Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЯМПІЛЬСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22989974 |
Місцезнаходження: | 30231, Україна , Хмельницька обл., смт. Ямпіль, вул. Центральна, буд. 30 |
Контактна особа: |
Олена Рудь +380384193364 yampilbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Електронною системою закупівель автоматично 16.08.2020 року відмінено торги на підставі п.1. ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлівід 16.08.2020 р.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-08-18-005105-a, яке оприлюднене 18.08.2020 року, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «код ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильна шафа (ДК 021:2015 - 39711123-7), картоплечистка (ДК 021:2015 - 39710000-2), машина для переробки овочів (ДК 021:2015 - 39710000-2), посудомийна машина (ДК 021:2015 - 39713100-4), тістоміс (ДК 021:2015 - 39710000-2), шафа жарова (ДК 021:2015 - 39710000-2), холодильник (ДК 021:2015 - 39711130-9))».
Електронною системою закупівель автоматично 03.09.2020 року відмінено торги на підставі п.1. ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлівід 03.09.2020 р.
Однак, у Замовника торгів надалі існує потребу в закупівлі електричних побутових приладів.
Уповноважена особа зазначила, що пунктом 1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевказане, уповноважена особа запропонувалапровести закупівлю«код ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильна шафа (ДК 021:2015 - 39711123-7), картоплечистка (ДК 021:2015 - 39710000-2), машина для переробки овочів (ДК 021:2015 - 39710000-2), посудомийна машина (ДК 021:2015 - 39713100-4), тістоміс (ДК 021:2015 - 39710000-2), шафа жарова (ДК 021:2015 - 39710000-2), холодильник (ДК 021:2015 - 39711130-9))»зазначити - «Переговорна процедура закупівлі» за процедурою - «Переговорна процедура закупівлі», яка проводитиметься на підставі п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2020 18:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 жовтня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
12. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – Українська.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно умов договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
23 вересня 2020 18:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2020 18:38 |
Рішення УО.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-03-000054 ● 2701d14c200f4bffaf7e77c184913bfc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 03.12.2020 №71
м. Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 03.12.2020 №71
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-09-23-003222-a 23.09.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Сабадаш Д. О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-10 13:24:28
Щодо надання пояснень.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Холодильна шафа (ДК 021:2015 - 39711123-7), картоплечистка (ДК 021:2015 - 39710000-2), машина для переробки овочів (ДК 021:2015 - 39710000-2), посудомийна машина (ДК 021:2015 - 39713100-4), тістоміс (ДК 021:2015 - 39710000-2), шафа жарова (ДК 021:2015 - 39710000-2), холодильник (ДК 021:2015 - 39711130-9)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-23-003222-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» Ямпільською спеціальною школою Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) оприлюднено переговорну процедуру, відповідно до якої укладено договір з ФОП Кондратюк Олена Вікторівна про закупівлю товарів від 05.10.2020 за №1.
Згідно з пунктом 1 частини другої статті 40 Закону Замовник може використати переговорну процедуру закупівлі як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- Які технічні характеристики мають картоплечистка 300 М та машина для переробки овочів МПР 350 М, що мають бути поставлені згідно договору про закупівлю товарів від 05.10.2020 за №1? Надайте копії відповідних документів щодо технічних характеристик зазначених предметів закупівлі.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-15 10:42:47
пояснення
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-09-23-003222-a розглянуто. За результатами розгляду долучено відповідні документи.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОНДРАТЮК ОЛЕНА ВІКТОРІВНА #2876210749 |
Переможець |
279 249,00
UAH
|
23 вересня 2020 18:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 14:24
|
Договір.pdf | укладений |
06 жовтня 2020 14:06
|