Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 4523000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт дороги по вул. Бузкова від вул. Соборна до вул. Гоголя в с. Іванковичі Васильківського р-ну Київської області»
Очікувана вартість
1 881 016,00 UAH
UA-2020-09-23-001415-c ● 650610e5cce84cabba40f40f455cd472
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Іванковичівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359270 |
Місцезнаходження: | 08632, Україна , Київська обл., Васильківський район, село Іванковичі вулиця Шевченка, 4 |
Контактна особа: |
Єременко Руслан Віталійович +380457136640 ivankovigi08632@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2020 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 15:05 |
Очікувана вартість: | 1 881 016,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 405,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код за ДК 021:2015 4523000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт дороги по вул. Бузкова від вул. Соборна до вул. Гоголя в с. Іванковичі Васильківського р-ну Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08632, Україна, Київська область, с. Іванковичі Васильківського р-ну, вул. Бузкова від вул. Соборна до вул. Гоголя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: T-10-06 — Глеваха - Підгірці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) банківських днів на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2020 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2020 16:33 |
Зміни до ТД.docx | |
29 вересня 2020 16:33 |
ТД Іванковичі зі змінами.doc | |
23 вересня 2020 12:54 |
Додаток 2 Дефектний акт.xls | |
23 вересня 2020 12:33 |
Протокол.docx | |
23 вересня 2020 12:33 |
Оголошення.docx |
30 вересня 2020 11:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 вересня 2020 16:33 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||
29 вересня 2020 16:33 |
ТД Іванковичі зі змінами.doc
|
||||||
23 вересня 2020 12:54 |
Додаток 2 Дефектний акт.xls
|
||||||
23 вересня 2020 12:33 |
Протокол.docx
|
||||||
23 вересня 2020 12:33 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної документації замовника
Дата подання: 25 вересня 2020 12:52
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:23
1. Додатком 1 до ТД на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору передбачено надання наступних документів: 1) Довідка в довільні формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору та стан виконання. Аналогічним вважається договір про надання послуг з ремонту дорожньої інфраструктури та організації дорожнього руху. 2) Копію аналогічного договору, зазначеного у довідці (не менше трьох), копії документів, передбачених умовами договору, що підтверджують його виконання (акт(и) виконаних робіт, акт(и) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, відгук замовника). 3) Як мінімум один з аналогічних договорів має бути на суму не меншу, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Запитання: скількі саме аналогічних договорів повинен вказати та надати учасник, два чи три? Чи буде вважатися аналогічним договір на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття? Адже замовник зазначає, що «аналогічним вважається договір про НАДАННЯ ПОСЛУГ з ремонту дорожньої інфраструктури та організації дорожнього руху», при тому, предметом закупівлі є капітальний ремонт, тобто РОБОТИ, відповідно до п 27 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Чи має бути предметом таких договорів ремонт дорожньої інфраструктури ОДНОЧАСНО з організацією дорожнього руху, чи ці позиції представлені замовником на вибір учасника?
2. Відповідно до додатку 4 ТД, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Запитання: чи буде вважатися невідповідністю ТД залучення техніки на умовах договору надання послуг спеціальною технікою, необхідною для виконання робіт. Та чи вимагає замовник додати до копій договорів оренди копії актів приймання-передачі машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі?
3. Учасник повинен надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або податкова декларація платника єдиного податку (юридичної особи) за останній звітний період учасника. Фінансова спроможність учасника закупівлі: дохід за останній звітний період повинен складати не менше суми очікуваної вартості предмета закупівлі.
Запитання: що саме вважається замовником останнім звідним періодом? Це має бути звітність за останній звітний квартал чи попередній рік?
4. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, виданої банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія)
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
1% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі, грн.
Проте, ст.. 25 Закону чітко визначено: «розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт».
Просимо усунути невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! З приводу питання по пункту 1 будуть внесені зміни до ТД.
Щодо п. 2 вашого питання Замовник повідомляє, що залучення техніки на умовах договору надання послуг спеціальною технікою, необхідною для виконання робіт, не буде вважатися підставою для відхилення. До договору оренди (надання послуг) необхідно подати всі документи, передбачені договором.
Щодо п. 3 запитання: Учасник повинен надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або податкова декларація платника єдиного податку (юридичної особи) за останній звітний період учасника - тобто поточного року.
Щодо п. 4 питання: Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Будуть внесені зміни до ТД.
Щодо п. 2 вашого питання Замовник повідомляє, що залучення техніки на умовах договору надання послуг спеціальною технікою, необхідною для виконання робіт, не буде вважатися підставою для відхилення. До договору оренди (надання послуг) необхідно подати всі документи, передбачені договором.
Щодо п. 3 запитання: Учасник повинен надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або податкова декларація платника єдиного податку (юридичної особи) за останній звітний період учасника - тобто поточного року.
Щодо п. 4 питання: Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Будуть внесені зміни до ТД.
Запитання
Дата подання: 28 вересня 2020 11:01
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:27
Доброго дня! Згідно дефектного акту На кожнi 0,5 см змiни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1 . Уточніть, будь ласка, до якої товщини додавати. Дякую!
Відповідь: Шановний Учаснику!
Додавати до 5 см.
Додавати до 5 см.
Щодо забеспечення Тендерної пропозиції
Дата подання: 28 вересня 2020 15:24
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:24
Доброго дня! П.2 Загальних положень Тендерної документацїї містить в собі інформацію: «Відомості про Замовника для отримання банківської гарантії:
Гостомельська селищна рада
08290, Київська обл., с. Гостомель, вул. Свято-Покровська 125
ЄДРПОУ 04360617
р/р UA558999980314010544000010010
ДКСУ м. Київ,
МФО 820172»
Просимо внести корективи стосовно поданої інформації, виправити та надати точні реквізити Замовника для забезпечення та отримання банківської гарантії для Учасника закупівлі. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Будуть внесені зміни до ТД.
Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Будуть внесені зміни до ТД.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-23-001415-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІДОРБУД", Код ЄДРПОУ:40207969
Дата подання: 06 листопада 2020 12:58
порушення законодавства
Скарга на неправомірні рішення тендерного комітету
Скасована
Дата: 06 листопада 2020 13:02
Причина: не правильно подана
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-23-001415-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІДОРБУД", Код ЄДРПОУ:40207969
порушення законодавства
Скарга на неправомірні рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ " Юнідорбуд" та про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ " Альянс будівельників України"
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-09-23-001415-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІДОРБУД", Код ЄДРПОУ:40207969
Дата подання: 06 листопада 2020 14:33
Дата подання: 06 листопада 2020 14:33
Порушення законодавства
Скарга на не правомірні рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ " Юнідорбуд"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 листопада 2020 10:44
Рішення від 10.11.2020 № 20821 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 10:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2020 № 21446.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2020 21:04
Рішення від 18.11.2020 № 21446.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2020 20:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано.
Дата виконання рішення замовником: 18 грудня 2020 17:24
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-01-19-000008 • 9cabaaba069641fe9aa80d782016a805
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-01-19
•
11:54
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Закупівлю скасували після того, як антимонопольний комітет скасував рішення про обрання переможцем "своєї" фірми. Зараз планують провести ту саму закупівлю https://www.facebook.com/groups/ivankovychi/permalink/1465026917170181/?__cft__[0]=AZWkqUuIPDg0ZvguFJ6jep7jR1xO7eKPfILab9ddfxlcbigcNXxocRaEYg2003tWRH5lBBzF5Ii47Txl-6Pre7pmZJoBkGPwJ4xRt3D4vvbPhIJAcHn95nuxW0pWg5A-RccksAlHjGWmDMiz9SivxhV4NpUMfKZmsUPkzgL3UqpNviwmmHVRH3VvgVvBmOV5WhM&__tn__=%2CO%2CP-R
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІДОРБУД" |
1 420 208,47
UAH з ПДВ
|
1 370 208,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ |
1 580 052,46
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
1 635 386,51
UAH з ПДВ
|
1 635 386,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Рішення скасоване |
1 635 386,51
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 12:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІДОРБУД" #40207969 |
Очікує рішення |
1 370 208,47
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 14:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІДОРБУД" #40207969 |
Рішення скасоване |
1 370 208,47
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 14:32
|
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ #39391847 |
Рішення скасоване |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 14:32
|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Рішення скасоване |
1 635 386,51
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 14:32
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 19 грудня 2020 17:26 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі робіт. |
Документи:
18 грудня 2020 17:26
|
Рішення про відміну |
18 грудня 2020 17:26
|
Рішення про відміну |
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2020 11:18 |
Кінець періоду оскарження: | 01 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 01 січня 2021 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відповідно до п.1 ч.1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутність подальшої потреби в закупівлі робіт. |
Документи:
21 грудня 2020 10:57
|
Електронний підпис |
21 грудня 2020 09:21
|
Рішення про відміну |