Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі амбулаторії ЗПСМ з технічним переобладнанням та переплануванням, за адресою: Одеська область Білгород-Дністровський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 73 (без втручання в несучі конструкції))
Очікувана вартість
8 168 200,00 UAH
UA-2020-09-23-004161-b 831a8c58dbbc4a9c9fd793574b132025
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаров Валерій Михайлович

+380485233073 silrada777@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маяківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04377747
Місцезнаходження: 67654, Україна , Одеська обл., село Маяки, вул. Богачова,99
Контактна особа: Гончаров Валерій Михайлович
+380485233073
silrada777@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 11:02
Очікувана вартість: 8 168 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 841,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40841 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі амбулаторії ЗПСМ з технічним переобладнанням та переплануванням, за адресою: Одеська область Білгород-Дністровський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 73 (без втручання в несучі конструкції))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67731, Україна, Одеська область, с. Удобне, вул. Кочубинського, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі амбулаторії ЗПСМ з технічним переобладнанням та переплануванням, за адресою: Одеська область Білгород-Дністровський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 73 (без втручання в несучі конструкції)) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 15:50
Проект договору
08 жовтня 2020 15:50
Технічна частина
08 жовтня 2020 15:50
Тендерна документація
08 жовтня 2020 15:50
зміни внесені до ТД
08 жовтня 2020 15:50
протокол 21.pdf
23 вересня 2020 11:17
Проект договору
23 вересня 2020 11:17
Технічна частина
23 вересня 2020 11:17
Тендерна документація.pdf
08 жовтня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 15:50
Проект договору
08 жовтня 2020 15:50
Технічна частина
08 жовтня 2020 15:50
Тендерна документація
08 жовтня 2020 15:50
зміни внесені до ТД
08 жовтня 2020 15:50
протокол 21.pdf
23 вересня 2020 11:17
Проект договору
23 вересня 2020 11:17
Технічна частина
23 вересня 2020 11:17
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП" 8 050 581,09
UAH з ПДВ
5 998 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "УНІВЕРСАЛ" 8 106 900,30
UAH з ПДВ
5 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЛДІНГ ІНВЕСТ" 8 129 647,70
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОвариство з обмеженою відповідальністю "ПІВДЕННА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕКЛІПС" 8 143 647,58
UAH з ПДВ
8 143 647,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 12:38
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:37
договірна 10.pdf
03 листопада 2020 12:37
договірна 9.pdf
03 листопада 2020 12:37
договірна 8.pdf
03 листопада 2020 12:37
договірна 7.pdf
03 листопада 2020 12:37
договірна 6.pdf
03 листопада 2020 12:37
договірна 5.pdf
03 листопада 2020 12:37
договірна 4.pdf
02 листопада 2020 23:23
Електронний підпис
02 листопада 2020 23:21
Fwd_ Локальний кошторис.zip
02 листопада 2020 23:21
Fwd_ Відомість ресурсів.zip
02 листопада 2020 23:21
Договірна3.pdf
02 листопада 2020 22:20
Договірна2.pdf
02 листопада 2020 22:20
Договірна1.pdf
02 листопада 2020 22:20
Довідка2.PDF
02 листопада 2020 22:19
Довідка.pdf
30 жовтня 2020 23:06
Електронний підпис
30 жовтня 2020 23:04
ч.2_ст._17_Закона.PDF
30 жовтня 2020 23:04
податкова довідка.pdf
30 жовтня 2020 23:04
п.12_ст._17_Закона.PDF
30 жовтня 2020 23:04
довідки ст 17 довільні.pdf
16 жовтня 2020 09:47
Електронний підпис
16 жовтня 2020 09:45
Електронний підпис
15 жовтня 2020 23:42
документи до гарантії.zip
15 жовтня 2020 23:42
Fw_ FW_ Гайдун14(гарантії).zip
15 жовтня 2020 23:42
Технічне завдання.PDF
15 жовтня 2020 23:42
Тендерна пропозиція.PDF
15 жовтня 2020 23:42
Наказ директор.pdf
15 жовтня 2020 23:42
Лицензия оригінал.pdf
15 жовтня 2020 23:42
Лицензия копія.pdf
15 жовтня 2020 23:42
Кошториси.zip
15 жовтня 2020 23:42
Кошториси.pdf
15 жовтня 2020 23:42
Довідки по ст. 17 Закону.PDF
15 жовтня 2020 23:42
Довідка щодо статуту.PDF
15 жовтня 2020 23:42
Выписка ЄДР.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 11:34
статут1_001.jpg
16 жовтня 2020 11:34
статут_4_001.jpg
16 жовтня 2020 11:34
статут_3_001.jpg
16 жовтня 2020 11:34
статут_2_001.jpg
16 жовтня 2020 11:34
свидетельство (1).png
16 жовтня 2020 11:34
приказ_001.jpg
16 жовтня 2020 11:34
НДС.png
16 жовтня 2020 11:34
лист8_001.jpg
16 жовтня 2020 11:34
лист4_001.jpg
16 жовтня 2020 11:34
лист2_001.jpg
16 жовтня 2020 11:34
додаток_нов_001.jpg

Публічні документи

15 жовтня 2020 18:46
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:36
97_Амбулаторія Удобне.imd
15 жовтня 2020 18:36
кошторис.pdf
15 жовтня 2020 18:36
Ліцензія.pdf
15 жовтня 2020 18:36
17сертифікат ISO.PDF
15 жовтня 2020 18:36
14договір заява на БГ.pdf
15 жовтня 2020 18:36
14Довідка про покриття.pdf
15 жовтня 2020 18:36
13проект договора.pdf
15 жовтня 2020 18:36
7довідка ст 17.pdf
15 жовтня 2020 18:36
4довідка мтб.jpg
15 жовтня 2020 18:36
1тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 14:42
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:42
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:16
Технічна частина.pdf
15 жовтня 2020 14:16
Цінова пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 14:16
Лист згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП"

ПП "УНІВЕРСАЛ"

ТОВ "БІЛДІНГ ІНВЕСТ"

ТОВ "ПБК "ЕКЛІПС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП"
#42382898
Переможець 5 998 500,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 12:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП"
#42382898
5 998 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова Угода _ 9 до Договору _ 99 від 04.11.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:22
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 11:57
Додаткова угода № 8 зміни до договору
30 серпня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 10:13
Додаткова угода № 7 зміни до договору
12 серпня 2021 10:10
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 14:35
Додаткова угода № 6 зміни до договору
30 липня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 17:13
Додаткова угода № 5 зміни до договору
29 червня 2021 17:12
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 09:55
Додаткова угода № 4 зміни до договору
19 березня 2021 09:52
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 09:03
Додаткова угода № 3 зміни до договору
16 березня 2021 09:02
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:30
Додаткова угода № 2 зміни до договору
30 грудня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 11:02
Додаткова угода № 1 зміни до договору
06 листопада 2020 10:54
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:02
Договір № 99 укладений
04 листопада 2020 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на виконання робіт, у зв’язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме: через гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену корона вірусом SARS-CoV-2
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів ЗАМОВНИКА
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2021 рік, без зміни Загальної вартості робіт
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на виконання робіт, у зв’язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме: через гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену корона вірусом SARS-CoV-2
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на виконання робіт, у зв’язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме: через гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену корона вірусом SARS-CoV-2
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів ПІДРЯДНИКА
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових робіт, не передбачених проектом, виникла необхідність у коригуванні проекту на виконання робіт, а саме «Капітальний ремонт будівлі амбулаторії ЗПСМ з технічним переобладнанням та переплануванням, за адресою: Одеська область Білгород-Дністровський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 73 (без втручання в несучі конструкції)». У ході виконання робіт виявлено, що для продовження капітального ремонту амбулаторії потрібно здійснити коригування проектно-кошторисної документації з зазначенням додаткових та залишкових робіт, потреба в яких виникла під час виконання робіт по даному об’єкту. Вищевказані додаткові роботи збільшують обсяг та вартість робіт по даному об’єкту. У зв’язку із тим, що виникла необхідність у коригування в частині наданих підрядною організацією зауважень до попереднього проекту, що мало призвести до збільшення кошторисної вартості, у 2020-2021 роках було здійснено коригування проектної документації по робочому проекту на виконання робіт з, «Капітальний ремонт будівлі амбулаторії ЗПСМ з технічним переобладнанням та переплануванням, за адресою: Одеська область Білгород-Дністровський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 73 (без втручання в несучі конструкції) (коригування)». Зазначені додаткові та залишкові роботи, на даний час, включені до проектної документації, пройдена експертиза і отримано експертний звіт № ЕК-4038/04-21 від 07 квітня 2021 року. Під час розгляду проектної документації експертами та проведення комплексної експертизи проекту в проект внесені зміни та доповнення. Згідно з завданням замовника, обсягом проектної документації, кошторисним призначенням на 2021 рік, існує необхідність проведення додаткових робіт, не включених у початковий проект, але проведення яких стало необхідним через непередбачувані обставини. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках Договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки роботи за Договором та додаткові роботи повинні проводитись одночасно. 28.08.2021 розпочато проведення переговорної процедури по додатковим роботам. При цьому укласти договір за результатами переговорів, виконати весь об’єм будівельних робіт та передати завершений будівництвом об’єкт замовнику відповідно не представляється можливим у термін до 31.08.2021.
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний ріку у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме:з огляду на те, що більшість працівників Підрядника, які безпосередньо залучені у процес підрядних робіт, знаходились та продовжують знаходитись на самоізоляції у зв’язку із виявленням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2. У зв’язку з чим у Підрядника неодноразово оголошувався простій. Зазначене унеможливлює виконання робіт у строк до 31.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML