Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєвоз
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-09-22-012974-b bdb7a6ea3b75469493a54a213e9179b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитась Валентина Григорівна

+380982188029 buryakjek-2@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 39654508
Місцезнаходження: 52100, Україна , Дніпропетровська обл., місто П'ятихатки, вул Желєзнякова будинок 107
Контактна особа: Микитась Валентина Григорівна
+380982188029
buryakjek-2@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 16:45
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 13:09
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сміттєвоз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52100, Україна, Дніпропетровська область, місто Пятихатки, місто Пятихатки вул Садова 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сміттєвоз Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 15:27
ТД - сміттєвоз-уточнення.docx
22 вересня 2020 16:41
ТД - сміттєвоз.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-03-000015 ● 2c907cfef9314e3daf2b9d15e8785ead
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.10.2020 № 222

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

7
UA-2020-09-22-012974-b
22.09.2020 Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради «Комунальний сервіс» (код за ЄДРПОУ 39654508) Дані автоматичних індикатарів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення відображення закупівлі у річному плані; порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлю; порушення порядку внесення змін до тендерної документації.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

  • UA-M-2021-04-02-000043 ● b746b933606a4666b5d0a502a489d639
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2021 10:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

08.04.2021 № 161

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2021 № 161
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника


14 UA-2020-09-22-012974-b 22.09.2020 Комунальне підприємство Пятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 39654508) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-09 14:48:26

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-22-012974-b) частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 5.1 договору від 06.11.2020 №1 строк поставки товару до 30.11.2020. Відповідно 10.1 договору від 06.11.2020 №1 договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2020, а в частині забов’язань до повного його виконання
Згідно із даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) оплата за постачання теплової енергії проведена в повному обсязі у 12.11.2020 році відповідно до умов договору від 06.11.2020 №1.
Інформація щодо продовження терміну дії договору в електронній системі закупівель відсутня.
Чому на порушення вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник протягом 20 робочих днів з дня закінчення терміну дії договору не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" 1 295 000,00
UAH з ПДВ
1 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" 1 299 996,00
UAH з ПДВ
1 299 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:48
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:46
Документи Переможця.rar
13 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:38
Технічна частина.pdf
13 жовтня 2020 14:38
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 00:03
Електронний підпис
13 жовтня 2020 00:03
цінова пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 00:03
технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕКС"

ТОВ "Сучасні вантажівки"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС"
#42775998
Переможець 1 295 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС"
#42775998
1 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 13:40
Договір укладений
06 листопада 2020 13:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 295 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 215 833,33 UAH)