Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари (ручки, стержні, олівці, фломастери, маркери, комплекти письмового приладдя, штемпелі))
Очікувана вартість
401 000,00 UAH
UA-2020-09-22-013642-b ea6f02a6dbe3493290d9140d2c5ee6b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Валеріївна Фузік

+380444228278 fuzik@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Ірина Валеріївна Фузік
+380444228278
fuzik@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 17:30
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:44
Очікувана вартість: 401 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 005,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Антистеплер, 30197321-2 Антистеплери, 9 шт.; Біндер 15 мм., 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 396 пач.; Біндер 19 мм., 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 416 пач.; Біндер 25 мм., 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 376 пач.; Біндер 32 мм., 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 37 пач.; Біндер 41 мм., 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 25 пач.; Біндер 51 мм., 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 304 пач.; Гумка, 30192100-2 Гумки, 673 шт.; Датер, 30192150-7 Датери, 7 шт.; Діркопробивач, 30197330-8 Діроколи, 60 шт.; Діркопробивач, 30197330-8 Діроколи, 5 шт.; Зволожувач для пальців, 30197400-0 Канцелярські губки, 27 шт.; Канцелярський набір, 30193200-0 - Настільні лотки та органайзери, 150 шт.; Канцелярський набір (настільні органайзери (підставки)), 30193200-0 Настільні лотки та органайзери, 13 шт.; Кнопка канцелярська, 30197120-3 Кнопки, 7 пач.; Кнопки – гвіздочки, 30197120-3 Кнопки, 4 пач.; Коректор, 30192160-0 Коректори, 373 шт.; Коректор стрічковий, 30192910-3 Корегувальна плівка чи стрічка, 543 шт.; Коректор-олівець, 30192930-9 Ручки-коректори, 41 шт.; Маркер для компакт-дисків, синій, 30192123-9 Ручки-маркери, 100 шт.; Маркер для компакт-дисків, чорний, 30192123-9 Ручки-маркери, 268 шт.; Маркер кольоровий текстовий, 30192125-3 Маркери, 19 шт.; Маркери для дошок кольорові, 4 кольори в наборі, 30192125-3 Маркери, 2 пач.; Маркери кольорові, 4 кольори в наборі, 30192125-3 Маркери, 460 пач.; Набір ручок гельових, 6 кольорів, 30192121-5 Кулькові ручки, 9 пач.; Ніж канцелярський, 30197310-2 Канцелярські ножі, 316 шт.; Олівець дерев’яний, 30192131-8 Механічні олівці чи олівці з висувним стрижнем, 1809 шт.; Олівець механічний, 30192131-8 Механічні олівці чи олівці з висувним стрижнем, 414 шт.; Папка-реєстратор А4 50 мм., 30197210-1 - Теки-реєстратори, 319 шт.; Папка-реєстратор А4 70 мм., 30197210-1 - Теки-реєстратори, 516 шт.; Пластикові пружини для біндера 10 мм., 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя, 1 пач.; Пластикові пружини для біндера 16 мм., 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя, 1 пач.; Пластикові пружини для біндера 19 мм., 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя, 1 пач.; Пластикові пружини для біндера 32 мм., 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя, 2 пач.; Пластикові пружини для біндера 8 мм., 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя, 1 пач.; Роздільник аркушів А4, 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя, 4 шт.; Розподілювач сторінок, 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя, 10 шт.; Ролер синій, 30192121-5 Кулькові ручки, 100 шт.; Ролер чорний, 30192121-5 Кулькові ручки, 50 шт.; Ручка автоматична кулькова, 30192121-5 Кулькові ручки, 180 шт.; Ручка гелева синя, 30192121-5 Кулькові ручки, 1941 шт.; Ручка гелева синя, 30192121-5 Кулькові ручки, 50 шт.; Ручка гелева чорна, 30192121-5 Кулькові ручки, 1006 шт.; Ручка гелева чорна, 30192121-5 Кулькові ручки, 50 шт.; Ручка кулькова автоматична на 4 стержні, кольорова, 30192121-5 Кулькові ручки, 2 шт.; Ручка кулькова металева синя, 30192121-5 Кулькові ручки, 100 шт.; Ручка кулькова металева синя, 30192121-5 Кулькові ручки, 100 шт.; Ручка кулькова металева синя, 30192121-5 Кулькові ручки, 100 шт.; Ручка кулькова синя, 30192121-5 Кулькові ручки, 2886 шт.; Ручка кулькова у футлярі, 30192121-5 Кулькові ручки, 25 шт.; Ручка кулькова у футлярі, 30192121-5 Кулькові ручки, 25 шт.; Ручка кулькова червона, 30192121-5 Кулькові ручки, 6 шт.; Ручка кулькова чорна, 30192121-5 Кулькові ручки, 34 шт.; Скоби 10, 30197110-0 Скоби, 824 пач.; Скоби 23/8, 30197110-0 Скоби, 6 пач.; Скоби 24/6, 30197110-0 Скоби, 861 пач.; Скріпка велика 50 мм., 30197220-4 Канцелярські скріпки, 459 пач.; Скріпка металева 25 мм., 30197220-4 Канцелярські скріпки, 999 пач.; Скріпка металева 28 мм., 30197220-4 Канцелярські скріпки, 51 пач.; Скріпка металева 33 мм., 30197220-4 Канцелярські скріпки, 36 пач.; Скріпка металева рельєфна 78 мм., 30197220-4 Канцелярські скріпки, 24 пач.; Степлер маленький (на скоби 10/5), 30197320-5 Степлери, 142 шт.; Степлер середній (на скоби 24/6), 30197320-5 Степлери, 163 шт.; Стержень кульковий, 30192121-5 Кулькові ручки, 176 шт.; Стержні для механічних олівців, 30192132-5 Змінні грифелі для олівців, 337 шт.; Стержні для ручок гелеві сині, 30192121-5 Кулькові ручки, 1293 шт.; Стержні для ручок ролерів сині, 30192121-5 Кулькові ручки,16 шт.; Стержні кулькові 107 мм., сині, 30192121-5 Кулькові ручки, 1744 шт.; Текстовий шт.амп (мова українська) на 5 рядків, 30192153-8 Штампи, 3 шт.; Точилка, 30192133-2 Точила для олівців, 373 шт.; Точилка механічна настільна (кріпиться до столу), 30192133-2 Точила для олівців, 4 шт.; Фломастер (компл), 30192124-6 Фломастери, 4 пач.; Обкладинка для термобіндеру A4, 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя, 1 пач.; Обкладинка для термобіндеру А4, 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя, 1 пач.; Обкладинка для термобіндеру A4, 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя, 1 пач.; Обкладинка для термобіндеру A4, 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя, 1 пач.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16582 штуки
Канцтовари (ручки, стержні, олівці, фломастери, маркери, комплекти письмового приладдя, штемпелі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5310 пачок
Канцтовари (ручки, стержні, олівці, фломастери, маркери, комплекти письмового приладдя, штемпелі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться шляхом оплати Замовником протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 17:10
Проект договору канцтовари повтор.doc
22 вересня 2020 17:10
ТД канцтовари повтор.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 397 374,90
UAH з ПДВ
397 374,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВЕРНИГОРА ІВАН СЕРГІЙОВИЧ" 398 800,02
UAH з ПДВ
398 800,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:23
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:52
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:48
Лист № 370 від 6.10.2020р..pdf.p7s
09 жовтня 2020 14:48
Лист № 370 від 6.10.2020р..pdf
09 жовтня 2020 14:48
Лист № 67 від 6.10.2020р..pdf.p7s
09 жовтня 2020 14:48
Лист № 101 від 6.10.2020р..pdf.p7s
09 жовтня 2020 14:48
Лист № 67 від 6.10.2020р..pdf
09 жовтня 2020 14:48
Лист № 64 від 6.10.2020р..pdf.p7s
09 жовтня 2020 14:48
Лист № 101 від 6.10.2020р..pdf
09 жовтня 2020 14:48
Лист № 64 від 6.10.2020р..pdf
09 жовтня 2020 14:48
Лист № 1-9 від 5.10.2020р..pdf
09 жовтня 2020 14:48
Лист № 1 від 6.10.2020р..pdf.p7s
09 жовтня 2020 14:48
Лист № 1 від 6.10.2020р..pdf
09 жовтня 2020 14:48
Лист № 40-200 від 6.10.2020р..pdf
09 жовтня 2020 14:48
Лист № 1-9 від 5.10.2020р..pdf.p7s
09 жовтня 2020 14:48
6. пртокол 1.PDF.p7s
09 жовтня 2020 14:48
5. Протокол № 5.pdf
09 жовтня 2020 14:48
4. протокол 2.pdf
09 жовтня 2020 14:48
4. протокол 2.pdf.p7s
09 жовтня 2020 14:48
5. Протокол № 5.pdf.p7s
09 жовтня 2020 14:48
1. Витяг платника ПДВ (1).PDF
09 жовтня 2020 14:48
3. ОПИС.pdf
09 жовтня 2020 14:48
3. ОПИС.pdf.p7s
09 жовтня 2020 14:48
6. пртокол 1.PDF

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:15
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:10
Технічне завдання.pdf
09 жовтня 2020 15:10
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 15:10
Паспорт.pdf
09 жовтня 2020 15:10
Паспорт - завірений.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

ФОП "ВЕРНИГОРА ІВАН СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
#41219179
Переможець 397 374,90
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
#41219179
397 374,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:33
Дог№281_ПРАЙМ_ОФІС.pdf укладений
02 листопада 2020 12:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 397 374,90
UAH (в тому числі ПДВ 66 229,15 UAH)