Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 42410000-3 – Підіймально – транспортувальне обладнання (Ліфт вантажопасажирський)
Очікувана вартість
1 544 000,00 UAH
UA-2020-09-23-002365-c cb4f4abe311546ffbeca4482b74ce21d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорищев Артем Юрійович

+380442719516 104urz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 40108583
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Федорищев Артем Юрійович
+380442719516
104urz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2020 19:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 13:06
Очікувана вартість: 1 544 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46320 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Ліфт вантажопасажирський
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Ліфт вантажопасажирський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Ліфт вантажопасажирський Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 18:17
Зміни (2).docx
06 жовтня 2020 18:17
Тендерна документація_ліфт_ост ред.doc
06 жовтня 2020 18:17
оголошення ліфт.docx
06 жовтня 2020 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 18:17
Зміни (2).docx
06 жовтня 2020 18:17
Тендерна документація_ліфт_ост ред.doc
23 вересня 2020 15:06
Тендерна документація_ліфт (1).doc
06 жовтня 2020 18:17
оголошення ліфт.docx
23 вересня 2020 15:06
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 24 вересня 2020 11:54
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:57
Шановний замовнику. Просимо внести зміни в технічне завдання, а саме деталіізувати які ліфти потребують заміни, їх вантажопідйомність, кількість зупинок, розміри шахти, дверей, кабіни, освітлення, вогнестійкість. Прросимо надати детальні технічні, якісті , кількісні вимоги до обладнання та надати обєми робіт
Відповідь: Згідно додатку 3 до тендерної документаціі вказані технічни вимоги до предмету закупівлі.
технічний експерт
Дата подання: 24 вересня 2020 11:59
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:58
Якою нормою Закону Ви керуєтєся, при вимозі "фахівці повинні мати посвідчення технічного експерта з ліфтів, які підтверджують знання та досвід з підтверджуючими документам".? Тех. експерт приймає участь лише у експертному обстеженню ліфтів. Просимо видалити цю вимогу
Відповідь: Згідно правил (ПУБЭЛ) після проведення монтажу та пусконалагужувальних робіт потрібно проводи відповідні випробування технічним експертом з ліфтів.
Довідка з МВС
Дата подання: 24 вересня 2020 12:01
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:59
Просимо дозволити надання довідки МВС в електронній формі. Паперова довідка з МВС не видається у звязку з карантинними обмеженнями.
Відповідь: Паперова довідка з МВС видається.
Товар?
Дата подання: 24 вересня 2020 12:03
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:59
Шановний Замовнику. З ДКТ та технічного завдання не зрозуміло, що саме Ви закуповуєте. Ви купуєтє ТОВАР (ліфт)? Чи ліфт та його установку (монтаж?)
Відповідь: Згідно додатку 3 до тендерної документаціі вказані технічни вимоги до предмету закупівлі.
Технічні характеристики
Дата подання: 28 вересня 2020 14:00
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 18:17
Шановний Замовнику, просимо розмістити в ДКТ деталізацію технічного завдання: ви закуповуєтє товар? Чи ліфт з монтажем? У технічному завданні відсутні розміри шахти, кабіни, висота та глибина шахти та приямку. Для кого була розміщена ця документація - для обраних учасників, які повинні здогадатися розміри та технічні харакетиристики, чи може у них є актуальні дані для підготовки пропозиціі та перемоги? Просимо надати (розмістити актуальне тз)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено відповідні зміни
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000075 ● 03f5e2b04d4c4077854dca16b435b6d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 13:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2021 № 40

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-09-23-002365-c 23.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-16 10:51:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пдіймально – транспортувального обладнання (ліфт вантажопасажирський) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-23-002365-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальності «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» (далі – ТОВ «ЦЕНТРСЕРВІСБУД»), як переможця, вимогам тендерної документації та частини шостої статті 17 Закону?
3. З яких підстав договір про закупівлю № 577ВПЗ від 17.11.2020 з переможцем ТОВ «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» було укладено з перевищенням двадцятиденного терміну?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-02-19 19:28:10

Пояснення з власної ініціативи

Технічні та якісні характеристики визначені на основі паспорту ліфта та відповідно до «Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів», а також враховуючи експлуатаційні вимоги адміністративної будівлі, за адресою Володимирська, 15, вимогами до експлуатації та навантаження ліфтів.
Очікувана вартість визначена методом порівняння ринкових цін. Виконано збір та аналіз цінової інформації з ринку товарів, запитів комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції. Комерційні пропозиції на додатку №1 до протоколу.
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі. Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Додаток 3), згідно якого учасник відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Згідно процедури відкритих торгів інформації з предмету ДК 021:2015 – 42410000-3 – Підіймально – транспортувальне обладнання (Ліфт вантажопасажирський) в оголошені UA-2020-09-23-002365-c було подано 2 цінові пропозиції. За результатом аукціону статус найбільш економічно вигідної цінової пропозиції отримало ТОВ «Центрсервісбуд» (ЄДРПОУ 39527034). У складі пропозиції, учасника ТОВ «Центрсервісбуд» (ЄДРПОУ 39527034) завантажено документи, що передбачені умовам тендерної документації та вимогам Законом України «Про публічні закупівлі». Завантажені документи повністю відповідають умовам тендерної документації, ЗУ «Про публічні закупівлі» та технічному завданню з предмету закупівлі предмету ДК 021:2015 – 42410000-3 – Підіймально – транспортувальне обладнання (Ліфт вантажопасажирський) в оголошені UA-2020-09-23-002365-c.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету ГУНП у м. Києві від 11.11.2020 року (додаток №2) «Щодо подовження строку підписання договору» виникла нагальна потреба в подовженні строку підписання договору про закупівлю №577ВПЗ від 17.11.2020 з метою детального прорахунку робіт та узгодженням строків виконання умов договору.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД 1 370 340,30
UAH з ПДВ
1 370 340,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спецсервіс АДС 1 393 800,00
UAH з ПДВ
1 373 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 15:04
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:02
declaracia.pdf
14 жовтня 2020 15:02
dogovir.pdf
14 жовтня 2020 15:02
elektromehaniki.pdf
14 жовтня 2020 15:02
licenzia.pdf
14 жовтня 2020 15:02
mtb.pdf
14 жовтня 2020 15:02
nakaz.pdf
14 жовтня 2020 15:02
pdv.pdf
14 жовтня 2020 15:02
richennia.pdf
14 жовтня 2020 15:02
statistika.pdf
14 жовтня 2020 15:02
stattya 17.pdf
14 жовтня 2020 15:02
statut.pdf
14 жовтня 2020 15:02
vidomosti.pdf
14 жовтня 2020 15:02
vumogi technicni.pdf
14 жовтня 2020 15:02
zahist dovkillia.pdf
14 жовтня 2020 15:02
zgoda danni.pdf
14 жовтня 2020 15:02
Протокол НР.7Z
14 жовтня 2020 15:02
Наказ Фролова Ю.М.7Z
14 жовтня 2020 15:02
Лист для клієнті1.7z
14 жовтня 2020 15:02
Витяг із Статуту.7z
14 жовтня 2020 15:02
Банківська ліцензі1.7z
14 жовтня 2020 15:02
propozicia.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:59
стастика ЄДРПОУ.pdf
14 жовтня 2020 16:59
ПДВ.pdf
14 жовтня 2020 16:59
статут.pdf
14 жовтня 2020 16:59
лист згода.pdf
14 жовтня 2020 16:59
відомості учасника.pdf
14 жовтня 2020 16:59
дозвіл.pdf
14 жовтня 2020 16:59
ліцензія.pdf
14 жовтня 2020 16:59
технічні вимоги.pdf
14 жовтня 2020 16:59
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД

ТОВ Спецсервіс АДС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД
#39527034
Переможець 1 370 340,30
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД
#39527034
1 370 340,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 14:01
Підписаний контракт укладений
17 листопада 2020 15:55