Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для їдальні (пекарська шафа, протирочна машина)
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2020-09-23-001352-b f1587c31749e4ad8a7fff7c8e8f8e25a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Іванова

+380564701383 zakupivlicmrayvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27
Контактна особа: Юлія Іванова
+380564701383
zakupivlicmrayvo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42210000-1: Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну


Машини для обробки продуктів харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Шафа пекарська ШП-2 (Кій В) - 1 шт.
Протирочна машина МПО-1-01 - 1 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Шмідта, 76 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 42210000-1 — Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем після оформлення Постачальником видаткової накладної на Товар на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України протягом 20 (двадцяти) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

23 вересня 2020 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПАРК ПЛЮС"
#24994488
Переможець 42 468,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 09:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 09:47