Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт блоку молодшої групи Низівського ДНЗ «Журавонька» Низівської селищної ради по вул. Цукровиків, 3 смт. Низи Сумського району Сумської області»
Очікувана вартість
362 552,20 UAH
UA-2020-09-23-002930-a f6308cab12604eb18bf78a16a7738d3c
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буцик Тетяна Володимирівна

+380542691390 nuzurada@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Низівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04390127
Місцезнаходження: 42355, Україна , Сумська обл., селище Низи, вул. Шлях, 19
Контактна особа: Буцик Тетяна Володимирівна
+380542691390
nuzurada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 15:11
Очікувана вартість: 362 552,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 625,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Низівська селищна рада. 2. Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04390127. 4. Місцезнаходження замовника: 42355, Сумська обл., Сумський р-н, селище міського типу Низи, вулиця Шлях, будинок 19. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Кондратенко Тетяна Леонідівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Низівської селищної ради, 42355, Сумська обл., Сумський р-н, селище міського типу Низи, вулиця Шлях, будинок 19, телефон +38066-418-1979, e-mail: nuzurada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт блоку молодшої групи Низівського ДНЗ «Журавонька» Низівської селищної ради по вул. Цукровиків, 3 смт. Низи Сумського району Сумської області». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт блоку молодшої групи Низівського ДНЗ «Журавонька» Низівської селищної ради по вул. Цукровиків, 3 смт. Низи Сумського району Сумської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42355, Сумська обл., Сумський р-н, селище міського типу Низи, вул. Цукровиків, 3. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 02.02.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 362 552,20 грн. (триста шістдесят дві тисячі п’ятсот п’ятдесят дві гривні 20 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «29» вересня 2020 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «02» жовтня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 26. Примітки: Фінансування за рахунок місцевого бюджету на 2020 рік – 200 000,00 грн. (двісті тисяч гривень 00 копійок).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт блоку молодшої групи Низівського ДНЗ «Журавонька» Низівської селищної ради по вул. Цукровиків, 3 смт. Низи Сумського району Сумської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42355, Україна, Сумська область, селище міського типу Низи, вул. Цукровиків, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 вересня 2020 17:14
Електронний цифровий підпис
23 вересня 2020 16:54
Додаток 5.doc
23 вересня 2020 16:54
Додаток 4.doc
23 вересня 2020 16:54
Додаток 3.doc
23 вересня 2020 16:54
Додаток 2.doc
23 вересня 2020 16:54
Додаток 1.doc
23 вересня 2020 16:54
Документацiя.pdf
23 вересня 2020 16:54
Оголошення про проведення спрощеноi закупiвлi.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2" 297 109,26
UAH з ПДВ
297 109,26
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОМАНЕНКО ДМИТРІЙ БОРИСОВИЧ" 362 000,00
UAH з ПДВ
362 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 21:47
sign.p7s
01 жовтня 2020 21:46
План фінансування.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Акт огляду об_єкта.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Графік.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Розрахунок ЗВР 2-1-3.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Наказ на диреткора.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Договір оренди.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Додаток 1.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Відгук СумДУ.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Розрахунок ЗВР 2-1-1.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Витяг з ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Довідка Укргазбанк.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Проект договора.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Пояснювальна записка.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Розрахунок ЗВР 2-1-2.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Довідка МТБ.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Договірна ціна.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Відомість ресурсів.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Довідка працівники.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
01 жовтня 2020 21:46
Статут.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 13:26
sign.p7s
01 жовтня 2020 13:17
Пропозиція_дод_5.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Акт_обстеження.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Тех_спеціф..pdf
01 жовтня 2020 13:17
Лист_якість_робіт.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Згода_з_договр.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Календарний_графік.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Кошторис_табл_3-10.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Кошторис_єд._податок.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Кошторис_від_ресурсів.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Кошторис_ПЗ.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Кошторис_локальний.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Кошторис_дог_ціна.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Лист_субпідрядники.pdf
01 жовтня 2020 13:17
довідка квал.прац.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Інф_довідка_учасника.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Згода_обробка_даних.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Договір_оренди_.pdf
01 жовтня 2020 13:17
довідка_МТЗ_табл._2.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Двідка_заборгованіть.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Довідка_відкр_рахунку.pdf
01 жовтня 2020 13:17
інд_код_Романенко.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Паспорт_Романенко.pdf
01 жовтня 2020 13:17
Витяг_ з_ єд_. реєстру.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2"
#30759915
Відхилено 297 109,26
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 09:48
ФОП "РОМАНЕНКО ДМИТРІЙ БОРИСОВИЧ"
#2990407853
Переможець 362 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 09:55

Документи

07 жовтня 2020 09:48
sign.p7s

Документи

07 жовтня 2020 09:55
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РОМАНЕНКО ДМИТРІЙ БОРИСОВИЧ"
#2990407853
362 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 09:55
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 жовтня 2020 15:35
Договір _ 51.PDF укладений
15 жовтня 2020 15:32

Актуальні тендери

До пошуку