Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Код за ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі ( спортивна зала) ЗОШ №11, за адресою: вул. Надпільна, 291 м. Черкаси (Коригування)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
1 142 182,80 UAH
UA-2020-09-23-003456-c 6f82012dc6d744e7a77f596ecd284554
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зімніна Ірина Володимирівна

+380472375544 school11ck@uch.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 21367911
Місцезнаходження: 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Надпільна, 291
Контактна особа: Зімніна Ірина Володимирівна
+380472375544
school11ck@uch.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 142 182,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 853,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 18015, вул. Надпільна, 291, м. Черкаси, код ЕДРПОУ 21367911 ( категорія замовника – відповідно до ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»); вид предмету закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі - відповідно до Додатку 1 до оголошення, Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код за ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі ( спортивна зала) ЗОШ №11, за адресою: вул. Надпільна, 291 м. Черкаси (Коригування)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Надпільна, 291
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи може здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту виконання робіт і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 вересня 2020 19:39
Електронний цифровий підпис
23 вересня 2020 19:37
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 вересня 2020 19:37
Додаток 2.doc
23 вересня 2020 19:37
Додаток 1.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо умов закупівлі
Дата подання: 24 вересня 2020 09:24
Дата відповіді: 25 вересня 2020 19:01
Шановни й замовник просимо прибрати дискрімінаційні вимоги, а саме: капітальний ремонту САМЕ спортивної зали. ПРОХАННЯ ПОЯСНИТИ НАЯВНІСТЬ ДВОХ ОДНАКОВИХ ЗА ЗМІСТОМ ДОКУМЕНТІВ: ДЕЛАРАЦІЯ МТБ ТА ДОЗВІЛ НА РОБОТИ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ. ЩОДО КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЧИ ПОТРІБНО ВКЛЮЧАТИ ВИТРАТИ НА ТЕХНАГЛЯД ТА ЕКСПЕРТИЗУ, ЯКЩО ТАК ТО В ЯКІ ДОКУМЕНТИ ??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дані документи не є однаковими за змістом. У декларації МТБ зазначено окрім дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки багато іншої інформації, наприклад про навчання персоналу відповідно до закону з питань охорони праці та техніки безпеки тощо
ви не відповіли на запитання
Дата подання: 27 вересня 2020 17:13
Дата відповіді: 28 вересня 2020 13:58
ЩОДО КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЧИ ПОТРІБНО ВКЛЮЧАТИ ВИТРАТИ НА ТЕХНАГЛЯД ТА ЕКСПЕРТИЗУ, ЯКЩО ТАК ТО В ЯКІ ДОКУМЕНТИ ??
Відповідь: Шановний учасник! В оголошенні прописані вимоги до документів, які подаються учасником у складі пропозиції для участі у даних торгах. Просимо Вас уважніше читати оголошення.
ваша відповідь є не зрозумілою
Дата подання: 27 вересня 2020 17:15
Дата відповіді: 28 вересня 2020 13:59
Відповідно до термінів, визначених Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»: документ дозвільного характеру — дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов’язаний видати суб’єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб’єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності; декларація про провадження господарської діяльності — документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності (у тому числі матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу — якщо це зумовлено особливостями провадження відповідного виду господарської діяльності) та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність. Територіальні органи Держпраці видають дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та здійснюють реєстрацію декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі — Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107. Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 (далі — Постанова № 207) внесено зміни до Порядку, зокрема: зменшено перелік видів робіт підвищеної небезпеки (до 6 позицій) та перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (до 4 позицій), виконання/експлуатація яких здійснюється на підставі дозволу, а також збільшено перелік видів робіт підвищеної небезпеки (до 27 позицій) та перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які виконуються/експлуатуються (застосовуються)на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Також Постановою № 207 встановлено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії. Отже, якщо строк його дії дозволу не закінчився, дозвільний документ є дійсним. Підприємство має подати до відповідного органу Держпраці декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки після того, як закінчиться строк дії дозволу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В оголошенні прописані вимоги до документів, які подаються учасником у складі пропозиції для участі у даних торгах. Просимо Вас уважніше читати оголошення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІСАКІН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 024 683,00
UAH з ПДВ
1 024 683,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 13:32
sign.p7s
01 жовтня 2020 13:30
Установчі та дозволи.pdf
01 жовтня 2020 13:30
проект-договору.pdf
01 жовтня 2020 13:30
Посвідчення ОП.pdf
01 жовтня 2020 13:30
паспорт директора.pdf
01 жовтня 2020 13:30
лист-згода карантин.pdf
01 жовтня 2020 13:30
лист-гарантія ЗУ.pdf
01 жовтня 2020 13:30
лист матеріали.pdf
01 жовтня 2020 13:30
кошторис.pdf
01 жовтня 2020 13:30
код.pdf
01 жовтня 2020 13:30
кал.графік.pdf
01 жовтня 2020 13:30
Договір з дотатками.pdf
01 жовтня 2020 13:30
довідка працівники.pdf
01 жовтня 2020 13:30
довідка досвід.pdf
01 жовтня 2020 13:30
довідка довкілля.pdf
01 жовтня 2020 13:30
Декларація.pdf
01 жовтня 2020 13:30
гар.лист відходи.pdf
01 жовтня 2020 13:30
відгук 12 школа.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІСАКІН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2038102315
Переможець 1 024 683,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 16:33

Документи

05 жовтня 2020 16:32
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІСАКІН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2038102315
1 024 683,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2020 16:32
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 жовтня 2020 15:48
Пiдсумкова_вiдомiст__2_1_1.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Локал_ний___2_1_2.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Локал_ний___2_1_1.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Локал_ний_2_1_3.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Календарний.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Зведений.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Договiрна_цiна.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Вiдомiст__2_1_3.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Вiдомiст__2_1_2.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Договір укладений
15 жовтня 2020 15:44
sign.p7s зміни до договору
23 жовтня 2020 12:15
додаткова угода з додатками.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.1.1 у новій редакції, доповнити п.14.1 Розділу 14 Додатки до договору:"Додаток 6 дефектний акт на вентиляцію", Додаток 7 дефектний акт на електромонтажні роботи", Додаток 8 "Дефектний акт на загально-будівельні роботи"
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку