Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замок навісний
Очікувана вартість
3 036,00 UAH
UA-2020-09-23-000961-c b05b4ca1189f42afb870cc9a19864738
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Базаря Олег Миколайович

061 233 04 82 BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Базаря Олег Миколайович
061 233 04 82
BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 11:22
Очікувана вартість: 3 036,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Замок навісний (код CPV ДК 021:2015 –– 44520000-1- Замки, ключі та петлі)
5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Замок навісний (код CPV ДК 021:2015 – 44521210-3– Навісні замки)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Замок навісний (код CPV ДК 021:2015 – 44521210-3– Навісні замки) (окремі частини предмету закупівлі (лоти).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
зазначені в додатку №2 до цієї документації.

8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штук

9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035

10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 036,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 29.09.2020 р. 09-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 07.10.2020 р. 09-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт.
Замок навісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.Маяковського, 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 44521210-3 — Навісні замки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 11:17
Додаток 3.doc
23 вересня 2020 11:17
Додаток 2.docx
23 вересня 2020 11:17
оголошення.docx
23 вересня 2020 11:17
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-000961-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд", Код ЄДРПОУ:35779669
Дата подання: 16 жовтня 2020 14:45
Оскарження рішення замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд" не погоджується з рішенням замовника. Вимагаємо повернути до кваліфікації пропозицію ФОП Івахно Ігор Валентинович, причини вимоги такі:
- Пропозиція ФОП Івахно Ігор Валентинович повністю відповідає технічним вимогам замовника;
- ФОП Івахно Ігор Валентинович надав всю необхідну кількість документів, достатню для кваліфікації пропозиції.
- Вимога щодо сертифікату на систему якості не обосновано оскільки воно не відноситься до продукції що вимагається, також просимо звернути увагу що данна продукція не подребує обов'язкової сертифікації в Українці.
Внесення вимоги щодо сертифікату на систему якості є необоснованим та показує на змову між тендерним комітетом замовника та одним з учасників аукціону. Просимо звернути увагу що сертифікат на систему управління якісню що запропнував ТОВ "Альянс-Буд Іжиніринг" не відноситься до виробництва продукції що запропонована і показує лише те що була проведена сертифікація системи управління якістю щодо будівництва та будівельних робіт. Нагадуємо вас що ви вкоїли корупційне діяння та вчинили значну розтрату бюджетних коштів вибравши учасника що запропонував найвищу ціну яка перевищує на 250 %!!! пропозицію такоїж продукції яку запропонував ФОП Івахно. Нагадаємо також що ваші дії підпадають під статті кримінального кодексу та влечуть за собою відповідальність у вигляді увьязнення та конфіскації майна. Враховуючи вищенаписане вимагаємо повернути до кваліфікації пропозицію ФОП Івахно як найбільш економічно вигіду або сксувати закупівлю. Внести зміни в тендерну документацію що до відміни вимоги відносно сертифікату управнілля якістю та провести повторно закупівлю ЧЕСНО та з обов'язковим запрошенням всіх учасників данної закупівлі. Якщо наші вимоги не будуть виконані будемо вимушені надати відповідну інформацію до прокуратури України та у міністерство освіти та науки для проведення розслідування щодо корупції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2020 15:14
Добрий день!
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Ви мали можливість звернутись до Замовника під час періоду уточнення.
Також слід зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
Тендерна пропозиція ФОП Івахно І.В. не відповідає вимогам наведеним у документації по предмету закупівлі ДК 021:2015: Замок навісний (код CPV ДК 021:2015 –– 44520000-1- Замки, ключі та петлі) .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ 1 200,00
UAH з ПДВ
1 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд" 1 980,00
UAH з ПДВ
1 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РІТ 2 700,00
UAH з ПДВ
2 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ" 3 033,00
UAH з ПДВ
3 033,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 23:54
Електронний підпис
06 жовтня 2020 23:54
Електронний підпис
06 жовтня 2020 22:08
Довідка зах. довкілля.pdf
06 жовтня 2020 22:08
Свідоцтво ФОП.pdf
06 жовтня 2020 22:08
Код платника.pdf
06 жовтня 2020 22:08
Довідка ст.17 ЗУ.pdf
06 жовтня 2020 22:08
паспорт.pdf
06 жовтня 2020 22:08
Гарантійний лист.pdf
06 жовтня 2020 22:08
Додаток _1 Пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 22:08
Лист-згода перс.даних.pdf
06 жовтня 2020 22:08
Довідка про санкції.pdf
06 жовтня 2020 22:08
Довідка щодо ліцензії.pdf
06 жовтня 2020 22:08
Довідка платника.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 00:13
Електронний підпис
07 жовтня 2020 00:13
Рисунок (131).jpg
07 жовтня 2020 00:13
Рисунок (130).jpg
07 жовтня 2020 00:13
Рисунок (120).jpg
07 жовтня 2020 00:13
Рисунок (119).jpg
07 жовтня 2020 00:13
Рисунок (118).jpg
07 жовтня 2020 00:13
Рисунок (117).jpg
07 жовтня 2020 00:13
Рисунок (4).jpg
07 жовтня 2020 00:13
Рисунок (5).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд"

ТОВ РІТ

ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
Відхилено 1 200,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 10:21
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд"
#35779669
Відхилено 1 980,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 15:04
ТОВ РІТ
#32242883
Відхилено 2 700,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 09:39
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ"
#41845084
Переможець 3 033,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 13:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

13 жовтня 2020 10:21
Електронний підпис

Документи

15 жовтня 2020 15:04
Електронний підпис

Документи

16 жовтня 2020 09:39
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ" #41845084

№ рішення у справі

№ 54/62-р/к

Дата рішення у справі

17.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ"
#41845084
3 033,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 10:55
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 11:59
Договір №399Т-20.pdf укладений
30 жовтня 2020 11:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 033,00
UAH (в тому числі ПДВ 505,50 UAH)