Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015- 03450000-9 Розсадницька продукція (Придбання посадкового матеріалу для озеленення м. Маріуполя в асортименті)
Очікувана вартість
1 288 817,50 UAH
UA-2020-09-23-003322-b a3431bdac31948f7826e0f8de39e4889
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Савощенко

+380976069926 nikasavoshchenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Вероніка Савощенко
+380976069926
nikasavoshchenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 19:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:04
Очікувана вартість: 1 288 817,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 888,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція


строк поставки до 15 листопада 2020 року (протягом 3 робочих днів з дати надання заявки Замовником. Поставка Товару здійснюється до 10-ї години ранку у зв’язку з необхідністю приймання по кількості та якості)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1832 одиниця
Придбання посадкового матеріалу для озеленення м. Маріуполя в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, згідно дислокації у заявці Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором здійснюється протягом 15 робочих днів з моменту підписання акту приймання Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар.Оплата товару здійснюється до кінця поточного (бюджетного року) за умови наявності фінансування.У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 10:49
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020.doc
23 вересня 2020 10:49
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ+.doc
23 вересня 2020 10:49
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ посадковий матеріал.docx
23 вересня 2020 10:49
Додаток № 10 до ТД Лист.doc
23 вересня 2020 10:49
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.docx
23 вересня 2020 10:49
Додаток № 9 до тд лист погодження про укладання договору.docx
23 вересня 2020 10:49
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника до ст.16.docx
23 вересня 2020 10:49
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі.docx
23 вересня 2020 10:49
Додаток №1 до ТВ (Додаток №4).docx
23 вересня 2020 10:49
Додаток № 6 до ТД ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.docx
23 вересня 2020 10:48
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердже_2020.doc
23 вересня 2020 10:48
Додаток № 5 до ТД посадковий матеріал в асортименті.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ" 985 248,00
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОНЧАРУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ 1 086 890,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КІДРОН-ЛІСОВСЬКА ОЛЬГА РУДОЛЬФІВНА 1 238 850,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ" 1 104 200,00
UAH з ПДВ
780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:01
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 17:01
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 17:01
Паспорт директора.pdf
09 жовтня 2020 17:01
Лист-гарантія.jpg
09 жовтня 2020 17:01
Квитанція.jpg
09 жовтня 2020 17:01
Договір 1 БМ.pdf
09 жовтня 2020 17:01
Довідка по 17 статті ЗУ.jpg
09 жовтня 2020 17:01
Довідка банк.jpg
09 жовтня 2020 17:01
Відгук НУС.pdf
09 жовтня 2020 17:01
Відгук ВЕДА.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:36
Довідка ч.2 ст.17 ЗУ.pdf
29 жовтня 2020 16:36
Довідка п.13 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
29 жовтня 2020 16:36
Довідка п.12 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
29 жовтня 2020 16:36
Довідка п.3 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
29 жовтня 2020 16:36
Довідка п.8 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
09 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:10
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:06
Договір Терезине.pdf
09 жовтня 2020 15:06
Договір Квіти Едема.pdf
09 жовтня 2020 15:06
Лист-гарантія п.24 Дод.3.pdf
09 жовтня 2020 15:06
1Реєстр документів.pdf
09 жовтня 2020 15:06
Витяг з ЄДР.pdf
09 жовтня 2020 15:06
Договір Миронівка.pdf
09 жовтня 2020 15:06
Техпаспорт.pdf
09 жовтня 2020 15:06
Дод. 4 Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 13:08
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:04
Довідка 12.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Лист-згода Додаток 8.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Довідка 11.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Довідка 10.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Довідка 6.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Довідка 9.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Довідка 2.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Довідка 7.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Довідка 4.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Довідка 3.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Довідка Додаток 10.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Лист-гарантія.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Довідка 8.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Довідка 5.pdf
09 жовтня 2020 13:04
Довідка 1.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:25
10.Технічна частина.pdf
09 жовтня 2020 15:25
6.Копія Наказу.pdf
09 жовтня 2020 15:25
5.виписка з ЄДРПОУ.pdf
09 жовтня 2020 15:25
8.копія паспорта.pdf
09 жовтня 2020 15:25
1.Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 15:25
0.Реєстр.pdf
09 жовтня 2020 15:25
4.Копія Статуту.pdf
09 жовтня 2020 15:25
2.Документи.pdf
09 жовтня 2020 15:25
3.Стаття 17.pdf
09 жовтня 2020 15:25
7.Копія Рішення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ"

ФОП ГОНЧАРУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ

ФОП КІДРОН-ЛІСОВСЬКА ОЛЬГА РУДОЛЬФІВНА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ"
#39098242
Відхилено 699 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 15:01
ФОП ГОНЧАРУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2599409237
Переможець 700 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 16:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАРУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2599409237
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:37
Повідомлення про внесення змін до договору №416 від 10.11.2020 дод угода №2.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:35
Дод угода №2 від 15.12.2020 р до договору №416 від 10.11.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 16:14
Дод угода №1 від 24.11.2020 р. до договору про закупівлю №416 від 10.11.2020 р..pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:11
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю №416 від 10.11.2020 р. дод угода №1.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:10
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 15:14
Договір про закупівлю №416 від 10.11.2020 року.pdf укладений
10 листопада 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 416 від 10 листопада 2020 року, а саме п.2.3. Розділу ІІ «Якість товару» та п. 5.1 Розділу V «Поставка товару» викласти в наступній редакції: п.2.3 «Встановити термін схожості/ приживлення : Посадковий матеріал для озеленення в асортименті (багаторічні насадження) – гарантійний термін 1 (один) вегетаційний рік. Такі гарантійні умови можливо розглянути, щодо кожного з видів рослин, що закуповуються. Надання відповідного гарантійного листа з інструкцією, щодо висадки та догляду за такими рослинами». п.5.1 «Строк поставки Товару: з дати підписання договору до 21 грудня 2020 року».
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п. 3.4.5 та п. 12.4 Договору про закупівлю № 416 від «10» листопада 2020 р. (далі - Договір) та п.5 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), визначеної в Договорі та внести наступні зміни в Договір: «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 689 500,00 грн (шiстсот вiсiмдесят дев`ять тисяч п`ятсот гривень 00 коп.) без ПДВ» Кошти міського бюджету в сумі 689 500 грн 00 коп. без ПДВ. Кошти міського бюджету зменшено на 10 500 грн 00 коп. без ПДВ. 2. Додаток №1 до Договору №416 від «10» листопада 2020 року викласти у редакції Додатку №1 до цієї додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 689 500,00
UAH