Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання бібліотечної документації
Очікувана вартість
1 605 000,00 UAH
UA-2020-09-23-001983-c 22a3d5104d704830a4733cc85e02b6fa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хижчук Світлана Сергіївна

+380442982222 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Хижчук Світлана Сергіївна
+380442982222
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 12:20
Очікувана вартість: 1 605 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 025,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція- українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19765 од
Придбання бібліотечної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м.Київ, Заклади освіти Подільського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 14:13
Додаток_проект договору.docx
23 вересня 2020 14:13
ТД_Бібл.док.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 24 вересня 2020 14:34
Дата відповіді: 28 вересня 2020 12:37
Прохання уточнити технічні характеристики позицій: 1,2 «Каталожна картка»: Який формат картки? Який папір та щільність паперу? Чи є друк на картках? Якщо так, то вказати. 3 «Формуляр читача»: Який формат формуляра? Який папір та щільність? Яка кількість аркушів? Чи є скріплення? 4,5 «Книга сумарного обліку»: Який формат книги? Яка кількість аркушів блоку? Всі аркуші різні за змістом? Який папір на блок та яка його щільність? Обкладинка кольорова? Чи потрібна ламінація? Потрібна тверда обкладинка чи 240 гр? 6 «Щоденник роботи»: Який формат книги? Яка кількість аркушів блоку? Всі аркуші різні за змістом? Який папір на блок та яка його щільність? Обкладинка кольорова? Чи потрібна ламінація? 7 «Поличкові роздільники»: Якого розміру мають бути поличкові роздільники? Яка товщина пластику має бути?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Каталожна картка нелінована з отвором
Якісний картон, отвори сверлені, завдяки чому не псуються принтери.
Папір офсетний 170 грам/м². Розміри та форма картки повинні відповідати стандарту.

2. Каталожна картка лінована з отвором
Якісний картон, отвори сверлені, завдяки чому не псуються принтери. Папір офсетний 170 грам/м². Розміри та форма картки повинні відповідати стандарту.

3. Формуляри читача
Щільність 170 грам/м², друк офсетний.. Збільшений формат. Білий папір. Розмір 140*200 мм.
4. Книга сумарного обліку
Формат А 4. Графи відповідо до стандарту. Книга містить 3 частини, з 1 по 24 графу 21 рядок, з 2 по 25 графу 21 рядок, з 3 - 20 графу 21 рядок. Обкладинка картон льон не менше 240 грам/м². Блок брошурований (листи суцільні) 80 грам/м², 84 сторінки; друк офсетної якості; скріплення на дві скоби; формат книжковий (60*84/8). Розміри та форма повинні відповідати стандарту.
5. Книга сумарного обліку підручників
Обкладинка картон льон не менше 240 грам/м². Блок брошурований (листи суцільні) 80 грам/м², друк офсетної якості; скріплення на дві скоби; формат книжковий (60*84/8).
6. Щоденник роботи шкільної бібліотеки
Щоденники роботи бібліотеки виготовлено відповідно до вимог системи електронної звітності «ЕСМаР» та 6НК.
Книга містить 5 частин, з 1 по 14 графу 35 рядків, з 2 по 23 графу 35 рядків, з 3 по 7 графу 35 рядків, з 4 по 8 графу 35 рядків, з 5а по 7 графу 35 рядків, з 5б по 14 графу 35 рядків. Обкладинка картон льон не менше 240 грам/м². Блок брошурований 80 грам/м², 73 сторінки; друк офсетної якості; скріплення на дві скоби (листи суцільні); формат книжковий (60*84/8)
7. Поличкові роздільники Т-подібні пластикові
Розміри 220*50*120 мм., товщина матеріалу робочого поля не менше 3 мм., виріб виготовлений з суцільної пластмаси (не склеєний з різних деталей та не гнутий з листового матеріалу).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Ястребов Андрій Олександрович 1 605 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗАРИЦЬКА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА 1 604 710,00
UAH з ПДВ
1 577 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 1 577 301,48
UAH з ПДВ
1 577 301,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 11:01
Електронний підпис
12 жовтня 2020 08:58
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:39
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:38
MAESTRO standard+ 2020 _2_.pdf
09 жовтня 2020 17:38
MAESTRO standard+ 2020 _1_.pdf
09 жовтня 2020 17:32
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:30
3.Формуляри читача.jpg
09 жовтня 2020 17:30
Свідоцтва всі нов.pdf
09 жовтня 2020 17:30
Довідка банк.pdf
09 жовтня 2020 17:30
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 жовтня 2020 17:30
проект Договору.pdf
09 жовтня 2020 17:30
обладнання.pdf
09 жовтня 2020 17:30
досвід аналог.pdf
09 жовтня 2020 17:30
д. працівників.pdf
09 жовтня 2020 17:30
згода з перс. даними.pdf
09 жовтня 2020 17:30
Витяг_ПЄП_Зарицька.jpg
09 жовтня 2020 17:30
захист довкіл.pdf
09 жовтня 2020 17:30
Витяг 29.09.2020 р..pdf
09 жовтня 2020 17:30
Довідка про якість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Ястребов Андрій Олександрович

ФОП ЗАРИЦЬКА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Ястребов Андрій Олександрович
#3050324879
Відхилено 1 400 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 13:06
ФОП ЗАРИЦЬКА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА
#2921312380
Відхилено 1 577 300,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 13:14
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"
#37356541
Відхилено 1 577 301,48
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 11:52

Документи

19 жовтня 2020 13:06
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:30
ястребов.pdf

Документи

19 жовтня 2020 13:13
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:09
зарицька.pdf

Документи

22 жовтня 2020 11:52
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:05
конві принт.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
22 жовтня 2020 11:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі