Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильна шафа (ДК 021:2015 - 39711123-7), картоплечистка (ДК 021:2015 - 39710000-2), машина для переробки овочів (ДК 021:2015 - 39710000-2), посудомийна машина (ДК 021:2015 - 39713100-4), тістоміс (ДК 021:2015 - 39710000-2), шафа жарова (ДК 021:2015 - 39710000-2), холодильник (ДК 021:2015 - 39711130-9)
Очікувана вартість
279 325,00 UAH
UA-2020-09-23-003222-a a248eba808574a9bbccc775d36522d3c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Рудь

+380384193364 yampilbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЯМПІЛЬСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22989974
Місцезнаходження: 30231, Україна , Хмельницька обл., смт. Ямпіль, вул. Центральна, буд. 30
Контактна особа: Олена Рудь
+380384193364
yampilbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-07-31-003263-c, яке оприлюднене 31.07.2020 року, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильна шафа (ДК 021:2015 - 39711123-7), картоплечистка (ДК 021:2015 - 39710000-2), машина для переробки овочів (ДК 021:2015 - 39710000-2), посудомийна машина (ДК 021:2015 - 39713100-4), тістоміс (ДК 021:2015 - 39710000-2), шафа жарова (ДК 021:2015 - 39710000-2), холодильник (ДК 021:2015 - 39711130-9))».
Електронною системою закупівель автоматично 16.08.2020 року відмінено торги на підставі п.1. ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлівід 16.08.2020 р.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-08-18-005105-a, яке оприлюднене 18.08.2020 року, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «код ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильна шафа (ДК 021:2015 - 39711123-7), картоплечистка (ДК 021:2015 - 39710000-2), машина для переробки овочів (ДК 021:2015 - 39710000-2), посудомийна машина (ДК 021:2015 - 39713100-4), тістоміс (ДК 021:2015 - 39710000-2), шафа жарова (ДК 021:2015 - 39710000-2), холодильник (ДК 021:2015 - 39711130-9))».
Електронною системою закупівель автоматично 03.09.2020 року відмінено торги на підставі п.1. ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлівід 03.09.2020 р.
Однак, у Замовника торгів надалі існує потребу в закупівлі електричних побутових приладів.
Уповноважена особа зазначила, що пунктом 1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевказане, уповноважена особа запропонувалапровести закупівлю«код ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильна шафа (ДК 021:2015 - 39711123-7), картоплечистка (ДК 021:2015 - 39710000-2), машина для переробки овочів (ДК 021:2015 - 39710000-2), посудомийна машина (ДК 021:2015 - 39713100-4), тістоміс (ДК 021:2015 - 39710000-2), шафа жарова (ДК 021:2015 - 39710000-2), холодильник (ДК 021:2015 - 39711130-9))»зазначити - «Переговорна процедура закупівлі» за процедурою - «Переговорна процедура закупівлі», яка проводитиметься на підставі п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 18:44
Оскарження наміру укласти договір: 04 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


11. Категорія замовника п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
12. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – Українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Холодильна шафа (ДК 021:2015 - 39711123-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30231, Україна, Хмельницька область, селище міського типу Ямпіль, вул. Центральна, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штуки
Картоплечистка (ДК 021:2015 - 39710000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30231, Україна, Хмельницька область, Білогірський район селище міського типу Ямпіль, вулиця Центральна, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штуки
Машина для переробки овочів (ДК 021:2015 - 39710000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30231, Україна, Хмельницька область, Білогірський район селище міського типу Ямпіль, вулиця Центральна, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штуки
Посудомийна машина (ДК 021:2015 - 39713100-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30231, Україна, Хмельницька область, Білогірський район селище міського типу Ямпіль, вулиця Центральна, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штуки
Тістоміс (ДК 021:2015 - 39710000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30231, Україна, Хмельницька область, Білогірський район селище міського типу Ямпіль, вулиця Центральна, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штуки
Шафа жарова (ДК 021:2015 - 39710000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30231, Україна, Хмельницька область, Білогірський район селище міського типу Ямпіль, вулиця Центральна, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штуки
Холодильник (ДК 021:2015 - 39711130-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30231, Україна, Хмельницька область, Білогірський район селище міського типу Ямпіль, вулиця Центральна, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

23 вересня 2020 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 18:38
Рішення УО.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-03-000054 ● 2701d14c200f4bffaf7e77c184913bfc
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
від 03.12.2020 №71
м. Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 03.12.2020 №71
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-09-23-003222-a 23.09.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Сабадаш Д. О.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-10 13:24:28

Щодо надання пояснень.

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Холодильна шафа (ДК 021:2015 - 39711123-7), картоплечистка (ДК 021:2015 - 39710000-2), машина для переробки овочів (ДК 021:2015 - 39710000-2), посудомийна машина (ДК 021:2015 - 39713100-4), тістоміс (ДК 021:2015 - 39710000-2), шафа жарова (ДК 021:2015 - 39710000-2), холодильник (ДК 021:2015 - 39711130-9)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-23-003222-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» Ямпільською спеціальною школою Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) оприлюднено переговорну процедуру, відповідно до якої укладено договір з ФОП Кондратюк Олена Вікторівна про закупівлю товарів від 05.10.2020 за №1.
Згідно з пунктом 1 частини другої статті 40 Закону Замовник може використати переговорну процедуру закупівлі як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- Які технічні характеристики мають картоплечистка 300 М та машина для переробки овочів МПР 350 М, що мають бути поставлені згідно договору про закупівлю товарів від 05.10.2020 за №1? Надайте копії відповідних документів щодо технічних характеристик зазначених предметів закупівлі.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-15 10:42:47

пояснення

На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-09-23-003222-a розглянуто. За результатами розгляду долучено відповідні документи.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОНДРАТЮК ОЛЕНА ВІКТОРІВНА
#2876210749
Переможець 279 249,00
UAH
23 вересня 2020 18:44

Документи

23 вересня 2020 18:44
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:42
Рішення УО 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 18:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОНДРАТЮК ОЛЕНА ВІКТОРІВНА
#2876210749
279 249,00
UAH
Документи

Документи

23 вересня 2020 18:44
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:42
Рішення УО 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:06
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 14:24
Договір.pdf укладений
06 жовтня 2020 14:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 279 249,00
UAH