Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з модернізації ваг електронних автомобільних: серії "Лахта-У" СВ-80000, зав.№1345, інв.№7856 та серії "Лахта-У" СВ-80000А, зав.№324502, інв.№19339
Очікувана вартість
2 118 333,33 UAH
UA-2020-09-23-002798-a 4b62dbe740764bfa89c1431a8cc4c6ee
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Сергій Олександрович

+380629408607 s.sytnik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Ситник Сергій Олександрович
+380629408607
s.sytnik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 13:30
Очікувана вартість: 2 118 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 591,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 10 500,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з модернізації ваг електронних автомобільних серії "Лахта-У" СВ-80000, зав. №1345, інв. № 7856
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, просп. Адмірала Луніна, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2021
ДК 021:2015: 32428000-9 — Модернізація мереж
1 роб
Роботи з модернізації ваг електронних автомобільних серії "Лахта-У" СВ80000А, зав. №324502, інв. № 19339
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, просп. Адмірала Луніна, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2021
ДК 021:2015: 32428000-9 — Модернізація мереж

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Передоплата 50% здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів з дати підписання договору. Аванс 30 Банківські 50
Виконання робіт Остаточна плата за виконані роботи після підписання Актів виконаних робіт з модернізації на підставі оригіналів рахунків протягом 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТНВЦ ТОМ" 1 995 990,00
UAH
1 995 990,00
UAH
Документи
ТОВ "ВЕССЕРВІС" 2 117 900,00
UAH
2 117 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:12
Довідка з банку.pdf
01 жовтня 2020 16:12
ЦІнова пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 16:12
Технична спеціфікація.pdf
01 жовтня 2020 16:12
Статут заверенный.pdf
01 жовтня 2020 16:12
Посвідчення до1000в.pdf
01 жовтня 2020 16:12
Підписаний_G0920-3741-GL_tender.pdf
01 жовтня 2020 16:12
Паспорт Кобзар.pdf
01 жовтня 2020 16:12
Мат. тех. база.pdf
01 жовтня 2020 16:12
Лицензия заверенная.pdf
01 жовтня 2020 16:12
Лист про санкції.pdf
01 жовтня 2020 16:12
Довідка про гарантію.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:52
Цінова пропозиція.jpg
01 жовтня 2020 16:52
Статут.zip
01 жовтня 2020 16:52
Рішення_1.2.jpg
01 жовтня 2020 16:52
Рішення_1.1.jpg
01 жовтня 2020 16:52
Посвідчення електрика.jpg
01 жовтня 2020 16:52
Паспорт.rar
01 жовтня 2020 16:52
Наказ.jpg
01 жовтня 2020 16:52
Довідки.rar
01 жовтня 2020 16:52
Довідка з банка.jpg
01 жовтня 2020 16:52
Витяг.jpg
01 жовтня 2020 16:52
3.6Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТНВЦ ТОМ"

ТОВ "ВЕССЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТНВЦ ТОМ"
#19045985
Відхилено 1 995 990,00
UAH
07 жовтня 2020 16:32
ТОВ "ВЕССЕРВІС"
#40802406
Переможець 2 117 900,00
UAH
09 жовтня 2020 14:21

Документи

07 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:27
Протокол розгляду

Документи

09 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:18
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕССЕРВІС"
#40802406
2 117 900,00
UAH
Документи

Документи

09 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:18
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 16:38
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 16:36
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 09:05
Договір укладений
27 жовтня 2020 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 20-17/20/419
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML