Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір)
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2020-09-22-014141-b 7ff994e231ac41e2bd032108df51c1de
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Григорівна Дейкало

+380535631245 dg-oksana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лохвицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145561
Місцезнаходження: 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. Героїв України, 2
Контактна особа: Оксана Григорівна Дейкало
+380535631245
dg-oksana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Технічна специфікація».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 банківських днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Місцезнаходження замовника - 37200, Полтавська обл., Лохвицький район, місто Лохвиця, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 2. Вид закупівлі спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 18:14
Оголошення про_проведення_спрощеної_закупiвлi.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 61 789,20
UAH з ПДВ
61 789,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 20:27
Електронний підпис
05 жовтня 2020 20:26
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 жовтня 2020 20:26
Ст. 16.zip
05 жовтня 2020 20:26
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
05 жовтня 2020 20:26
СЕС.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Переможець 61 789,20
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 19:39

Документи

07 жовтня 2020 19:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 19:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
61 789,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 19:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 17:55
ДУ 5.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:52
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 22:49
ДУ 4 БФП продовження.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 22:48
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 22:45
ДУ 3 БФП додаткові зменшення обсягів.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 22:44
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 21:23
ДУ 2.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 21:23
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2020 20:01
ДУ 1.pdf зміни до договору
07 листопада 2020 20:00
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 22:10
Договір БФП додаткові.pdf укладений
22 жовтня 2020 22:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди 1 від 06.11.2020 р. Істотні умови договору без змін.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 30.11.2020 року. Внесені зміни, а саме Строк поставки Товару: з моменту укладення договору до 11.12.2020.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 3 від 11.12.2020 року. Внесені зміни, а саме Ціна Договору становить 47 618,25 грн. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 4 від 11.12.2020 року. Внесені зміни, а саме Строк поставки Товару: з моменту укладення договору до 18.12.2020.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 5 від 18.12.2020 року. Внесені зміни, до найменувань товарів через покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 618,25
UAH (в тому числі ПДВ 7 936,37 UAH)