Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30120000-6 (картриджі та витратні матеріали до принтерів)
Очікувана вартість
181 750,00 UAH
UA-2020-09-23-003899-b 4cb03118869844b49ba4f7bfca666ab8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Старчевський

+380445941696 ssh@fiu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба фінансового моніторингу України
Код ЄДРПОУ: 37471802
Вебсайт: http://www.fiu.gov.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Білоруська, 24
Контактна особа: Сергій Старчевський
+380445941696
ssh@fiu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 13:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 11:02
Очікувана вартість: 181 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 508,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 одиниця
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30120000-6 (картриджі та витратні матеріали до принтерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Білоруська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата 100% протягом 10 робочих днів після підписання акту прийому-передачі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 11:08
Вимоги до предмету закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вид товару
Дата подання: 24 вересня 2020 17:00
Дата відповіді: 25 вересня 2020 08:57
Доброго дня! Прохання надати відповідь, ви розглядаєте поставку виключно оригінальних картриджів, вироблених виробниками друкуючого обладнання (Xerox, HP, Epson), чи розлядаєте також пропозиції не оригінальних (сумісних, еквівалентних, ліцензійних) картриджів, вироблених не виробнтиками друкуючого обладнання (як наприклад Basf, Patron, NewTone і подібні)? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Державна служба фінансового моніторингу України розглянула Ваше питання щодо розгляду пропозиції з не оригінальними (сумісними, еквівалентними, ліцензійними картриджами), що є предметом закупівлі «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30120000-6 (картриджі та витратні матеріали до принтерів), та повідомляє, ми розглядаємо такі пропозиції. Вимоги щодо еквівалентів картриджів наведені у Технічних, якісних та інших вимог до предмета закупівлі (додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-003899-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВАЩЕНКО Г.В., Код ЄДРПОУ:2092411298
Дата подання: 25 вересня 2020 17:09
Забрати вимогу із документації
Просимо виключити із документацію вимогу про надання "Уточнену в частини цін, сум та вартості послуг форму «Пропозиція» відповідно до результатів аукціону", оскільки система Прозоро, відповідно до змін законодавства, що відбулися, технічно не дає змогу в Спрощених закупівлях оновити, чи додати будь які документи, після проведення аукціону. Можна замінити - надати уточнену пропозицію на електронну пошту замовника. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2020 09:14
Державна служба фінансового моніторингу України розглянула Вашу вимогу щодо виключення із документації вимоги про надання "Уточненої в частині цін, сум та вартості послуг форму «Пропозиція» відповідно до результатів аукціону" та повідомляє наступне.
Пункт 6 розділу 13 «Перелік документів, які подаються Учасником для підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника до предмета закупівлі» не вимагає надання уточненої пропозиції з використанням електронної системи закупівель. Така уточнена пропозиція має бути надана замовнику у паперовій формі або через засоби електронної пошти та відображати ціни та суми, які будуть зазначені у договорі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІДУЛЯ СЕРГІЙ ЛЬВОВИЧ 153 000,00
UAH з ПДВ
153 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. 157 440,00
UAH з ПДВ
157 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 168 389,00
UAH з ПДВ
168 389,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 21:48
Електронний підпис
01 жовтня 2020 21:47
Висновок СЕС_НР.pdf
01 жовтня 2020 21:47
Висновок СЕС_Xerox.pdf
01 жовтня 2020 21:47
Висновок СЕС_G&G.pdf
01 жовтня 2020 21:47
Висновки СЕС BASF.pdf
01 жовтня 2020 21:47
9 Технічні вимоги.pdf
01 жовтня 2020 21:47
7 Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 21:47
1 Довідка інфаційна.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 19:19
Електронний підпис

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:05
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:05
Amrita_CS_tenderna_propozitsiya.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІДУЛЯ СЕРГІЙ ЛЬВОВИЧ

ФОП ВАЩЕНКО Г.В.

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІДУЛЯ СЕРГІЙ ЛЬВОВИЧ
#2163108312
Відхилено 153 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 14:17
ФОП ВАЩЕНКО Г.В.
#2092411298
Відхилено 157 440,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 14:19
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
#39950584
Переможець 168 389,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 14:21

Документи

09 жовтня 2020 14:17
Електронний підпис

Документи

09 жовтня 2020 14:19
Електронний підпис

Документи

09 жовтня 2020 14:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
#39950584
168 389,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2020 14:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 16:17
Договір від 20.10.2020 №810.PDF укладений
20 жовтня 2020 16:15

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 грудня 2020 13:48
97 467,00 UAH UA148201720343120001000078483
Держфінмоніторинг
UA903005280000026005455013207
ТОВ"АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Оплачений
24 грудня 2020 12:26
18 915,00 UAH UA148201720343120001000078483
Держфінмоніторинг
UA903005280000026005455013207
ТОВ"АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Оплачений
24 грудня 2020 12:26
52 007,00 UAH UA148201720343120001000078483
Держфінмоніторинг
UA903005280000026005455013207
ТОВ"АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 168 389,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 064,83 UAH)