Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Автоцистерна пожежна типу СКС-MZ5309-ПА НА БАЗІ МАЗ 5309С5, 4Х4 (або еквівалент))
DK 021: 2015: code 34140000-0 "Heavy goods vehicles" (Tank fire truck type SKS-MZ5309-PA ON THE BASIS OF MAZ 5309S5, 4X4 (or equivalent))
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2020-09-22-013638-b 515fc332131b42d7ad80455e3e94e2bd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Михайлівна Черниш

+380957192593 cperekop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 26518786
Місцезнаходження: 74853, Україна , Херсонська область обл., селище Зелений Під, вулиця Миру, будинок 12
Контактна особа: Світлана Михайлівна Черниш
+380957192593
cperekop@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Zelenopidska silska rada terytorialnoi gromady Khersonskoi oblasti
National ID: 26518786
Contact point: Chernysh Svitlana Mykhailivna
+380957192593
cperekop@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 160000 UAH
Publication date: 22 вересня 2020 17:10
Enquiries until: 13 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 19 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 жовтня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 5 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 55 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26518786.
4. Місцезнаходження замовника: 74853, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Черниш Світлана Михайлівна, спеціаліст бухгалтерського обліку, член тендерного комітету Зеленопідської сільської ради територіальної громади Херсонської області, 74853, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12, телефон +380957192593, e-mail: cperekop@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Автоцистерна пожежна типу СКС-MZ5309-ПА НА БАЗІ МАЗ 5309С5, 4Х4 (або еквівалент).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 34144212-7 «Пожежні автоцистерни».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Автоцистерна пожежна типу СКС-MZ5309-ПА НА БАЗІ МАЗ 5309С5, 4Х4 (або еквівалент) - 1 шт.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74853, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): (аванс – 10%) Згідно Постанови КМУ від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджеті кошти» Покупцем здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів Продавцю на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Покупець при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Продавця аванс у розмірі 10% від вартості ціни Договору.
(післяплата - 90%) Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних (акт приймання-передачі товару).
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 500 000,00 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету – 550 000,00 грн. (п’ятсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.); кошти державного фонду регіонального розвитку – 4 950 000,00 грн. (чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.).
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 грн. (п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «23» жовтня 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 160 000,00 грн. (сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.).
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області (код ЄДРПОУ 26518786) р\р: UA218201720355149001001041420 в ДКСУ м Київ МФО: 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Крім того, електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 160 000,00 грн. (сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_____________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
ADVERTISEMENT
on conducting open bidding*

1. Name of the customer: Zelenopidska silska rada terytorialnoi gromady Khersonskoi oblasti.
2. Category of the customer: public authorities and local governments referred to in paragraph 1 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
3. Identification code of the customer in the Unified state register of legal entities, natural persons - entrepreneurs and public formations: 26518786.
4. Location of the customer: 74853, Kherson region, Kakhovka district, Zelenyi Pid village, Myru street, building 12.
5. Contact person of the customer, authorized to communicate with participants: Chernysh Svitlana Mykhailivna, accounting specialist, member of the tender committee of Zelenopidska silska rada terytorialnoi gromady Khersonskoi oblasti, 74853, Kherson region, Kakhovka district, Zelenyi Pid village, Myru street, building 12, phone +380957192593, e-mail: cperekop@ukr.net.
6. Type of subject of purchase: goods.
7. Specific name of the subject of purchase: Tank fire truck type SKS-MZ5309-PA ON THE BASIS OF MAZ 5309S5, 4X4 (or equivalent).
8. Codes and names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if any): DK 021: 2015: code 34140000-0 "Heavy goods vehicles" (separate parts of the subject of procurement (lots) - not provided).
9. The code of the goods defined according to the Uniform purchasing dictionary which most corresponds to the name of the nomenclature position of a subject of purchase: DK 021: 2015: code 34144212-7 "Fire tankers".
10. Quantity of goods or volume of performance of works or rendering of services: Tank fire truck type SKS-MZ5309-PA ON THE BASIS OF MAZ 5309S5, 4X4 (or equivalent) - 1 pcs.
11. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services: 74853, Kherson region, Kakhovka district, Zelenyi Pid village, Myru street, building 12.
12. Term of delivery of goods, performance of works or rendering of services: till 31.12.2020.
13. Terms of payment of the contract (settlement procedure): (advance - 10%) According to the Resolution of the Cabinet of Ministers of 04.12.2019 №1070 "Some issues of implementation by managers (recipients) of budget funds for prepayment of goods, works and services purchased from the budget" Buyer are carried out by directing budget funds to the Seller to non-budget accounts opened in his name in the Treasury in the manner prescribed by law. The Buyer, if there are budget funds within 30 working days from the date of signing the contract, transfers to the current account of the Seller an advance of 10% of the value of the Contract price.
(postpaid - 90%) Payment by the Buyer to the Seller of the value of the goods is made for the actually delivered goods, according to the invoice and expense invoice of the Seller, at the prices specified in the specification (Appendix 1 to the Contract). 10 (ten) banking days from the date of signing by the authorized representatives of the Parties of the relevant expense invoices (act of acceptance-transfer of goods).
14. Expected value of the subject of procurement: UAH 5,500,000.00. (five million five hundred thousand UAH 00 kopecks) with VAT.
15. The size of the budget purpose according to the estimate or the expected cost of parts of the subject of purchase (lots) (if any): not provided.
16. Source of procurement financing: funds from the local budget - UAH 550,000.00. (five hundred and fifty thousand UAH 00 kopecks); funds of the state fund of regional development - UAH 4,950,000.00. (four million nine hundred and fifty thousand UAH 00 kopecks).
17. The size of the minimum step of price reduction: UAH 55,000.00. (fifty-five thousand UAH 00 kopecks) - 1% of the expected value of the subject of purchase.
18. Mathematical formula for calculating the present price (if applicable): not applicable. Evaluation of tender proposals is based on the criterion "Price". Criteria for evaluation of tender proposals: price (specific weight of the price criterion - 100%).
19. Other criteria to be used in the evaluation of tenders and their share (if any): None.
20. Deadline for submission of tender proposals: "23" October 2020 time 00:00 hours.
21. The amount of tender security (if the customer requires it): 160 000 UAH. (one hundred and sixty thousand UAH 00 kopecks).
22. Type of tender security (if the customer requires it): Electronic guarantee.
23. Conditions for securing tender offers: The tender offer of the bidder must be accompanied by a document confirming the provision of security of the tender offer, which must be submitted in the form of an electronic guarantee (hereinafter - a bank guarantee) in electronic format with an electronic digital signature of the guarantor bank. Basic requirements to the bank guarantee: irrevocable, unconditional, according to which the first obligation is borne by the bank, the form and content of the bank guarantor is executed in accordance with the Regulations on banks' operations on guarantees in national and foreign currencies, approved by the Board of the National Bank of Ukraine from 15.12 .2004 № 639. The bank guarantee must indicate the unconditional obligation of the bank to pay in favor of the customer: Zelenopidska village council of the territorial community of Kherson region (USREOU code 26518786) r\r: UA218201720355149001001041420 documentation, as well as contain its validity period, the name of the subject of procurement, the name of the bidder and his code according to the USREOU. In addition, the electronic bank guarantee must be issued with cash coverage. A certificate from the bank on the balance of funds on the account or another document of the bank is provided to confirm the availability of cash coverage. The amount of security of the tender offer is UAH 160,000. (one hundred and sixty thousand UAH 00 kopecks). The term of the tender offer must correspond to the term of the offer. Until the expiration of the term specified in the tender documentation, the customer has the right to require participants to extend the tender offer and its provision in the form of a bank guarantee (in the form of an electronic document signed by the guarantor bank) in accordance with the term of the tender. offer of the Participant. Type of collateral: electronic guarantee in the form of electronic bank guarantee. All costs associated with the submission of the bid security are borne by the participant. The offer that is not accompanied by the security of the tender offer or the form of the content of such security does not meet the requirements of the tender documentation, is rejected by the customer. According to official NBU data, the bank to which the guarantee was issued must be solvent and not be in the process of liquidation. All costs related to the provision of tender security shall be borne by the Bidder.
24. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: The tender proposal and all documents related to it shall be drawn up in the Ukrainian language. In the case of providing documents necessary for the formation of the tender offer of the bidder, issued by the relevant institutions, enterprises, organizations in Russian, the presence of these documents in Russian is allowed. Otherwise, if the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the bidder, or notarized (at the discretion of the bidder).
25. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of the Law of Ukraine "On Public Procurement": determined automatically by the electronic procurement system, the announcement of open bidding is published in accordance with part one of Article 10 of this Law Of Ukraine "On Public Procurement".
26. Date and time of the electronic auction: determined by the electronic procurement system automatically, the announcement of open bidding is published in accordance with part one of Article 10 of this Law of Ukraine "On Public Procurement".
___________________________
*The announcement of open bidding was formed in accordance with the provisions of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" of 25.12.2015. №922-VIII (as amended).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автоцистерна пожежна типу СКС-MZ5309-ПА НА БАЗІ МАЗ 5309С5, 4Х4 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74853, Україна, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Tank fire truck type SKS-MZ5309-PA ON THE BASIS OF MAZ 5309S5, 4X4 (or equivalent)
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно Постанови КМУ від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджеті кошти» Покупцем здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів Продавцю на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Покупець при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Продавця аванс у розмірі 10% від вартості ціни Договору. Аванс 30 Робочі 10
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних (акт приймання-передачі товару). Пiсляоплата 10 Банківські 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 17:10
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf
22 вересня 2020 17:10
ТД_ДОДАТОК_4.pdf
22 вересня 2020 17:10
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
22 вересня 2020 17:10
ТД_ДОДАТОК_3.pdf
22 вересня 2020 17:10
ТД_ДОДАТОК_2.pdf
22 вересня 2020 17:10
ТД_ДОДАТОК_5.pdf
22 вересня 2020 17:10
ТД_ДОДАТОК_1.pdf
22 вересня 2020 17:10
ADVERTISEMENT_on_сonducting_open_bidding.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-09-22-013638-b515fc332131b42d7ad80455e3e94e2bd
Найменування: Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 26518786
Місцезнаходження: 74853, Україна, Херсонська область обл., селище Зелений Під, вулиця Миру, будинок 12
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК"" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

22 жовтня 2020 15:38
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:38
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:35
ГЛ від виробника.pdf
22 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:06
Document_USR_1006905535.pdf
22 жовтня 2020 14:06
довідка 41072621.pdf
22 жовтня 2020 14:02
Цінова пропозиція.PDF
22 жовтня 2020 14:02
Технічна частина.PDF
22 жовтня 2020 14:02
БГ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК""

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК"" 5 340 000,00
UAH з ПДВ
5 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 15:38
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:38
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:35
ГЛ від виробника.pdf
22 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:06
Document_USR_1006905535.pdf
22 жовтня 2020 14:06
довідка 41072621.pdf
22 жовтня 2020 14:02
Цінова пропозиція.PDF
22 жовтня 2020 14:02
Технічна частина.PDF
22 жовтня 2020 14:02
БГ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК""

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій