Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рулонні штори
Очікувана вартість
185 500,00 UAH
UA-2020-09-23-002504-a 8e3ab467e5444d78b521518affa4d25a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 15:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 15:51
Очікувана вартість: 185 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 927,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження: 72313, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Осипенко,96. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна – 100%». Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено ПОСТАВКУ товару та його МОНТАЖ в місці поставки
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
294 шт
Рулонні штори (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, Мелітополь, вул. Осипенко, 96 (заклад освіти згідно додатку № 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 21:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 21:54
ПЕРЕЛІК ЗМІН Оголошення рулонні штори.docx
24 вересня 2020 21:54
ОГОЛОШЕННЯ_рулонні штори (1) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
24 вересня 2020 21:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 21:54
ПЕРЕЛІК ЗМІН Оголошення рулонні штори.docx
24 вересня 2020 21:54
ОГОЛОШЕННЯ_рулонні штори (1) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
23 вересня 2020 15:47
ОГОЛОШЕННЯ_рулонні штори.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-002504-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР-ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:24905094
Дата подання: 23 вересня 2020 17:17
вимога на умову закупівлі
дискримінаційні умови
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2020 16:07
Шановний Учасник!
На Ваше звернення (вимогу) розміщене в електронній системі закупівель (23.09.2020, 17:17. ID: UA-2020-09-23-002504-A.A1) повідомляємо наступне.
У зв’язку з тим, що очікувана вартість закупівлі є менше ніж гранична вартість 200 тис. грн., Замовником оголошено «Спрощену закупівлю».
Вказане Вами у зверненні посилання на ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) про зміст тендерної документації стосується процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» та не застосовується для «Спрощеної закупівлі».
Порядок проведення спрощеної закупівлі визначений в ст. 14 Закону.
Так, частиною 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено:
«Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
Згідно з листом Мінекономіки України № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 «Щодо спрощених закупівель» (Таблиця 2) надано наступне роз’яснення: «Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
Таким чином, Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та Замовник не зобов’язаний зазначити інформацію про аналоги (еквіваленти) предмета закупівлі.
Вищенаведене підтверджує, що Замовником не встановлено дискримінаційних вимог в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Замовник вважає за необхідне залишити наступні технічні характеристики на предмет закупівлі:
Тканина: виробник Miranda, Польша, 100% поліестер, однотонні.

Щодо вимог до виробника продукції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА». З метою можливості прийняття участі більшої кількості потенційних Учасників цю вимогу про виробника буде виключено з Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-09-23-002504-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 24 вересня 2020 12:49
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Замовник порушив вимоги Закону в частині:
- добросовісна конкуренція серед учасників
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них
- запобігання корупційним діям і зловживанням.

1) обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 5 чоловік;
Якщо в мене є 4 робітника та я можу виготовити цю продукцію не завдяки кількості робітників, а використовуючи сучасне швидкісне обладнання - то для мене ця вимога є дискримінацією.
Згідно Українського законодавства всі форми підприємництва є рівними. Ця вимога відкидає можливість участі тих, хто займається оптовими поставками, а не виробництвом. Замовнику та Закону немає різниці форма підприємництва. Тому ця вимога також є дискримінацією.

2) Для підтвердження наявності робітників робітничих професій надати копію Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» звіту по єдиному соціальному внеску за Серпень 2020 року.
Вимога надати дані щодо з/п робітника порушує його право на приватність інформації. Це пряме порушення Закону про захист персональних даних.

3) Обов’язкова наявність відповідальної особи (осіб) з охорони праці на підприємстві (надати розпорядчий документ, що підтверджує відповідні повноваження відповідальної особи). До довідки надати документи, які підтверджують перевірку знань з охорони праці керівника підприємства та відповідальної особи з охорони праці, та документи, які підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства;
Ця вимога взагалі є неприпустимою з огляду на те, що це не Замовника справа втручатись у виробничий процес постачальника. З таким же успіхом можна вимагати довідку про режим прибирання вбиралень!

* У довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не передбачено зазначення працівників залучених для виконання робіт по договорах цивільно-правового характеру та цивільно-трудових угодах.
Цією вимогою Замовник порушує Конституцію України в частині того, що кожен має діяти в межах своїх повноважень. Держава дозволяє мати цивільно-правові угоди, а Замовник намагається це заборонити, чим перевищує свої повноваження, Закони та Конституцію України.

Прошу видалити із ТД вимоги, несумісні з Законами та Конституцією України. Позов до суду Вам обійдеться значно дорожче та, можливо, неповною службовою відповідністю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2020 16:40
Шановний Учасник!
На Ваше звернення (вимогу) розміщене в електронній системі закупівель (24.09.2020, 12:49. ID: UA-2020-09-23-002504-A.C2) повідомляємо наступне.

Умовами додатку № 3 (Технічна специфікація) та додатку № 5 (Проект договору) до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник (Постачальник) повинен здійснити поставку товару, його МОНТАЖ (установку).
Зважаючи на термін виконання зобов’язань щодо поставки та монтажу рулонних штор у кількості 294 шт. Замовником передбачено наступну вимогу до Учасника: обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 5 чоловік. Вважаємо цю вимогу не дискримінаційною та обґрунтованою.

Щодо документального підтвердження наявності працівників Замовником внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель.
Щодо інших питань повідомляємо, що Додатком № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено наступне:
«Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, у випадку надання учасником письмового роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо відсутності такого документу.»
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-23-002504-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР-ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:24905094
Дата подання: 25 вересня 2020 17:52
строки постачання
Шановний Замовнику! Ваші строки постачання, є нереальними. Строк постачання стоїть 13.10.2020 року. Тендер запланований на 7.10.2020 року. Тобто для того щоб визначити переможця, укласти договір, та заміряти ,виробити, та провести монтаж 294 рулонних штор є 6 днів. Ця умова є нереальної для виконня . Тому що виробництво такої кількості рулонних штор потребуя хочаб 2 робочих дні, монтування, з умовою що праціють декілько чоловік хочаб тиждень. Тому ми вважаємо що цей срок, є дискримінаційни, та вимагаємо продовжити строк поставки, аби конкуренція була чесною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 вересня 2020 17:06
Шановний Учасник!
На Ваше звернення (вимогу) розміщене в електронній системі закупівель (25.09.2020, 17:52. ID: UA-2020-09-23-002504-A.A3) повідомляємо наступне.

В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (надалі - Оголошення) Замовником передбачено вимогу до Учасника щодо обов’язкової наявності працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору у кількості не менше ніж 5 чоловік.
Досвід виконання аналогічних на підпорядкованих закладах освіти протягом останніх 2 – років свідчить про можливість здійснення монтажу рулонних штор протягом 1 – 2 діб, у тому числі в обсягах більшому ніж обсяги поточної закупівлі.
У зв’язку з вищенаведеним та враховуючи визначений Вами термін виробництва такої кількості рулонних штор (2 дні), вважаємо, що строк визначений в Оголошенні не є дискримінаційним при наявності в Учасника працівників в кількості не менше ніж вказано в Оголошені.

Тому, Замовник не вбачає за необхідне продовжити строк виконання зобов’язань в Оголошенні.

Документи подані скаржником

23 вересня 2020 17:17
вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" 177 728,52
UAH з ПДВ
177 728,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 13:30
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:28
1_БГ.rar
05 жовтня 2020 13:28
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:28
27_Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 13:28
3_Довідка МТБ.pdf
05 жовтня 2020 13:28
10_Статут.PDF
05 жовтня 2020 13:28
5_Аналогічні договори.pdf
05 жовтня 2020 13:28
4_Довідка досвід.pdf
05 жовтня 2020 13:28
11_Протокол Наказ.pdf
05 жовтня 2020 13:28
16_Виписка з ЄДР.PDF
05 жовтня 2020 13:27
18_Лист зобовязання.pdf
05 жовтня 2020 13:27
6_Листи відгуки.pdf
05 жовтня 2020 13:27
14_Витяг ПДВ.PDF
05 жовтня 2020 13:27
28_Лист розяснення.pdf
05 жовтня 2020 13:27
9_ЄСВ 08.20 квитанция.pdf
05 жовтня 2020 13:27
7_Видаткові накладні.pdf
05 жовтня 2020 13:27
23_Сертификация.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ"
#41610262
Переможець 177 728,52
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 17:10

Документи

06 жовтня 2020 17:10
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:07
переможець

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ"
#41610262
177 728,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 17:10
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:07
переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 09:19
Звіт про виконання договору укладений
30 листопада 2020 09:16
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 10:19
Договір укладений
12 жовтня 2020 10:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 177 728,52
UAH (в тому числі ПДВ 29 621,42 UAH)