Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо (природний газ) (код за ДК 021:2015: 09123000-7 - Природний газ)
Очікувана вартість
1 067 952,48 UAH
UA-2020-09-23-000847-c ● 66b34598b20b40a6a1c971db46f3d535
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01992831 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13 |
Контактна особа: |
Басараб Ольга Георгіївна +803131(5-50-28) olja.gudachok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2020 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 14:46 |
Очікувана вартість: | 1 067 952,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 339,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
код за ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо (природний газ) (код за ДК 021:2015: 09123000-7 - Природний газ) Місцезаходження-вул.Пирогова Миколи 8-13, м.Мукачево,Закарпатська область,Україна. 89600,код за ЄДРПОУ 01992831 Мова(мови),якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції-українська мова. Вид закупівлі передбачений абз.1.п.5.ч.2.ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» Категорії замовників-передбачена п.3.ч.4.ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
139500 м.куб.
природний газ (код за ДК 021:2015: 09123000-7 - Природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата газу здійснюється Споживачем по шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника в наступному порядку,протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання рахунка за фактично спожитий газ. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2020 13:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2020 13:30 |
перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx | |
30 вересня 2020 13:30 |
проект угоди в новій редакції.docx | |
30 вересня 2020 13:30 |
Газове паливо ДКТ в новій редакції.docx | |
23 вересня 2020 10:58 |
Газове паливо ДКТ- 2.docx | |
23 вересня 2020 10:58 |
проект договору до тендерної документації в новій редакції.docx |
30 вересня 2020 13:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 вересня 2020 13:30 |
перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx
|
|||
30 вересня 2020 13:30 |
проект угоди в новій редакції.docx
|
|||
30 вересня 2020 13:30 |
Газове паливо ДКТ в новій редакції.docx
|
|||
23 вересня 2020 10:58 |
Газове паливо ДКТ- 2.docx
|
|||
23 вересня 2020 10:58 |
проект договору до тендерної документації в новій редакції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання по договору:
Дата подання: 28 вересня 2020 15:26
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:23
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно до Кодексу газотранспортної системи України пунктом 15 встановлено наступне: «15. У випадку позитивного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках виходу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У випадку негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках входу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу.». У зв'язку з чим просимо привести Проект договору у відповідність до діючого законодавства щодо розміру велечини корегування небалансів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: внесено зміни до тендерної документації
проект договору:
Дата подання: 28 вересня 2020 15:27
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:24
Просимо внести зміни до проекту договору, а саме зазначити, що згідно Постанови НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493 Про затвердження Кодексу газотранспортної системи зазначено: "розрахунковий період - газова доба (D) та/або газовий місяць (М), що складається з газових діб (D), в якій (якому) буде здійснюватися (здійснено) надання послуг транспортування природного газу та відповідно до якої (якого) будуть здійснюватися певні процедури, передбачені цим Кодексом, зокрема балансування обсягів природного газу, поданих та відібраних замовниками послуг транспортування природного газу в точках входу/виходу газотранспортної системи;"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: внесено зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-23-000847-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД", Код ЄДРПОУ:38772399
Дата подання: 23 жовтня 2020 17:47
Щодо порушення законодавства про публічні закупівлі
Вимога до замовника про усунення порушень
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2020 10:44
Враховуючи викладене,повідомляємо наступне: Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 передбачено наступне: 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- форми «Тендерна пропозиція» (Додаток 1)
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2)
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (згідно Додатку 3)
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку 4)
- Проекту договору про закупівлю, як підтвердження згоди Учасника із даним проектом договору (Додаток 6)
Пп.1.2.передбачає,що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Пп.1.3. вказаного пункту передбачено наступне:Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі,повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.Розділом V. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця, пунктом 4 передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій,а саме:пп. 8.передбачено Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа та п.12 передбачено -Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Стосовно наведеного «Відповідно до розділу п. 1 розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати (завантажити) файли з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (згідно Додатку 3). Відповідно до п. 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (в довільній формі) в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності). Обов’язково до зазначеної довідки надаються копія аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання. У тендерній пропозиції ТОВ «КАСТУМ» надано у якості аналогічного договору оригінал договору № 192/12-18 на постачання природного газу від 21.12.2018 р. Проте, вказаний договір не може вважатися таким, що відповідає вимогам замовника, оскільки в тендерній документації міститься чітка вимога про надання копії аналогічного договору. Окрім цього, відповідно до додаткової угоди № 4 від 31.10.2019 р. наданий аналогічний договір не було виконано в повному обсязі, оскільки розірвано сторонами» повідомляємо наступне:Пунктом 3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору передбачено:3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (в довільній формі) в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) та 3.2. Обов’язково до зазначеної довідки надаються копія аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання.Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, щодо поставки того ж товару, який є предметом закупівлі або іншого товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.Додатки до договору є його невідємною частиною,відповідно до Додаткової угоди за № 2 від 30.10.2020 року до Договору на постачання природного газу № 192/12-18 від 21 грудня 2018 року (додається на 1 арк.) сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі та відповідно до Додаткової угоди за № 4 від 31.10.2020 року(додається на 1 арк.) дійшли згоди взаємної згоди щодо розірвання договору відповідно до п.1 вказаної Додаткової угоди та відповідно до п.2сторони підтверджують що не мають одна до одної жодних претензій щодо виконання договору.Обгрунтування розірвання вказаної угоди вказано у листі за № 13/2-79 вих.19 від 10.10.2019 року (додається на 1 арк.).Відповідно до укладеної додаткової угоди внесено зміни відповідно до договору на постачання природного газу № 192/12-18 від 21 грудня 2018 року.Учасником процедури закупівлі ТОВ «КАСТУМ» надано документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та документи, що підтверджують його повне виконання шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Стосовно тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОККО КОНТРАКТ»,остання не розглядалась Замовником,оскільки не підлягала розгляду за результатами електронного аукціону.
Враховуючи викладене, вимога ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» є безпідставною та не підлягає задоволенню.
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- форми «Тендерна пропозиція» (Додаток 1)
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2)
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (згідно Додатку 3)
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку 4)
- Проекту договору про закупівлю, як підтвердження згоди Учасника із даним проектом договору (Додаток 6)
Пп.1.2.передбачає,що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Пп.1.3. вказаного пункту передбачено наступне:Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі,повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.Розділом V. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця, пунктом 4 передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій,а саме:пп. 8.передбачено Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа та п.12 передбачено -Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Стосовно наведеного «Відповідно до розділу п. 1 розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати (завантажити) файли з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (згідно Додатку 3). Відповідно до п. 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (в довільній формі) в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності). Обов’язково до зазначеної довідки надаються копія аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання. У тендерній пропозиції ТОВ «КАСТУМ» надано у якості аналогічного договору оригінал договору № 192/12-18 на постачання природного газу від 21.12.2018 р. Проте, вказаний договір не може вважатися таким, що відповідає вимогам замовника, оскільки в тендерній документації міститься чітка вимога про надання копії аналогічного договору. Окрім цього, відповідно до додаткової угоди № 4 від 31.10.2019 р. наданий аналогічний договір не було виконано в повному обсязі, оскільки розірвано сторонами» повідомляємо наступне:Пунктом 3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору передбачено:3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (в довільній формі) в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) та 3.2. Обов’язково до зазначеної довідки надаються копія аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання.Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, щодо поставки того ж товару, який є предметом закупівлі або іншого товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.Додатки до договору є його невідємною частиною,відповідно до Додаткової угоди за № 2 від 30.10.2020 року до Договору на постачання природного газу № 192/12-18 від 21 грудня 2018 року (додається на 1 арк.) сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі та відповідно до Додаткової угоди за № 4 від 31.10.2020 року(додається на 1 арк.) дійшли згоди взаємної згоди щодо розірвання договору відповідно до п.1 вказаної Додаткової угоди та відповідно до п.2сторони підтверджують що не мають одна до одної жодних претензій щодо виконання договору.Обгрунтування розірвання вказаної угоди вказано у листі за № 13/2-79 вих.19 від 10.10.2019 року (додається на 1 арк.).Відповідно до укладеної додаткової угоди внесено зміни відповідно до договору на постачання природного газу № 192/12-18 від 21 грудня 2018 року.Учасником процедури закупівлі ТОВ «КАСТУМ» надано документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та документи, що підтверджують його повне виконання шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Стосовно тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОККО КОНТРАКТ»,остання не розглядалась Замовником,оскільки не підлягала розгляду за результатами електронного аукціону.
Враховуючи викладене, вимога ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" |
585 900,00
UAH з ПДВ
|
585 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
711 450,00
UAH з ПДВ
|
711 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
729 864,00
UAH з ПДВ
|
729 864,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
731 538,00
UAH з ПДВ
|
731 538,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
816 075,00
UAH з ПДВ
|
799 753,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮГ-ГАЗ |
823 038,84
UAH з ПДВ
|
805 185,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
863 505,00
UAH з ПДВ
|
805 193,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
845 370,00
UAH з ПДВ
|
839 650,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Закарпатгаз Збут" |
839 790,00
UAH з ПДВ
|
839 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
867 634,20
UAH з ПДВ
|
867 634,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" #41087491 |
Переможець |
585 900,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:23
|
акт звірки 08-21-338.PDF | укладений |
31 грудня 2020 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 15:12
|
08-21-338 №3 (1).PDF | зміни до договору |
25 листопада 2020 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 15:06
|
08-21-338 №2 (1).PDF | зміни до договору |
25 листопада 2020 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 15:00
|
08-21-338 №1 (1).PDF | зміни до договору |
25 листопада 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 12:23
|
08-21-338.pdf | укладений |
27 жовтня 2020 12:23
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
11 грудня 2020 13:02
|
380 566,68 UAH | UA358201720344300003000048719 КНП"Мукачівська ЦРЛ" |
UA473282090000026000010037873 ТОВ "КАСТУМ" |
Оплачений |
30 грудня 2020 13:22
|
205 333,32 UAH | UA358201720344300003000048719 КНП"Мукачівська ЦРЛ" |
UA473282090000026000010037873 ТОВ "КАСТУМ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись ЗУ «Про ринок природного газу», ст. 632 п.1, 2, 651, 653 та ст. 654 ЦК України, п.2 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також на підставі експертного висновку Львівської торгово промислової палати № 19-09/1031 від 30.10.2020р, Сторони дійшли згоди збільшити ціну природного газу та внести наступні зміни до Договору на постачання природного газу № 08-21-358 від 27.10.2020 р., далі – Договір, уклавши цю додаткову угоду (далі – Угоду) про наступне:Пункт 1.2. Договору та п. 1.3 Договору викласти в редакції Додаткової угоди за № 1.Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції:«Загальна сума Договору становить 488250.00 грн. крім того ПДВ 97650.00 грн., всього з ПДВ -585900.00 грн. та розраховується шляхом множення необхідного обсягу газу на ціну газу за 1000 куб.м з ПДВ.Ціна газу становить 3849.65 грн. за 1000 куб.м, крім того ПДВ 769.93 грн., всього з ПДВ – 4619.58 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 08-21-338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись ЗУ «Про ринок природного газу», ст. 632 п.1, 2, 651, 653 та ст. 654 ЦК України, п.2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також на підставі експертного висновку Харківської торгово промислової палати № 1481/20 від 20.11.2020р, Сторони дійшли згоди збільшити ціну природного газу та внести наступні зміни до Договору на постачання природного газу № 08-21-358 від 27.10.2020 р., далі – Договір, уклавши додаткову угоду за № 2 (далі – Угоду) про наступне:Пункт 1.2. Договору « Плановий обсяг постачання газу" та Пункт 3.1. Договору викласти в редакції Додаткової угоди за № 2.П.3.1. викласти в наступній редакції:"Загальна сума Договору становить 488250.00 грн. крім того ПДВ 97650.00 грн., всього з ПДВ -585900.00 грн. та розраховується шляхом множення необхідного обсягу газу на ціну газу за 1000 куб.м з ПДВ.Ціна газу становить 4234.17 грн. за 1000 куб.м, крім того ПДВ 846.83 грн., всього з ПДВ – 5081.00 грн.,відповідно до Додаткової угоди за № 2 від 25.11.2020 року (додається) |
Номер договору про закупівлю: | 08-21-338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись ЗУ «Про ринок природного газу», ст. 632 п.1, 2, 651, 653 та ст. 654 ЦК України, п.2 ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а також на підставі експертного висновку Харківської торгово промислової палати № 1479/20 від 20.11.2020р. від 20.11.2020р, Сторони дійшли згоди збільшити ціну природного газу та внести наступні зміни до Договору на постачання природного газу № 08-21-338 від 27.10.2020 р., далі – Договір, відповідно до укладеної додаткової угоди за № 3 від 25.11.2020 року (додається) |
Номер договору про закупівлю: | 08-21-338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |