Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія для потреб об'єктів КПТМ "Бориспільтепломережа"
Electric energy (for needs of the objects of KPTM Вorispilteplomerezha)
Очікувана вартість
11 537 073,90 UAH
UA-2020-09-23-002711-a fd8f2945675d438490f52020b9baa522
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яхнієнко Наталія Іванівна

+380459562508 borispil-teplo@ogku.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КПТМ "Бориспільтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 13712452
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., місто Бориспіль, вул. К.Шлях,41-А
Контактна особа: Яхнієнко Наталія Іванівна
+380459562508
borispil-teplo@ogku.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PUTN "Вorispilteplomerezha"
National ID: 13712452
Contact point:
+380459562508
borispil-teplo@ogku.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 11:26
Очікувана вартість: 11 537 073,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 685,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 вересня 2020 16:18
Enquiries until: 16 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 жовтня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 11 537 074 UAH including VAT
Minimal lowering step: 57 685 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
(09310000-5 - Електрична енергія)
Customer category: a legal entity engaged in activities in certain areas of management23. The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in Ukrainian. If a document in a language other than Ukrainian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation..
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Київський Шлях, 41а
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electrical energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Споживач здійснює оплату по факту, протягом 5 робочих днів, з дня отримання рахунку. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону.
Дата подання: 24 вересня 2020 10:05
Дата відповіді: 28 вересня 2020 14:42
Шановний Замовнику! Згідно п.6 Розділу 3 тендерної документації Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до вимог статті 16 Закону: З метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Учасник надає скановану копію зазначеного в довідці договору з усіма додатками та оригінал листа-відгуку щодо повного та якісного виконання зазначеного у довідці договору у довільній формі на фірмовому бланку контрагента з вихідним номером та датою за підписом керівника контрагента або іншої уповноваженої особи контрагента. Лист-відгук повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Вважаємо, що дана вимога суперечить принципам, зокрема, які встановлені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, наявність даної вимоги – є дискримінаційною та створює для учасників додаткові перешкоди для участі у даній процедурі закупівлі. Якщо, Учасник має досвід виконання аналогічних договорів за 2019 та перше півріччя 2020 року, приймав участь у аналогічних процедурах закупівлі, підтверджував відповідність кваліфікаційним критеріям, щодо досвіду виконання аналогічних договорів листами-відгуками, що видані у 2019 та на початку 2020 року, та за результатами яких було укладено договори про закупівлю. Таким чином, Законом передбачено наявність досвіду виконання аналогічного договору та його документальне підтвердження, та не обмежено право підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічного договору наявними аналогічними договорами за попередні роки та листами-відгуками, що видані у попередні роки, що підтверджують документальне виконання аналогічних договорів. При цьому, виконаний аналогічний договір є виконаним в незалежності від дати видачі листа-відгуку. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати лист-відгук, який має реєстраційний номер та дату його складання не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання. Така вимогам Замовника є дискримінаційною та повинна бути приведена у відповідність до вимог діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, та Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині, що підтверджується рішенням органу оскарження № 9409-р/пк-пз від 14.05.2020 року. Оголошення № UA-2020-04-25-000009-b.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Ваші зауваження прийняті до уваги. Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Досвід виконання аналогічних договорів.
Дата подання: 24 вересня 2020 10:22
Дата відповіді: 28 вересня 2020 14:43
Шановний Замовнику! Аналізуючи практику Колегії Антимонопольного Комітету України, що, Лист-відгук повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, позиція органу оскарження однозначна, що замовник встановлюючи вимогу щодо надання листа-відгуку із обмеженням дати його реєстрації, має обґрунтувати свою позицію та довести необхідність такої вимоги. В іншому випадку замовник може встановити вимогу щодо надання листа-відгуку, як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, але без обмеження його дати реєстрації. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Ваші зауваження прийняті до уваги. Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Довідка ЄДРПОУ
Дата подання: 05 жовтня 2020 15:27
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 14:12
Шановний Замовнику! Просимо прибрати вимогу: ІІ. Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам замовника: Копія довідки ЄДРПОУ (у разі наявності у учасника такої довідки), завірена підписом учасника. Адже згідно Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 23.04.2014 № 486 «Про затвердження Змін до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету статистики України від 12 червня 2007 року № 164» форма даної довідки втратила чинність та є недійсною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Тендерною документацією передбачено, що копія довідки ЄДРПОУ подається учасником у разі наявності. Відсутність копії довідки ЄДРПОУ не буде підставою для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. Також тендерною документацією передбачено, що документи, що не передбачені законодавством України для учасників: юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, нерезидентів - не подаються ними у складі тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням ненадання таких документів у вигляді листа-роз’яснення довільної форми.
Свідоцтво про реєстрацію
Дата подання: 05 жовтня 2020 15:45
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 14:13
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до тендерної документації: ІІ. Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам замовника: Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку, завірений учасником. Адже згідно Наказу МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ «Про затвердження форм заяви про застосування спрощеної системи оподаткування, розрахунку доходу за попередній календарний рік, запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку та витягу з реєстру платників єдиного податку» форма даної довідки втратила чинність, тому просимо надати альтернативу іншим учасникам(у вигляді витягу з відповідного реєстру), які не мали смогу отримати її.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Ваші зауваження прийняті до уваги. Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації.
щодо невідповідності тендерної пропозиції
Дата подання: 05 жовтня 2020 16:23
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 14:13
Шановний Замовник. У завантажених Вами документах даної процедури закупівлі, безпосередньо у Тендерної документації містяться посилання на ст. ст. Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року до введення в дію змін до Закону та набуття чинності Закону у новій редакції. Також відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації та привести документацію у відповідності до діючого законодавства України. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Просимо конкретно вказати пункти Тендерної документації, що містять посилання на ст. ст. Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року.
Обов’язкова інформація відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься в тендерній документації, а також в окремо завантаженому файлі Оголошення.doxc.
щодо постачання електричної енергії
Дата подання: 15 жовтня 2020 10:44
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 12:22
Шановний Замовник, Ви пишете На підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) надається копія видаткової(их) накладної(их) за останніій місяць дії договору(ів). Якщо не має витаткових накладних, а є акти прийома передачи ел. енергії, це не буде порушення?
Відповідь: Доброго дня,шановний Учаснику! Ні, це не буде порушенням.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-002711-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 05 жовтня 2020 17:22
дискримінаційні вимоги тендерної документації замовника
У відповідності до Додатку 4 до Тендерної документації учасник має надати довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Київської області або у місті Бориспіль безпосередньо, або посадової особи, з робочим місцем на території Київської області або у місті Бориспіль безпосередньо. Такі умови тендерної документації є неприпустимими та такими, що грубо порушують права потенційних учасників даної закупівлі. Крім того такий дискримінаційний підхід Замовника явно та грубо порушує норми цивільного законодавства України де чітко зазначено, що зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості (ч. 3 ст. 509 ЦК України). Вимога Замовника про наявність представництва в регіоні Замовника є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Враховуючи викладене вважаємо, що умови Замовника викладені в Додатку 4 до Тендерної документації про наявність представництва учасника в регіоні замовника є такими, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги з умов Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2020 14:23
Доброго дня, шановний Учаснику.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашого підприємства такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцязнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Київської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога Тендерної документації відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 листопада 2020
UA-2020-09-23-002711-afd8f2945675d438490f52020b9baa522
Найменування: КПТМ "Бориспільтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 13712452
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., місто Бориспіль, вул. К.Шлях,41-А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи
ПАТ "ЕК "Барвінок" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 16:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 15:18
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:59
Укренерго.pdf
15 жовтня 2020 13:59
РДН та ВДР.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Статут.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Правочин.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Опис до нового Статуту.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Витяг ПДВ.PDF
15 жовтня 2020 13:59
Витяг ЄДРПОУ.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Фінансова звітність.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Відгук 1.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Акти.pdf
15 жовтня 2020 13:59
ст.17 Закону.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Лист-гарантія санкції.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Довідка.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Довідка ліцензування.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Довідка кол-центр.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Довідка- довкілля.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Довідка- Веб-сайт.pdf

Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 08:54
Електронний підпис
23 жовтня 2020 08:53
8. Протокол№6.pdf.p7s
23 жовтня 2020 08:53
8. Протокол№6.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Публічне акціонерне товариство «ЕК БАРВІНОК» в процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-09-23-002711-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) відсутній оригінал листа-відгуку щодо повного та якісного виконання договору; 2) дана вимога зазначена в пункті 3 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям та перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам замовника.» до тендерної документації. 3) учасник повинен надати оригінал листа-відгуку щодо повного та якісного виконання зазначеного у довідці договору у довільній формі на фірмовому бланку контрагента (у разі відсутності власного бланка у контрагента - з обов’язковою наявністю печатки контрагента) з вихідним номером та датою за підписом керівника контрагента або іншої уповноваженої особи контрагента. Якщо учасник надає декілька договорів, то також повинен надати листи-відгуки по всім договорам.

Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 17:54
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:54
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:13
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:13
Електронний підпис
26 жовтня 2020 12:44
_29 Лист-погодження.pdf
26 жовтня 2020 12:44
_15.7 Довідка ч.2 ст.17.pdf
26 жовтня 2020 12:44
_15.6 Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf
26 жовтня 2020 12:44
_15.5 Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
26 жовтня 2020 12:44
_15.2 Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
26 жовтня 2020 12:44
_15.1 Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 11:11
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:10
Копія Статуту.PDF
20 листопада 2020 11:10
Структура ціни.pdf
20 листопада 2020 11:10
Підтвердження повноважень.PDF
20 листопада 2020 11:10
Копія паспорта директора.PDF
20 листопада 2020 11:10
Опис.pdf
20 листопада 2020 11:10
Довідка_20314662080190834903.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:10
Довідка_20314662080190834903.pdf
20 листопада 2020 11:10
Витяг 16.11.2020.pdf
20 листопада 2020 11:10
public_doc (4) (1).pdf
20 листопада 2020 11:10
public_doc (2) (1).p7s
26 жовтня 2020 17:00
Електронний підпис
26 жовтня 2020 17:00
Електронний підпис
26 жовтня 2020 16:59
Цінова пропозиція.PDF
26 жовтня 2020 16:59
Відповідність ТД.PDF
26 жовтня 2020 16:58
ст 17.PDF
26 жовтня 2020 16:58
Копія Статуту.PDF
26 жовтня 2020 16:58
Квитанція №2 за 2019 р. (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД"

ПАТ "ЕК "Барвінок"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" 8 414 999,98
UAH з ПДВ
8 414 999,98
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "ЕК "Барвінок" 9 288 000,00
UAH з ПДВ
9 288 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 11:11
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:10
Копія Статуту.PDF
20 листопада 2020 11:10
Структура ціни.pdf
20 листопада 2020 11:10
Підтвердження повноважень.PDF
20 листопада 2020 11:10
Копія паспорта директора.PDF
20 листопада 2020 11:10
Опис.pdf
20 листопада 2020 11:10
Довідка_20314662080190834903.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:10
Довідка_20314662080190834903.pdf
20 листопада 2020 11:10
Витяг 16.11.2020.pdf
20 листопада 2020 11:10
public_doc (4) (1).pdf
20 листопада 2020 11:10
public_doc (2) (1).p7s
26 жовтня 2020 17:00
Електронний підпис
26 жовтня 2020 17:00
Електронний підпис
26 жовтня 2020 16:59
Цінова пропозиція.PDF
26 жовтня 2020 16:59
Відповідність ТД.PDF
26 жовтня 2020 16:58
ст 17.PDF
26 жовтня 2020 16:58
Копія Статуту.PDF
26 жовтня 2020 16:58
Квитанція №2 за 2019 р. (1).pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 17:54
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:54
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:13
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:13
Електронний підпис
26 жовтня 2020 12:44
_29 Лист-погодження.pdf
26 жовтня 2020 12:44
_15.7 Довідка ч.2 ст.17.pdf
26 жовтня 2020 12:44
_15.6 Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf
26 жовтня 2020 12:44
_15.5 Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
26 жовтня 2020 12:44
_15.2 Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
26 жовтня 2020 12:44
_15.1 Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"

ПАТ "ЕК "Барвінок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
Переможець 8 414 999,98
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 13:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
8 414 999,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 15:42
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 15:28
Додаткова угода _12 від 15.11.2021 ТОВ ЕРНЕРІНГ дог. _143_21 від 01.12.2020.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 15:21
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 10:17
Додаткова угода _ 11 ТОВ ЕРНЕРІНГ дог _ 143_20 від 01.12.2020.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 10:14
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 10:02
Додаткова угода _ 10 ТОВ ЕРНЕРІНГ дог _ 143_20 від 01.12.2020.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 09:59
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 11:01
Додаткова угода _ 9 від 27.10.2021 ТОВ ЕРНЕРІНГ дог _ 143_20 від 01.12.2020.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 10:59
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 16:34
Додаткова угода _ 8 від 29.09.2021 ТОВ ЕРНЕРІНГ дог _ 143_20 від 01.12.2020.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 16:32
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 15:32
Додаткова угода _ 7 від 26.08.2021 ТОВ ЕРНЕРІНГ дог _ 143_20 від 01.12.2020.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 15:16
Додаткова угода _ 6 від 26.08.2021 ТОВ ЕРНЕРІНГ дог _ 143_20 від 01.12.2020.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 15:14
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 15:31
Додаткова угода _ 4 ТОВ ЕРНЕРІНГ дог _ 143_20 від 01.12.2020 від 16.03.2021.pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 12:25
Додаткова угода _ 3 ТОВ ЕРНЕРІНГ дог _ 143_20 від 01.12.2020.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 12:22
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 16:48
Додаткова угода _ 2 ТОВ ЕРНЕРІНГ дог _ 143_20 від 01.12.2020.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 16:45
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 16:14
Додаткова угода _ 1 ТОВ ЕРНЕРІНГ дог _ 143_20 від 01.12.2020.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 16:10
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 16:57
Договір укладений
01 грудня 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною регульованих цін (тарифів), а саме: зміна тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2021 рік згідно постанови НКРЕКП № 2353 від 09 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 143/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 143/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 143/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 143/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 143/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 143/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 143/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 143/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 143/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 143/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною середньозваженої ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 143/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 704 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 450 800,00 UAH)