Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автоматичної системи протипожежного захисту в будівлі комунальної власності по вул. Будівельників, буд. 7/1, м. Южного Одеської області
Очікувана вартість
490 625,00 UAH
UA-2020-09-22-014438-b 8cc23f3d74314751ad7ff3bc2509bd61
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Волкова

+380484231502 volkovaanna.ykb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Южненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34607554
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18
Контактна особа: Ганна Волкова
+380484231502
volkovaanna.ykb@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 19:47
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 12:32
Очікувана вартість: 490 625,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 453,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2453 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт автоматичної системи протипожежного захисту в будівлі комунальної власності по вул. Будівельників, буд. 7/1, м. Южного Одеської області (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, м. Южний, вул. Будівельників, 7/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 19:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 19:47
Оголошення.docx
22 вересня 2020 19:47
Додаток 6.docx
22 вересня 2020 19:47
Додаток 5.rtf
22 вересня 2020 19:47
Додаток 4.doc
22 вересня 2020 19:47
Додаток 3.docx
22 вересня 2020 19:47
Додаток 2.doc
22 вересня 2020 19:47
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-014438-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 15 жовтня 2020 13:27
на незаконне відхилення та незаконне рішення про переможця
Згідно файлу у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2020 17:29
Відповідно до ч.1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа.
Управлінням капітального будівництва Южненської міської ради 22.09.2020 року оголошено закупівлю за предметом ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт автоматичної системи протипожежного захисту в будівлі комунальної власності по вул. Будівельників, буд. 7/1, м. Южного Одеської області (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом оголошення та його додатків.
Вимога, що подана учасником закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", (код за ЄДРПОУ 43694796) на дії та прийняті рішення Замовника є безпідставною та неаргументованою.
Наголошуємо, що вимоги визначені оголошенням відповідають принципам здійснення публічних закупівель, що передбачені чинним законодавством.
Щодо надання Учасником у складі пропозиції довідки (лист-згода) щодо захисту довкілля, що містить перелік застосування заходів із захисту довкілля, який не визначений ні Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища», ні Законом України «Про відходи», та відсутності переліку обов’язків та вимог суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля передбаченого вказаним законодавством, що вимагався в оголошенні.
Згідно ч. 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами проведеного 2 жовтня 2020 року аукціону в електронній системі, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" була визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно ч. 17 оголошення за предметом закупівлі «Капітальний ремонт автоматичної системи протипожежного захисту в будівлі комунальної власності по вул. Будівельників, буд. 7/1, м. Южного Одеської області», під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». Учасником у складі пропозиції надається інформація у довільній формі щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля, в тому числі із зазначенням переліку обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства, в тому числі вказаних у даному пункті нормативно-правових актів.
Проте, в порушення зазначених вимог, Учасник у складі пропозиції завантаженим файлом «Документи від Учасника1.pdf» надав довідку, яка не містить переліку обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства, в тому числі вказаних у нормах Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи».
Детальний опис у прикріпленому файлі.

Документи подані скаржником

15 жовтня 2020 13:27
Вимога 2.pdf

Документи

19 жовтня 2020 17:29
Відповідь на вимогу 7-1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" 395 686,72
UAH з ПДВ
395 686,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНТИНЕНТАЛЬ СИСТЕМС" 488 572,51
UAH з ПДВ
469 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 484 100,00
UAH з ПДВ
474 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис
01 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис
01 жовтня 2020 10:03
Установчі документи.pdf
01 жовтня 2020 10:03
ТРД Примушко.pdf
01 жовтня 2020 10:03
ТРД Котенко.pdf
01 жовтня 2020 10:03
ТРД Берушко.pdf
01 жовтня 2020 10:03
Листи учасника.pdf
01 жовтня 2020 10:03
Техпаспорт будмашина.pdf
01 жовтня 2020 10:03
Техпаспорт Honda.pdf
01 жовтня 2020 10:03
Накази працівники.pdf
01 жовтня 2020 10:03
Ліцензія ДСНС.pdf
01 жовтня 2020 10:03
Копія НАКАЗ ДСНС.pdf
01 жовтня 2020 10:03
Наказ Ахметова.pdf
01 жовтня 2020 10:03
Кошторис2.pdf
01 жовтня 2020 10:03
Наказ про директора.pdf
01 жовтня 2020 10:03
Копія договір склад.pdf
01 жовтня 2020 10:03
кваліф Примушко.pdf
01 жовтня 2020 10:02
кваліф котенко.pdf
01 жовтня 2020 10:02
кваліф Берушко.pdf
01 жовтня 2020 10:02
Витяг ЄДР 2.pdf
01 жовтня 2020 10:02
2.1Д5 техн.вим.docx.pdf
01 жовтня 2020 10:02
АКТ1.pdf
01 жовтня 2020 10:02
21Д1. ТП.pdf
01 жовтня 2020 10:02
Довідка покриття 8859.pdf
01 жовтня 2020 10:02
2. Техвимоги .pdf
01 жовтня 2020 10:02
20Довідка працівники1.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 16:46
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:45
Формальні помилки.pdf
30 вересня 2020 16:45
Субпідр.pdf
30 вересня 2020 16:45
Статут.pdf
30 вересня 2020 16:45
Сертификат1.pdf
30 вересня 2020 16:45
Сертификат 2.pdf
30 вересня 2020 16:45
пропозиція.pdf
30 вересня 2020 16:45
працівники підтв.rar
30 вересня 2020 16:45
Паспорт код Директор.pdf
30 вересня 2020 16:45
Наказ Черевко В.Ю..pdf
30 вересня 2020 16:45
Наказ підпис.pdf
30 вересня 2020 16:45
МТБ.pdf
30 вересня 2020 16:45
лист-згода1.pdf
30 вересня 2020 16:45
лист-згода срок.pdf
30 вересня 2020 16:45
кошторис.pdf
30 вересня 2020 16:45
Згода персональні дані.pdf
30 вересня 2020 16:45
додаток 6.pdf
30 вересня 2020 16:45
Додаток 5.pdf
30 вересня 2020 16:45
Довкілля.pdf
30 вересня 2020 16:45
Довідка ст.358.pdf
30 вересня 2020 16:45
Довідка працівники.pdf
30 вересня 2020 16:45
Довідка підпис.pdf
30 вересня 2020 16:45
Довідка печатка.pdf
30 вересня 2020 16:45
Довідка ліцензія.pdf
30 вересня 2020 16:45
гарантія банк.rar
30 вересня 2020 16:45
Відом. про уч..pdf
30 вересня 2020 16:45
Витяг ТОВ КС.pdf
30 вересня 2020 16:45
Витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2020 16:45
Видаткові накладні.pdf
30 вересня 2020 16:45
Акт огляду.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
01 жовтня 2020 10:49
Проект договору.pdf
01 жовтня 2020 10:18
Листи, довідки і тп.pdf
01 жовтня 2020 10:17
Кошториси.pdf
01 жовтня 2020 09:58
Пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 09:58
Статут НВО.pdf
01 жовтня 2020 09:58
Сертифікат Синиця Д.А.pdf
01 жовтня 2020 09:58
паспорт_Инн_ШЕНДЕРЕЙ.pdf
01 жовтня 2020 09:58
Опис.pdf
01 жовтня 2020 09:58
Накази та договори.pdf
01 жовтня 2020 09:58
Наказ.pdf
01 жовтня 2020 09:58
НАКАЗ ДСНС №158_20.03.19.odt
01 жовтня 2020 09:58
Ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 09:58
довідка ДФС (1).pdf
01 жовтня 2020 09:58
витяг ЄДР_НВО_30.09.2020.pdf
01 жовтня 2020 09:58
Протокол НР.7Z
01 жовтня 2020 09:58
Наказ Фролова Ю.М.7Z
01 жовтня 2020 09:58
Лист для кл_єнт_1.7z
01 жовтня 2020 09:58
Дов_дка 9043-20.pdf
01 жовтня 2020 09:58
Гарант_я 9043-20.7z
01 жовтня 2020 09:57
Витяг _з Статуту.7z
01 жовтня 2020 09:57
Банк_вська л_ценз_1.7z
01 жовтня 2020 09:57
oledata.mso

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"

ТОВ "КОНТИНЕНТАЛЬ СИСТЕМС"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
#43694796
Відхилено 395 686,72
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 11:24
ТОВ "КОНТИНЕНТАЛЬ СИСТЕМС"
#41883135
Переможець 469 999,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 20:02

Документи

09 жовтня 2020 11:24
Електронний підпис

Документи

13 жовтня 2020 20:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 20:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТИНЕНТАЛЬ СИСТЕМС"
#41883135
469 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2020 20:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 12:26
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 18:14
Додаткова угода з додатками.pdf зміни до договору
23 червня 2021 18:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:45
Додаткова угода про продовження строку дії договору.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 17:23
Договір з додатками.pdf укладений
02 листопада 2020 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; у зв'язку із відсутністю технічної можливості приведення у відповідність з електронною системою суми ПДВ договору, обрано п.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № СТ-СПЗ/Б7/1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № СТ-СПЗ/Б7/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 469 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 333,16 UAH)