Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БІЛООСЛАВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04354568 |
Місцезнаходження: | 78460, Україна , Івано-Франківська обл., с. Білі Ослави, ВУЛ.М.ПІДГІРЯНКИ, будинок 150 А |
Контактна особа: |
Гладиш Ольга Іванівна 380971553150 BILI-OSLAVU@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2020 12:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 15:33 |
Очікувана вартість: | 27 706 450,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 277 064,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2020 12:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2020 12:22 |
Додаток 4 технічне завдання Нова редакція.pdf | |
24 вересня 2020 12:22 |
Перелік змін до ТД.docx | |
23 вересня 2020 12:08 |
Тендерна документація.pdf | |
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 1.pdf | |
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток2.pdf | |
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 3.pdf | |
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 4 технічне завдання.pdf | |
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 4.1..pdf | |
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 5 проект договору.pdf | |
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 6.pdf | |
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 7.pdf | |
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 8.pdf |
24 вересня 2020 12:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 вересня 2020 12:22 |
Додаток 4 технічне завдання Нова редакція.pdf
|
|||
24 вересня 2020 12:22 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
23 вересня 2020 12:08 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 1.pdf
|
|||
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток2.pdf
|
|||
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 3.pdf
|
|||
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 4 технічне завдання.pdf
|
|||
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 4.1..pdf
|
|||
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 5 проект договору.pdf
|
|||
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 6.pdf
|
|||
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 7.pdf
|
|||
23 вересня 2020 12:08 |
Додаток 8.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000035 ● da35923efb1f4182b740b3972d61dc11
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2022 №48-З
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.08.2022 №48-З
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-09-23-001293-c 23.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-08 10:50:15
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво «Дитячий садок-ясла на 50 місць в с. Білі Ослави Надвірнянського району Івано-Франківської області» Коригування (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) (ДК 021:2015 – 45214000-0- Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-23-001293-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» те, що у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі від 08.10.2020 № 08/10/02 не відображено техніку, яка буде залучатись для виконання робіт, відповідно до Підсумкової відомості ресурсів учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-12 16:44:30
Закупівля предмету «Нове будівництво «Дитячий садок-ясла на 50 місць в с. Білі Ослави Надвірнянського району Івано-Франківської області» Коригування (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) (ДК 021:2015 – 45214000-0- Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-23-001293-c)
Оскільки замовником у Додатку 3 ТД для підтвердження наявності обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій* вимагалось надання учасником у довідці основні власні та орендовані засоби, які необхідні для виконання робіт, відповідно, учасником ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі від 08.10.2022р. №08/10/02 із зазначенням ОСНОВНИХ засобів. Інше замовником не вимагалось.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення моніторингу процедури закупівлі: «Нове будівництво «Дитячий садок-ясла на 50 місць в с. Білі Ослави Надвірнянського району Івано-Франківської області» Коригування (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) (ДК 021:2015 – 45214000-0 – Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» повідомляємо, що проведені роз’яснювальні роботи з приводу складання тендерної документації у відповідності до чинних норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами, а також інших нормативно-правових актів з питань публічних закупівел, а також повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також, зобов’язуємось в майбутньому не вчиняти подібних чи будь яких інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
2022-09-16 14:25:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕШНЛ КОНСТРАКШН СИСТЕМС" |
22 412 514,63
UAH з ПДВ
|
22 412 514,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД |
27 314 900,46
UAH з ПДВ
|
27 314 900,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕШНЛ КОНСТРАКШН СИСТЕМС" #39125464 |
Відхилено |
22 412 514,63
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 12:21
|
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД #40779257 |
Переможець |
27 314 900,46
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 17:11
|
Договір 05-11-20.pdf | укладений |
06 листопада 2020 16:54
|