Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плита електрична 4-х комфорочная з жарочною шафою - 39711440-5, Котел харчоварильний - 39711410-6, Шафа пекарська трикамерна - 39711000-9, Машина для переробки овочів - 39711000-9
Очікувана вартість
129 093,00 UAH
UA-2020-09-23-003521-a 1727c7e7d24d43e1bbe7de7421ad4db9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Колодяжна

+380645361358 rub_miskuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141957
Вебсайт: http://osvita.rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Переможців, 28
Контактна особа: Наталія Колодяжна
+380645361358
rub_miskuo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 20:20
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 15:47
Очікувана вартість: 129 093,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 645,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


2020 р; для СШ № 10; повторне оголошення (закупівля № UA-2020-09-02-012215-b не відбулась); СУБВЕНЦІЯ - Відповідно до субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду (ремонт та придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти) (Розпорядження КМУ від 27.11.2019 №1106-р "Деякі питання використання у 2019 році освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам"; закупівлю проводить тендерний комітет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Плита електрична 4-х комфорочная з жарочною шафою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штуки
Котел харчоварильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штуки
Шафа пекарська трикамерна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штуки
Машина для переробки овочів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 20:21
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ СШ № 10.docx
23 вересня 2020 20:21
6. ТД Обладнання для харчолоків СШ_10 2020 - 129093.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-003521-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Лукрос, Код ЄДРПОУ:40227194
Дата подання: 16 жовтня 2020 10:23
Критерии дисквалификации
Просим Вас обратить внимание на то, что согласно нового законодательства Украины "О бюджетных закупках" 1-ое: отсутствие справки в свободной форме не является основанием для дисквалификации Участника, если эта справка не должна быть заверена нотариально. Вы не просили заверить эту справку нооариально. Следовательно ее отсутствие не является поводом для дисквалификации. 2-ое: Вы имеете право дать Участнику 24 часа на исправление ошибок в тендерном предложении (кроме изменения данных юр.лица/физ.лица, изменение посттендерной суммы закупки). Данное нарушение не является существенным и мы можем в течение 24 часов добавить эту справку. 3-е: все данные об арестах, уголовных прследованиях и административных нарушениях юр лица есть в открытом доступе и вы можете самостоятельно, вбив код ЕДРПОУ, получить информацию об отсутствиии основания для участия. Неужели Вы думаете, что какой то Учасник даст Вам данную "справку" с отметкой о присутствии оснований для его участия. Данная справка является фикцией и не несет в себе никакой смысловой нагрузки, также как никто не несет ответственности за ее содержание. Разница между предложениями Учасников - 9 330 гривен. Именно такая цена "ненужной" справки. Тогда встает вопрос-смысл Вам организовывать торги, если вы готовы платить за справки "без малого" 10 000 гривен???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2020 17:33
Розглянувши вимогу повідомляємо наступне.
Закупівля UA-2020-09-23-003521-a проводилась Замовником відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовником додержані усі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників відповідно до статті 5 Закону.
Тендерна документація складена у відповідності до статті 22 Закону та частині 3 статті 17 Закону.
У пункті 1.1. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалася інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Відповідно до пункту 5.4. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.

У ході розгляду тендерної пропозиції Учасника Замовник перевіряє надану інформацію. Але ПП Лукрос не надав інформації, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Відповідно до частини 16 статті 29 Закону та до підпункту 1.9. розділу V. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції
«1.9. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Усунення невідповідностей в іншій інформації та документах не передбачено Законом.

Враховуючи вище вказане, підстава відхилення тендерної пропозиції згідно абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі".

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-23-003521-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП Лукрос, Код ЄДРПОУ:40227194
Критерии дисквалификации
Просим Вас обратить внимание на то, что согласно нового законодательства Украины "О бюджетных закупках" 1-ое: отсутствие справки в свободной форме не является основанием для дисквалификации Участника, если эта справка не должна быть заверена нотариально. Вы не просили заверить эту справку нооариально. Следовательно ее отсутствие не является поводом для дисквалификации. 2-ое: Вы имеете право дать Участнику 24 часа на исправление ошибок в тендерном предложении (кроме изменения данных юр.лица/физ.лица, изменение посттендерной суммы закупки). Данное нарушение не является существенным и мы можем в течение 24 часов добавить эту справку. 3-е: все данные об арестах, уголовных прследованиях и административных нарушениях юр лица есть в открытом доступе и вы можете самостоятельно, вбив код ЕДРПОУ, получить информацию об отсутствиии основания для участия. Неужели Вы думаете, что какой то Учасник даст Вам данную "справку" с отметкой о присутствии оснований для его участия. Данная справка является фикцией и не несет в себе никакой смысловой нагрузки, также как никто не несет ответственности за ее содержание. Разница между предложениями Учасников - 9 330 гривен. Именно такая цена "ненужной" справки. Тогда встает вопрос-смысл Вам организовывать торги, если вы готовы платить за справки "без малого" 10 000 гривен???
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Лукрос 119 670,00
UAH з ПДВ
119 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 129 000,00
UAH з ПДВ
129 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 14:48
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:09
додаток 1 (цінова).pdf
09 жовтня 2020 13:56
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:57
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:53
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ СШ _ 10.pdf
09 жовтня 2020 12:53
Паспорт ШПЕ-1-2-3-4_PDF.pdf
09 жовтня 2020 12:53
Паспорт ПЕ-4Ш.pdf
09 жовтня 2020 12:53
МПО-1.pdf
09 жовтня 2020 12:53
СЕС МПО.pdf
09 жовтня 2020 12:53
ШПЕ.pdf
09 жовтня 2020 12:53
СЕС Торгмаш.pdf
09 жовтня 2020 12:52
СЕС ВИСНОВОК 26_11_2019.jpg
09 жовтня 2020 12:52
Сертифікат плити.PDF
09 жовтня 2020 12:52
ДОДАТОК ДО ВИСНОВКУ.jpg
09 жовтня 2020 12:52
дОДАТОК ДО ВИСНОВКУ 1.jpg
09 жовтня 2020 12:52
декларація плити.PDF
09 жовтня 2020 12:52
Сертифікат теплове.PDF
09 жовтня 2020 12:52
Висновок СЕС 1_2-comp.pdf
09 жовтня 2020 12:52
додаток 1 (цінова).pdf
09 жовтня 2020 12:52
Плита ПЕ-4ШН 2 шт..pdf
09 жовтня 2020 12:52
устав.pdf
09 жовтня 2020 12:52
протокол.pdf
09 жовтня 2020 12:52
наказ.pdf
09 жовтня 2020 12:52
мате-тех база.pdf
09 жовтня 2020 12:52
лист згода.pdf
09 жовтня 2020 12:52
довідка оподаткування.pdf
09 жовтня 2020 12:52
выписка.pdf
09 жовтня 2020 12:52
vityag 0210.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 16:47
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:47
Довідка ст 17 повна НОВ.pdf
23 жовтня 2020 16:47
МВС 2310.pdf
23 жовтня 2020 16:46
public_doc (64).pdf
23 жовтня 2020 16:46
Довідка дитяча праця.pdf
23 жовтня 2020 16:46
public_doc (64).p7s
21 жовтня 2020 10:34
Довідка МТБ випр.pdf
09 жовтня 2020 15:30
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:28
документи якості.rar
09 жовтня 2020 15:28
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ СШ № 10.pdf
09 жовтня 2020 15:28
ПРОПОЗИЦІЯ СШ №10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Лукрос

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Лукрос
#40227194
Відхилено 119 670,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 17:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 129 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 17:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 11:49

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно з вимогами тендерної документації, а саме - Пунктом 5.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» Пунктом 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено що «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - Довідку про наявність достатньої кількості обладнання, матеріально-технічної бази (власного або орендованого, в разі оренди надати завірені копії договорів оренди) для виконання договору (надати перелік). - Довідку про досвід виконання аналогічних договорів (договору), складену у довільній формі, яка повинна містити: o перелік виконаних аналогічних закупівель із зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель за наявності; o обсяг або вартість цих закупівель; o найменування підприємств (організацій, установ), для яких ці закупівлі виконувались, із зазначенням їх адрес та контактних телефонів; - Копії виконаних аналогічних договорів, що включають предмет закупівлі, який відноситься до коду (Електричні побутові прилади). - Підтвердженням виконання договору має бути надання підписаних видаткових накладних. - Оригінали відгуків, від Замовників (Замовника) з якими було укладено договори (договір), що наведені у довідці. 1. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" у складі своєї пропозиції у складі файлу «Кваліфікаційні документи.rar » надав файлом «5. Довідка наяв матер.-тех. база 1 помещ + амарок.docx.pdf» ДОВІДКУ про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у якій вказав, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" орендує Нежитлове приміщення 948,3 кв.м. Підтвердженням цієї інформації у файлі « 7. Договір оренди Бикова 10.pdf» міститься Договір № 01/01/18/Б10/УП від 01.01.2018 року, але у додатковій угоді № 1 до цього договору вказана площа 852,45 кв.м. Вимагаємо виправити вказані невідповідності та надати оновлений файл «5. Довідка наяв матер.-тех. база 1 помещ + амарок.docx.pdf». 2. Також Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" у складі своєї пропозиції у складі файлу «Кваліфікаційні документи.rar» надав файлом «10. Довідка аналогічні дог ДК 021_2015 39710000-2 Електричні побутові прилади.pdf» ДОВІДКУ Вих. №23 від 13.07.2020 у якій вказав, перелік виконаних аналогічних закупівель але не зазначив номери процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Вимагаємо виправити вказані невідповідності та надати оновлений файл «10. Довідка аналогічні дог ДК 021_2015 39710000-2 Електричні побутові прилади.pdf».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
129 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 16:39
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 18:27
Договір № 352.pdf укладений
09 листопада 2020 18:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 129 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 500,00 UAH)