Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Барсен Ігор Михайлович (044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2020 09:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2020 12:06 |
Очікувана вартість: | 19 134 332,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 191 343,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 95670 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно п. 3.2 проєкту Договору підряду | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2020 09:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2020 09:16 |
тд_1001_20_163.pdf | |
23 вересня 2020 09:16 |
тд_1001_20_163_додаток_1_Технічні вимоги.pdf | |
23 вересня 2020 09:16 |
тд_1001_20_163_додаток_1-а_Довідкова_інформація.pdf | |
23 вересня 2020 09:16 |
тд_1001_20_163_додаток_2_перелік інформації.pdf | |
23 вересня 2020 09:16 |
тд_1001_20_163_додаток_3_вимоги до переможця.pdf | |
23 вересня 2020 09:16 |
тд_1001_20_163_додаток_4_проект договору.pdf | |
23 вересня 2020 09:15 |
тд_1001_20_163_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf | |
23 вересня 2020 09:15 |
тд_1001_20_163_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf | |
23 вересня 2020 09:15 |
тд_1001_20_163_додаток_5-в_опитувальник_екологія_безпека_праці.pdf | |
23 вересня 2020 09:15 |
тд_1001_20_163_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.pdf | |
23 вересня 2020 09:15 |
тд_1001_20_163_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору н.р..pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виконання димової труби передбачається із нержавіючої сталі, кожуха димової труби – із оцинкованої сталі. Товщина димової труби та кожуха повинні бути розраховані відповідно до чинних норм, що пред’являються до такого типу конструкцій та з врахуванням терміну гарантії, що зазначені в тендерній документації.
Ні, не можливе. Характеристики пальника та регулятора повинні відповідати характеристикам, що зазначені в тендерній документації.
Відповідно до Додатку І «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, вимоги щодо ШГРП зазначені в опитувальному листі №2. В цьому опитувальному листі вказані величини тиску на вході, виході та інші характеристики обладнання. Згідно опитувального листа на ШГРП величина тиску на виході визначається відповідно до вимог котельного обладнання, що запропоноване Учасником. Тобто тиск газу на виході ШГРП повинен відповідати технічним характеристикам котла.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-21-000103 ● ba8b8b7c263b46f2b0d7223ee3431eac
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-09-23-000190-a 23.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-03 12:49:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція системи теплопостачання проммайданчика підземного сховища газу Богородчани (Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-09-23-000190-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору підряду від 16.11.2020 № 2011000051 в частині продовження строку виконання зобов’язань, відповідно до додаткових угод від 28.09.2021 № 1 та від 30.11.2021 №2 до цього договору.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження (видаткові накладні, акти виконаних робіт, тощо) щодо стану виконання договору підряду від 16.11.2020 № 2011000051.
5. Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем торгів умов пункту 13 Зведеної інформації тендерної документації, в частині надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5 % від загальної суми вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-06 17:14:43
Відповідь на запит Держаудитслужби України - 03.10.2022 12:49
Доброго дня.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо технічних та якісних характеристик повідомляємо наступне. Об’єкт будівництва «Реконструкція системи теплопостачання проммайданчика підземного сховища газу Богородчани» є складовою частиною об’єкта підвищеної небезпеки (ОПН) I класу. Відповідно до нормативних документів, зазначений об’єкт, реконструкція якого є предметом закупівлі, відноситься до класу наслідків СС3. На виконання вимог законодавства України (в т.ч. положень Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»), для об’єкта «Реконструкція системи теплопостачання проммайданчика підземного сховища газу Богородчани» розроблена проектна документація (з урахуванням Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45, зі змінами). Проектна документація, яка пройшла державну експертизу, містить у своєму складі технічні параметри та вимоги щодо об’єкта, інформацію про якісні характеристики його складових, обсяги робіт тощо. Тендерна документація складена із дотриманням вимог статей 22,23 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Щодо розрахунку очікуваної вартості та обґрунтування розміру витрат.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель та з урахуванням абз.3 пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275: «Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, … відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.». Очікувана вартість закупівлі «Реконструкція системи теплопостачання проммайданчика підземного сховища газу Богородчани (Будівельні роботи та поточний ремонт)» визначена на підставі Зведеного кошторисного розрахунку, який входить до складу затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту, що не суперечить положенням підпункту 5.1.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», чинного на дату формування документації закупівлі.
Додаток: зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», а саме доповнено пунктом 4-1, яким зобов’язано суб’єктів господарювання державного сектору економіки забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
АТ «Укртрансгаз» не відноситься до суб’єктів господарювання державного сектору економіки з огляду на таке. Згідно з частиною другою статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Одночасно:
АТ «Укртрансгаз» не діє на основі лише державної власності (активи Товариства становить також майно, що належить Товариству на праві власності);
у статутному капіталі Товариства державна частка відсутня (відповідно до пункту 5.2 Статуту Акціонерного товариства «Укртрансгаз», затвердженого Рішенням акціонера АТ «Укртрансгаз» від 16.12.2020 № 431, статутний капітал Товариства поділено на прості іменні акції, 100% вартість яких сплачена повністю. Статутний капітал сформовано засновником та єдиним акціонером Товариства - Національною акціонерною компанією «Нафтогаз України»);
внаслідок відсутності державної частки у статутному капіталі Товариства, відсутнє право вирішального впливу держави на його господарську діяльність.
Враховуючи, що Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, обов’язок оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у АТ «Укртрансгаз» відсутній.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору підряду від 16.11.2020 № 2011000051 в частині продовження строку виконання зобов’язань, відповідно до додаткових угод від 28.09.2021 № 1 та від 30.11.2021 №2 до цього договору.
Щодо укладання ДУ№1 від 28.09.2021
Відповідно до умов договору №2011000051 від 16.11.2020 термін виконання робіт складає 225 календарних днів з дати отримання від замовника письмового розпорядження (дозволу) на початок виконання робіт. Замовником надано дозвіл на виконання робіт, який оформлено наказом Богородчанського ВУПЗГ №57 від 15.02.2021. Враховуючи дату видачі дозволу та умови договору, а саме п.4.1, розрахунковою кінцевою датою завершення виконання робіт повинно було бути 28.09.2021.
13.09.2021 АТ «Укртрансгаз» отримало лист ТОВ «Кулев-інвест» №627/1 від 08.09.2021 (вх.реєстр. №1001ВХ-21-12205 від 13.09.2021) із пропозицією продовжити терміни виконання робіт та строк дії договору. В листі підрядник посилається на обмежувальні заходи, що були введені на державному рівні через загрозу поширення короновірусної інфекції і викликали затримки із комплектацією обладнанням та матеріалами для виконання робіт. Також зазначає про випадки захворювання працівників на підприємстві, що викликало необхідність тимчасового припинення ведення господарської діяльності. В доповнення до даного листа 20.09.2021 було отримано лист ТОВ «Кулев-інвест» №650 від 16.09.2021 (вх.реєстр. № 1001ВХ-21-12486 від 20.09.2021), яким направлено завірену довідку №Ф-638/09 від 15.09.2021 Івано-Франківської торгово-промислової палати про наявність форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), що унеможливлюють виконання підрядником зобов’язань, що передбачені умовами договору. В даній довідці підтверджено наявність існування таких обставин та зазначено про доцільність укладання додаткової угоди, щодо продовження термінів виконання робіт на період дії «червоного» рівня епідемічної безпеки в Івано-Франківській області.
Враховуючи інформацію, що викладена в довідці №Ф-638/09 від 15.09.2021 та те, що період дії «червоного» рівня епідемічної безпеки діяв на території Івано-Франківської області впродовж 43 днів з 26.02.2021 (протокол №6 від 23.02.2021 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій) по 09.04.2021 (протокол №17 від 09.04.2021р позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій), та відповідно до умов п.5.1.4. Договору для забезпечення прийняття робіт Замовником в межах дії договору, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» строк дії договору було продовжено по 30.11.2021 та збільшено термін виконання робіт на 43 дні, шляхом укладання додаткової угоди №1 до договору.
Щодо укладання ДУ№2 від 30.11.2021
15.11.2021 від ТОВ «Кулев-Інвест» було отримано лист-повідомлення №874/1 від 11.11.2021 (1001ВХ-21-15233 від 15.11.2021) в якому подано інформацію про ситуацію в ТОВ «Кулев-Інвест» у зв’язку із встановленням Державною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій з 30 жовтня 2021 «червоного» рівня епідемічної небезпеки на території Івано-Франківської області та виявленням захворювання серед працівників.
Також листом №899 від 25.11.2021 ТОВ «Кулев-Інвест» подало пропозицію щодо продовження термінів виконання робіт та строку дії по Договору до 31.12.2021 та надало сертифікат №3100-21-0927 від 25.11.2021 про форс-мажорні обставини, що виданий Торгово-промисловою палатою України. У даному документі підтверджено виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) в період 1 – 24 листопада 2021 року (23 календарних дні).
Враховуючи вищезазначене, було продовжено строк дії договору до 31.12.2021 та збільшено термін виконання робіт до 291 дня (268 + 23 кал.дні), шляхом укладання додаткової угоди №2 до договору.
Додатки :
Наказ Богородчанського ВУПЗГ №57 від 15.02.2021;
Лист ТОВ «Кулев-інвест» № 627/1 від 08.09.2021;
Лист ТОВ «Кулев-інвест» №650 від 16.09.2021;
Завірена довідка №Ф-638/09 від 15.09.2021 Івано-Франківської торгово-промислової палати про наявність форс-мажорних обставин;
Лист-повідомлення ТОВ «Кулев-ІНВЕСТ»№874/1 від 11.11.2021;
Лист ТОВ «Кулев-інвест» №899 від 25.11.2021;
7. Сертифікат №3100-21-0927 від 25.11.2021 Торгово-промислової палати України.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження (видаткові накладні, акти виконаних робіт, тощо) щодо стану виконання договору підряду від 16.11.2020 № 2011000051.
Додатки :
Акти приймання виконаних будівельних робіт №1-№19 (КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (КБ-3) до них;
Акти приймання виконаних будівельних робіт №20-№35 (КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (КБ-3) до них.
5. Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем торгів умов пункту 13 Зведеної інформації тендерної документації, в частині надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5 % від загальної суми вартості договору.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ «Кулев ІНВЕСТ»» було виконано умови пункту 13 Зведеної інформації про закупівлю тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю:
- з моменту набрання чинності договору №2011000051 від 16.11.2020 - надано банківську гарантію №1986/2020/ІФОД-МСБ-Г від 11.11.2020.
- при укладанні додаткової угоди №1 до договору №2011000051 від 16.11.2020 надано зміну №1 від 22.09.2021 до банківської гарантії №1986/2020/ІФОД-МСБ-Г від 11.11.2020
- при укладанні додаткової угоди №2 до договору №2011000051 від 16.11.2020 надано зміну №2 від 19.11.2021 до банківської гарантії №1986/2020/ІФОД-МСБ-Г від 11.11.2020
Додатки :
Банківська гарантія №1986/2020/ІФОД-МСБ-Г від 11.11.2020.
Зміна №1 від 22.09.2021 до банківської гарантії №1986/2020/ІФОД-МСБ-Г від 11.11.2020
Зміна №2 від 19.11.2021 до банківської гарантії №1986/2020/ІФОД-МСБ-Г від 11.11.2020
- Питання 1 ЗКР.pdf
- Питання 3 Довідка №Ф-638_09 від 15.09.2021 Ів-Франк ТПП.pdf
- Питання 3 Лист 627-1 №1001ВХ-21-12205 від 13.09.2021.pdf
- Питання 3 Лист 650 №1001ВХ-21-12486 від 20.09.2021.pdf
- Питання 3 лист 874-1 №1001ВХ-21-15233 від 15.11.21.pdf
- Питання 3 лист №899 від 25.11.2021.pdf
- Питання 3 Наказ 57 на допуск з підписами.pdf
- Питання 3 №3100-21-0927 ТПП_сертифікат.pdf
- Питання 4 Акти №1-19, КБ-2в,КБ-3(4).pdf
- Питання 4 Акти №20-35, КБ-2в,КБ-3(2).pdf
- Питання 5 Гарантія.pdf
- Питання 5 зміна №1 від 22.09.21 до банк.гарантії.PDF
- Питання 5 зміна №2 в банківську гарантію.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" |
15 604 943,00
UAH
|
15 604 943,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
16 321 002,03
UAH
|
16 321 002,03
UAH
|
Документи |
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання" |
17 794 428,27
UAH
|
17 794 428,27
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" #37409577 |
Переможець |
15 604 943,00
UAH
|
27 жовтня 2020 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 09:33
|
ДУ_№2_від_30.11.2021.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 11:19
|
ДУ_№1_від_28.09.2021.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 12:30
|
2011000051_від_16.11.2020.pdf | укладений |
16 листопада 2020 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 2011000051 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч. 5 ст. 41 (Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.) ЗУ "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 2011000051 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |