Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Шафи для документів (металеві), Офісні столи, Шафи для одягу, Шафи для паперів, Офісні тумби мобільні, Офісні тумби під оргтехніку)
Очікувана вартість
393 000,00 UAH
UA-2020-09-23-003376-a 8103b5b6aefb4f4789f0ca2a125b86fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 19:21
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 15:20
Очікувана вартість: 393 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 965,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Шафи для документів (металеві)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
50 штуки
Офісні столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 штуки
Шафи для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 штуки
Шафи для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
60 штуки
Офісні тумби мобільні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Офісні тумби під оргтехніку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фоп Чимрук Олег Миколайович 245 091,00
UAH з ПДВ
243 126,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шкурко Ірина Олександрівна 343 000,00
UAH з ПДВ
244 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
21 жовтня 2020 16:48
довідка переможець.pdf
21 жовтня 2020 16:48
Dovidka_20255594010440402391.pdf
21 жовтня 2020 16:48
public_doc (1).pdf
21 жовтня 2020 16:48
public_doc.p7s
21 жовтня 2020 16:48
Dovidka_20255594010440402391.pdf.p7s
21 жовтня 2020 12:06
Електронний підпис
21 жовтня 2020 12:04
Специфікація.pdf
16 жовтня 2020 11:26
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:24
Специфікація.pdf
16 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:54
Договір.PDF
16 жовтня 2020 10:54
1. Специфікація.pdf
16 жовтня 2020 10:54
Накладна.pdf
15 жовтня 2020 17:54
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:53
Аналогічний договір.pdf
15 жовтня 2020 17:53
Накладна.pdf
08 жовтня 2020 21:38
Електронний підпис
08 жовтня 2020 21:07
2. Установчі документи.pdf
08 жовтня 2020 21:07
3.1. Договір Любомль.pdf
08 жовтня 2020 21:07
3.2. Договір Сокаль.pdf
08 жовтня 2020 21:07
8. Технічна частина.pdf
08 жовтня 2020 21:07
4. проект договору.pdf
08 жовтня 2020 21:07
6. стаття 16.pdf
08 жовтня 2020 21:07
7. довідки.pdf
08 жовтня 2020 21:07
3. стаття 17.pdf
08 жовтня 2020 21:07
5. лист згода.pdf
08 жовтня 2020 21:07
1. Специфікація.pdf
08 жовтня 2020 21:07
2.1. Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 13:12
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:09
Договори офісні меблі.pdf
08 жовтня 2020 13:09
СЕЕ Меблі.pdf
08 жовтня 2020 13:09
ТехСпецифікація.pdf
08 жовтня 2020 13:09
Паспорт ІПН Шкурко І.О..pdf
08 жовтня 2020 13:09
Порівняльна таблиця.pdf
08 жовтня 2020 13:09
Витяг з ЄДР.pdf
08 жовтня 2020 13:09
Цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 13:09
Виписка ЄДРЮ.pdf
08 жовтня 2020 13:09
Відносно сертифікації.pdf
08 жовтня 2020 13:09
Відносно ліцензування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фоп Чимрук Олег Миколайович

ФОП Шкурко Ірина Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фоп Чимрук Олег Миколайович
#2687815196
Переможець 243 126,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 17:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 12:14

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надана у складі тендерної пропозиції учасника скан-копія Видаткової накладної № ЧО-0000013 від 9 вересня 2019 р. не містить інформації про номер та дату договору, виконання якого учасник підтверджує. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 1.2 пункту 1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Скан-копії видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим Договором № 1 від 9 вересня 2019 року (код за ДК 021:2015 – 39130000-2 ОФІСНІ МЕБЛІ, у кількості тумба – 6 шт., надставка над тумбою – 4 шт., стіл прямий – 4, кутова надставка на стіл – 13). У наданих документах повинна міститись інформація про НОМЕР ТА ДАТУ ДОГОВОРУ/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує. або скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) іншого договору/-ів (за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 на постачання товарів, або за конкретною назвою предмета закупівлі, або за таким предметом договору, що за своєю суттю є відповідним до предмета закупівлі) та видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фоп Чимрук Олег Миколайович
#2687815196
243 126,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 12:44
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:07
Договір меблі ФОП Чимрук.pdf укладений
06 листопада 2020 15:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 243 126,00
UAH