Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт та інженерний захист житлових масивів від схилової ерозії в районі вулиць Нестерова, Рибна, Рижикова, Довгалівська, Короленко, Дніпровська, Декабристів, Бакинська, пров. Донський, Шкільний, Знаменівський в м. Нікополь
Overhaul and engineering protection of residential areas from slope erosion in the area of Nesterova, Rybna, Ryzhikova, Dovgalivska, Korolenko streets, Dnieprovska, Decembrists, Bakinska, lane. Donskoy, Shkilniy,Znamenivsky in the city of Nikopol
Очікувана вартість
45 000 000,00 UAH
UA-2020-09-23-000168-a da2de986654546b89a36a04249019a61
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Всеволод Олександрович

+380566251106 jkhnmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська область обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Контактна особа: Зінченко Всеволод Олександрович
+380566251106
jkhnmr@ukr.net
Додаткові контактні особи: Топчій Наталя Юріївна
+380993393894
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of landscaping, infrastructure and utilities
National ID: 26136719
Contact point: Myakotin Stanislav
+380566251106
jkhnmr@ukr.net
Additional contacts: Topchiy Natalia Yuriyivna
+380993393894

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 09:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 15:52
Очікувана вартість: 45 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 225000 UAH
Publication date: 23 вересня 2020 09:08
Enquiries until: 27 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 02 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 45 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 450 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
сума фінансування на 2020 рік складає: 1 500 000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт та інженерний захист житлових масивів від схилової ерозії в районі вулиць Нестерова, Рибна, Рижикова, Довгалівська, Короленко, Дніпровська, Декабристів, Бакинська, пров. Донський, Шкільний, Знаменівський в м. Нікополь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Електрометалургів 3
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Overhaul and engineering protection of residential areas from slope erosion in the area of Nesterova, Rybna, Ryzhikova, Dovgalivska, Korolenko streets, Dnieprovska, Decembrists, Bakinska, lane. Donskoy, Shkilniy,Znamenivsky in the city of Nikopol
CPV: 45220000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 10:44
Технічне завдання зі змінами.rtf
08 жовтня 2020 16:38
Додаток_4.docx
08 жовтня 2020 16:38
ТД зі змінами.docx
05 жовтня 2020 15:01
ТД перелік змін.doc
23 вересня 2020 09:08
Додаток_6_ТЗ.rtf
23 вересня 2020 09:08
Додаток_5.docx
23 вересня 2020 09:08
Додаток_3_.docx
23 вересня 2020 09:08
Додаток_2.docx
23 вересня 2020 09:08
Додаток_1_.docx
23 жовтня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 10:44
Технічне завдання зі змінами.rtf
23 вересня 2020 09:08
Технічне завання.rtf
08 жовтня 2020 16:38
Додаток_4.docx
23 вересня 2020 09:08
Додаток_4.docx
08 жовтня 2020 16:38
ТД зі змінами.docx
05 жовтня 2020 15:01
ТД зі змінами.docx
25 вересня 2020 11:32
ТД зі змінами.docx
23 вересня 2020 09:08
ТД.docx
05 жовтня 2020 15:01
ТД перелік змін.doc
25 вересня 2020 11:32
ТД перелік змін.doc
23 вересня 2020 09:08
Додаток_6_ТЗ.rtf
23 вересня 2020 09:08
Додаток_5.docx
23 вересня 2020 09:08
Додаток_3_.docx
23 вересня 2020 09:08
Додаток_2.docx
23 вересня 2020 09:08
Додаток_1_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерне забезпечення
Дата подання: 25 вересня 2020 09:41
Дата відповіді: 25 вересня 2020 11:32
Доброго дня, в тендерній документації відсутня сума банківської гарантії та реквізити замовника для оформлення банківської гарантії. Просимо внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: до ТД внесені зміни
Умови тендерної документації
Дата подання: 25 вересня 2020 09:47
Дата відповіді: 25 вересня 2020 11:33
Умовами ТД вимагається наступне "Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня, тобто на наступний робочий день, у разі зміни стартової ціни розмістити (завантажити в Систему) Тендерну пропозицію за результатами проведеного аукціону за формою згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації та розрахунки Договірної ціни, яка склалася за результатами аукціону, з обґрунтуваннями та додатками в форматі інформаційного блоку даних imd.У разі невиконання цієї вимоги, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Переможця." Просимо замовника, виключити з тд дану вимогу, оскільки системою елетроних закупівель не передбачено можливості завантаження файлів після аукціону. З даною інформацією ви можете ознайомитись https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до ТД внесені зміни
Загальне запитання щодо оголошення
Дата подання: 08 жовтня 2020 16:08
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 16:37
Доброго дня! Просимо внести відповідні зміни до ТД: 1) В тендерній документації відсутня сума банківської гарантії та реквізити замовника для оформлення банківської гарантії. 2) у розділі III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установленні статтею 17 Закону, Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Згідно Закону України про внесення змін до Закону України « Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19.09.2019 року № 114 статті 17 Закону частини 2 п. 6 Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їв в електронній системі, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першою та частиною другою цієї статті. 3) В розділі III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Учасник в кваліфікаційній частині повинен додати п. 4) Проект Договору викладений в Додатку 4) заповнений та завізований з боку учасника, але Додаток 4 Проект Договору не відповідає тендерної документації цієї закупівлі, а саме: - місце складання договору , м. Вишгород - дата складання договору 2019 р. - сторона замовника в особі начальника офісу - адреса розташування об’єкта: Україна, м. Кам'янка-Дніпровська, Кам'янсько - Дніпровського району, Запорізької області. - строк дії договору до 31.12.2020р. Просимо надати роз’яснення щодо банківської гарантії, яку саме гарантію повинен надати учасник? -Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції Гарантія (електронна банківська гарантія або стендбай акредитив. - Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно Ваших запитань:
1) В тендерній документації вказано розмір гарантії в розмірі 0,5%. Ми виклали суму в розмірі 225 000 грн.
2)Внесено зміну на строк в 10 днів
3) Зміни внесено до проекту договору

Згідно з роз'ясненнями, Просимо Вас ознайомитись з Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 та Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758)
Учасник має надати забезпечення тендерної пропозиції та надати страхову гарантію.
Внесення змін до ТД
Дата подання: 15 жовтня 2020 17:26
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 11:28
Добрий день! Уважно вивчивши тендерну документацію із додатками та технічне завдання, просимо внести зміни до ТД у зв’язку з тим, що замовлені роботи передбачають водопостачання і водовідведення та безпосередньо стосуються захисної дамби Каховського водосховища у місті Нікополі, вважаємо, що в учасників в обов’язковому порядку повинен бути наявний працівник відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід, а саме інженер- гідротехнік. Не секрет, що діяльність багатьох компаній згубно впливає на стан довкілля, у результаті чого планета потерпає від токсичних відходів, викидів шкідливих хімічних речовин, засмічення води. Зникають рослини і тварини, а людей атакують нові хвороби та віруси. Саме тому, вважаємо за необхідне наявність у ТД такої вимоги до учасників як наявність сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного управління», головною метою якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля. Опираючись на вищевикладене, просимо внести до ТД вимоги стосовно наявності в учасників працівника інженера - гідротехника та сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного управління».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог чинного законодавства, ЗУ "Про публічні закупівлі" та включені всі обов'язкові вимоги відповідно ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Дякуємо за Вашу пропозицію, але в редагуванні тендерна документація необхідності не має.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-000168-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТЕМС 09", Код ЄДРПОУ:42332957
Дата подання: 26 жовтня 2020 14:11
Внесення змін до ТД
Вивчивши тендерну документацію із додатками та технічне завдання, просимо внести зміни до ТД, у зв’язку з тим, що замовлені роботи безпосередньо стосуються захисної дамби Каховського водосховища у місті Нікополі. Отже, вважаємо, що в учасників тендеру необхідна обов’язкова наявність працівника інженера- гідротехника та сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного управління». Окрім того, необхідно внести зміни до частині 21 проекту договору (Додаток 4) де зазначено, що додаток 4 до Договору- Проект виконання робіт згідно ДБН А.3.1-5-2016 (надається в складі кваліфікаційної частини тендерної пропозиції), а саме виключити із додатків до проекту договору «Проект виконання робіт згідно ДБН А.3.1-5-2016» через те, що дану вимогу неможливо виконати, тому що відповідно до державно- будівельних норм проект виконання робіт повинен розроблятись разом із технічним завданням та проходити експертизу, що займає набагато більше часу, ніж надано Замовником для прийому пропозицій. Дана вимога порушує ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, частина ІІІ, розділ 1 пункт 3 «технічна частина» на сторінці 9 Тендерної документації містить вимогу «з метою необґрунтованого заниження та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника (у разі її використання) в якому інформується щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в Запорізькій області…». Вважаємо, що необхідно замінити область на Дніпропетровську.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 жовтня 2020 15:52
Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, така вимога є правом Замовника і встановлення необхідності тих чи інших працівників та наявність сертифікатів визначається ЗАМОВНИКОМ. Частиною 4 та 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" проведення експертизи проектів виконання робіт не передбачається, технічне завдання в складі тендерної документації наявне, вимога не є дискримінаційною та не порушує вимог ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". В частині ІІІ, розділ 1 пункт 3 «технічна частина» на сторінці 9 Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000019 ● e194515e86174aef941d8094b78c485b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 12:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2020-09-23-000168-a 23.09.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 16:54:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту та інженерного захисту житлових масивів від схилової ерозії в районі вулиць Нестерова, Рибна, Рижикова, Довгалівська, Короленко, Дніпровська, Декабристів, Бакинська, пров. Донський, Шкільний, Знаменівський в м. Нікополь), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-23-000168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-11 08:21:02

Відповідь на запит

Добрий день!

На Ваш запит (ID моніторингу UA-M-2020-12-31-000019) про надання пояснень (інформації та документів) повідомляємо.

Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікувана вартість закупівлі робіт/розмір бюджетного призначення капітального ремонту та інженерного захисту житлових масивів від силової ерозії в районі вулиць Нестерова, Рибна, Рижикова, Довгалівська, Короленко, Дніпровська, Декабристів, Бакинська, пров. Донський, Шкільний, Знаменівський в м. Нікополь визначено з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисний документації.

Додаток: - експертний звіт від 21.09.2020 №390-20Д

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-01-11 08:19:36

Пояснення з власної ініціативи

Добрий день!

На Ваш запит (ID моніторингу UA-M-2020-12-31-000019) про надання пояснень (інформації та документів) повідомляємо.

Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікувана вартість закупівлі робіт/розмір бюджетного призначення капітального ремонту та інженерного захисту житлових масивів від силової ерозії в районі вулиць Нестерова, Рибна, Рижикова, Довгалівська, Короленко, Дніпровська, Декабристів, Бакинська, пров. Донський, Шкільний, Знаменівський в м. Нікополь визначено з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.

Додаток: - експертний звіт від 21.09.2020 №390-20Д

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 листопада 2020
UA-2020-09-23-000168-ada2de986654546b89a36a04249019a61
Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна, Дніпропетровська область обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ СІГМА ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 11:25
ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 11:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТЕМС 09" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 11:35

Вимога про усунення невідповідностей

Прошу надати повний перелік документації згідно з технічним завданням.

Документи

06 листопада 2020 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:49
Статутні документи
19 листопада 2020 10:49
Страхова гарантія
19 листопада 2020 10:49
Банківська гарантія
19 листопада 2020 10:49
Кваліфікаційна частина
19 листопада 2020 10:49
Технічна частина
05 листопада 2020 18:44
Електронний підпис
05 листопада 2020 18:44
Електронний підпис
05 листопада 2020 18:42
УСТАВНІ.pdf
05 листопада 2020 18:42
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 листопада 2020 18:42
Ст.17.pdf
05 листопада 2020 18:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 листопада 2020 18:42
ПРАЦІВНИКИ.PDF
05 листопада 2020 18:42
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Прошу надати повний перелік документації згідно з технічним завданням. Відсутні накази про призначення працівників на посади.

Документи

06 листопада 2020 00:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 13:29
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:27
Довідка_1 і 2ч. ст 17
27 листопада 2020 13:21
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:15
Довідка МВС
27 листопада 2020 13:14
Довідка ДФС
27 листопада 2020 13:14
ст.17
19 листопада 2020 10:58
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:58
Електронний підпис
05 листопада 2020 22:03
Електронний підпис
05 листопада 2020 22:03
Електронний підпис
05 листопада 2020 22:01
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
05 листопада 2020 22:01
КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Прошу надати повний перелік документації згідно з технічним завданням. 1. відсутня ліцензія на програму кошторисних розрахунків; 2. до аналогічного договору не додано всіх розрахунків формування ціни.

Документи

06 листопада 2020 00:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 листопада 2020 23:15
Електронний підпис
05 листопада 2020 23:15
страхова гарантія.rar.p7s
05 листопада 2020 23:15
страхова гарантія.rar
05 листопада 2020 23:15
банківська гарантія.rar.p7s
05 листопада 2020 23:15
банківська гарантія.rar
05 листопада 2020 23:15
тендерна пропозиція.pdf.p7s
05 листопада 2020 23:15
тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 23:15
кваліфікаційна частина 4.rar.p7s
05 листопада 2020 23:15
кваліфікаційна частина 4.rar
05 листопада 2020 23:15
кваліфікаційна частина 3-2.rar
05 листопада 2020 23:15
кваліфікаційна частина 3-1.rar
05 листопада 2020 23:15
кваліфікаційна частина 2-3.rar
05 листопада 2020 23:15
кваліфікаційна частина 2-2.rar
05 листопада 2020 23:15
кваліфікаційна части 2-1.rar.p7s
05 листопада 2020 23:15
кваліфікаційна части 2-1.rar
05 листопада 2020 23:15
кваліфкаційна частина 1.rar.p7s
05 листопада 2020 23:15
кваліфкаційна частина 1.rar
05 листопада 2020 23:15
технічна частина.rar.p7s
05 листопада 2020 23:15
технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІГМА ГРУП

ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТЕМС 09"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» 44 781 198,00
UAH з ПДВ
44 781 198,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІГМА ГРУП 44 976 384,00
UAH з ПДВ
44 976 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 13:29
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:27
Довідка_1 і 2ч. ст 17
27 листопада 2020 13:21
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:15
Довідка МВС
27 листопада 2020 13:14
Довідка ДФС
27 листопада 2020 13:14
ст.17
19 листопада 2020 10:58
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:58
Електронний підпис
05 листопада 2020 22:03
Електронний підпис
05 листопада 2020 22:03
Електронний підпис
05 листопада 2020 22:01
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
05 листопада 2020 22:01
КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.rar

Публічні документи

19 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:49
Статутні документи
19 листопада 2020 10:49
Страхова гарантія
19 листопада 2020 10:49
Банківська гарантія
19 листопада 2020 10:49
Кваліфікаційна частина
19 листопада 2020 10:49
Технічна частина
05 листопада 2020 18:44
Електронний підпис
05 листопада 2020 18:44
Електронний підпис
05 листопада 2020 18:42
УСТАВНІ.pdf
05 листопада 2020 18:42
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 листопада 2020 18:42
Ст.17.pdf
05 листопада 2020 18:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 листопада 2020 18:42
ПРАЦІВНИКИ.PDF
05 листопада 2020 18:42
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД»

ТОВ СІГМА ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД»
#42498978
Переможець 44 781 198,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 13:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД»
#42498978
44 781 198,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 13:27
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:41
22122020123553.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:37
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 14:58
підписаний договір укладений
14 грудня 2020 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна календарного плану
Номер договору про закупівлю: 1246/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Додаткова угода №2