Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213000-5 Персональні комп’ютери в комплекті – 181 штука; 30213100-6 Портативні комп’ютери в комплекті – 5 штук; 30211400-5 Комп’ютерні конфігурації в комплекті – 1 штука)
Очікувана вартість
3 300 000,00 UAH
UA-2020-09-22-014080-b ● c636dcc8f59a4054bb577ad0c1fc70ee
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Поліський національний університет |
Код ЄДРПОУ: | 00493681 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, БУЛЬВАР СТАРИЙ, 7 |
Контактна особа: |
Ірина Пономаренко +380412420983 znau_dilovod@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 3 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
187 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213000-5 Персональні комп’ютери в комплекті – 181 штука; 30213100-6 Портативні комп’ютери в комплекті – 5 штук; 30211400-5 Комп’ютерні конфігурації в комплекті – 1 штука)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, бульвар Старий,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Строк проведення розрахунків —7 банківських днів з моменту виникнення підстав для розрахунків. Підставою для розрахунків є наявність бюджетних асигнувань та підписаний уповноваженими представниками обох Сторін документ, що підтверджує факт отримання товару Замовником: видаткова накладна або акт прийому-передачі товару на кожну партію. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 18:02 |
Протокол № 98-2020 КОМПИ 09-2020 (ТД).doc | |
22 вересня 2020 18:02 |
ТД КОМПИ - 2020.doc | |
22 вересня 2020 18:02 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) 09-2020.docx | |
22 вересня 2020 18:02 |
Додаток 3 (Проєкт договору) КОМПИ 09-2020.doc | |
22 вересня 2020 18:02 |
Додаток 1 (Кваліф вимоги) Компи 09-2020.docx | |
22 вересня 2020 18:02 |
Додаток 4 Інфо про Учасника (Компи 09-2020).docx | |
22 вересня 2020 18:02 |
Додаток 5 (Лист-згода).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 23 вересня 2020 20:53
Дата відповіді: 24 вересня 2020 14:51
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Предметом даної закупівлі є товар, тому в технічних (якісних) вимогах тендерної документації (Додаток 2) Замовник не вимагає від учасників надання додаткових послуг з монтажу, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання.
Тендер
Дата подання: 23 вересня 2020 20:53
Дата відповіді: 24 вересня 2020 14:53
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає товар як «еквівалент» чи «аналог» за такими суттєвими характеристиками: характеристики комплектуючих ідентичні тим, що вказані в технічних вимогах, але може бути інший виробник (наприклад, материнська плата ASUS H310M або GIGABYTE H310M). Системні блоки на базі процесорів AMD не розглядаються тому, що техніка призначається для математичних обчислень із рухомою комою, що не підтримується розробником Advanced Micro Devices (AMD).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-22-014080-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:58
Невідповідність пропозиції учасника, якого визначено переможцем технічним вимогам замовника
Доброго дня!
Шановний Замовнику, доносимо до Вашого відома, що пропозиція учасника, визначеного переможцем не відповідає вимогам технічного завдання тендерної документації, а саме: у вимогах до предмету закупівлі (комп'ютери 92 шт.) замовником вимагалась пам'ять DDR4 2400MHz з наявним радіатором охолодження. Учасник ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК пропонують пам'ять, якої немає ніде з артикулом, якого не існує, немає жодної інформації щодо такого товару у відкритих джерелах в мережі Інтернеті, що не підтверджує та унеможливлює можливість перевірити наявність радіатора охолодження, який вимагається замовником;
у вимогах до предмету закупівлі (комп'ютери 13 шт., 11 шт. та 2 шт.) замовником вимагалось, що SSD диски повинні мати швидкість читання 550 і запису 540 НЕ менше. Учасник ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК пропонує диск зі швидкістю читання 560 і швидкість запису 530, що є порушенням технічного завдання та не відповідає вимогам замовника;
у вимогах до предмету закупівлі (компютері 11 шт., та 2 шт.) замовником вимагалось наявність в материнських платах VGA раз'єму. Учасник ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК пропонує материнську плату без VGA раз'єму, що є порушенням технічного завдання та не відповідає вимогам замовника;
Учасник ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК у своїй пропозиції не вказав точну модель ноутбука, в зв'язку з чим неможливо перевірити наявність на ринку даної моделі та відповідність запропонованого товару вимогам замовника.
Отже, слід зазначити, що з переліку наданої нами інформації, пропозиція учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК не відповідає технічним вимогам, визначеним у технічному завданні замовника, що є грубим порушенням та безпосередньо впливає на суть пропозиції учасника, а отже за законом передбачено відхилення такої пропозиції учасника.
Вимагаємо переглянути рішення, визначене протоколом №214/20 від 16.10.2020 року та відхилити пропозицію учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК як таку, що не відповідає вимогам.
Сподіваємося на Ваше розуміння та розуміння відповідальності аби не доводити до процедури оскарження, оскільки на дану публічну закупівлю поширюються вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі і в частині її оскарження до АМКУ. У іншому разі нами буде підготована відповідна скарга до АМК України, із врахуванням всіх особливостей проведення процедури закупівлі та спираючись на позитивну практику АМКУ щодо порушеного питання, ми залишаємо за собою право на відстоювання своїх прав та будемо вимушені звернутися до компетентного органу, що регулює дані питання, а також подати скаргу в ДАСУ та вимагати проведення моніторингу.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, доносимо до Вашого відома, що пропозиція учасника, визначеного переможцем не відповідає вимогам технічного завдання тендерної документації, а саме: у вимогах до предмету закупівлі (комп'ютери 92 шт.) замовником вимагалась пам'ять DDR4 2400MHz з наявним радіатором охолодження. Учасник ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК пропонують пам'ять, якої немає ніде з артикулом, якого не існує, немає жодної інформації щодо такого товару у відкритих джерелах в мережі Інтернеті, що не підтверджує та унеможливлює можливість перевірити наявність радіатора охолодження, який вимагається замовником;
у вимогах до предмету закупівлі (комп'ютери 13 шт., 11 шт. та 2 шт.) замовником вимагалось, що SSD диски повинні мати швидкість читання 550 і запису 540 НЕ менше. Учасник ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК пропонує диск зі швидкістю читання 560 і швидкість запису 530, що є порушенням технічного завдання та не відповідає вимогам замовника;
у вимогах до предмету закупівлі (компютері 11 шт., та 2 шт.) замовником вимагалось наявність в материнських платах VGA раз'єму. Учасник ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК пропонує материнську плату без VGA раз'єму, що є порушенням технічного завдання та не відповідає вимогам замовника;
Учасник ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК у своїй пропозиції не вказав точну модель ноутбука, в зв'язку з чим неможливо перевірити наявність на ринку даної моделі та відповідність запропонованого товару вимогам замовника.
Отже, слід зазначити, що з переліку наданої нами інформації, пропозиція учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК не відповідає технічним вимогам, визначеним у технічному завданні замовника, що є грубим порушенням та безпосередньо впливає на суть пропозиції учасника, а отже за законом передбачено відхилення такої пропозиції учасника.
Вимагаємо переглянути рішення, визначене протоколом №214/20 від 16.10.2020 року та відхилити пропозицію учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК як таку, що не відповідає вимогам.
Сподіваємося на Ваше розуміння та розуміння відповідальності аби не доводити до процедури оскарження, оскільки на дану публічну закупівлю поширюються вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі і в частині її оскарження до АМКУ. У іншому разі нами буде підготована відповідна скарга до АМК України, із врахуванням всіх особливостей проведення процедури закупівлі та спираючись на позитивну практику АМКУ щодо порушеного питання, ми залишаємо за собою право на відстоювання своїх прав та будемо вимушені звернутися до компетентного органу, що регулює дані питання, а також подати скаргу в ДАСУ та вимагати проведення моніторингу.
Скасована
Дата: 21 жовтня 2020 14:45
Причина: Безпідставна
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Переможець |
3 231 702,78
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 10:51
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 09:56 |
Кінець періоду оскарження: | 07 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 07 листопада 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | При підготовці технічних вимог до предмету закупівлі для проведення даного тендеру була допущена технічна помилка, а саме: у додатку №2 до тендерної документації в позиції «30211400-5 Комп’ютерні конфігурації – 1 шт.» не вказана необхідна кількість жорстких дисків, що унеможливлює повноцінну роботу даної комп’ютерної конфігурації. |
Документи:
27 жовтня 2020 09:56
|
Електронний підпис |
27 жовтня 2020 09:55
|
Протокол № 133-2020 скасування закупівлі (КОМПИ-2020).doc |