Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рекреаційний центр сімейного типу по відновленню здоров'я дітей-інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями "Берег надії" |
Код ЄДРПОУ: | 36171350 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Проскурівського підпілля,32 |
Контактна особа: |
Гулько Андрій Валерійович 380671184098 berignadiyi@mail.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2020 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 16:30 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 15:41 |
Очікувана вартість: | 2 027 561,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 137,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2020 09:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2020 09:43 |
4.4. Додаток_3_Проект_договору.doc | |
23 вересня 2020 09:43 |
4.5. Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
23 вересня 2020 09:43 |
додаток 2.xls | |
23 вересня 2020 09:43 |
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1) (1).doc | |
23 вересня 2020 09:43 |
4. ЗТД кап ремонт (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-03-000015 ● 3fa89120de4d464a976fdfbacdb5f6d3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.09.2021 № 539
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 02.09.2021 № 539
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
21 UA-2020-09-23-001550-b 23.09.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 15:51:27
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-23-001550-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до умов пункту 3.6.2.1 частини 6 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено вимогу до формування ціни пропозиції учасника, а саме: «Ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів».
У складі пропозиції учасником ПрАТ «Барський машинобудівний завод» було надано розрахунок договірної ціни, в який не включено кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідала умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-22 10:43:14
Про надання інформації (пояснень)
У відповідь на Ваш запит від 16.09.2021 року стосовно надання додаткових пояснень стосовно закупівлі «Будівництво котельні для опалення житлового корпусу «Рекреаційного центру сімейного типу по відновленню здоров’я дітей інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями «Берег надії» по вул. Підлісній, 4/1 в с. Головчинці, Летичівського району, Хмельницької області» згідно коду Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт», тендерний комітет: Рекреаційного центру «Берег надії» повідомляє наступне: Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Тобто виходячи з вказаної норми вказані витрати в будь-якому випадку враховані Учасником в договірній ціні. Також повідомляємо, що надана Учасником ПрАТ «Барський машинобудівний завод» «Договірна ціна» містить розділ кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Положення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, не виключає можливості включення учасником конкурсних торгів до складу договірної ціни нульової суми коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Умовами тендерної документації зокрема пп. 3.6.2.1. п. 2 ч.6 Розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» врахована вказана норма ДБН Б.Д.1.1-1:2013. Проте замовником у тендерній документації не встановлено вимоги, щодо обов’язкової наявності у договірній ціні коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Окрім того, не зазначення коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами учасником передбачає їх покриття, в разі виникнення таких витрат, здійснюється за рахунок виконавця робіт. Враховуючи вище наведене у Замовника були відсутні Законні підстави для відхилення пропозиції ПрАТ "Барський машинобудівний завод" (14307570) так як його пропозиція являлася найбільш економічно вигідною, за результатами розгляду його пропозиція відповідала тендерній документації, а учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону. На даний час роботи по будівництву модульної котельні завершені, розрахунки з Виконевцем проведені в повному обсязі відповідно до тендерної пропозиції.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-24 13:11:15
Звернення за роз'ясненнями
Надайте роз'яснення щодо встановлених порушень у висновку.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-09-24 13:32:18
Щодо надання роз'яснення
Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пункт нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушень законодавства викладено у розділі "Констатуюча частина" висновку про результати моніторингу від 22.09.2021. Зокрема:
- За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
- За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
- За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
- За результатами аналізу питання своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
- За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
При цьому, через технічну помилку у відповідному полі електронної системи закупівель не відображені наступні Типи порушень:
1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
4. Інші порушення (порушення в частині відображення закупівлі у річному плані)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" |
1 497 884,46
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мозжухін Євген Олегович |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХРИСТОФОР РОМАН ДЕМ'ЯНОВИЧ" |
1 644 058,62
UAH з ПДВ
|
1 644 058,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570 |
Переможець |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 19:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:25
|
Сканировать10005.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 16:28
|
TeJ1pakc (04341) 2-42-80, 2-41-94.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 09:59
|
img040.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:58
|
img039.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:58
|
img038.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:58
|
img037.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:58
|
img036.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:57
|
img034.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:57
|
img033.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:57
|
img032.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:57
|
img031.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:57
|
img035.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:50
|
img034.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:50
|
img038.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:50
|
img039.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:50
|
img031.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:50
|
img036.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:50
|
img037.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:50
|
img033.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:50
|
img040.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:50
|
img032.jpg | укладений |
17 листопада 2020 09:50
|
2020-11-16-0001.pdf | укладений |
17 листопада 2020 09:49
|
2020-11-16-0001.pdf | укладений |
17 листопада 2020 09:49
|
Gmail.zip | укладений |
17 листопада 2020 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виключення авансу |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Асигнування на 2020 рік становить 1400000,00 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |