Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі ( спортивна зала) ЗОШ №11, за адресою: вул. Надпільна, 291 м. Черкаси (Коригування)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
1 142 182,80 UAH
UA-2020-09-23-003456-c 6f82012dc6d744e7a77f596ecd284554
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зімніна Ірина Володимирівна

+380472375544 school11ck@uch.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 21367911
Місцезнаходження: 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Надпільна, 291
Контактна особа: Зімніна Ірина Володимирівна
+380472375544
school11ck@uch.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 19:37
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 142 182,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 853,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 18015, вул. Надпільна, 291, м. Черкаси, код ЕДРПОУ 21367911 ( категорія замовника – відповідно до ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»); вид предмету закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі - відповідно до Додатку 1 до оголошення, Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код за ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі ( спортивна зала) ЗОШ №11, за адресою: вул. Надпільна, 291 м. Черкаси (Коригування)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Надпільна, 291
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи може здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту виконання робіт і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 19:37
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 вересня 2020 19:37
Додаток 2.doc
23 вересня 2020 19:37
Додаток 1.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо умов закупівлі
Дата подання: 24 вересня 2020 09:24
Дата відповіді: 25 вересня 2020 19:01
Шановни й замовник просимо прибрати дискрімінаційні вимоги, а саме: капітальний ремонту САМЕ спортивної зали. ПРОХАННЯ ПОЯСНИТИ НАЯВНІСТЬ ДВОХ ОДНАКОВИХ ЗА ЗМІСТОМ ДОКУМЕНТІВ: ДЕЛАРАЦІЯ МТБ ТА ДОЗВІЛ НА РОБОТИ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ. ЩОДО КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЧИ ПОТРІБНО ВКЛЮЧАТИ ВИТРАТИ НА ТЕХНАГЛЯД ТА ЕКСПЕРТИЗУ, ЯКЩО ТАК ТО В ЯКІ ДОКУМЕНТИ ??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дані документи не є однаковими за змістом. У декларації МТБ зазначено окрім дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки багато іншої інформації, наприклад про навчання персоналу відповідно до закону з питань охорони праці та техніки безпеки тощо
ви не відповіли на запитання
Дата подання: 27 вересня 2020 17:13
Дата відповіді: 28 вересня 2020 13:58
ЩОДО КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЧИ ПОТРІБНО ВКЛЮЧАТИ ВИТРАТИ НА ТЕХНАГЛЯД ТА ЕКСПЕРТИЗУ, ЯКЩО ТАК ТО В ЯКІ ДОКУМЕНТИ ??
Відповідь: Шановний учасник! В оголошенні прописані вимоги до документів, які подаються учасником у складі пропозиції для участі у даних торгах. Просимо Вас уважніше читати оголошення.
ваша відповідь є не зрозумілою
Дата подання: 27 вересня 2020 17:15
Дата відповіді: 28 вересня 2020 13:59
Відповідно до термінів, визначених Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»: документ дозвільного характеру — дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов’язаний видати суб’єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб’єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності; декларація про провадження господарської діяльності — документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності (у тому числі матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу — якщо це зумовлено особливостями провадження відповідного виду господарської діяльності) та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність. Територіальні органи Держпраці видають дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та здійснюють реєстрацію декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі — Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107. Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 (далі — Постанова № 207) внесено зміни до Порядку, зокрема: зменшено перелік видів робіт підвищеної небезпеки (до 6 позицій) та перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (до 4 позицій), виконання/експлуатація яких здійснюється на підставі дозволу, а також збільшено перелік видів робіт підвищеної небезпеки (до 27 позицій) та перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які виконуються/експлуатуються (застосовуються)на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Також Постановою № 207 встановлено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії. Отже, якщо строк його дії дозволу не закінчився, дозвільний документ є дійсним. Підприємство має подати до відповідного органу Держпраці декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки після того, як закінчиться строк дії дозволу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В оголошенні прописані вимоги до документів, які подаються учасником у складі пропозиції для участі у даних торгах. Просимо Вас уважніше читати оголошення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІСАКІН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 024 683,00
UAH з ПДВ
1 024 683,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:30
Установчі та дозволи.pdf
01 жовтня 2020 13:30
проект-договору.pdf
01 жовтня 2020 13:30
Посвідчення ОП.pdf
01 жовтня 2020 13:30
паспорт директора.pdf
01 жовтня 2020 13:30
лист-згода карантин.pdf
01 жовтня 2020 13:30
лист-гарантія ЗУ.pdf
01 жовтня 2020 13:30
лист матеріали.pdf
01 жовтня 2020 13:30
кошторис.pdf
01 жовтня 2020 13:30
код.pdf
01 жовтня 2020 13:30
кал.графік.pdf
01 жовтня 2020 13:30
Договір з дотатками.pdf
01 жовтня 2020 13:30
довідка працівники.pdf
01 жовтня 2020 13:30
довідка досвід.pdf
01 жовтня 2020 13:30
довідка довкілля.pdf
01 жовтня 2020 13:30
Декларація.pdf
01 жовтня 2020 13:30
гар.лист відходи.pdf
01 жовтня 2020 13:30
відгук 12 школа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІСАКІН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІСАКІН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2038102315
Переможець 1 024 683,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 16:33

Документи

05 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІСАКІН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2038102315
1 024 683,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 19:42
Додаткова 8 Ісакін.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 19:41
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 17:11
Додаткова 7 Ісакін.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 17:09
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:42
Додаткова 6 Ісакін КР.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 12:37
Додаткова 5 Ісакін КР (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2021 12:36
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 13:06
Додаткова угода до дог 57 від 13 10 20р КР.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 13:05
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 11:17
Додаткова угода Ісакін (1).pdf зміни до договору
13 травня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 16:53
Додаткова угода 2 до КРспортзалу.pdf зміни до договору
05 травня 2021 16:51
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 12:15
додаткова угода з додатками.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 15:48
Пiдсумкова_вiдомiст__2_1_1.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Локал_ний___2_1_2.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Локал_ний___2_1_1.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Локал_ний_2_1_3.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Календарний.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Зведений.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Договiрна_цiна.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Вiдомiст__2_1_3.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Вiдомiст__2_1_2.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:44
Договір укладений
15 жовтня 2020 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.1.1 у новій редакції, доповнити п.14.1 Розділу 14 Додатки до договору:"Додаток 6 дефектний акт на вентиляцію", Додаток 7 дефектний акт на електромонтажні роботи", Додаток 8 "Дефектний акт на загально-будівельні роботи"
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1. Договору викласти в новій редакції , п. 15 Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПП 3.1., 5.1., 11.4. та Додаток №1 викласти у новій редакції, згідно рішення ЧМР від 09.11.2021 р. № 13-22 "Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2020 № 2-48 "Про бюджет Черкаської міської територіальної громади на 2021 рік (23576000000), у зв'язку із зменшенням фінансування витрат замовника"
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно рішення ЧМР від 09.12.2021 р.№ 15-22 "Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2020 № 2-48 "Про бюджет Черкаської міської територіальної громади на 2021 рік (23576000000) у зв'язку з збільшенням фінансування витрат замовника викласти п.3.1. договору в новій редакції, Додаток 1 до договору в новій редакції, п.5.1. договору в новій редакції, п.11.4. строк дії договору до 31.12.2021року
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.3.1., 5.1. та 11.4. Договору та Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.15 Договору викласти в новій редакції керуючись ч. 1 ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п. 12.1-12.2 Договору підряду № 57 від 13.10.2020 року, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп. 3.1.Договору та Додаток №1 викласти в новій редакції керуючись ч. 1 ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ч.3 ст. 205 Господарського кодексу України, п. 12.1-12.2 Договору підряду № 57 від 13.10.2020 року, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 57
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп. 3.1.Договору та Додаток №1 викласти в новій редакції керуючись ч. 1 ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ч.3 ст. 205 Господарського кодексу України, п. 12.1-12.2 Договору підряду № 57 від 13.10.2020 року, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML