Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво котельні для опалення житлового корпусу «Рекреаційного центру сімейного типу по відновленню здоров’я дітей інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями «Берег надії» по вул. Підлісній, 4/1 в с. Головчинці, Летичівського району, Хмельницької області»
Очікувана вартість
2 027 561,00 UAH
UA-2020-09-23-001550-b 6c39fdab408b47068032209b9358ebf0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гулько Андрій Валерійович

380671184098 berignadiyi@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рекреаційний центр сімейного типу по відновленню здоров'я дітей-інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями "Берег надії"
Код ЄДРПОУ: 36171350
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Проскурівського підпілля,32
Контактна особа: Гулько Андрій Валерійович
380671184098
berignadiyi@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 16:30
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 15:41
Очікувана вартість: 2 027 561,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 137,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво котельні для опалення житлового корпусу «Рекреаційного центру сімейного типу по відновленню здоров’я дітей інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями «Берег надії» по вул. Підлісній, 4/1 в с. Головчинці, Летичівського району, Хмельницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
ДК 015-97: I.2 19.23 — Будівництво

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 09:43
4.4. Додаток_3_Проект_договору.doc
23 вересня 2020 09:43
4.5. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
23 вересня 2020 09:43
додаток 2.xls
23 вересня 2020 09:43
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1) (1).doc
23 вересня 2020 09:43
4. ЗТД кап ремонт (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-03-000015 ● 3fa89120de4d464a976fdfbacdb5f6d3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021 12:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.09.2021 № 539
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 02.09.2021 № 539
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
21 UA-2020-09-23-001550-b 23.09.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-16 15:51:27

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-23-001550-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до умов пункту 3.6.2.1 частини 6 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено вимогу до формування ціни пропозиції учасника, а саме: «Ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів».
У складі пропозиції учасником ПрАТ «Барський машинобудівний завод» було надано розрахунок договірної ціни, в який не включено кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідала умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-22 10:43:14

Про надання інформації (пояснень)

У відповідь на Ваш запит від 16.09.2021 року стосовно надання додаткових пояснень стосовно закупівлі «Будівництво котельні для опалення житлового корпусу «Рекреаційного центру сімейного типу по відновленню здоров’я дітей інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями «Берег надії» по вул. Підлісній, 4/1 в с. Головчинці, Летичівського району, Хмельницької області» згідно коду Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт», тендерний комітет: Рекреаційного центру «Берег надії» повідомляє наступне: Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Тобто виходячи з вказаної норми вказані витрати в будь-якому випадку враховані Учасником в договірній ціні. Також повідомляємо, що надана Учасником ПрАТ «Барський машинобудівний завод» «Договірна ціна» містить розділ кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Положення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, не виключає можливості включення учасником конкурсних торгів до складу договірної ціни нульової суми коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Умовами тендерної документації зокрема пп. 3.6.2.1. п. 2 ч.6 Розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» врахована вказана норма ДБН Б.Д.1.1-1:2013. Проте замовником у тендерній документації не встановлено вимоги, щодо обов’язкової наявності у договірній ціні коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Окрім того, не зазначення коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами учасником передбачає їх покриття, в разі виникнення таких витрат, здійснюється за рахунок виконавця робіт. Враховуючи вище наведене у Замовника були відсутні Законні підстави для відхилення пропозиції ПрАТ "Барський машинобудівний завод" (14307570) так як його пропозиція являлася найбільш економічно вигідною, за результатами розгляду його пропозиція відповідала тендерній документації, а учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону. На даний час роботи по будівництву модульної котельні завершені, розрахунки з Виконевцем проведені в повному обсязі відповідно до тендерної пропозиції.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-09-24 13:11:15

Звернення за роз'ясненнями

Надайте роз'яснення щодо встановлених порушень у висновку.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2021-09-24 13:32:18

Щодо надання роз'яснення

Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пункт нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушень законодавства викладено у розділі "Констатуюча частина" висновку про результати моніторингу від 22.09.2021. Зокрема:
- За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
- За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
- За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
- За результатами аналізу питання своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
- За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
При цьому, через технічну помилку у відповідному полі електронної системи закупівель не відображені наступні Типи порушень:
1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
4. Інші порушення (порушення в частині відображення закупівлі у річному плані)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 1 497 884,46
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мозжухін Євген Олегович 1 450 000,00
UAH з ПДВ
1 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХРИСТОФОР РОМАН ДЕМ'ЯНОВИЧ" 1 644 058,62
UAH з ПДВ
1 644 058,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:42
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:38
Податкова.pdf
23 жовтня 2020 11:38
ЛУК, МВС (1).pdf
23 жовтня 2020 11:38
Листи.pdf
08 жовтня 2020 17:48
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ССР.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_Т3-10.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_Т2.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_РТСП.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОС_6-3.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОС_6-2.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОС_6-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОС_5-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОС_4-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОС_3-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОС_2-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОПРЛС_6-3-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОПРЛС_6-2-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОПРЛС_5-1-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОПРЛС_3-1-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ОПР.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ЛС1_6-3-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ЛС1_5-1-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ЛС1_3-1-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ИВР.pdf
08 жовтня 2020 17:46
64_ДЦ_ДЦ.pdf
08 жовтня 2020 17:46
35Лист вiдгук3.pdf
08 жовтня 2020 17:46
34аналогічний договір3.pdf
08 жовтня 2020 17:46
34Аналогічний договір2.pdf
08 жовтня 2020 17:46
34аналогічний договір1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
28Проект_договору.pdf
08 жовтня 2020 17:46
27Довiдка право пiдпису.pdf
08 жовтня 2020 17:46
13Розрахунок звв 2020.pdf
08 жовтня 2020 17:46
13Розрахунковий ЄСВ.pdf
08 жовтня 2020 17:46
12ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
08 жовтня 2020 17:46
6Паспорт_пiдписанта.pdf
08 жовтня 2020 17:46
5Статут.pdf
08 жовтня 2020 17:46
5Опис до статуту.pdf
08 жовтня 2020 17:46
4Протокол змiна назви.pdf
08 жовтня 2020 17:46
4Протокол 2020 2.pdf
08 жовтня 2020 17:46
4Протокол 2020 1.pdf
08 жовтня 2020 17:46
4Довiренiсть.pdf
08 жовтня 2020 17:46
2Довiдки ст17.pdf
08 жовтня 2020 17:46
1Тендерна пропозицiя.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 11:37
Електронний підпис
09 жовтня 2020 11:26
копія договір УМБ.pdf
09 жовтня 2020 11:26
договірна ціна.pdf
09 жовтня 2020 11:26
договір мешканці.pdf
09 жовтня 2020 11:26
договір кпс.pdf
09 жовтня 2020 11:26
договір кев тер.pdf
09 жовтня 2020 11:26
договір ЖКГ.pdf
09 жовтня 2020 11:26
довідки та листи.pdf
09 жовтня 2020 11:26
відгук мешканці.pdf
09 жовтня 2020 11:26
відгук кпс.pdf
09 жовтня 2020 11:26
відгук ЖКГ.pdf
09 жовтня 2020 11:26
відгук Броди.pdf
09 жовтня 2020 11:26
ВИПИСКА ЄДР 2020.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 09:43
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:42
2Проект_договору.pdf
09 жовтня 2020 09:42
1Тендерна пропозицiя.pdf
09 жовтня 2020 09:42
Установчі.pdf
09 жовтня 2020 09:42
Право власності.pdf
09 жовтня 2020 09:42
Ліцензія.pdf
09 жовтня 2020 09:42
Відгук1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
Вiдгук2.pdf
09 жовтня 2020 09:42
Аналогічний договір1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
Аналогiчний договiр2.pdf
09 жовтня 2020 09:42
8Довiдка довкiлля.pdf
09 жовтня 2020 09:42
4Довідка працівники.pdf
09 жовтня 2020 09:42
3Довiдка обладнання.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_Т3-10.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_Т2.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ССР.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_РТСП.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОС_6-3.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОС_6-2.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОС_6-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОС_5-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОС_4-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОС_3-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОС_2-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОПРЛС_6-3-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОПРЛС_6-2-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОПРЛС_5-1-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОПРЛС_3-1-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ОПР.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ЛС1_6-3-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ЛС1_5-1-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ЛС1_3-1-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ИВР.pdf
09 жовтня 2020 09:42
68_ДЦ_ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

ФОП Мозжухін Євген Олегович

ФОП "ХРИСТОФОР РОМАН ДЕМ'ЯНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
Переможець 1 400 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 19:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 19:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:25
Сканировать10005.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 16:28
TeJ1pakc (04341) 2-42-80, 2-41-94.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 09:59
img040.jpg укладений
17 листопада 2020 09:58
img039.jpg укладений
17 листопада 2020 09:58
img038.jpg укладений
17 листопада 2020 09:58
img037.jpg укладений
17 листопада 2020 09:58
img036.jpg укладений
17 листопада 2020 09:57
img034.jpg укладений
17 листопада 2020 09:57
img033.jpg укладений
17 листопада 2020 09:57
img032.jpg укладений
17 листопада 2020 09:57
img031.jpg укладений
17 листопада 2020 09:57
img035.jpg укладений
17 листопада 2020 09:50
img034.jpg укладений
17 листопада 2020 09:50
img038.jpg укладений
17 листопада 2020 09:50
img039.jpg укладений
17 листопада 2020 09:50
img031.jpg укладений
17 листопада 2020 09:50
img036.jpg укладений
17 листопада 2020 09:50
img037.jpg укладений
17 листопада 2020 09:50
img033.jpg укладений
17 листопада 2020 09:50
img040.jpg укладений
17 листопада 2020 09:50
img032.jpg укладений
17 листопада 2020 09:50
2020-11-16-0001.pdf укладений
17 листопада 2020 09:49
2020-11-16-0001.pdf укладений
17 листопада 2020 09:49
Gmail.zip укладений
17 листопада 2020 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виключення авансу
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Асигнування на 2020 рік становить 1400000,00
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 400 000,00
UAH