Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 40108583 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Федорищев Артем Юрійович +380442719516 104urz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2020 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2020 13:06 |
Очікувана вартість: | 1 544 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 46320 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Ліфт вантажопасажирський | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2020 18:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2020 18:17 |
Зміни (2).docx | |
06 жовтня 2020 18:17 |
Тендерна документація_ліфт_ост ред.doc | |
06 жовтня 2020 18:17 |
оголошення ліфт.docx |
06 жовтня 2020 18:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 жовтня 2020 18:17 |
Зміни (2).docx
|
|||
06 жовтня 2020 18:17 |
Тендерна документація_ліфт_ост ред.doc
|
|||
06 жовтня 2020 18:17 |
оголошення ліфт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000075 ● 03f5e2b04d4c4077854dca16b435b6d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 13:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-09-23-002365-c 23.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-16 10:51:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пдіймально – транспортувального обладнання (ліфт вантажопасажирський) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-23-002365-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальності «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» (далі – ТОВ «ЦЕНТРСЕРВІСБУД»), як переможця, вимогам тендерної документації та частини шостої статті 17 Закону?
3. З яких підстав договір про закупівлю № 577ВПЗ від 17.11.2020 з переможцем ТОВ «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» було укладено з перевищенням двадцятиденного терміну?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-02-19 19:28:10
Пояснення з власної ініціативи
Технічні та якісні характеристики визначені на основі паспорту ліфта та відповідно до «Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів», а також враховуючи експлуатаційні вимоги адміністративної будівлі, за адресою Володимирська, 15, вимогами до експлуатації та навантаження ліфтів.
Очікувана вартість визначена методом порівняння ринкових цін. Виконано збір та аналіз цінової інформації з ринку товарів, запитів комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції. Комерційні пропозиції на додатку №1 до протоколу.
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі. Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Додаток 3), згідно якого учасник відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Згідно процедури відкритих торгів інформації з предмету ДК 021:2015 – 42410000-3 – Підіймально – транспортувальне обладнання (Ліфт вантажопасажирський) в оголошені UA-2020-09-23-002365-c було подано 2 цінові пропозиції. За результатом аукціону статус найбільш економічно вигідної цінової пропозиції отримало ТОВ «Центрсервісбуд» (ЄДРПОУ 39527034). У складі пропозиції, учасника ТОВ «Центрсервісбуд» (ЄДРПОУ 39527034) завантажено документи, що передбачені умовам тендерної документації та вимогам Законом України «Про публічні закупівлі». Завантажені документи повністю відповідають умовам тендерної документації, ЗУ «Про публічні закупівлі» та технічному завданню з предмету закупівлі предмету ДК 021:2015 – 42410000-3 – Підіймально – транспортувальне обладнання (Ліфт вантажопасажирський) в оголошені UA-2020-09-23-002365-c.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету ГУНП у м. Києві від 11.11.2020 року (додаток №2) «Щодо подовження строку підписання договору» виникла нагальна потреба в подовженні строку підписання договору про закупівлю №577ВПЗ від 17.11.2020 з метою детального прорахунку робіт та узгодженням строків виконання умов договору.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД #39527034 |
Переможець |
1 370 340,30
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 14:01
|
Підписаний контракт | укладений |
17 листопада 2020 15:55
|