Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху житлового будинку по вул. Карпенка, 24 в м. Миколаєві Миколаївської області (ДК 021:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 081 042,80 UAH
UA-2020-09-22-014100-b eb2adf9b9fa747548d92684b1317db41
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набатов Ігор

380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Набатов Ігор
380512537448
i.nabatov@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 13:01
Очікувана вартість: 1 081 042,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 810,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1) Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2) Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2,5% від вартості договору. У разі зміни ціни договору про закупівлю, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю автоматично становить 2,5% від фактичної суми договору після внесення таких змін.
3) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі).
4) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
719.1 метри квадратні
Капітальний ремонт даху житлового будинку по вул. Карпенка, 24 в м. Миколаєві Миколаївської області (ДК 021:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за договором відбувається на умовах післяоплати відповідно до умов договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 18:05
документація на закупівлю - Карпенко 24 - виправлена.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-014100-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНСБУД МИКОЛАЇВ", Код ЄДРПОУ:41417442
Дата подання: 13 жовтня 2020 15:33
Рішення (протокол) уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника № 58-2
- учасником не вказано всіх обов’язкових позицій у довідці з інформацією про наявність у учасника всіх договорів, укладених протягом 2020 року з виконавчими органами Миколаївської міської ради (у тому числі із департаментом ЖКГ ММР) зі строком виконання зобов’язанні до дати оголошення цієї закупівлі, що унеможливлює її об’єктивну перевірку;

- учасником не вказано всіх договорів з департаментом ЖКГ ММР у довідці з інформацією про наявність у учасника всіх договорів, укладених протягом 2020 року з виконавчими органами Миколаївської міської ради (у тому числі із департаментом ЖКГ ММР) зі строком виконання зобов’язанні до дати оголошення цієї закупівлі;

- учасником не підтверджено трудових відносин з усіма особами, які вказані у довідці стосовно працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання робіт на об’єкті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 жовтня 2020 10:27
Даний документ не є документ, що може вважатися вимогою з боку учасника, так як учасником не порушено питання, які, як він вважає, є порушеними з боку Замовника.
Крім того, відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачена можливість дозавантаження учасниками документів, які ним було не завантажено, чи завантажено не в повному обсязі, або у не тій формі, що передбачена вимогами документації (Оголошення).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНСБУД МИКОЛАЇВ" 1 048 600,00
UAH з ПДВ
1 037 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЛАТІНУМ ІНЖИНІРИНГ" 1 071 000,00
UAH з ПДВ
1 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 13:29
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:22
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
01 жовтня 2020 13:22
Статут.pdf
01 жовтня 2020 13:22
Паспорт, код директора.pdf
01 жовтня 2020 13:22
Накази.pdf
01 жовтня 2020 13:22
Лист-відгук.pdf
01 жовтня 2020 13:22
key_1000779974_1131378896.jks
01 жовтня 2020 13:22
Dovirenist Davidchuk.zip
01 жовтня 2020 13:22
Bankivska Licenzia.zip
01 жовтня 2020 13:22
204527_ГР_2785_5000.zip

Публічні документи

01 жовтня 2020 13:04
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:56
Протокол НР.7Z
01 жовтня 2020 12:56
Наказ Фролова Ю.М.7Z
01 жовтня 2020 12:56
Лист для клієнті1.7z
01 жовтня 2020 12:56
Гарантія 9175-20.7z
01 жовтня 2020 12:56
Витяг із Статуту.7z
01 жовтня 2020 12:56
Банківська ліцензі1.7z
01 жовтня 2020 12:56
31. Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬЯНСБУД МИКОЛАЇВ"

ТОВ "ПЛАТІНУМ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬЯНСБУД МИКОЛАЇВ"
#41417442
Відхилено 1 037 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 17:03
ТОВ "ПЛАТІНУМ ІНЖИНІРИНГ"
#42764766
Переможець 1 048 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАТІНУМ ІНЖИНІРИНГ"
#42764766
1 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 22:13
ДУ №6 від 31.12.2021 до договору №1728 від 27.10.2020.pdf зміни до договору
06 січня 2022 22:12
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 23:56
63 995.30.pdf зміни до договору
06 січня 2021 23:54
B 2020 poui.pdf зміни до договору
06 січня 2021 23:54
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 23:45
ДУ 3 від 10.12.2020 (1728).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 09:29
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 22:45
03365707-2.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 22:45
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 15:08
Додаткова угода №1 від 27.10.2020.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 13:56
Договір №1728 від 27.10.2020.pdf укладений
29 жовтня 2020 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна ціна договору складає: 1 048 000,00 грн., з яких: - кошти місцевого бюджету 984 004,70 грн. - кошти ОСББ 63 995,30 грн. Проект реалізується в рамках Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства м. Миколаєва на 2020-2024 роки.
Номер договору про закупівлю: 1728
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення строку виконання робіт за договором до 10.12.2020
Номер договору про закупівлю: 1728
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 15.12.2020
Номер договору про закупівлю: 1728
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 1728
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення
Номер договору про закупівлю: 1728
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 024 156,71
UAH