Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Покриття поліуретаном запасних частин до ескалаторів, код 50740000-4 за ДК 021:2015 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів»
Очікувана вартість
1 824 000,00 UAH
UA-2020-09-23-000331-a 2ff1858f38a34fcf928423564153a68a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганевич Світлана Василівна

380442385791 S.Ganevich@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Ганевич Світлана Василівна
380442385791
S.Ganevich@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 09:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:41
Очікувана вартість: 1 824 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50740000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
покриття поліуретаном запасних частин до ескалаторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 50740000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Виконавця здійснює Виконавцю попередню оплату в розмірі 50 % від вартості замовленого обсягу Послуг Аванс 10 Календарні 50
Надання послуг Остаточний розрахунок за надані Послуги Замовник здійснює протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Сторонами відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 60 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 09:44
ТД.doc
23 вересня 2020 09:44
Додаток 2.doc
23 вересня 2020 09:44
Додаток 7.doc
23 вересня 2020 09:44
Додаток 1.doc
23 вересня 2020 09:44
Додаток 6.doc
23 вересня 2020 09:44
Додаток 4.doc
23 вересня 2020 09:44
Додаток 3.doc
23 вересня 2020 09:44
Додаток 5.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-20-000036 ● 62bc63c6ad324dbd8ae88dcdadad17a7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
(зі змінами внесеними наказом Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 328





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2020-09-23-000331-a 23.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь викладено в листі від 16.12.2020 № 399-ТК

2020-12-16 17:24:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТІС ТАРДА" 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЙРОН СТОК" 1 494 000,00
UAH з ПДВ
1 096 224,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУДІТ" 1 820 000,00
UAH з ПДВ
1 104 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ВПРОВАДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Д-ТЕХНОЛОГІЯ" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "ІЛІС"" 1 810 000,00
UAH з ПДВ
1 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД" 1 821 600,00
UAH з ПДВ
1 821 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 10:49
Лист відгук.pdf
09 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:56
Опись,Отис Тарда 2018г..jpg
09 жовтня 2020 14:56
ЕДРПОУ стр2.jpg
09 жовтня 2020 14:56
ЕДРПОУ стр1.jpg
09 жовтня 2020 14:56
Витяг отис.pdf
09 жовтня 2020 14:56
24FWP02019100_rus.pdf
09 жовтня 2020 14:56
Устав.pdf
09 жовтня 2020 14:56
Справка из банка.pdf
09 жовтня 2020 14:56
Реквизиты Отис Тарда.DOCX
09 жовтня 2020 14:56
Витяз з єдин..pdf
09 жовтня 2020 14:56
Додаток 4.pdf
09 жовтня 2020 14:56
Додаток 3.rar
09 жовтня 2020 14:56
Додаток2.rar

Публічні документи

27 жовтня 2020 21:54
Електронний підпис
27 жовтня 2020 21:46
Лист-відгук.pdf
09 жовтня 2020 15:43
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:39
Цінова пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Умови пропозиції.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Статут – копія.pdf
09 жовтня 2020 15:39
997B~1.PDF
09 жовтня 2020 15:39
9F7A~1.PDF
09 жовтня 2020 15:39
29FE4~1.PDF
09 жовтня 2020 15:39
17AA7~1.PDF
09 жовтня 2020 15:39
Погодження з договор.pdf
09 жовтня 2020 15:39
7A5A~1.PDF
09 жовтня 2020 15:39
МТБ субпідрядника.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Лист НБУ по ліцензії.pdf
09 жовтня 2020 15:39
____13~1.RAR
09 жовтня 2020 15:39
Довідка стаття 17.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Довідка про заб. суб.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Довідка про аналогіч.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Довідка працівники.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Довідка МТБ .pdf
09 жовтня 2020 15:39
Довідка антикорупція.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Відгук Айрон сток.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Витяг ПДВ – копія.pdf
09 жовтня 2020 15:39
____~1.RAR
09 жовтня 2020 15:39
Desmodur.jpg
09 жовтня 2020 15:39
20153_~1.RAR
09 жовтня 2020 15:39
3.7 Витяг ПДВ Витлюс.pdf
09 жовтня 2020 15:39
3.5 Статут Витлюс.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 11:01
public_doc.pdf
19 листопада 2020 11:01
public_doc.p7s
19 листопада 2020 11:01
Про несудимість.PDF
16 листопада 2020 13:05
Витяг ЄП.PDF
13 листопада 2020 17:07
статут.PDF
13 листопада 2020 17:07
Свідоцтво ПДВ.PDF
13 листопада 2020 17:07
Додаток 6 Цінова пропозиція.PDF
09 жовтня 2020 15:43
G1020-4405-GL_tender.pdf
09 жовтня 2020 15:43
Ліцензія_копия.pdf
09 жовтня 2020 15:43
Умови пропозиції.PDF
09 жовтня 2020 15:43
Технічна специфікація.PDF
09 жовтня 2020 15:43
Наявність обладнання.PDF
09 жовтня 2020 15:43
Наявність досвіду.PDF
09 жовтня 2020 15:43
Довідка_ст17_АКП-І.pdf
09 жовтня 2020 15:43
Відсутність підстав.PDF

Публічні документи

08 жовтня 2020 10:46
Технічна частина.rar
08 жовтня 2020 10:46
Наказ_Фролова_Ю.М.7z
08 жовтня 2020 10:46
Банківська гарантія.rar
08 жовтня 2020 10:46
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТІС ТАРДА"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЙРОН СТОК"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУДІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ВПРОВАДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Д-ТЕХНОЛОГІЯ"

ТОВ "ФІРМА "ІЛІС""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТІС ТАРДА"
#13453815
Відхилено 1 050 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 16:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 15:19
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЙРОН СТОК"
#39739829
Відхилено 1 096 224,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 15:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 15:18
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУДІТ"
#37540252
Відхилено
1 104 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 13:31
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 листопада 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ВПРОВАДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Д-ТЕХНОЛОГІЯ"
#31614428
Переможець 1 800 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 13:33

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОТІС ТАРДА» (далі – Учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено наступне. 1. Замовником в підпункті 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктах 3.1 та 3.2 Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю, встановлено вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (далі – вимога), шляхом надання наступних документів: - довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з встановленою формою; - лист-відгук (листи-відгуки), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На виконання даних вимог Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій по позиціям 1-5 не зазначено код за ДК 021:2015 та не зазначено номер та дату укладеного договору із Замовниками (контрагентами), а саме: АТ «Нова лінія», АТ укрзалізниця», ТОВ Мефферт Ганза Фарбен. Крім цього, в електронній системі не розміщено (не завантажено) лист-відгук (листи-відгуки), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Замовником в підпункті 6.1 пункту 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 5.1 Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю, встановлено вимогу щодо підтвердження Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (далі – Вимога), шляхом надання: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) (для юридичних осіб)………; - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням права на підпис документів, що входять до складу тендерної пропозиції, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. На виконання даної вимоги Учасником не розміщено (не завантажено) в електронній системі закупівель вищезазначені документи. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону Замовник пропонує Учаснику виправити вищезазначені невідповідності.

Документи

20 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЙРОН СТОК» (далі – Учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено наступною найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено наступне. Замовником в підпункті 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 3.2 Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю, встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, шляхом надання наступного документу: - лист-відгук (листи-відгуки), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На виконання даної вимоги Учасником не розміщено (не завантажено) лист-відгук (листи-відгуки), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону Замовник пропонує Учаснику виправити вищезазначені невідповідності.

Документи

05 листопада 2020 15:23
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:23
Протокол від 05.11.2020 №2685.pdf
27 жовтня 2020 15:16
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

10 листопада 2020 13:31
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:31
Протокол №2703 від 10.11.2020.pdf
05 листопада 2020 15:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ВПРОВАДЖУВАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Д-ТЕХНОЛОГІЯ"
#31614428
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:09
Звіт про виконання договору.pdf укладений
18 грудня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:41
№595-ЕС-20 від 30.11.2020 ТОВ «НВВП «Д-ТЕХНОЛОГІЯ».pdf укладений
30 листопада 2020 16:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 16 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Вимога Державної аудиторської служби України