Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання електричної енергії зовнішнього освітлення вулиць міста Херсона
Очікувана вартість
2 199 095,86 UAH
UA-2020-09-23-001381-a 06a19d00dbfc46eebe0aee09efc1392e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мордачова Ірина Сергіївна

0552291631 IRINAMORDACHOVA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення "Херсонміськсвітло"
Код ЄДРПОУ: 31134534
Місцезнаходження: 73033, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Фонтанна,17,м. Херсон
Контактна особа: Мордачова Ірина Сергіївна
0552291631
IRINAMORDACHOVA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:23
Очікувана вартість: 2 199 095,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 995,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Мови (мови), якщо (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іншою мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
995066 кВт⋅год
Постачання електричної енергії зовнішнього освітлення вулиць міста Херсона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Фонтанна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата рахунку Постачальника здійснюється за фактом поставки протягом 60 календарних днів з моменту отримання рахунку та акта приймання-передачі Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 12:58
Тендерна документація.doc
23 вересня 2020 12:58
Оголошення.docx
23 вересня 2020 12:51
додаток 4.docx
23 вересня 2020 12:51
додаток 5.doc
23 вересня 2020 12:51
Додаток 7.doc
23 вересня 2020 12:51
додаток 1.doc
23 вересня 2020 12:51
додаток 2.docx
23 вересня 2020 12:51
Додаток 8.docx
23 вересня 2020 12:51
Додаток 9.docx
23 вересня 2020 12:51
додаток 3.docx
23 вересня 2020 12:51
Додаток 6.docx
23 вересня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 12:58
Тендерна документація.doc
23 вересня 2020 12:51
Тендерна документація.doc
23 вересня 2020 12:58
Оголошення.docx
23 вересня 2020 12:51
додаток 4.docx
23 вересня 2020 12:51
додаток 5.doc
23 вересня 2020 12:51
Додаток 7.doc
23 вересня 2020 12:51
додаток 1.doc
23 вересня 2020 12:51
додаток 2.docx
23 вересня 2020 12:51
Додаток 8.docx
23 вересня 2020 12:51
Додаток 9.docx
23 вересня 2020 12:51
додаток 3.docx
23 вересня 2020 12:51
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо післяоплати 60 днів
Дата подання: 24 вересня 2020 11:24
Дата відповіді: 24 вересня 2020 13:32
Шановний замовнику! Прошу вас надати відповідь - як ви будете сплачувати за спожиту електричну енергію у листопаді-грудні 2020 року з післяоплатою у 60 календарних днів, тобто у 2021 році, коли бюджет 2020 року закінчується 31 грудня 2020 року?
Відповідь: Доброго дня!
Оплата за спожиту електричну енергію за листопад буду оплочено у грудні, а за грудень, при своєчасному фінансуванні в кінці грудня. Якщо реальногофінансування не буду, то розрахунок буде у 2021 році, як кредиторська заборгованність.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-001381-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 20 жовтня 2020 17:22
неправомірне визнання переможцем учасника
Після проведення цінового аукціону Замовником на веб-сайті Уповноваженого органу оприлюднено Повідомлення про намір укласти із Учасником договір про закупівлю.
При цьому, тендерна пропозиція Учасника не відповідає іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим тендерною документацією, що підтверджується наступним.

Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 5 до тендерної документації;
- …
- документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- інформацію та документи відповідно до Додатку 3 тендерної документації».

1.Відповідно до пункту 2 «Інша інформація» Розділу V. Оцінка тендерної пропозицій тендерної документації:
«…Якщо учасник допустив арифметичну (технічну) помилку в ціні тендерної пропозиції (за одиницю, в підсумковій ціні), його тендерна пропозиція відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації…».

Відповідно до завантаженої Учасником ФОРМИ "Тендерна пропозиція"
за встановленою Додатком 5 до тендерної документації формою
Ц підсумкова* (без ПДВ), грн./од. = 1,43477.

Добуток зазначеної Учасником у пропозиції ціни на обсяг товару дорівнюватиме:
1,43477 * 995066 кВт*год = 1 427 690,84, а не 1 666 735,55 як зазначено у пропозиції Учасника.

Отже, Учасником допущено арифметичну (технічну) помилку в ціні тендерної пропозиції (за одиницю, в підсумковій ціні), внаслідок чого його тендерна пропозиція повинна бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації, на підставі пункту 2 «Інша інформація» Розділу V. Оцінка тендерної пропозицій тендерної документації.

2. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства…
Гарантія має набувати чинності з дня її надання…».

У складі пропозиції Учасника міститься електронна банківська гарантія, яка видана 07.10.2020 АТ «Український будівельно-інвестиційний банк» (далі – Гарантія).
При цьому, у тексті Гарантії зазначено: «…Гарантія набуває чинності 09.10.2020 р. і діє по 15.01.2021 р. включно…».
Тобто, завантажена Учасником Гарантія набула чинності лише 09.10.2020, а не з дня її надання 07.10.2020, що не відповідає умовам пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.

Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником».

Внаслідок наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника повинна бути відхилена Замовником внаслідок невідповідності завантаженої Гарантії умовам тендерної документації, що прямо передбачено, також, вимогами частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:…
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції…».

3.Відповідно до вимог пункту 12 Додатку 3 до тендерної документації «Інші документи від Учасника» учасник повинен у складі пропозиції надати:
«довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, погоджується з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним».

У складі пропозиції Учасника міститься «Лист-гарантія», в якій зазначається про безумовну згоду на укладення договору на умовах, викладених у проекті договору в Додатку 4 до тендерної документації, у разі визнання переможцем торгів. Проте, у складі документів пропозиції Учасника відсутня інформація, в якій Учасник гарантував би виконання своїх зобов’язань за укладеним в цьому аукціоні договором, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, встановленим Додатком 3 до тендерної документації.

Також слід звернути увагу, що зазначені вище недоліки пропозиції Учасника не відносяться до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.


Додатково повідомляємо, що тендерна пропозиція наступного за Переможцем учасника ТОВ «ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ХОЕК») також містить невідповідності, внаслідок яких вона підлягає відхиленню на підставі статті 31 Закону, а саме:
1. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства…
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком- гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта...».

Завантажена ТОВ «ХОЕК» банківська гарантія містить підпис Голови Правління ПАТ «МТБ БАНК» Кралова Ю.О., і у складі пропозиції містяться підтверджуючи документи на цю уповноважену особу банка-гаранта, а саме Витяг з Наказу про призначення Кралова Ю.О. на посаду Голови правління.

Проте, завантажена ТОВ «ХОЕК» Довідка про наявність грошового покриття за банківською гарантію не містить підпису саме Уповноваженої банком гарантом особи Кралова Ю.О. (а містить підпис Пуляєвої Н.В., чиї повноваження не підтверджені документами, що містяться у складі пропозиції).

Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником».

Внаслідок наведеного вище, тендерна пропозиція ТОВ «ХОЕК» також повинна бути відхилена Замовником внаслідок невідповідності завантаженої Гарантії умовам тендерної документації, що прямо передбачено, також, вимогами частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:…
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції…».

2. Відповідно до вимог пункту 15 Додатку 3 до тендерної документації «Інші документи від Учасника» учасник повинен у складі пропозиції надати:
«Лист-згода про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, що передбачені статтями 235, 236, 237 Господарського кодексу України, до учасника-переможця, у разі невиконання або неналежного виконання ним умов договору про закупівлю, порушення строків, визначених договором, та недотримання інших взятих на себе зобов’язань».

У складі пропозиції ТОВ «ХОЕК» відсутній «Лист-згода про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, що передбачені статтями 235, 236, 237 Господарського кодексу України, до учасника-переможця, у разі невиконання або неналежного виконання ним умов договору про закупівлю, порушення строків, визначених договором, та недотримання інших взятих на себе зобов’язань», що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, встановленим Додатком 3 до тендерної документації.


Таким чином, протиправні дії Замовника полягають у неправомірному визнанні переможцем Учасника, що призвело до спотворення результатів аукціону.

При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у неправомірному визнанні переможцем Учасника, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси.

Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 4 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем Учасника, та провести оцінку пропозицій наступних учасників після усунення порушень процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 жовтня 2020 18:29
Щодо надання «довідки/листа у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, погоджується з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним.». ТОВ «Прикарпатенерготрейд» надано лист-гарантію у довільній формі, що є достатньою, аби засвідчити факт ознайомлення учасника з проєктом договору та згоду на його підписання. Зокрема, в листі наявний текст: «Ми, товариство з обмеженою відповідальністю «Прикарпатенерготрейд», надаємо безумовну згоду на укладення договору на умовах, викладених у проекті договору в Додатку 4 тендерної документації, у разі визнання переможцем торгів.». Також учасником надано завірений проєкт договору.
Щодо банківської гарантії. Учасником не порушено вимог до забезпечення тендерної пропозиції, що відповідає вимогам тендерної документації. Вказаний термін дії гарантії (з 09.10.2020 по 15.01.2020 року) відповідає вимогам ТД : «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.». Кінцевий строк подання пропозицій був визначений наступним чином: «9 жовт. 12:00». Також, учасником надано всі супутні документи до банківської гарантії, які вимагались ТД.
Щодо Додатку 5. Учасником ТОВ «Прикарпатенерготрейд» в додатку 5 «Тендерна пропозиція» коректно вказані цінові показники, а саме: «Цзак., Тпост, Тперед». Також, вірно вказано підсумкову ціну тендерної пропозиції, яка співпадає з тією, що вказана на сайті Prozorro перед початком аукціону. Учасником дотримано наступної вимоги ТД: «Ціною за одиницю має бути число, що є вираженням грошового значення (в гривнях з копійками) з кількістю знаків після коми (крапки) - не більше 6 (шести) знаків.» ТОВ «Прикарпатенерготрейд» надано додаток «Тендерна пропозиція» з даними за результатом аукціону, де вказані цінові показники відповідають вимогам тендерної документації. Замовником було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію, за результатами торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" 2 000 082,66
UAH з ПДВ
1 785 973,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 1 940 378,70
UAH з ПДВ
1 890 625,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 1 970 230,68
UAH з ПДВ
1 934 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
25 жовтня 2020 16:37
public_doc (1).p7s
25 жовтня 2020 16:37
public_doc (1).pdf
23 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис
23 жовтня 2020 13:35
Довідка_20281605250590593820.pdf.p7s
23 жовтня 2020 13:35
Довідка_20281605250590593820.pdf
23 жовтня 2020 13:35
Довідка_20274552630520385376.pdf.p7s
23 жовтня 2020 13:35
Довідка_20274552630520385376.pdf
23 жовтня 2020 13:35
Довідка ч.2 ст.17.pdf
23 жовтня 2020 13:35
Довідка п.12ч.1ст.17.pdf
20 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:14
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:13
Гарантійний лист дод.9.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Згода з договором.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Довідка санкції.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Витяг ПДВ копія.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Код доступу копія.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Статут копія.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Рекомендаційний лист.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Аналогічний договір.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Довідка субпідрядники.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Довідка довкілля.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Договір на гарантію.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Проєкт договору.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Наказ_Семенців А. Я..pdf
09 жовтня 2020 09:13
Технічні вимоги.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Довідка ліцензія.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Довідка ст.17.pdf
09 жовтня 2020 09:13
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 11:14
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:54
Цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 16:54
гарантія 992.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 16:54
ХОЕК пл 300.pdf
08 жовтня 2020 16:54
Тек счет.pdf
08 жовтня 2020 16:54
Статут 19042019.pdf.(2).P7S
08 жовтня 2020 16:54
Статут 19042019.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 16:54
Статут 19042019.pdf
08 жовтня 2020 16:54
Справка Сбербанк.pdf
08 жовтня 2020 16:54
Справка ПИН.pdf
08 жовтня 2020 16:54
Справка Ощад херсон.pdf
08 жовтня 2020 16:54
Справка ощад киев3.pdf
08 жовтня 2020 16:54
Справка ощад 3.pdf
08 жовтня 2020 16:54
Справка МТБ.pdf
08 жовтня 2020 16:54
Приказ Кралов МТБ.pdf.(2).P7S
08 жовтня 2020 16:54
Приказ Кралов МТБ.pdf.(1).P7S
08 жовтня 2020 16:54
Приказ Кралов МТБ.pdf
08 жовтня 2020 16:54
Ощад киев2.pdf
08 жовтня 2020 16:54
Ощад киев1.pdf
08 жовтня 2020 16:54
Дов про покриття.pdf
08 жовтня 2020 16:54
гарантія 992.pdf.(2).P7S
08 жовтня 2020 16:54
гарантія 992.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 10:30
Електронний підпис
09 жовтня 2020 10:30
public_doc(24).pdf
09 жовтня 2020 10:30
public_doc(24).p7s
09 жовтня 2020 10:30
Dovidka_20261378580290496427.pdf.p7s
09 жовтня 2020 10:30
Dovidka_20261378580290496427.pdf
09 жовтня 2020 10:30
ФЗ УГР копії.pdf
09 жовтня 2020 10:30
Статут завірена копія.pdf
09 жовтня 2020 10:30
погодження Додаток 8.pdf.p7s
09 жовтня 2020 10:30
погодження Додаток 8.pdf
09 жовтня 2020 10:30
Довідка НАЗК юрособа.zip
09 жовтня 2020 10:30
Довідка НАЗК директор.zip
09 жовтня 2020 10:30
Довідка банкрутство.pdf
09 жовтня 2020 10:30
5.ФЗ УГР ІІкв.2020.PDF
09 жовтня 2020 10:30
5.ФЗ 2019 УГР.pdf
09 жовтня 2020 10:30
5.Статут оригінал.pdf
09 жовтня 2020 10:30
5.ІЛ код доступу.pdf.p7s
09 жовтня 2020 10:30
5.ІЛ код доступу.pdf
09 жовтня 2020 10:30
4.довідки про якість.pdf.p7s
09 жовтня 2020 10:30
4.довідки про якість.pdf
09 жовтня 2020 10:30
19.ГЛ згідно додатку 9.pdf.p7s
09 жовтня 2020 10:30
19.ГЛ згідно додатку 9.pdf
09 жовтня 2020 10:30
18.Витяг ПДВ.PDF
09 жовтня 2020 10:30
18.Витяг ПДВ копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
Переможець 1 785 973,42
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
1 785 973,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 13:06
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 13:06
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 13:05
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 15:18
Додаткова угода № 2 до договору 151 від 04.11.2020 (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 16:08
додаткова угода № 1 до договору 151 від 04.11.2020 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 16:58
Договір № 151 від 04.11.2020.pdf укладений
05 листопада 2020 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з коливанням цін на ринку електричної енергії згідно фактографічної довідки Івано-Фрранківської торгово-промислової палати № В-817 від 24.11.2020 року
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з підвищенням ціни на послуги з передачі електричної енергії з 01.12.2020 року, згідно Постанови НКРЕКП № 1998 від 04.11.2020 року "Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 785 955,82
UAH (в тому числі ПДВ 297 659,30 UAH)