Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, бензин А-95 за ДК 021-2015 (CPV) -09130000-9 (Нафта і дистиляти)
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2020-09-23-001653-c 1ac5a1ef03074ad79a182cc9cf591b7f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маштабей Олександр Степанович

+380577325535 dsa-tender@hr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Вебсайт: https://hr.court.gov.ua/tu21/
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корп. 2
Контактна особа: Маштабей Олександр Степанович
+380577325535
dsa-tender@hr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 15:02
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18300 літр
Бензин А-92, бензин А-95 за ДК 021-2015 (CPV) -09130000-9 (Нафта і дистиляти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корпус 2, поверх 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" 375 354,00
UAH з ПДВ
356 688,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 356 850,00
UAH з ПДВ
356 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 14:15
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:12
Довідка з МВД на 23.10.2020.pdf
13 жовтня 2020 12:19
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:44
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:43
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:43
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:40
Гарантія UA-2020-09-23-001653-c.zip
08 жовтня 2020 17:40
Статут.pdf
08 жовтня 2020 17:40
Довідка про АЗС.pdf
08 жовтня 2020 17:40
Бензин_А95_Глобус.pdf
08 жовтня 2020 17:40
Витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2020 17:40
ст. 17.pdf
08 жовтня 2020 17:40
Опис документів.pdf
08 жовтня 2020 17:40
Бензин_А92_Глобус.pdf
08 жовтня 2020 17:40
Vypyska Opys.pdf
08 жовтня 2020 17:40
Довідка про Досвід.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 13:37
Електронний підпис
29 вересня 2020 13:36
уповноважений_Наказ.pdf
29 вересня 2020 13:36
Статут.pdf
29 вересня 2020 13:36
ст17_12_торгівля_людьми.pdf
29 вересня 2020 13:36
сертифікат_паспорт_А_95(1).pdf
29 вересня 2020 13:36
сертифікат_паспорт_А_95.pdf
29 вересня 2020 13:36
сертифікат_паспорт_А_92(1).pdf
29 вересня 2020 13:36
сертифікат_паспорт_А_92.pdf
29 вересня 2020 13:36
ПДВ_Витяг(1).pdf
29 вересня 2020 13:36
ПДВ_Витяг.pdf
29 вересня 2020 13:36
обмеження_відсутність.pdf
29 вересня 2020 13:36
захист_довкілля.pdf
29 вересня 2020 13:36
досвід_довідка.pdf
29 вересня 2020 13:36
директор_Протокол.pdf
29 вересня 2020 13:36
директор_Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"
#43603592
Переможець 356 688,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 12:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 12:08

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до п. 1.2. додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати: Копія(-ії) виконаного(-их) договору(-ів) (з додатками), на який(-і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. пункту 1 цього Додатку та/або витяг(и) з договору(ів) (з додатком (-ами)), на який (-і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. пункту 1 цього Додатку. Додаток(-и) до договору (витягу) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічний товар, який постачався за договором. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим. Учасником не надано. 2. Відповідно до п. 1.3. додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати: Документ (-ти), що підтверджують виконання зобов’язань за договором(-ами) зазначеним(-ими) у довідці що вимагається відповідно до пп. 1.1. пункту 1 цього Додатку: 1.3.1. Акти прийому-передачі товару, видаткові накладні тощо; та/або 1.3.2. Лист-відгук від Замовника\Покупця про наявність позитивного досвіду у закупівлі у Учасника за договором(-ами), зазначеним(-ими) у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. пункту 1 цього Додатку. Учасником не надано. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Прошу виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин, а саме: 1. Копія(-ії) виконаного(-их) договору(-ів) (з додатками), на який(-і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. пункту 1 цього Додатку. 2. Акти прийому-передачі товару, видаткові накладні тощо. 3. Лист-відгук від Замовника\Покупця про наявність позитивного досвіду у закупівлі у Учасника за договором(-ами), зазначеним(-ими) у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. пункту 1 цього Додатку.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"
#43603592
356 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:51
Звіт про виконання договору укладений
04 січня 2021 19:38
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 14:06
Договір укладений
29 жовтня 2020 14:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 356 688,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 448,00 UAH)