Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з коригування кошторисної частини проєктної документації по об`єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 368 м. Києва на бульварі Верховної Ради, будинок 20-А у Дніпровському районі" (коригування).(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-09-22-014302-b 18241c38b44a4432915970a5fedc6870
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Враховуючи той факт, що особисті немайнові права інтелектуальної власності на розроблену проектно-кошторисну документацію за об’єктом згідно п. 9.1 Договору від 07.05.2018 № 7/89-18 належать ТОВ «Грандіс Трейд ЛТД», укладення договору з іншим підприємством на проведення робіт з коригування проектно-кошторисної документації вказаного об’єкта буде порушенням норм чинного законодавства, в обґрунтування переговорної процедури застосовується п.2 ч. 2 ст. 40 Закону «якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 19:03
Оскарження наміру укласти договір: 03 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з коригування кошторисної частини проєктної документації по об`єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 368 м. Києва на бульварі Верховної Ради, будинок 20-А у Дніпровському районі" (коригування).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з коригування кошторисної частини проєктної документації по об`єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 368 м. Києва на бульварі Верховної Ради, будинок 20-А у Дніпровському районі" (коригування).(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Джерело фынансування-кошти мысцевих бюджетыв.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Верховної Ради, 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт за Договором здійснюється Замовником на підставі акту виконаних робіт підписаного уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця. Оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби.Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

22 вересня 2020 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 18:59
скан_Проток 85_підстави переговорної процедури_кориг ПКД днз 368.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНДІС ТРЕЙД ЛТД"
#39416209
Переможець 43 280,76
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 19:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 19:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНДІС ТРЕЙД ЛТД"
#39416209
43 280,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 12:32
Договір 35-20-608.pdf укладений
13 жовтня 2020 12:30