Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з улаштування стовпчиків паркувальних
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-09-23-000028-b 1350ddb3cfb84a8ba4c930bc848d00b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирилл Федорчук

+380633289283 kpautopark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 23357437
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРО, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, БУД.1. ОФІС 324
Контактна особа: Кирилл Федорчук
+380633289283
kpautopark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 02:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:40
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


ДК 021:2015 : 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з улаштування стовпчиків паркувальних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 70
Дата виставлення рахунку Замовник при наявності коштів має право здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості послуги на строк, що не перевищує 2 (два) місяці від дати перерахування коштів від Замовника до Виконавця, що передбачено Постанова КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070. Аванс 60 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 02:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 02:11
Додаток № 5 до Тендерної документації.pdf
23 вересня 2020 02:11
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техничне завдання. предмет закупівлі: Послуги з улаштування стовпчиків паркувальних
Дата подання: 24 вересня 2020 14:39
Дата відповіді: 24 вересня 2020 23:15
Доброго дня! На майданчіку до загольного доступу відсутні документи, згідно предмета закупівлі а саме: "Обсяг послуг та вимоги до надання послуг визначено в Договірній ціні (Додаток №1) та «Технічним завданням» (Додаток №2)
Відповідь: Доброго дня! Технічні, кількісні та якісні показники визначені у Додатку № 5 до Тендерної документації.
Договірну ціну та технічне завдання Учасник відповідно до тендерної документації має надати при укладанні договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" 985 117,46
UAH з ПДВ
985 117,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС" 1 071 653,54
UAH з ПДВ
1 071 653,54
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"
#40130383
Переможець 985 117,46
UAH з ПДВ
17 жовтня 2020 22:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2020 22:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"
#40130383
985 117,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 09:36
Акт виконан робіт - 3 тендер столбики - 985 117,46.pdf укладений
24 грудня 2020 09:36
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 18:52
Скан Додаткова угода 2 - к столбики 3 тендер - доповнення тех завдання.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 18:51
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 11:53
Додаткова угода № 1.jpeg зміни до договору
30 жовтня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 11:45
Договір.pdf укладений
30 жовтня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв'язку з документально підтвердженими обставинами, що зумовили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 23/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення технічного завдання документом, що підтверджує якість
Номер договору про закупівлю: 23/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 985 117,46
UAH (в тому числі ПДВ 164 186,24 UAH)