Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування системи центрального опалення за адресами: Котельна, м. Дніпро, пр. Д.Яворницького, 62; ВПЗ №19, м. Дніпро, вул. Курінна, буд.54; ВПЗ №43, м. Дніпро, вул. Андрощука, буд.21; ВПЗ №46, м. Дніпро, вул. Передова, буд.528,а; ВПЗ №48, м. Дніпро, вул. Дзеркальна, буд.2б; ВПЗ №57, м. Дніпро, вул. Баженова, буд.102; ВПЗ №73, м. Дніпро, вул. Татарська, буд.61б; ВПЗ №75, м. Дніпро, вул. Онезька, буд.241; ВПЗ №82, м. Дніпро, вул. Передова, буд.597; ВПЗ №116, м. Дніпро, вул. Курська, буд.91а; ВПЗ Підгороднє, м. Дніпро, вул. Шосейна, буд.48
Очікувана вартість
26 180,00 UAH
UA-2020-09-22-013180-b ead8db88c6234a4284241909d99237fb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анисимова

+380501600230
+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дніпропетровської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25771603
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 62
Контактна особа: Олена Анисимова
+380501600230,+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 12:40
Очікувана вартість: 26 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,15%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Дніпропетровської дирекції, 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 62. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 25771603. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.Шановні партнери! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій нагадуємо про можливість створення та надання документів з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 послуга
Надання послуг з технічного обслуговування внутрішніх газопроводів - Котельна, м. Дніпро, пр. Д.Яворницького, 62; ВПЗ №19, м. Дніпро, вул. Курінна, буд.54; ВПЗ №43, м. Дніпро, вул. Андрощука, буд.21; ВПЗ №46, м. Дніпро, вул. Передова, буд.528,а; ВПЗ №48, м. Дніпро, вул. Дзеркальна, буд.2б; ВПЗ №57, м. Дніпро, вул. Баженова, буд.102; ВПЗ №73, м. Дніпро, вул. Татарська, буд.61б; ВПЗ №75, м. Дніпро, вул. Онезька, буд.241; ВПЗ №82, м. Дніпро, вул. Передова, буд.597; ВПЗ №116, м. Дніпро, вул. Курська, буд.91а; ВПЗ Підгороднє, м. Дніпро, вул. Шосейна, буд.48
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Всі суми, що підлягають сплаті за цим Договором, сплачуються поетапно в безготівковій формі на рахунок Виконавця по факту надання Послуг протягом п’яти банківських днів з дати підпису актів приймання-передачі наданих послуг уповноваженими особами Сторін. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 16:47
proekt dohovora.zip
22 вересня 2020 16:47
Tenderna dokumentatsiia.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Полум'я" 26 179,20
UAH з ПДВ
26 179,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОТ-ГАЗ" 26 180,00
UAH з ПДВ
26 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
08 жовтня 2020 12:47
Електронний підпис
08 жовтня 2020 12:45
Укрпошта Тех специфик.pdf
08 жовтня 2020 12:45
Рішення власника.pdf
08 жовтня 2020 12:45
Лист-відгук 2.pdf
08 жовтня 2020 12:45
Лист-відгук 1.jpg

Публічні документи

08 жовтня 2020 16:19
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:16
тендер укрпочта1 001.jpg
08 жовтня 2020 16:16
тендер укрпочта 3 001.jpg
08 жовтня 2020 16:16
тендер укрпочта2 001.jpg
08 жовтня 2020 16:16
тендер укрпочта 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Полум'я"

ТОВ "ХОТ-ГАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Полум'я"
#23373726
Рішення скасоване 26 179,20
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 08:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 15:42
ПП "Полум'я"
#23373726
Відхилено 26 179,20
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 08:48
ТОВ "ХОТ-ГАЗ"
#34883770
Відхилено 26 180,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 09:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 09:16

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику Приватному підприємству «Полум'я» (ІПН 23373726) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Під час розгляду Вашої пропозиції було виявлено невідповідність у наданих документах. Відповідно до п.п. 1.2 Додатку 1 Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції щонайменше один позитивний лист-відгук від контрагента (ів), зазначених у довідці про виконання аналогічного договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. (надається щодо договору зазначеного у довідці за п. 1.1 цього Додатку). У наданих листах-відгуках не зазначено дату та номер договору, яка вказана у довідці про виконання аналогічного договору та вимагалось у додатку 1 Тендерної документації. З метою усунення виявлених невідповідностей, прошу надати уточнений щонайменше один позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про виконання аналогічного договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

26 жовтня 2020 08:48
Електронний підпис
26 жовтня 2020 08:47
Rishennia UO pro vidkhylennia.zip

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції. Пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації вимагалося надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: довідка у довільній формі та лист відгук згідно додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 4 Додатку 4 до тендерної документації вимагалося надання учасниками у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Пунктів 1 та 4 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої у п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору, а також протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.

Документи

27 жовтня 2020 09:30
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:29
Rishennia UO pro vidkhylennia (2).zip

Інформація про відміну

Дата відміни
27 жовтня 2020 09:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі