Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по бульвару Шевченка у м. Ромни (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Очікувана вартість
2 277 000,00 UAH
UA-2020-09-22-013989-b 45545666f9304966878b2237af1de62c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

380503071577 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
380503071577
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 13:47
Очікувана вартість: 2 277 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11385 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначені в тендерній документації.
код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг:
Знімання асфальтобетонних покриттів доріг, глибина фрезерування 40 мм м2 покриття 2 527,5
Перевезення будівельного сміття до 5 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) т 152,0
Розливання в`яжучих матеріалів т 0,883
Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші дрібнозернистої тип Б з ущільненням т суміші 300,0
Розливання в`яжучих матеріалів т 0,883
Улаштування верхнього шару покриття товщиною 50 мм з гарячих асфальтобетонних сумішей дрібнозернистих тип Б з ущільненням м2 покриття 2 527,5
Розмітка проїжджої частини емаллю переривчастою лінією шириною 0,1 м при співвідношенні штриха та проміжку 1:1 км лінії 0,25
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки тип лінії 1.14.1 м2 розмітки 84,0
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по бульвару Шевченка у м. Ромни (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 17:48
Проект договору 22.09.docx
22 вересня 2020 17:48
ТД бульвар Шевченка 22.09.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЕЙТС" 2 050 000,00
UAH з ПДВ
2 038 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 2 049 300,00
UAH з ПДВ
2 049 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 2 094 840,00
UAH з ПДВ
2 094 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 12:57
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:23
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:21
Забезпечення договору.zip
16 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:04
стаття 17.pdf
16 жовтня 2020 17:04
Довідка МВС 01.10.2020.zip
13 жовтня 2020 17:28
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:27
Невідповідності.pdf
07 жовтня 2020 19:41
Електронний підпис
07 жовтня 2020 19:40
АБЗ.7z
07 жовтня 2020 19:40
техніка.7z
07 жовтня 2020 19:40
стаття 17.7z
07 жовтня 2020 19:40
АБЗ - атестат.7z
07 жовтня 2020 19:40
статутні документи.7z
07 жовтня 2020 19:40
аналогічні договора.7z
07 жовтня 2020 19:40
лабораторія.7z
07 жовтня 2020 19:40
право підпису.7z
07 жовтня 2020 19:40
працівники.7z
07 жовтня 2020 19:40
банківська гарантія.7z
07 жовтня 2020 19:40
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 17:24
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:23
Матеріальна база.rar
06 жовтня 2020 17:23
Лабораторія.rar
06 жовтня 2020 17:23
Інші довідки.rar
06 жовтня 2020 17:23
Аналогічний договір.rar
06 жовтня 2020 17:23
АБЗ.rar

Публічні документи

07 жовтня 2020 20:30
Електронний підпис
07 жовтня 2020 20:25
21 договір Пристайлове.pdf
07 жовтня 2020 20:25
20 договір 271-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
19 Договір 265-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
18 Договір 269-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
17 договір 270-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
16 Договір 275-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
15 Договір 268-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
14 Договір 264-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
13 Договір 274-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
12 Договір 127-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
11 договір 122-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
10 договір 121-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
9 договір 273-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
8 договір 333-19_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
7 договір 170-19_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
6 договір 332-19_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
5 договір 313-19_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
4 договір 267-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
3 договір 272-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
2 договір 137-18_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
1 договір 334-19_compressed.pdf
07 жовтня 2020 20:25
лист відгук ДРР.pdf
07 жовтня 2020 20:25
Диплом Гуриненко.pdf
07 жовтня 2020 20:25
ст 16 працівники.rar
07 жовтня 2020 20:25
ЦПУ (1).rar
07 жовтня 2020 20:25
ст 16 звітність.rar
07 жовтня 2020 20:25
Різні довідки.rar
07 жовтня 2020 20:25
МТБ.rar
07 жовтня 2020 20:25
інші документи.rar
07 жовтня 2020 20:25
ДУ до ЦПУ.rar
07 жовтня 2020 20:25
банк.забезпеч.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЕЙТС"

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНЕЙТС"
#42799488
Переможець 2 038 500,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 10:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 14:02

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «ІНЕЙТС» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по бульвару Шевченка у м. Ромни (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг), а саме: 1. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, Довідку про наявність техніки відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації у разі якщо техніка є власною, учасником у складі тендерної документації надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці. У разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)(договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально); - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом даної закупівлі на весь строк надання послуг за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. 1.1. В «Довідці про наявність техніки» від 05.10.2020 № 1929 Учасник зазначив (пункти 1-2 таблиці) про залучення згідно з укладеним з ТОВ «УКРЄВРОБУД ПЛЮС» договором від 02.05.2020 № 02/05-2020-01: - спеціалізований вантажний самоскид КАМАЗ 6520, 2007 р.в. (дві одиниці); - самоскид-С САЗ (бортовий автомобіль) САЗ 3507, 1990 р.в. В свою чергу ТОВ «УКРЄВРОБУД ПЛЮС» орендує зазначену техніку відповідно до договорів оренди транспортних засобів від 12.12.2016, укладених з фізичною особою Сагателяном А.Б., який є її власником (копії зазначених договорів містяться у складі документів тендерної пропозиції Учасника). Згідно з одним із зазначених договорів Сагателян А.Б. зобов’язується передати, а ТОВ «УКРЄВРОБУД ПЛЮС» прийняти у строкове платне користування транспортний засіб – автомобіль КАМАЗ 6520, 2007 р.в., реєстраційний номер ВМ3027ВЕ. У складі документів тендерної пропозиції Учасника також наявне свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХТ 944271, яке засвідчує право власності Сагателяна А.Б. на автомобіль КАМАЗ 6520, 2007 р.в., реєстраційний номер ВМ3027ВЕ. В той же час у листі-підтвердженні Сагателяна А.Б. від 05.10.2020 № 05/10/2020-12 зазначається про незаперечення використання ТОВ «ІНЕЙТС» для надання послуг за предметом закупівлі автомобіля КАМАЗ 6520, реєстраційний номер ВМ3027АН, переданого в оренду ТОВ «УКРЄВРОБУД ПЛЮС» відповідно до договору оренди транспортного засобу від 20.12.2016. Слід зауважити, що у листах-підтвердженнях Сагателяна А.Б. від 05.10.2020 № 05/10/2020-18 та від 05.10.2020 № 05/10/2020-06 щодо незаперечення використання ТОВ «ІНЕЙТС» для надання послуг за предметом закупівлі автомобіля КАМАЗ 6520, реєстраційний номер ВМ6562АН та автомобіля САЗ 3507, відповідно, також містяться посилання на укладені з ТОВ «УКРЄВРОБУД ПЛЮС» договори оренди транспортного засобу від 20.12.2016, що не відповідає наданим у складі документів тендерної пропозиції Учасника договорам. 1.2. В «Довідці про наявність техніки» від 05.10.2020 № 1929 Учасник зазначив (пункт 42 таблиці) про залучення згідно з укладеним з ТОВ «НДЛ Транс» договором від 27.04.2020 № 02 підмітально-прибиральної-С (поливально-мийної машини) ЗИЛ 431412, 1990 р.в. Відповідно до пункту 1.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації документи, які завантажуються учасником в електронну систему закупівель мають бути достатньої якості, що гарантує їх правильне розуміння замовником. Разом з тим наявні у складі документів тендерної пропозиції Учасника копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, належного ТОВ «НДЛ Транс», не відповідають вимогам пункту 1.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Зазначене в тому числі стосується збільшеної копії, яка не містить номера свідоцтва, що не дає можливості навіть стверджувати про те, що надані копії титульної і зворотної сторони свідоцтва є копіями одного і того ж свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності техніки, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі. 2. Відповідно до п. 5.1.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, оригінал довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку (рахунків) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитними угодами, датована (датовані) не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. У «Загальних відомостях про учасника» від 05.10.2020 № 1950 Учасник зазначив, зокрема, про відкритий розрахунковий рахунок в АТ «ПУМБ» № UA253348510000000002600192054. При цьому у складі документів тендерної пропозиції Учасник надав довідку від 01.10.2020 № IVEJ-54/16, яка містить підпис та печатку АТ «ПУМБ» та в якій зазначається про відкритий у відділенні № 1 ПУМБ в м. Ніжин рахунок ТОВ «ІНЕЙТС» UA253348510000000002600192054. При цьому зазначена довідка надана не на бланку банку, а також в ній не вказано ані посади, ані прізвища та ініціалів особи, яка її підписала. Враховуючи зазначене надана довідка не може бути врахована Замовником, а відтак Учасник у складі документів своєї тендерної пропозиції не надав довідки АТ «ПУМБ» про відкриття рахунку, зазначеного у «Загальних відомостях про учасника» від 05.10.2020 № 1950. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності власної чи залученої техніки, необхідної для надання послуг згідно з предметом закупівлі. 2. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», а саме довідку АТ «ПУМБ» про відкриття рахунку ТОВ «ІНЕЙТС» № UA253348510000000002600192054.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЕЙТС"
#42799488
2 038 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 16:03
ДУ Інейтс бул Шевченка Ромни.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:57
Договір Інейтс бул Шевченка Ромни.pdf укладений
27 жовтня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 4.2 Договору доповнити реченням: «При здійсненні попередньої оплати наприкінці бюджетного року, невідпрацьовані суми авансу повертаються до 24 грудня 2020 року».
Номер договору про закупівлю: 30 Пс/К-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 038 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 339 750,00 UAH)