Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт фасаду будівлі Федорівського сільського будинку культури у селі Федорівка Новотроїцького району Херсонської області» Коригування.
Очікувана вартість
624 684,40 UAH
UA-2020-09-23-002705-c 186dfeb527b748d1bfe19a507d5fc8b2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Півень Наталя Леонідівна

+380554832218 fedorovka-rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Федорівська сільська рада, Новотроїцького району
Код ЄДРПОУ: 04402178
Місцезнаходження: 75330, Україна , Херсонська обл., село Федорівка, вулиця Ганжі,9
Контактна особа: Півень Наталя Леонідівна
+380554832218
fedorovka-rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 15:16
Очікувана вартість: 624 684,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 246,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Федорівська сільська рада. 2. Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04402178. 4. Місцезнаходження замовника: 75330, Херсонська обл., Новотроїцький район, село Федорівка, вулиця Ганжі, 9. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Півень Наталя Леонідівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Федорівської сільської ради, 75330, Херсонська обл., Новотроїцький район, село Федорівка, вулиця Ганжі, 9, телефон +380984730826, e-mail: fedorovka-rada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт фасаду будівлі Федорівського сільського будинку культури у селі Федорівка Новотроїцького району Херсонської області» Коригування. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт фасаду будівлі Федорівського сільського будинку культури у селі Федорівка Новотроїцького району Херсонської області» Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75330, Херсонська обл., Новотроїцький район, село Федорівка, вулиця Миру, 41. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 624 684,40 грн. (шісток двадцять чотири тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 40 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «29» вересня 2020 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «02» жовтня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт фасаду будівлі Федорівського сільського будинку культури у селі Федорівка Новотроїцького району Херсонської області» Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75330, Україна, Херсонська область, село Федорівка, вулиця Миру, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:52
Документацiя.doc
23 вересня 2020 15:52
Додаток 5.doc
23 вересня 2020 15:52
Додаток 4.doc
23 вересня 2020 15:52
Додаток 3.doc
23 вересня 2020 15:52
Додаток 2.doc
23 вересня 2020 15:52
Додаток 1.doc
23 вересня 2020 15:52
Оголошення про проведення спрощеноi закупiвлi.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 24 вересня 2020 16:23
Дата відповіді: 24 вересня 2020 17:39
До якого класу наслідків відноситься об'єкт?
Відповідь: Розглянувши ваше питання повідомляємо наступне. Об’єкт віднесено до класу наслідків СС-1.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Новотроїцьке житлово-комунальне підприємство 596 822,08
UAH з ПДВ
584 328,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМІУС" 597 956,00
UAH з ПДВ
597 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 17:38
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:33
Статут.pdf
01 жовтня 2020 17:33
проект договору.pdf
01 жовтня 2020 17:33
наказ.pdf
01 жовтня 2020 17:33
ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 17:33
кошторис.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:36
1 Додаток 5 - Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Новотроїцьке житлово-комунальне підприємство

ТОВ "ДОМІУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Новотроїцьке житлово-комунальне підприємство
#31135365
Відхилено 584 328,40
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 15:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМІУС"
#41469307
Переможець 597 956,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 15:25

Документи

07 жовтня 2020 15:19
Електронний підпис

Документи

07 жовтня 2020 15:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМІУС"
#41469307
597 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 15:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 10:57
Додаткова угода _1 до договору _20.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 16:01
Договір _20 зміни до договору
16 жовтня 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду № 1 до Договору № 20 про виконання робіт від 16.10.20
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML