Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 34110000-1 - Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт для комунального закладу охорони здоров’я)
Очікувана вартість
640 000,00 UAH
UA-2020-09-22-013660-b 936ed227f0e54ab5b0709bafb73e3534
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гаркун

+380978925809 uoz_garkun@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02013290
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 1-б
Контактна особа: Олена Гаркун
+380978925809
uoz_garkun@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 11:51
Очікувана вартість: 640 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
ДК 021:2015 код 34110000-1 - Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт для комунального закладу охорони здоров’я)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Івана Мазепи, 1б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за Товар здійснюються в національній валюті України – гривні, шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця на підставі пред’явленої Продавцем видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару. 4.2. Покупець має право здійснити попередню оплату у розмірі 100% від ціни Договору на строк не більше 3 (трьох) місяців відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунку-фактури, виставленого Продавцем, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. 4.3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 20 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі Товару. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 17:11
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-18-000048 ● a9f79bdc7fd24fa5bcad73495a96ceb1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.12.2020 № 95


Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 №003100-18/7901-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.12.2020 №95


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16
UA-2020-09-22-013660-b 22.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Оскільки процедура закупівлі завершена, зобов’язання за договорами виконані, усунення виявлених порушень є неможливим прийнято рішення про вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому шляхом врахування їх під час підготовки тендерних документацій та прийнятті рішень про визначення переможця закупівлі.

2021-01-16 16:25:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЧЕРНІГІВ» 638 000,00
UAH з ПДВ
638 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Полісся Моторс Груп" 640 000,00
UAH з ПДВ
640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:27
Довідка банкруцтво
13 жовтня 2020 14:27
Довідка про корупц
13 жовтня 2020 14:27
Довідка по директру
13 жовтня 2020 14:27
Ст.17
13 жовтня 2020 14:27
Довідка з податкової
13 жовтня 2020 14:27
Довідка з МВС
07 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:33
19 Захист довкілля.pdf
07 жовтня 2020 13:33
18 Сертификат типа.pdf
07 жовтня 2020 13:33
15 Ст.17.pdf
07 жовтня 2020 13:33
14 Технічні вимоги.pdf
07 жовтня 2020 13:33
13 Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 13:33
12 Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 13:33
10 Довідка Приват .pdf
07 жовтня 2020 13:33
9 Дилерський договір.pdf
07 жовтня 2020 13:33
8 Довідка Статистика.pdf
07 жовтня 2020 13:33
4 Витяг з ЄДРЮЮ 09.04.2020.pdf
07 жовтня 2020 13:33
3 Виписка з ЄДР.PDF
07 жовтня 2020 13:33
2 Статут 2020 Завірений.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 13:26
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:25
Сертифікат типу.pdf
01 жовтня 2020 13:25
Лист-відгук 2018-2.pdf
01 жовтня 2020 13:25
Тендерна пропозицiя.PDF
01 жовтня 2020 13:25
Дилерський договір.pdf
01 жовтня 2020 13:25
Проект договору.PDF
01 жовтня 2020 13:25
СТАТУТ.pdf
01 жовтня 2020 13:25
ВІДОМОСТІ СТАТИСТИКА.PDF
01 жовтня 2020 13:25
ВИТЯГ ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 13:25
ВИПИСКА.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЧЕРНІГІВ»

ТОВ "Полісся Моторс Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЧЕРНІГІВ»
#42787596
Переможець 638 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЧЕРНІГІВ»
#42787596
638 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:11
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 09:04
21-М.pdf укладений
28 жовтня 2020 09:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 листопада 2020 10:30
38 000,00 UAH UA738201720344271015103008951
Упр. охор.здор. Чернігівської ОДА
UA323052990000026003006302489
ТОВ "АДАМАНТ МОТОРС ЧЕРНІГІВ"
Оплачений
24 листопада 2020 14:31
600 000,00 UAH UA468201720344261015100008951
Упр. охор.здор. Чернігівської ОДА
UA323052990000026003006302489
ТОВ "АДАМАНТ МОТОРС ЧЕРНІГІВ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 638 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 106 333,33 UAH)