Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
542 970,00 UAH
UA-2020-09-23-002665-a 20cb5136584a43d1a8dbd89efb584e51
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупіна Олена Юріївна

+380442848724 lkrupina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 16:18
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 13:51
Очікувана вартість: 542 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16290 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
555 од
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно Договору, викладеного у Додатку № 2 до тендерної документації (Замовник проводить розрахунок за фактично поставлену готову змонтовану та встановлену Продукцію на підставі видаткової накладної протягом 2 (двох) робочих днів з моменту їх підписання). Пiсляоплата 2 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 16:14
34.2020.Меблі.ТД.ВТ..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Форма надання документів
Дата подання: 30 вересня 2020 11:47
Дата відповіді: 30 вересня 2020 16:03
Доброго дня. Згідно умов Тендерної Документації Учасник повинен завантажити копію аналогічного договору, копію акту про його виконання, копію сертифіката відповідності на плиту ЛДСП та копію сертифікату якості на меблеву фурнітуру. Надайте, будь ласка, роз'яснення: учасник повинен завантаижити копії з оригіналів цих документів чи копії з копій цих документів, які засвідчені підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) Пенсійний фонд України інформує.
Відповідно підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді файлів скан-копій в форматах PDF, JPEG, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, містити розбірливі зображення, придатні для сприйняття їх змісту.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-002665-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЧ - К", Код ЄДРПОУ:35842060
Дата подання: 16 жовтня 2020 17:21
Дискваліфікація
16.10.2020 було опубліковано рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВ "ЛУЧ-К".
З приводу цього наголошуємо, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
1. В складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі не надано копію договору щодо предмету закупівлі, що не відповідає вимогам статті 16 Закону та абзацу четвертому підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Повідомляємо, що відповідні договори не підгрузились майданчиком у зв'язку з технічними проблемами, але у складі ТП є листи-відгуки щодо відповідних договорів. Ці договори надаємо у складі вимоги.
2. Учасник не надав копію сертифіката якості за стандартом ISO 9001 щодо запропонованої меблевої фурнітури, що не відповідає вимогам абзацу другого підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ та пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
З приводу цього наголошуємо, що Ми надали у своїй ТП сертифікат ISO 9001 дія якого розповсюджується на всю продукцію яку виробляє, продає підприємство, включаючи меблеву фурнітуру.
3. Пропозиція Учасника містить невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону щодо працівників відповідної кваліфікації.
З приводу цього наголошуємо, що будуть залучені працівники іншого підприємства з відповідною кваліфікацією.
Прошу згідно п.16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" надати можливість для виправлення відповідних відомостей.
Додатково звертаємо увагу Замовника на те, що у іншого учасника відсутній сертифікат ISO 9001 на фурнітуру, а відповідна пояснювальна записка не є обґрунтованою підставою відповідності тендерній документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2020 10:32
У зв’язку із надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) Пенсійний фонд України інформує.
Відповідно до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Підпунктом 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначеної у пункті 6 цього розділу тендерної пропозиції;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Підпунктом 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає копію договору (договорів) щодо предмету закупівлі та копію акту (актів) про їх виконання). Крім того, цим положенням тендерної документації передбачено, що на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Пунктом 2 додатку 1 до тендерної документації вимагалось надання копії сертифіката якості за стандартом ISO 9001 щодо запропонованої Учасником меблевої фурнітури.
Відсутність таких документів в складі пропозиції пунктами 1-3 вимоги (скарги) не спростовується.
У підпункті 1.6 цього пункту тендерної документації зазначено, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника.
Номер вимоги: UA-2020-09-23-002665-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Союз-Прем"ер, Код ЄДРПОУ:38783458
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:31
Скасувати рішення, викладене у протоколі засідання тендерного комітету № 79 від 19.10.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Союз – прем’єр». 3. Визнати ТОВ «Союз – прем’єр» переможцем процедури закупівлі UA-2020-09-23-002665-а.
ВИМОГА

Пенсійним фондом України (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-23-002665-а.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Союз – прем’єр» (далі — ТОВ «Союз – прем’єр») приймає участь у процедурі закупівлі Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 79 від 19.10.2020 року Вами було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Союз – прем’єр».
Єдиною підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції стало ніби-то невиконання Учасником п.2 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а саме неподання в складі тендерної пропозиції копії сертифіката якості за стандартом ISO 9001 щодо запропонованої Учасником меблевої фурнітури.
Зазначаємо, що дана вимога є за своєю сутністю дискримінаційною по відношенню до учасника ТОВ «Союз-прем’єр», як виробника меблів, а не виробника меблевої фурнітури.
Наявність такої дискримінаційної умови в тендерній документації значно звужує коло учасників, та фактично виключає тих учасників, які не є виробниками меблевої фурнітури, а значить позбавляє Учасника ТОВ «Союз-прем’єр» можливості перемоги в процедурі закупівлі Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі).
Крім того, вважаємо за необхідне зазначити наступне:
Відповідно до вимог п.п. 6.1 п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, у формі таблиці специфікації пропонованого товару та послуг, у якій наводяться дані про відповідність кожної позиції («ТАК» чи «НІ») вимогам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у додатку № 1 до цієї тендерної документації.
Учасники також додають документи, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
ТОВ «Союз – прем’єр» в складі своєї тендерної пропозиції надано всі необхідні документи на підтвердження якості продукції (офісних меблів) та усіх матеріалів та фурнітури, з яких така продукція виробляється (файл «Сертифікати на матеріали.rar», файл «Сертификаты.7z»).
Більше того, в складі Тендерної пропозиції наявна сканкопія Сертифікату на систему управління якістю, зареєстрованого в реєстрі ОС ТОВ «ТЕСТМЕТРОСТАНДАРТ» (чинність з 09.09.2020р. по 08.09.2023р.), яким посвідчено що система управління якістю ТОВ «Союз – прем’єр» у сфері сертифікації «Виробництво меблів» відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги.
Додатково зазначаємо, що ISO 9001 – це система управління якістю, сертифікація за якою гарантує, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати. В Україні аналогом цього стандарту є ДСТУ ISO 9001:2015. Робота за принципами ISO 9001 означає, що компанія контролює якість на виробництві. Це мінімізує ризик отримання продукції невідповідної якості та перетворює роботу з поліпшення якості на фундамент виробничого процесу. Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
ТОВ «Союз – прем’єр» є виробником офісних меблів з матеріалів та фурнітури вітчизняного та іноземного походження, з неухильним дотриманням стандартів якості та безпечності для споживачів продукції. При цьому Учасником подано всі необхідні сертифікати та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всі матеріали та складові(в т.ч., меблеву фурнітуру) з яких вироблятимуться офісні меблі (предмет закупівлі).
Щодо зазначених в протоколі № 79 від 19.10.2020 року невідповідностей вважаємо, що Замовник мав би надати 24 години на виправлення невідповідностей в документах Учасника.
З метою припинення порушення прав і законних інтересів ТОВ «Союз – прем’єр» та усунення дискримінаційного підходу до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Союз – прем’єр»

ВИМАГАЄМО:

1. Припинити порушення законодавства під час здійснення процедури закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-23-002665-а Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі).
2. Скасувати рішення, викладене у протоколі засідання тендерного комітету № 79 від 19.10.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Союз – прем’єр».
3. Визнати ТОВ «Союз – прем’єр» переможцем процедури закупівлі UA-2020-09-23-002665-а.


З повагою

Директор ТОВ «Союз – прем’єр» О.В. Лисиця
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 23 жовтня 2020 10:36
Причина: Не прикрепился документ
Номер вимоги: UA-2020-09-23-002665-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Союз-Прем"ер, Код ЄДРПОУ:38783458
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:41
Скасувати рішення, викладене у протоколі засідання тендерного комітету № 79 від 19.10.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Союз – прем’єр». 3. Визнати ТОВ «Союз – прем’єр» переможцем процедури закупівлі UA-2020-09-23-002665-а.
ВИМОГА

Пенсійним фондом України (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-23-002665-а.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Союз – прем’єр» (далі — ТОВ «Союз – прем’єр») приймає участь у процедурі закупівлі Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 79 від 19.10.2020 року Вами було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Союз – прем’єр».
Єдиною підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції стало ніби-то невиконання Учасником п.2 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а саме неподання в складі тендерної пропозиції копії сертифіката якості за стандартом ISO 9001 щодо запропонованої Учасником меблевої фурнітури.
Зазначаємо, що дана вимога є за своєю сутністю дискримінаційною по відношенню до учасника ТОВ «Союз-прем’єр», як виробника меблів, а не виробника меблевої фурнітури.
Наявність такої дискримінаційної умови в тендерній документації значно звужує коло учасників, та фактично виключає тих учасників, які не є виробниками меблевої фурнітури, а значить позбавляє Учасника ТОВ «Союз-прем’єр» можливості перемоги в процедурі закупівлі Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі).
Крім того, вважаємо за необхідне зазначити наступне:
Відповідно до вимог п.п. 6.1 п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, у формі таблиці специфікації пропонованого товару та послуг, у якій наводяться дані про відповідність кожної позиції («ТАК» чи «НІ») вимогам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у додатку № 1 до цієї тендерної документації.
Учасники також додають документи, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
ТОВ «Союз – прем’єр» в складі своєї тендерної пропозиції надано всі необхідні документи на підтвердження якості продукції (офісних меблів) та усіх матеріалів та фурнітури, з яких така продукція виробляється (файл «Сертифікати на матеріали.rar», файл «Сертификаты.7z»).
Більше того, в складі Тендерної пропозиції наявна сканкопія Сертифікату на систему управління якістю, зареєстрованого в реєстрі ОС ТОВ «ТЕСТМЕТРОСТАНДАРТ» (чинність з 09.09.2020р. по 08.09.2023р.), яким посвідчено що система управління якістю ТОВ «Союз – прем’єр» у сфері сертифікації «Виробництво меблів» відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги.
Додатково зазначаємо, що ISO 9001 – це система управління якістю, сертифікація за якою гарантує, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати. В Україні аналогом цього стандарту є ДСТУ ISO 9001:2015. Робота за принципами ISO 9001 означає, що компанія контролює якість на виробництві. Це мінімізує ризик отримання продукції невідповідної якості та перетворює роботу з поліпшення якості на фундамент виробничого процесу. Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
ТОВ «Союз – прем’єр» є виробником офісних меблів з матеріалів та фурнітури вітчизняного та іноземного походження, з неухильним дотриманням стандартів якості та безпечності для споживачів продукції. При цьому Учасником подано всі необхідні сертифікати та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всі матеріали та складові(в т.ч., меблеву фурнітуру) з яких вироблятимуться офісні меблі (предмет закупівлі).
Щодо зазначених в протоколі № 79 від 19.10.2020 року невідповідностей вважаємо, що Замовник мав би надати 24 години на виправлення невідповідностей в документах Учасника.
З метою припинення порушення прав і законних інтересів ТОВ «Союз – прем’єр» та усунення дискримінаційного підходу до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Союз – прем’єр»

ВИМАГАЄМО:

1. Припинити порушення законодавства під час здійснення процедури закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-23-002665-а Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі).
2. Скасувати рішення, викладене у протоколі засідання тендерного комітету № 79 від 19.10.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Союз – прем’єр».
3. Визнати ТОВ «Союз – прем’єр» переможцем процедури закупівлі UA-2020-09-23-002665-а.


З повагою

Директор ТОВ «Союз – прем’єр» О.В. Лисиця
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2020 11:35
У зв’язку із надходженням запитання (UA-2020-09-23-002665-a.a3) щодо закупівлі за предметом закупівлі: Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) Пенсійний фонд України інформує.
Відповідно до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Підпунктом 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, у формі таблиці специфікації пропонованого товару та послуг, а також додати документи, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
Пунктом 2 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» вимагалось надання копії сертифіката якості за стандартом ISO 9001 щодо запропонованої Учасником меблевої фурнітури.
Відсутність таких документів в складі пропозиції заявником не спростовується.
У підпункті 1.6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника.
Відповідно до частини восьмої статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.



Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.

Документи подані скаржником

16 жовтня 2020 17:21
дог 1.PDF
16 жовтня 2020 17:21
дог 2.PDF

Документи

20 жовтня 2020 10:21
Лист-відповідь.

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 10:39
Вимога

Документи

27 жовтня 2020 11:35
Лист-відповідь.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЧ - К" 460 170,00
UAH з ПДВ
460 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Союз-Прем"ер 538 382,25
UAH з ПДВ
538 382,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис
12 жовтня 2020 15:09
Цінова пропозиція.PDF
12 жовтня 2020 15:09
Витяг ЄДР новий ЛУЧ.PDF
12 жовтня 2020 15:09
сертифікація.PDF
12 жовтня 2020 15:09
Гарантійний лист.PDF
12 жовтня 2020 15:09
Hygiene-certificate-for-Ukraine.pdf
12 жовтня 2020 15:09
Довідка стаття 17.PDF
12 жовтня 2020 15:09
меблі сид, леж ЛУЧ.PDF
12 жовтня 2020 15:09
Специфікація.PDF
12 жовтня 2020 15:09
Інформаційна довідка.PDF
12 жовтня 2020 15:09
Проект договору.PDF
12 жовтня 2020 15:09
меблі офісні ЛУЧ.PDF
12 жовтня 2020 15:09
свідоцтво пдв луч.PDF
12 жовтня 2020 15:09
Сертифікат ІСО.PDF
12 жовтня 2020 15:09
документи на підпис ч.2.PDF
12 жовтня 2020 15:09
Довідка ДФС заг. сис..PDF
12 жовтня 2020 15:09
документи на підпис ч.1.PDF
12 жовтня 2020 15:09
висновок СЕЕ (клей).pdf
12 жовтня 2020 15:09
Відгук енерго.PDF
12 жовтня 2020 15:09
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s(2).p7s
12 жовтня 2020 15:09
Гарантія_16 290,00 UAH.pdf
12 жовтня 2020 15:09
Гарантія_16 290,00 UAH.pdf.p7s.p7s
12 жовтня 2020 15:09
banking_licence_ПУМБ(2).pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 13:34
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:32
Банковская гарантия.zip
12 жовтня 2020 13:32
Цінова пропоциція.rar
12 жовтня 2020 13:32
СТАТУТНІ ДОКУМЕНТИ.rar
12 жовтня 2020 13:32
Сертификаты.7z
12 жовтня 2020 13:32
ДСТУ ГОСТ 16371_2016 (1).rar
12 жовтня 2020 13:32
Досвід.rar
12 жовтня 2020 13:32
Довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЧ - К"

ТОВ Союз-Прем"ер

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЧ - К"
#35842060
Відхилено 460 170,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 14:58
ТОВ Союз-Прем"ер
#38783458
Відхилено 538 382,25
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 17:22

Інформація про відміну

Дата відміни
19 жовтня 2020 17:22
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі