Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 39654508 |
Місцезнаходження: | 52100, Україна , Дніпропетровська обл., місто П'ятихатки, вул Желєзнякова будинок 107 |
Контактна особа: |
Микитась Валентина Григорівна +380982188029 buryakjek-2@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2020 16:45 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2020 13:09 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Сміттєвоз | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2020 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2020 15:27 |
ТД - сміттєвоз-уточнення.docx | |
22 вересня 2020 16:41 |
ТД - сміттєвоз.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-03-000015 ● 2c907cfef9314e3daf2b9d15e8785ead
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 16:15 |
27.10.2020 № 222
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7
UA-2020-09-22-012974-b
22.09.2020 Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради «Комунальний сервіс» (код за ЄДРПОУ 39654508) Дані автоматичних індикатарів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення відображення закупівлі у річному плані; порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлю; порушення порядку внесення змін до тендерної документації.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
- UA-M-2021-04-02-000043 ● b746b933606a4666b5d0a502a489d639
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 10:55 |
08.04.2021 № 161
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2021 № 161
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2020-09-22-012974-b 22.09.2020 Комунальне підприємство Пятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 39654508) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-09 14:48:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-22-012974-b) частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 5.1 договору від 06.11.2020 №1 строк поставки товару до 30.11.2020. Відповідно 10.1 договору від 06.11.2020 №1 договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2020, а в частині забов’язань до повного його виконання
Згідно із даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) оплата за постачання теплової енергії проведена в повному обсязі у 12.11.2020 році відповідно до умов договору від 06.11.2020 №1.
Інформація щодо продовження терміну дії договору в електронній системі закупівель відсутня.
Чому на порушення вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник протягом 20 робочих днів з дня закінчення терміну дії договору не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" |
1 295 000,00
UAH з ПДВ
|
1 295 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Сучасні вантажівки" |
1 299 996,00
UAH з ПДВ
|
1 299 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" #42775998 |
Переможець |
1 295 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 13:40
|
Договір | укладений |
06 листопада 2020 13:17
|