Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки Ремонт інформаційної системи АСЗТІ
Очікувана вартість
66 793,33 UAH
UA-2020-09-23-002525-c 928dcd4ac6b84e87a4085ab6ad278b10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марчук Сергій Борисович

(032) 256-33 14 MARCHUK.SB@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Марчук Сергій Борисович
(032) 256-33 14
MARCHUK.SB@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 12:31
Очікувана вартість: 66 793,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 667,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Ремонт інформаційної системи АСЗТІ – 50312620-7
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт інформаційної системи АСЗТІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює авансовий платіж шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця в розмірі не більше 20% від загальної ціни договору протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати надання Виконавцем рахунка-фактури на авансування послуг з ремонту із конкретизацією по кожному об’єкту (після набуття Договором чинності), за умови наявності фінансування в Замовника Аванс 25 Банківські 20
Надання послуг Подальший розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з моменту надання послуг та підписання Акту здачі-приймання наданих послуг/виконаних робіт уповноваженими представниками сторін, із повним списанням раніше оплаченого авансового платежу з першого Акту здачі-приймання наданих послуг/виконаних робіт Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:25
Тендерна документація.doc
23 вересня 2020 15:25
Титулка ТД.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТ ЕНЕРДЖИ ПРОДЖЕКТ" 65 401,52
UAH
65 401,52
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХАРТЕП" 66 497,16
UAH
66 497,16
UAH
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 09:52
Електронний підпис
12 жовтня 2020 09:51
5 Хп Наказ 2019 копія.pdf
12 жовтня 2020 09:51
2.1 Досвід ТО .pdf
12 жовтня 2020 09:51
1 Пропозиція .pdf
12 жовтня 2020 09:50
5 Хп Наказ 2019 копія.pdf
12 жовтня 2020 09:50
2.1 Досвід ТО .pdf
12 жовтня 2020 09:50
1 Пропозиція .pdf
12 жовтня 2020 09:46
5 Хп Наказ 2019 копія.pdf
12 жовтня 2020 09:46
2.1 Досвід ТО .pdf
12 жовтня 2020 09:46
1 Пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТ ЕНЕРДЖИ ПРОДЖЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХАРТЕП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТ ЕНЕРДЖИ ПРОДЖЕКТ"
#41956370
Переможець 65 401,52
UAH
20 жовтня 2020 09:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТ ЕНЕРДЖИ ПРОДЖЕКТ"
#41956370
65 401,52
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 14:30
0 Договір.PDF укладений
09 листопада 2020 14:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 78 481,82
UAH (в тому числі ПДВ 13 080,30 UAH)