Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво «Дитячий садок-ясла на 50 місць в с. Білі Ослави Надвірнянського району Івано-Франківської області» Коригування (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) (ДК 021:2015 – 45214000-0- Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Очікувана вартість
27 706 450,80 UAH
UA-2020-09-23-001293-c 3aad75ac214c4ea9b67c2d163499197f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладиш Ольга Іванівна

380971553150 BILI-OSLAVU@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БІЛООСЛАВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04354568
Місцезнаходження: 78460, Україна , Івано-Франківська обл., с. Білі Ослави, ВУЛ.М.ПІДГІРЯНКИ, будинок 150 А
Контактна особа: Гладиш Ольга Іванівна
380971553150
BILI-OSLAVU@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 15:33
Очікувана вартість: 27 706 450,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 277 064,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Нове будівництво «Дитячий садок-ясла на 50 місць в с. Білі Ослави Надвірнянського району Івано-Франківської області» Коригування (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) (ДК 021:2015 – 45214000-0- Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Нове будівництво «Дитячий садок-ясла на 50 місць в с. Білі Ослави Надвірнянського району Івано-Франківської області» Коригування (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) (ДК 021:2015 – 45214000-0- Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78460, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, с. Білі Ослави, вул. М. Підгірянки, 150А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 12:22
Додаток 4 технічне завдання Нова редакція.pdf
24 вересня 2020 12:22
Перелік змін до ТД.docx
23 вересня 2020 12:08
Тендерна документація.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 1.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток2.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 3.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 4 технічне завдання.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 4.1..pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 5 проект договору.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 6.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 7.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 8.pdf
24 вересня 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 12:22
Додаток 4 технічне завдання Нова редакція.pdf
24 вересня 2020 12:22
Перелік змін до ТД.docx
23 вересня 2020 12:08
Тендерна документація.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 1.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток2.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 3.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 4 технічне завдання.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 4.1..pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 5 проект договору.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 6.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 7.pdf
23 вересня 2020 12:08
Додаток 8.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо технічне завдання
Дата подання: 23 вересня 2020 20:57
Дата відповіді: 24 вересня 2020 12:29
Просимо ще раз надіслати технічне завдання тому, що у Вас рве кожну сторінку і не має по 5 пунктів на кожній сторінці це дуже для Вас не добре і також для нас ми не маємо з чим працювати .
Відповідь: Шановний учаснику. Дякуємо за Ваше запитання. Замовником виправлено технічну помилку та внесено зміни до тендерної документації, в тому числі завантажено нову редакцію Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-29-000035 ● da35923efb1f4182b740b3972d61dc11
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2022 11:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.08.2022 №48-З

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Марія СТОРОЩУК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.08.2022 №48-З

Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-09-23-001293-c 23.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-08 10:50:15

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво «Дитячий садок-ясла на 50 місць в с. Білі Ослави Надвірнянського району Івано-Франківської області» Коригування (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) (ДК 021:2015 – 45214000-0- Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-23-001293-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» те, що у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі від 08.10.2020 № 08/10/02 не відображено техніку, яка буде залучатись для виконання робіт, відповідно до Підсумкової відомості ресурсів учасника?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-12 16:44:30

Закупівля предмету «Нове будівництво «Дитячий садок-ясла на 50 місць в с. Білі Ослави Надвірнянського району Івано-Франківської області» Коригування (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) (ДК 021:2015 – 45214000-0- Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-23-001293-c)

Оскільки замовником у Додатку 3 ТД для підтвердження наявності обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій* вимагалось надання учасником у довідці основні власні та орендовані засоби, які необхідні для виконання робіт, відповідно, учасником ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі від 08.10.2022р. №08/10/02 із зазначенням ОСНОВНИХ засобів. Інше замовником не вимагалось.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання рішення моніторингу процедури закупівлі: «Нове будівництво «Дитячий садок-ясла на 50 місць в с. Білі Ослави Надвірнянського району Івано-Франківської області» Коригування (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) (ДК 021:2015 – 45214000-0 – Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» повідомляємо, що проведені роз’яснювальні роботи з приводу складання тендерної документації у відповідності до чинних норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами, а також інших нормативно-правових актів з питань публічних закупівел, а також повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також, зобов’язуємось в майбутньому не вчиняти подібних чи будь яких інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

2022-09-16 14:25:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕШНЛ КОНСТРАКШН СИСТЕМС" 22 412 514,63
UAH з ПДВ
22 412 514,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД 27 314 900,46
UAH з ПДВ
27 314 900,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 13:06
Електронний підпис
07 жовтня 2020 12:57
Банківська гарантія.rar
07 жовтня 2020 12:57
дц.zip
07 жовтня 2020 12:57
22.bdcu
07 жовтня 2020 12:57
Договори.pdf
07 жовтня 2020 12:57
Відгук.pdf
07 жовтня 2020 12:57
Відгук..pdf
07 жовтня 2020 12:57
Проект договору дод.5.pdf
07 жовтня 2020 12:57
Заява учасника.pdf
07 жовтня 2020 12:57
Договірна ціна.pdf
07 жовтня 2020 12:57
Фінансова звітність.pdf
07 жовтня 2020 12:57
Статут.pdf
07 жовтня 2020 12:57
Протокол заг. зборів.pdf
07 жовтня 2020 12:57
про рух коштів.pdf
07 жовтня 2020 12:57
про відкриті рахунки.pdf
07 жовтня 2020 12:57
Паспорт.pdf
07 жовтня 2020 12:57
Наказ про призначення.pdf
07 жовтня 2020 12:57
ліцензія ст.2.pdf
07 жовтня 2020 12:57
ліцензія ст.1.pdf
07 жовтня 2020 12:57
довідка8.pdf
07 жовтня 2020 12:57
довідка7.pdf
07 жовтня 2020 12:57
довідка6.pdf
07 жовтня 2020 12:57
довідка4.pdf
07 жовтня 2020 12:57
довідка2.pdf
07 жовтня 2020 12:57
довідка 5.pdf
07 жовтня 2020 12:57
довідка 3.pdf
07 жовтня 2020 12:57
довідка 1.pdf
07 жовтня 2020 12:57
Витяг.pdf
07 жовтня 2020 12:57
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:37
підпис
29 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:08
податкова
29 жовтня 2020 12:38
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:37
документи
29 жовтня 2020 12:37
дитяча праця
29 жовтня 2020 12:37
розрахунок
29 жовтня 2020 12:37
стаття 17
29 жовтня 2020 12:37
замовник
29 жовтня 2020 12:37
податкова
29 жовтня 2020 12:37
пояснювальна записка
29 жовтня 2020 12:37
МВС
09 жовтня 2020 15:37
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:34
31 пдв.pdf
09 жовтня 2020 15:34
30 банк.rar
09 жовтня 2020 15:34
29 фін звіт 2.pdf
09 жовтня 2020 15:34
29 фін звіт 1.pdf
09 жовтня 2020 15:34
28 достовірність.pdf
09 жовтня 2020 15:34
26 дозвіл.pdf
09 жовтня 2020 15:34
25 ліцензія.pdf
09 жовтня 2020 15:34
24 гарантійний термін.pdf
09 жовтня 2020 15:34
23 календарний графік.pdf
09 жовтня 2020 15:34
22 дц.rar
09 жовтня 2020 15:34
22 дц.pdf
09 жовтня 2020 15:34
21 тз.pdf
09 жовтня 2020 15:34
20 технічні якісні.pdf
09 жовтня 2020 15:34
19 субпідряд.pdf
09 жовтня 2020 15:34
18 проект договору-5-8.pdf
09 жовтня 2020 15:34
18 проект договору-1-4.pdf
09 жовтня 2020 15:34
17 істотні умови.pdf
09 жовтня 2020 15:34
16 єдр.pdf
09 жовтня 2020 15:34
15 статтут-20-22.pdf
09 жовтня 2020 15:34
15 статтут-16-19.pdf
09 жовтня 2020 15:34
15 статтут-12-15.pdf
09 жовтня 2020 15:34
15 статтут-9-11.pdf
09 жовтня 2020 15:34
15 статтут-5-8.pdf
09 жовтня 2020 15:34
15 статтут-1-4.pdf
09 жовтня 2020 15:34
14 захист довкілля.pdf
09 жовтня 2020 15:34
13 захист перс даних.pdf
09 жовтня 2020 15:34
12. ст 17.pdf
09 жовтня 2020 15:34
11 Лист-Відгук.pdf
09 жовтня 2020 15:34
10 копія договору 3.pdf
09 жовтня 2020 15:34
10 копія договору 2.pdf
09 жовтня 2020 15:34
10 копія договору 1-4-6.pdf
09 жовтня 2020 15:34
10 копія договору 1-1-3.pdf
09 жовтня 2020 15:34
9 аналогічні договори.pdf
09 жовтня 2020 15:34
7 повноважена особа.pdf
09 жовтня 2020 15:34
6 робітники.pdf
09 жовтня 2020 15:34
5 спеціалісти.pdf
09 жовтня 2020 15:34
4 мтб 2-22-24.pdf
09 жовтня 2020 15:34
4 мтб 2-18-21.pdf
09 жовтня 2020 15:34
4 мтб 2-14-17.pdf
09 жовтня 2020 15:34
4 мтб 2-10-13.pdf
09 жовтня 2020 15:34
4 мтб 2-6-9.pdf
09 жовтня 2020 15:34
4 мтб 2-1-5.pdf
09 жовтня 2020 15:34
4 мтб 1-21-22.pdf
09 жовтня 2020 15:34
4 мтб 1-18-20.pdf
09 жовтня 2020 15:34
4 мтб 1-14-17.pdf
09 жовтня 2020 15:34
4 мтб 1-10-13.pdf
09 жовтня 2020 15:34
4 мтб 1-6-9.pdf
09 жовтня 2020 15:34
4 мтб 1-1-5.pdf
09 жовтня 2020 15:33
2 цінова пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 15:33
1.2 заява учасника.pdf
09 жовтня 2020 15:33
1 реєстр.pdf
09 жовтня 2020 15:33
3 банківська гарантія.zip
09 жовтня 2020 15:33
Документи 5.rar
09 жовтня 2020 15:33
Документи 3.rar
09 жовтня 2020 15:33
Документи 4.rar
09 жовтня 2020 15:33
Документи 2.rar
09 жовтня 2020 15:33
Документи 1.rar
09 жовтня 2020 15:33
30 банк.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕШНЛ КОНСТРАКШН СИСТЕМС"

ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕШНЛ КОНСТРАКШН СИСТЕМС"
#39125464
Відхилено 22 412 514,63
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 12:21
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД
#40779257
Переможець 27 314 900,46
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД
#40779257
27 314 900,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 13:50
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 17:11
Договір 05-11-20.pdf укладений
06 листопада 2020 16:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відсутнє фінансування