Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Покриття поліуретаном запасних частин до ескалаторів, код 50740000-4 за ДК 021:2015 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів»
Очікувана вартість
897 000,00 UAH
UA-2020-09-23-001341-c 10967c45ef9e457f897a5e279acc1c18
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганевич Світлана Василівна

380442385791 S.Ganevich@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Ганевич Світлана Василівна
380442385791
S.Ganevich@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 13:48
Очікувана вартість: 897 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 485,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50740000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
покриття поліуретаном запасних частин до ескалаторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 50740000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Виконавця здійснює Виконавцю попередню оплату в розмірі 50 % від вартості замовленого обсягу Послуг. Аванс 10 Календарні 50
Надання послуг Остаточний розрахунок за надані Послуги Замовник здійснює протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Сторонами відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 60 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 12:17
Додаток 2.doc
23 вересня 2020 12:17
ТД.doc
23 вересня 2020 12:17
Додаток 4.doc
23 вересня 2020 12:17
Додаток 6.doc
23 вересня 2020 12:17
Додаток 3.doc
23 вересня 2020 12:17
Додаток 7.doc
23 вересня 2020 12:17
Додаток 1.doc
23 вересня 2020 12:17
Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

не видно тех документации
Дата подання: 23 вересня 2020 13:59
Дата відповіді: 23 вересня 2020 14:36
Не открывается ТД.doc
Відповідь: Тендерна документація містить креслення. Скористайтеся іншою програмою для її відкриття.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТІС ТАРДА" 500 000,00
UAH з ПДВ
486 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ВПРОВАДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Д-ТЕХНОЛОГІЯ" 889 800,00
UAH з ПДВ
875 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУДІТ" 876 000,00
UAH з ПДВ
876 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 15:40
Лист відгук.pdf
15 жовтня 2020 14:58
Эластомеры Отис Тарда.pdf
12 жовтня 2020 16:58
Відгук.pdf
09 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:11
Додаток 4.pdf
09 жовтня 2020 15:11
Додаток 3.rar
09 жовтня 2020 15:11
Додаток 2.rar
09 жовтня 2020 15:11
Устав.pdf
09 жовтня 2020 15:11
Справка из банка.pdf
09 жовтня 2020 15:11
Реквизиты Отис Тарда.DOCX
09 жовтня 2020 15:11
Опись,Отис Тарда 2018г..jpg
09 жовтня 2020 15:11
ЕДРПОУ стр2.jpg
09 жовтня 2020 15:11
ЕДРПОУ стр1.jpg
09 жовтня 2020 15:11
Витяз з єдин..pdf
09 жовтня 2020 15:11
Витяг отис.pdf
09 жовтня 2020 15:11
24FWP02019100_rus.pdf
05 жовтня 2020 10:27
Електронний підпис

Публічні документи

19 листопада 2020 11:03
public_doc.pdf
19 листопада 2020 11:03
public_doc.p7s
19 листопада 2020 11:03
Про несудимість.PDF
16 листопада 2020 13:32
Витяг ЄП.PDF
13 листопада 2020 17:04
статут.PDF
13 листопада 2020 17:04
Свідоцтво ПДВ.PDF
13 листопада 2020 17:04
Додаток 6 Цінова пропозиція.PDF
12 жовтня 2020 16:36
Технічна специфікація.PDF
12 жовтня 2020 16:36
Умови пропозиції.PDF
12 жовтня 2020 16:36
наявність обладнання.PDF
12 жовтня 2020 16:36
наявність досвіду.PDF
12 жовтня 2020 16:36
відсутність підстав.PDF

Публічні документи

12 жовтня 2020 14:27
Умови пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТІС ТАРДА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ВПРОВАДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Д-ТЕХНОЛОГІЯ"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУДІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТІС ТАРДА"
#13453815
Відхилено
486 500,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 16:46
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 жовтня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ВПРОВАДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Д-ТЕХНОЛОГІЯ"
#31614428
Переможець 875 700,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 13:40

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОТІС ТАРДА» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено наступне. 1. Замовником в підпункті 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктах 3.1 та 3.2 Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю, встановлено вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (далі – вимога), шляхом надання наступних документів: - довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з встановленою формою; - лист-відгук (листи-відгуки), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На виконання даних вимог учасником в електронній системі не розміщено (не завантажено) лист-відгук (листи-відгуки), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Замовником в підпункті 6.1 пункту 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 5.1 Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю, встановлено вимогу щодо підтвердження Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (далі – Вимога), шляхом надання: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) (для юридичних осіб)………; На виконання даної вимоги учасником розміщено в електронній системі закупівель протокол зборів засновників Товариства з обмеженою відповідальністю «Отіс Тарда» від 30.12.2011 № 34 про призначення директора Тимошенко Андрія Олександровича. Разом з тим, документи в складі тендерної пропозиції надані за підписом генерального директора Тимошенко А.О. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону Замовник пропонує учаснику виправити вищезазначені невідповідності.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

05 листопада 2020 16:15
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:15
Протокол від 05.11.2020 №2686.pdf
20 жовтня 2020 16:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ВПРОВАДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Д-ТЕХНОЛОГІЯ"
#31614428
875 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 серпня 2022 14:52
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 09:55
Додаткова угода №2 від 16.12.2021.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 15:28
Додаткова угода №1 від 25.06.2021 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2021 15:28
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:07
№596-ЕС-20 від 30.11.2020 ТОВ «НВВП «Д-ТЕХНОЛОГІЯ».pdf укладений
30 листопада 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк надання послуг до 31.12.2021 року та строк дії Договору до 28.02.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 596-ЕС-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк надання послуг до 30.06.2022 року та строк дії Договору до 31.08.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 596-ЕС-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 22 серпня 2022
Сума оплати за договором: 724 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 120 750,00 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з істотним зростанням цін після початку агресії російської федерації, керуючись пунктами 11.2, 11.3, 11.4 Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір.