Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Незалежності в смт Сосниця Сосницького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Очікувана вартість
1 136 215,00 UAH
UA-2020-09-23-003239-c eb618700e54f4388afa393bcdc5c62f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Вебсайт: http://ukb.cg.gov.ua/
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 15:29
Очікувана вартість: 1 136 215,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Незалежності в смт Сосниця Сосницького району Чернігівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16100, Україна, Чернігівська область, Сосницький район, смт Сосниця, вул. Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 17:23
ТД Сосниця Незалежності.doc
23 вересня 2020 17:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом.docx
23 вересня 2020 17:23
Схема Сосниця Незалежності.rar
23 вересня 2020 17:23
ТЗ Сосниця вул Незалежності.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-003239-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Геворгян Рустам Спартакович, Код ЄДРПОУ:2957621777
Дата подання: 22 жовтня 2020 02:31
Про недостатню аргументацію відхилення, зазначену в протоколі розгляду тендерних пропозицій.
Керуючись змістом пункту 3 статті 31 Закону України „Про публічні закупівлі”, Фізична особа-підприємець Геворгян Рустам Спартакович, як учасник торгів, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій.
Звертаюсь з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності моєї пропозиції умовам технічної специфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2020 16:36
Розглянувши вимогу учасника ФОП Геворгян Рустам Спартакович від 22.10.2020 щодо додаткової інформації про причини відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Геворгян Рустам Спартакович з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Незалежності в смт Сосниця Сосницького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)». За результатом опрацювання вимоги повідомляємо наступне.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано транспортну схему відповідно до якої тривалість транспортування асфальтобетонної суміші від місця розташування асфальтобетонного заводу до місця надання послуг становить 2 год 57 хв.
Однак, при перевірці спеціалістами Замовника вказаної транспортної схеми було виявлено, що в її розрахунку Скаржником було невірно вказано відстань перевезення в межах населеного пункту (зазначено лише 20 км, хоча вона складає 32,1 км). Зважаючи на те, що швидкість перевезення по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту та в межах населеного пункту суттєво різниться згідно з ДБН В.2.3-4:2015, то така невідповідність відстаней при перерахунку транспортної схеми призвела до заниження часу транспортування асфальтобетонної суміші.
Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту – 91,2 км (не 104 км як помилково зазначає Скаржник), та в межах населеного пункту – 32,1 км (не 20 км як помилково зазначає Скаржник), то згідно з розрахунком час траспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт згідно з транспортною схемою, наданою Скаржником, становить 3 год 12 хв:
S куптдо - 91,2 км = 1 год 52 хв.
V пнп (49 км/год)
S мнп - 32,1 км = 1 год 20 хв.
V нпд (24 км/год)
Спеціалістами Замовника розраховано час транспортування асфальтобетонної суміші від заводу-виробника (смт. Замглай, Ріпкинського району, Чернігівської області) до місця надання послуг по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Незалежності в смт Сосниця Сосницького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 за транспортною схемою, наданою Учасником.
Враховуючи вищевикладене, у тендерного комітету відсутні підстави для скасування рішення від 16.10.2020 про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Геворгян Рустам Спартакович.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-23-003239-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Геворгян Рустам Спартакович, Код ЄДРПОУ:2957621777
Дата подання: 22 жовтня 2020 12:22
Щодо незаконної дискваліфікації ФОП Геворгян Рустам Спартакович та визначення переможцем ФОП АРШАКЯН С.Х.
Суть по скарзі подано у файлі "01. Скарга ФОП Геворгян Р.С..pdf" та його додатках
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 жовтня 2020 23:09
рішення від 26.10.2020 № 19869 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 23:09
інформація про перенесення від 04.11.2020 № 17623.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2020 13:08
запит щодо надання інформації від 10.11.2020 № 17844.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 12:28
рішення від 17.11.2020 № 21381.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 21:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник погоджується з рішенням АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 23 листопада 2020 13:18
Номер скарги: UA-2020-09-23-003239-c.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2499118554
Дата подання: 26 листопада 2020 15:18
Про неправомірне визначення переможцем ФОП Геворгян Р.С.
Згідно вимог підпунктів 8 та 9 пункту 1 тендерної документації замовником вимагалось надання розрахунку показників вартості загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі аналізу фактичних загальновиробничих витрат за попередній звітній період (рік) та розрахунок показників вартості на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі обґрунтованих адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітній період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період за Актами КБ-2в). ФОП Геворгян Р.С. в складі надано вищезазначені розрахунки не в повному обсязі. Таким чином його пропозиція не відповідає вимогам і повинна бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 30.11.2020№22115.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 16:37

Документи подані скаржником

26 листопада 2020 13:08
ТД Сосниця Незалежності.doc

Документи Органу Оскарження

30 листопада 2020 16:37
рішення від 30.11.2020№22115.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000002 ● a7edc76d34074fbf93d98f4318b3d538
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.12.2020 №238
Чернігів
Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 02.12.2020 № 238
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-09-23-003239-c 23.09.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. RISK2-17_2

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-23-003239-c: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Незалежності в смт Сосниця Сосницького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було встановлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Користуючись своїм правом, Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) надає свої пояснення та інформує про неможливість усунути виявлені порушення виходячи з наступного. По даній процедурі закупівлі рішенням тендерного комітету від 16.10.2020 № 1002 пропозицію учасника Фізична особа-підприємець Геворгян Рустам Спартакович (далі - Учасник) було відхилено, оскільки вона не відповідала умовам технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 22.10.2020 від Учасника через електронну систему закупівель, на підставі пункту 3 статті 31 Закону, надійшла вимога про недостатню аргументацію відхилення, зазначену в протоколі розгляду тендерних пропозицій. У день направлення вимоги до Замовника, тим же Учасником направлено і скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) щодо відхилення його пропозиції та визначення переможця, на яку Замовником було надано аргументовані пояснення. Слід зазначити, що увага Замовника була зосереджена на підготовці пояснення для Колегії, тому відповідь на вимогу Учаснику була надана вже пізніше. На даний час у Замовника відсутня можливість усунути виявлене порушення, проте Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації зобов’язується не допускати такого у подальшому.

2021-01-05 18:20:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Геворгян Рустам Спартакович 1 067 562,31
UAH з ПДВ
1 067 562,31
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ 1 106 037,62
UAH з ПДВ
1 106 037,62
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРШАКЯН СУРІК ХАЧІКОВИЧ 1 131 336,88
UAH з ПДВ
1 131 336,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 23:17
Електронний підпис
27 листопада 2020 23:16
довідка Рустам.pdf
27 листопада 2020 23:16
public_doc.pdf
09 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:43
11. Скан-копія ліцензії.pdf
09 жовтня 2020 16:43
138.imd
09 жовтня 2020 16:43
33. Транспортна карта.pdf
09 жовтня 2020 16:43
23. Календарний графік.pdf
09 жовтня 2020 16:43
18. Довідка-пояснення.pdf
09 жовтня 2020 16:43
13. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 13:24
335.imd
09 жовтня 2020 13:24
Технічна частина.pdf
09 жовтня 2020 13:24
Тендерне забезпечення.zip

Публічні документи

27 жовтня 2020 22:03
Несудимість.pdf
23 жовтня 2020 23:47
Довідки відповідності.pdf
23 жовтня 2020 23:47
Довідка з податкової.pdf
17 жовтня 2020 12:48
Виправлення зауважень.pdf
09 жовтня 2020 17:34
43.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Геворгян Рустам Спартакович

ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРШАКЯН СУРІК ХАЧІКОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Геворгян Рустам Спартакович
#2957621777
Рішення скасоване 1 067 562,31
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 13:18
ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ
#2499118554
Рішення скасоване 1 106 037,62
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 13:18
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРШАКЯН СУРІК ХАЧІКОВИЧ
#2110621311
Рішення скасоване 1 131 336,88
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 13:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2020 17:05
Фізична особа-підприємець Геворгян Рустам Спартакович
#2957621777
Переможець 1 067 562,31
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 17:04

Документи

16 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис

Документи

16 жовтня 2020 17:00
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Аршакян Сурік Хачікович з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Незалежності в смт Сосниця Сосницького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)». Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації вимагає усунути виявлені невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг (далі – Довідка про працівників), у якій зазначено інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг. На підтвердження інформації про наявність працівника, зазначеного у п. 4 Довідки про працівника (інженер будівельник Куліш Валерій Олексійович) не надано диплом про отримання вищої освіти. - на підтвердження інформації про наявність працівників, зазначених у п. 1-3 Довідки про працівників (дорожні робітники Іванов Євген Олексійович, Пильник Руслан Валентинович, Пильник Володимир Валентинович) надано цивільно-правові договори строком дії до 30 жовтня 2020 року, тоді як відповідно до умов тендерної документації строк виконання робіт – до 15 листопада 2020 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копію диплому про отримання вищої освіти для інженерно-технічного працівника Куліша Валерія Олексійовича; - інформацію з підтвердженням продовження терміну дії цивільно- правових договорів з дорожніми робітниками Іванов Євген Олексійович, Пильник Руслан Валентинович, Пильник Володимир Валентинович.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Геворгян Рустам Спартакович
#2957621777
1 067 562,31
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 16:48
77_1.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 16:41
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 16:19
77 укладений
04 грудня 2020 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів виконавця
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 067 562,31
UAH