина Приходько
+380953157683
antonovkacity2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 09:55
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 12:12
Очікувана вартість: 5 513 768,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 137,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Учасникам, які виявлять бажання взяти участь в тендері ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно попередньо здійснити відвідування об'єкту перед подачею пропозицій для ознайомлення з робочим проектом !!!!! Реєстрація в книзі відвідувань замовника обов'язкова!!!!!
Дана вимога буде вирішальною при розгляді тендерних пропозицій.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіальної громади в смт.Линовиця Прилуцького району Чернігівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17584, Україна, Чернігівська область, Прилуцький р-н, смт. Линовиця, Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після підписання сторонами Акту виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 17:06
проект договору адмін..doc
07 жовтня 2020 17:06
тендерна документація.doc
28 вересня 2020 16:27
1 додаток (форма пропозиції).doc
24 вересня 2020 12:18
Дефектні акти.pdf
23 вересня 2020 12:15
відомість обсягів робіт.pdf
07 жовтня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 17:06
проект договору адмін..doc
29 вересня 2020 11:27
проект договору адмін..doc
28 вересня 2020 16:27
проект договору адмін..doc
24 вересня 2020 15:42
проект договору адмін..doc
23 вересня 2020 12:15
проект договору адмін..doc
07 жовтня 2020 17:06
тендерна документація.doc
29 вересня 2020 10:17
тендерна документація (9).doc
28 вересня 2020 16:07
тендерна документація (9).doc
24 вересня 2020 12:18
тендерна документація (9).doc
23 вересня 2020 12:15
тендерна документація (9).doc
28 вересня 2020 16:27
1 додаток (форма пропозиції).doc
28 вересня 2020 16:07
1 додаток (форма пропозиція).doc
24 вересня 2020 12:18
Дефектні акти.pdf
23 вересня 2020 12:15
відомість обсягів робіт.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного завдання
Дата подання: 24 вересня 2020 10:46
Дата відповіді: 24 вересня 2020 12:36
Відповідно до тендерної документації надана відомість обсягів робіт без зазначення видів, марок та характеристик матеріалів та конструкцій, які застосовуються при виконанні того чи іншого конструктиву, зокрема щільність та товщина утеплювача, технічні характеристики віконних та дверних профілів, діаметр та розмір чарунок сітки для армування стяжок і таке інше. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації з цього питання, а саме надати дефектний акт з визначенням матеріальних ресурсів відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми розглянули ваше запитання і внесли доповнення до тендерної документації.
щодо проєкту договору
Дата подання: 24 вересня 2020 14:32
Дата відповіді: 24 вересня 2020 15:35
Доброго дня, Замовнику. Розглянувши проєкт договору, просимо привести у відповідність: 1. в пункті 11.9. проєкту договору вказати посилання на відповідний пункт (п.12.5.3. не існує); 2. в пункті 12.6. проєкту договору посилання на пункт 13.1. не є вірним; 3. пункт 12.9. проєкту договору необхідно вилучити, так як за умовами договору непередбачена попередня оплата; 4. пункт 11.6. проєкту договору не закінчений; 5. в пункті 15.11. проєкту договору в підпункті 8) вказати відповідну частину, статтю та закон; далі іде 11.2. - це що? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДОБРОГО ДНЯ!МИ РОЗГЛЯНУЛИ ВАШЕ ЗАПИТАННЯ, ТОМУ СВОЄЧАСНО ВІДРЕАГУВАЛИ І ВИПРАВИЛИ НЕДОЛІКИ.ДЯКУЄМО!
Щодо технічного завдання
Дата подання: 24 вересня 2020 15:33
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:00
Дякуємо за швидке реагування на наші зауваження, але доданий дефектний акт не вирішує порушених питань щодо характеристик, марок, товщини, щільності матеріалів і конструкцій, які зазначені в кресленнях робочого проекту і які необхідно використовувати при виконанні будівельних робіт, тобто вами сформований дефектний акт лише на підставі позицій локального кошторису типа «робота». Просимо надати дефектний акт з матеріалами. Дякуємо за розуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний час робочий проект не можемо надати. В тендерній документації прописана умова відвідування будівельного майданчика.
Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 25 вересня 2020 09:56
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:03
В розділі 3, пункт 3, підпункт 3.8 , абзац 3 Тендерної документації поставлена вимога надання копій установчих документів, ліцензій та дозволів на виконання робіт під час відвідування будівельного майданчика. Не зрозуміло в якому законодавчому акті прописана дана вимога? Якщо під час підготовки документів тендерної пропозиції організація чи ФО-П ще не є УЧАСНИКОМ, а тільки має намір взяти участь у тендерній закупівлі? Інформація про будь-яке підприємство чи організацію є в єдиному державному реєстрі (ЄДРПОУ) у вільному доступі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Наявність додатків до тендерної документації
Дата подання: 28 вересня 2020 09:16
Дата відповіді: 28 вересня 2020 15:52
Викладіть будь-ласка додатки до тендерної документації, а саме додаток 1 "Пропозиція"
Відповідь: Буде внесено зміни до тендерної документації, та прикріплений ДОДАТОК 1.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 28 вересня 2020 15:08
Дата відповіді: 28 вересня 2020 15:51
Шановний замовнику, аналогічним договором, відповідно до умов Вашої тендерної документації, є договір, предметом якого є виконання робіт з будівництва та ремонту (в т.ч. реконструкції) вуличного (зовнішнього) освітлення. Просимо Вас обгрунтувати підстави для надання саме такого аналогічного договору, оскільки назва закупівлі "Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіальної громади в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області" не відповідає даному типу робіт, а саме виконання робіт з будівництва та ремонту (в т.ч. реконструкції) вуличного (зовнішнього) освітлення. Просимо внести зміни до тенедерної документації згідно даного питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Буде внесено зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Шуляк Павло Миколайович 4 177 700,00
UAH з ПДВ
3 333 330,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВАНТАРУС" 4 228 564,99
UAH з ПДВ
3 333 332,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАЛАК Т 4 591 237,24
UAH з ПДВ
3 333 333,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГУЛА О.М. 4 836 494,55
UAH з ПДВ
3 333 333,33
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУДКОМФОРТ" 4 860 218,70
UAH з ПДВ
3 944 444,44
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МПБП Стимул" 4 873 426,34
UAH з ПДВ
3 999 997,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:43
r_120_ДЦ_ДЦ.rtf
14 жовтня 2020 16:42
120_ДЦ_ДЦ_2 пояснюв.rtf
14 жовтня 2020 16:42
120_ДЦ_ДЦ_6.rtf
14 жовтня 2020 16:42
120_ДЦ_ИВР.rtf
14 жовтня 2020 16:40
форма пропозиція (1).pdf
14 жовтня 2020 16:39
120_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
14 жовтня 2020 16:38
120_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
14 жовтня 2020 16:38
120_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
14 жовтня 2020 16:38
120_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
14 жовтня 2020 16:37
120_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
14 жовтня 2020 16:33
120_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
14 жовтня 2020 16:33
120_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
14 жовтня 2020 16:32
120_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
14 жовтня 2020 16:32
120_ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
14 жовтня 2020 16:32
120_ДЦ_ЛС1_6-1-3.rtf
14 жовтня 2020 16:32
120_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
14 жовтня 2020 16:31
120_ДЦ_ДЦ_4.rtf
13 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:49
договір оренди кран.pdf
13 жовтня 2020 16:46
Виписка з ЄДР субпідр.pdf
13 жовтня 2020 16:46
Витяг з ЄДР 13.10.2020р..pdf
13 жовтня 2020 16:46
Гарантійний лист 2.pdf
13 жовтня 2020 16:46
гарантійний лист.pdf
13 жовтня 2020 16:45
довідка про довкілля.pdf
13 жовтня 2020 16:45
довідка про Статут.pdf
13 жовтня 2020 16:45
Договір щодо ліцензії.pdf
13 жовтня 2020 16:44
інженер.pdf
13 жовтня 2020 16:42
паспорт 1,2.pdf
13 жовтня 2020 16:42
робітник.pdf
13 жовтня 2020 16:42
форма пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 16:40
Договірна ціна.rtf
13 жовтня 2020 16:39
107_ДЦ_ДЦ_6.rtf
13 жовтня 2020 16:39
107_ДЦ_ИВР.rtf
13 жовтня 2020 16:38
107_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
13 жовтня 2020 16:38
107_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
13 жовтня 2020 16:38
107_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
13 жовтня 2020 16:38
107_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
13 жовтня 2020 16:38
107_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
13 жовтня 2020 16:37
107_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
13 жовтня 2020 16:37
107_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
13 жовтня 2020 16:37
107_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
13 жовтня 2020 16:37
107_ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
13 жовтня 2020 16:37
107_ДЦ_ЛС1_6-1-3.rtf
13 жовтня 2020 16:37
107_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
13 жовтня 2020 16:25
11. Відгук Укрнафти.pdf
13 жовтня 2020 16:25
107_ДЦ_ДЦ_4.rtf

Публічні документи

14 жовтня 2020 15:48
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:48
Цінова пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 15:48
Довідки з банку.pdf
14 жовтня 2020 15:48
Довідка ст.17.pdf
14 жовтня 2020 15:48
Розрахунок ПММ..pdf
14 жовтня 2020 15:48
Розрахунки ЗВВ.pdf
14 жовтня 2020 15:48
Пояснювальна записка.pdf
14 жовтня 2020 15:48
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 13:02
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:01
12.2. дозвіл.pdf
08 жовтня 2020 13:01
10 статут20200916_12031366_0766 (1).pdf
08 жовтня 2020 13:01
6. Витяг.pdf
08 жовтня 2020 13:01
3.3.3. Аналог договір 3 ч.pdf
08 жовтня 2020 13:01
3.3.1. Аналог договір 1 ч..pdf
08 жовтня 2020 13:01
2.9. Наказ на директора.pdf
08 жовтня 2020 13:01
2.4. паспорт директора 3.jpg
08 жовтня 2020 13:01
2.3. паспорт директора.jpg
08 жовтня 2020 13:01
2.2. паспорт директора 2.jpg

Публічні документи

15 жовтня 2020 03:05
Електронний підпис
15 жовтня 2020 03:04
21. Довідка Ощадбанк.pdf.p7s
15 жовтня 2020 03:04
21. Довідка Ощадбанк.pdf
15 жовтня 2020 03:04
20. Проект договору.pdf.p7s
15 жовтня 2020 03:04
20. Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 03:04
18. Персональні дані.pdf.p7s
15 жовтня 2020 03:04
18. Персональні дані.pdf
15 жовтня 2020 03:04
16. Витяг платника ЄП.PDF
15 жовтня 2020 03:04
15. Виписка.PDF
15 жовтня 2020 03:04
14. ВИТЯГ З ЄДР 28.09.2020.pdf.p7s
15 жовтня 2020 03:04
14. ВИТЯГ З ЄДР 28.09.2020.pdf
15 жовтня 2020 03:04
13. Скан-копія паспорта.pdf
15 жовтня 2020 03:04
06. Про захист довкілля.pdf
15 жовтня 2020 03:04
05. Кошторис.rar.p7s
15 жовтня 2020 03:04
05. Кошторис.rar
15 жовтня 2020 03:04
01. Тендена пропозиція.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 21:49
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:53
1.Дефектні акти.pdf
13 жовтня 2020 15:53
Цінова пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 15:53
Виписка.pdf
13 жовтня 2020 15:53
39.imd
13 жовтня 2020 15:53
Ліцензія.pdf
13 жовтня 2020 15:53
Сертифікат ISO.pdf
13 жовтня 2020 15:53
2.Договірна ціна.pdf
13 жовтня 2020 15:53
5.Локальні кошториси.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Шуляк Павло Миколайович

ПП "ВАНТАРУС"

ТОВ МАЛАК Т

ФОП ГУЛА О.М.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУДКОМФОРТ"

ПП "МПБП Стимул"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Шуляк Павло Миколайович
#2106803331
Переможець 3 333 330,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 11:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Шуляк Павло Миколайович
#2106803331
3 333 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 14:18
д у 11 фоп шуляк.pdf укладений
27 грудня 2023 14:17
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 14:12
д у 11 фоп шуляк.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 13:48
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2022 13:15
Додаткова №10.pdf зміни до договору
08 серпня 2022 13:13
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2022 12:35
додаткова угода №9.pdf зміни до договору
22 липня 2022 12:30
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 11:53
ДУ№8 від 07.02.2022.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 11:51
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 10:08
додаткова №7 Шуляк.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 10:06
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 10:44
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 11:01
додаткова угода №5.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 11:15
2021-02-09_11-12-45_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 09:21
2021-02-05_14-33-40_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 16:38
2020-11-09_16-28-17_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 11:26
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 11:25
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 10:00
Договір № 1.pdf укладений
03 листопада 2020 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з відсутністю фінансування, дійшли згоди про наступне: 1. Викласти пункт 3.2. Договору в такій редакції: Підрядник зобов’язаний виконати ро-боти в строк до 31.12.2023р. 2. Викласти пункт 9.8 Договору в такій редакції: Джерело фінансування на 2020рік: за-лишок коштів, що склався на кінець 2019 року по КБКД 41034500 субвенції з дер-жавного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій у сумі 1 647 800,00 грн. (один мільйон шіс-тсот сорок сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок) та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету у розмірі 3 %, що складає 49 434,00грн. (сорок дев’ять ти-сяч чотириста тридцять чотири гривні 00 копійок). Джерено фінансування на 2021 рік кошти місцевого бюджету Линовицької селищної ради у сумі 500 000,00грн (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) Джерено фінансування на 2022 рік кошти місцевого бюджету Линовицької селищної ради у сумі 568 048,00грн (п’ятсот шістдесят вісім тисяч 48 гривень 00 копійок). Джерено фінансування на 2023 рік кошти місцевого бюджету Линовицької селищної ради у сумі 568 048,00грн (п’ятсот шістдесят вісім тисяч 48 гривень 00 копійок). 3. Затвердити План фінансування будівництва на 2020рік. (додаток 1) 4. Затвердити План фінансування будівництва (на весь період будівництва) (додаток 2) 5. Затвердити Графік виконання робіт.(додаток 3)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти 2.1. Договору ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи("Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіальної громади в смт.Линовиця Прилуцького району Чернігівської області"), в такій редакції:Вартість робіт(тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконану ним роботу) за цим Договором визначена на підставі договірної ціни та складає 3 333 330,00 грн.(три мільйони триста тридцять три тисячі триста тридцять гривень 00 копійок)..ПДВ немає. В тому числі на 2020 рік: 1697 234,00 грн.(один мільйон шістсот дев`яносто сім тисяч двісті тридцять чотири гривні 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 2.1. Договору ДК О21:2015: 454500ОО-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під Центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіальної громади в смт.Линовиия Прилуцького району Чернігівської області››), в такій редакції: Вартість робіт (тобто компенсація всіх можливих цитрат Підрядника та плата за виконану ним роботу) за цим Договором визначена на підставі договірної ціни та складає 3 333 330,00 грн. (три мільйони триста тридцять три тисячі триста тридцять гривень 00 копійок). ПДВ немає. В тому числі: на 2021 рік: 500 000,00 грн (П'ятсот тисяч гривень 00 копійок), в тому числі: джерело фінансування на 2021 рік кошти місцевого бюджету Линовицької селищної ради у сумі 500 000,00 грн (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) 2. Кожній Стороні Договору передається по одному оригінальному примірнику цієї Угоди. 3. Дана Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід'ємною частиною Договору №1 від «03»листопада 2020р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 16 Договору№1 від 03 листопада 2020 року в зв’язку зі зміною банківських реквізитів "Замовника" викласти в наступній редакції Линовицька селищна рада 17584 Чернігівська область Прилуцький район смт.Линовиця,вул.Шевченка,1 р/р UA658201720344281031100036165 УДКСУ у Чернігівській обл. МФО 820172 ЄДРПОУ 04412455
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна пункту 2.2 договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна пунктів 2.1, 2.2 договору №1 від 03.11.2020р. Скасування дії додаткової угоди №5 від 08.12.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни пункту 3.2, 9.8 Договору №1 від 03.11.2020р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.2. Договору в такій редакції: Підрядник зобов’язаний виконати роботи в строк до 31.12.2023р. Викласти пункт 9.8. Договору, в такій редакції: Джерело фінансування на 2020рік: залишок коштів, що склався на кінець 2019 року по КБКД 41034500 субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій 1 647 800,00грн. (один мільйон шістсот сорок сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок), та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету у розмірі 3%, що складає 49 434,00грн.(сорок дев’ять тисяч чотириста тридцять чотири гривні 00 копійок) Джерело фінансування на 2021 рік: кошти місцевого бюджету Линовицької селищної ради у сумі 800 000,00грн (вісімсот тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування на 2022 рік: кошти місцевого бюджету Линовицької селищної ради у сумі 500 000,00грн (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування на 2023 рік: кошти місцевого бюджету Линовицької селищної ради у сумі 336 096,00грн (триста тридцять шість тисяч дев’яносто шість гривень 00 копійок) Викласти пункт 2.2. Договору ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул.Шевченка,1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіальної громади в смт.Липновиця Прилуцького району Чернігівської області») в такій редакції: Якщо виникне необхідність проведення додаткових, не передбачених Договором на момент його укладення робіт, виконання яких потягне за собою перебільшення/зменшення твердого зведеного кошторисного розрахунку, затвердженого Замовником, Сторонами укладаються відповідні акти, на основі яких проектною організацією складаються кошторисні розрахунки. Перелік, строк виконання Робіт, а також їх вартість за взаємною згодою Сторін можуть коригуватися в процесі виконання Робіт шляхом оформлення Сторонами додаткових угод до цього Договору, які невід’ємною частиною даного договору. В разі уточнення твердої договірної ціни (істотного зростання цін на ресурси) вартість матеріалів, виробів і конструкцій, використаних Підрядником в процесі виконання робіт по Договору повинна бути підтверджена первинними документами. Установити, що при визначенні вартості робіт у 2022році застосовується рівень середньомісячної заробітної плати, що відповідає середньому розряду робіт. Затвердити План фінансування будівництва на 2022рік. Затвердити План фінансування будівництва (на весь період будівництва) Затвердити Графік виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.2. Договору в такій редакції: Підрядник зобов'язаний виконати роботи в строк до 31. 12.2023р. Викласти пункт 9.8. Договору, в такій редакції: Джерело фінансування на 2020рік: залишок коштів, що склався на кінець 2019 року по КБКД 41034500 субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій 1 647 800,00грн. (один мільйон шістсот сорок сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок), та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету у розмірі 3%, що складає 49 434,00грн.(сорок дев’ять тисяч чотириста тридцять чотири гривні 00 копійок) Джерело фінансування на 2021 рік: кошти місцевого бюджету Линовицької селищної ради у сумі 800 000,00грн (вісімсот тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування на 2022 рік: кошти місцевого бюджету Линовицької селищної ради у сумі 750 000,00 грн (сімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування на 2023 рік: кошти місцевого бюджету Линовицької селищної ради у сумі 86 096,00грн (вісімдесят шість тисяч дев'яносто шість гривень 00 копійок) Затвердження Плану фінансування будівництва на 2022рік. (додаток І). Затвердження Плану фінансування будівництва (на весь період будівництва) (додаток 2) Затвердження Графіку виконання робіт (додаток 3)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.2. Договору в такій редакції: Підрядник зобов’язаний виконати роботи в строк до 31.12.2023р. Викласти пункт 9.8. Договору, в такій редакції: Джерело фінансування на 2020рік: залишок коштів, що склався на кінець 2019 року по КБКД 41034500 субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій 1 647 800,00грн. (один мільйон шістсот сорок сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок), та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету у розмірі 3%, що складає 49 434,00грн.(сорок дев’ять тисяч чотириста тридцять чотири гривні 00 копійок) Джерело фінансування на 2021 рік: кошти місцевого бюджету Линовицької селищної ради у сумі 800 000,00грн (вісімсот тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування на 2022 рік: кошти місцевого бюджету Линовицької селищної ради у сумі 750 000,00грн (сімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування на 2023 рік: кошти місцевого бюджету Линовицької селищної ради у сумі 86 096,00грн (вісімдесят шість тисяч дев’яносто шість гривень 00 копійок) Викласти пункт 2.2. Договору ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт існуючої будівлі по вул. Шевченка 1 з переплануванням приміщень під центр обслуговування населення Линовицької об’єднаної територіальної громади в смт. Линовиця Прилуцького району Чернігівської області») в такій редакції: Якщо виникне необхідність проведення додаткових, не передбачених Договором на момент його укладення робіт, виконання яких потягне за собою перебільшення/зменшення твердого зведеного кошторисного розрахунку, затвердженого Замовником, Сторонами укладаються відповідні акти, на основі яких проектною організацією складаються кошторисні розрахунки. Перелік, строк виконання Робіт, а також їх вартість за взаємною згодою Сторін можуть коригуватися в процесі виконання Робіт шляхом оформлення Сторонами додаткових угод до цього Договору, які невід’ємною частиною даного договору. В разі уточнення твердої договірної ціни (істотного зростання цін на ресурси) вартість матеріалів, виробів і конструкцій, використаних Підрядником в процесі виконання робіт по Договору повинна бути підтверджена первинними документами. Установити, що при визначенні вартості робіт у 2022році застосовується рівень середньомісячної заробітної плати, що відповідає середньому розряду робіт. Затвердити План фінансування будівництва на 2022рік. (додаток 1). Затвердити План фінансування будівництва (на весь період будівництва) (додаток 2) Затвердити Графік виконання робіт (додаток 3)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, за змістом додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 26 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 247 234,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: у зв’язку з виникненням таких форс-мажорних обставин як загальна військова мобілізація та введення з 24.02.2022 в державі воєнного стану, що об’єктивно унеможливили виконання зобов’язань, передбачених умовами договору