Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги в с. Токи Підволочиського району Тернопільської області
Очікувана вартість
5 332 500,00 UAH
UA-2020-09-23-003146-c 0f943a5fdc924fe499a55f418ecced2a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 17:30
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 12:52
Очікувана вартість: 5 332 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 662,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги в с. Токи Підволочиського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Підволочиський район, с. Токи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 10 млн. гривень: 20%
Понад 8 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: 15%
Понад 6 млн. грн. до 8 млн. грн. включно: 10%
Понад 4 млн. грн. до 6 млн. грн. включно: 5%
Понад 2 млн. грн. до 4 млн. грн. включно: 2%
До 2 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 15 працівників: 10%
Від 11 до 15 працівників включно: 6%
Від 6 до 10 працівників включно: 3%
До 5 працівників включно: 0%
13 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 17:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 12:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 17:34
Зміни Токи 13.10.2020 року.pdf
13 жовтня 2020 17:34
ТД Амбулаторія с. Токи зі змінами від 13.10.2020.docx
07 жовтня 2020 17:07
ТД Амбулаторія с. Токи зі змінами від 07.10.2020.docx
24 вересня 2020 12:31
ТД Амбулаторія с. Токи зі змінами від 23.09.2020.docx
23 вересня 2020 16:54
ТД Амбулаторія с. Токи.docx
13 жовтня 2020 17:34
Додаток_1_Перелiк_документiв_зі змінами від 13.10.2020 року.docx
23 вересня 2020 16:54
Додаток_1_Перелiк_документiв_1600150584.docx
07 жовтня 2020 17:07
зміни Токи від 07.10.2020 року.pdf
24 вересня 2020 12:31
зміни Токи від 23.09.2020 року.pdf
23 вересня 2020 16:54
Додаток_5_Проект_договору_1600150584.docx
23 вересня 2020 16:54
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя_1600150584.docx
23 вересня 2020 16:54
Додаток_3_Лист_-_згода_1600150584.docx
23 вересня 2020 16:54
Додаток_2_Технічне завдання_1600858310.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ КІРАБУД 5 300 000,00
UAH з ПДВ
5 300 000,00
UAH з ПДВ
1.2285714286 4 313 953.49 Документи
ТОВ Укртехнобез 5 324 868,00
UAH з ПДВ
5 324 868,00
UAH з ПДВ
1.2857142857 4 141 564 Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:37
Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 15:37
довідка статистики.pdf
21 жовтня 2020 15:37
витяг1622234500041ПДВ.jpg
21 жовтня 2020 15:37
виписка 20112019.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 17:53
Електронний підпис
26 жовтня 2020 17:49
55. Кошторис.rar
26 жовтня 2020 17:49
Довідка ст.17.pdf
21 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис
21 жовтня 2020 16:44
55. Кошторис.rar
21 жовтня 2020 16:44
69. Банківська гарантія.rar
21 жовтня 2020 16:44
67. Тендерна пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 16:44
66 Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 16:44
0. Реєстр документів.pdf
21 жовтня 2020 16:44
КК2.rar
21 жовтня 2020 16:43
КК1.rar
21 жовтня 2020 16:43
ІД 2.rar
21 жовтня 2020 16:43
ІД 1..rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КІРАБУД

ТОВ Укртехнобез

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Укртехнобез
#39299695
Переможець 5 324 868,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 17:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Укртехнобез #39299695

№ рішення у справі

60/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укртехнобез
#39299695
5 324 868,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:13
ДУ _5 до договору _85.pdf зміни до договору
03 січня 2023 11:12
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 11:06
Додаткова угода _4 Токи.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 11:04
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:09
Токи дод. угода.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:06
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:12
Додаткова угода Токи.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 10:13
Додаткова Токи.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 15:17
Договір укладений
12 листопада 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов'язань,погодження плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML