Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія для потреб об'єктів КПТМ "Бориспільтепломережа"
Electric energy (for needs of the objects of KPTM Вorispilteplomerezha)
Electric energy (for needs of the objects of KPTM Вorispilteplomerezha)
Очікувана вартість
11 537 073,90 UAH
UA-2020-09-23-002711-a ● fd8f2945675d438490f52020b9baa522
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КПТМ "Бориспільтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 13712452 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., місто Бориспіль, вул. К.Шлях,41-А |
Контактна особа: |
Яхнієнко Наталія Іванівна +380459562508 borispil-teplo@ogku.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PUTN "Вorispilteplomerezha" |
National ID: | 13712452 |
Contact point: |
+380459562508 borispil-teplo@ogku.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2020 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2020 11:26 |
Очікувана вартість: | 11 537 073,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 685,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 23 вересня 2020 16:18 |
Enquiries until: | 16 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 жовтня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 11 537 074 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 57 685 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
(09310000-5 - Електрична енергія)
Customer category: a legal entity engaged in activities in certain areas of management23. The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in Ukrainian. If a document in a language other than Ukrainian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation..
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Київський Шлях, 41а
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electrical energy
CPV: 09310000-5
Період постачання:
з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач здійснює оплату по факту, протягом 5 робочих днів, з дня отримання рахунку. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2020 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2020 14:26 |
Перелік змін _ 3 до ТД від 06.10.2020.docx | |
06 жовтня 2020 14:26 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Електроенергія НА 2021 РІК ЗІ ЗМІНАМИ від 06.10.2020.docx | |
29 вересня 2020 16:38 |
Перелік змін _ 2 до ТД від 29.09.2020 .docx | |
28 вересня 2020 15:11 |
Перелік змін _ 1 до ТД від 28.09.2020.docx | |
23 вересня 2020 16:19 |
ОГОЛОШЕННЯ_МIЖНАРОДНЕ.docx | |
23 вересня 2020 16:19 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
23 вересня 2020 16:19 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Електроенергія НА 2021 РІК.docx |
06 жовтня 2020 14:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 жовтня 2020 14:26 |
Перелік змін _ 3 до ТД від 06.10.2020.docx
|
|||||||||
06 жовтня 2020 14:26 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Електроенергія НА 2021 РІК ЗІ ЗМІНАМИ від 06.10.2020.docx
|
|||||||||
29 вересня 2020 16:38 |
Перелік змін _ 2 до ТД від 29.09.2020 .docx
|
|||||||||
28 вересня 2020 15:11 |
Перелік змін _ 1 до ТД від 28.09.2020.docx
|
|||||||||
23 вересня 2020 16:19 |
ОГОЛОШЕННЯ_МIЖНАРОДНЕ.docx
|
|||||||||
23 вересня 2020 16:19 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
|||||||||
23 вересня 2020 16:19 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Електроенергія НА 2021 РІК.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону.
Дата подання: 24 вересня 2020 10:05
Дата відповіді: 28 вересня 2020 14:42
Шановний Замовнику! Згідно п.6 Розділу 3 тендерної документації Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до вимог статті 16 Закону: З метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Учасник надає скановану копію зазначеного в довідці договору з усіма додатками та оригінал листа-відгуку щодо повного та якісного виконання зазначеного у довідці договору у довільній формі на фірмовому бланку контрагента з вихідним номером та датою за підписом керівника контрагента або іншої уповноваженої особи контрагента. Лист-відгук повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Вважаємо, що дана вимога суперечить принципам, зокрема, які встановлені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, наявність даної вимоги – є дискримінаційною та створює для учасників додаткові перешкоди для участі у даній процедурі закупівлі. Якщо, Учасник має досвід виконання аналогічних договорів за 2019 та перше півріччя 2020 року, приймав участь у аналогічних процедурах закупівлі, підтверджував відповідність кваліфікаційним критеріям, щодо досвіду виконання аналогічних договорів листами-відгуками, що видані у 2019 та на початку 2020 року, та за результатами яких було укладено договори про закупівлю.
Таким чином, Законом передбачено наявність досвіду виконання аналогічного договору та його документальне підтвердження, та не обмежено право підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічного договору наявними аналогічними договорами за попередні роки та листами-відгуками, що видані у попередні роки, що підтверджують документальне виконання аналогічних договорів. При цьому, виконаний аналогічний договір є виконаним в незалежності від дати видачі листа-відгуку.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати лист-відгук, який має реєстраційний номер та дату його складання не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання.
Така вимогам Замовника є дискримінаційною та повинна бути приведена у відповідність до вимог діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, та Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині, що підтверджується рішенням органу оскарження № 9409-р/пк-пз від 14.05.2020 року. Оголошення № UA-2020-04-25-000009-b.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Ваші зауваження прийняті до уваги. Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Досвід виконання аналогічних договорів.
Дата подання: 24 вересня 2020 10:22
Дата відповіді: 28 вересня 2020 14:43
Шановний Замовнику! Аналізуючи практику Колегії Антимонопольного Комітету України, що, Лист-відгук повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, позиція органу оскарження однозначна, що замовник встановлюючи вимогу щодо надання листа-відгуку із обмеженням дати його реєстрації, має обґрунтувати свою позицію та довести необхідність такої вимоги. В іншому випадку замовник може встановити вимогу щодо надання листа-відгуку, як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, але без обмеження його дати реєстрації. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Ваші зауваження прийняті до уваги. Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Довідка ЄДРПОУ
Дата подання: 05 жовтня 2020 15:27
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 14:12
Шановний Замовнику! Просимо прибрати вимогу: ІІ. Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам замовника: Копія довідки ЄДРПОУ (у разі наявності у учасника такої довідки), завірена підписом учасника.
Адже згідно Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 23.04.2014 № 486 «Про затвердження Змін до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету статистики України від 12 червня 2007 року № 164» форма даної довідки втратила чинність та є недійсною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Тендерною документацією передбачено, що копія довідки ЄДРПОУ подається учасником у разі наявності. Відсутність копії довідки ЄДРПОУ не буде підставою для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. Також тендерною документацією передбачено, що документи, що не передбачені законодавством України для учасників: юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, нерезидентів - не подаються ними у складі тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням ненадання таких документів у вигляді листа-роз’яснення довільної форми.
Свідоцтво про реєстрацію
Дата подання: 05 жовтня 2020 15:45
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 14:13
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до тендерної документації: ІІ. Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам замовника: Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку, завірений учасником.
Адже згідно Наказу МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ «Про затвердження форм заяви про застосування спрощеної системи оподаткування, розрахунку доходу за попередній календарний рік, запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку та витягу з реєстру платників єдиного податку» форма даної довідки втратила чинність, тому просимо надати альтернативу іншим учасникам(у вигляді витягу з відповідного реєстру), які не мали смогу отримати її.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Ваші зауваження прийняті до уваги. Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації.
щодо невідповідності тендерної пропозиції
Дата подання: 05 жовтня 2020 16:23
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 14:13
Шановний Замовник. У завантажених Вами документах даної процедури закупівлі, безпосередньо у Тендерної документації містяться посилання на ст. ст. Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року до введення в дію змін до Закону та набуття чинності Закону у новій редакції.
Також відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести документацію у відповідності до діючого законодавства України.
Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Просимо конкретно вказати пункти Тендерної документації, що містять посилання на ст. ст. Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року.
Обов’язкова інформація відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься в тендерній документації, а також в окремо завантаженому файлі Оголошення.doxc.
Обов’язкова інформація відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься в тендерній документації, а також в окремо завантаженому файлі Оголошення.doxc.
щодо постачання електричної енергії
Дата подання: 15 жовтня 2020 10:44
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 12:22
Шановний Замовник, Ви пишете На підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) надається копія видаткової(их) накладної(их) за останніій місяць дії договору(ів).
Якщо не має витаткових накладних, а є акти прийома передачи ел. енергії, це не буде порушення?
Відповідь: Доброго дня,шановний Учаснику! Ні, це не буде порушенням.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-23-002711-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 05 жовтня 2020 17:22
дискримінаційні вимоги тендерної документації замовника
У відповідності до Додатку 4 до Тендерної документації учасник має надати довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Київської області або у місті Бориспіль безпосередньо, або посадової особи, з робочим місцем на території Київської області або у місті Бориспіль безпосередньо. Такі умови тендерної документації є неприпустимими та такими, що грубо порушують права потенційних учасників даної закупівлі. Крім того такий дискримінаційний підхід Замовника явно та грубо порушує норми цивільного законодавства України де чітко зазначено, що зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості (ч. 3 ст. 509 ЦК України). Вимога Замовника про наявність представництва в регіоні Замовника є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Враховуючи викладене вважаємо, що умови Замовника викладені в Додатку 4 до Тендерної документації про наявність представництва учасника в регіоні замовника є такими, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги з умов Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2020 14:23
Доброго дня, шановний Учаснику.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашого підприємства такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцязнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Київської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога Тендерної документації відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашого підприємства такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцязнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Київської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога Тендерної документації відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 листопада 2020
Найменування: | КПТМ "Бориспільтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 13712452 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., місто Бориспіль, вул. К.Шлях,41-А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПАТ "ЕК "Барвінок" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 16:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
8 414 999,98
UAH з ПДВ
|
8 414 999,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "ЕК "Барвінок" |
9 288 000,00
UAH з ПДВ
|
9 288 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" #39726263 |
Переможець |
8 414 999,98
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 13:11
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною регульованих цін (тарифів), а саме: зміна тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2021 рік згідно постанови НКРЕКП № 2353 від 09 грудня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 143/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 143/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 143/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 143/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 143/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 143/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 143/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 143/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 143/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 143/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 143/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |