Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення під ЦНАП по вул. Козацька, 44, смт Нова Прага, Олександрійський район, Кіровоградська область
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2020-09-22-012724-b 9cb306924d9845f6b20b1dae0e148dc0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Григорович Гуленко

+380679828558 novapraga25@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новопразька селищна рада Олександрійського району Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 04366086
Місцезнаходження: 28042, Україна , Кіровоградська обл., смт. Нова Прага, вул. Центральна, 14
Контактна особа: Тарас Григорович Гуленко
+380679828558
novapraga25@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 16:16
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 12:50
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення під ЦНАП по вул. Козацька, 44, смт Нова Прага, Олександрійський район, Кіровоградська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28042, Україна, Кіровоградська область, смт Нова Прага, вул. Козацька, буд. 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - місцевий бюджет. Оплата здійснюється у строк 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 13:25
ТД ЦНАП нова редакція.doc
28 вересня 2020 13:25
перелік змін 2.docx
24 вересня 2020 17:38
ТД ЦНАП нова редакція.doc
24 вересня 2020 17:38
протокол 29.PDF
24 вересня 2020 17:38
перелік змін.docx
22 вересня 2020 16:31
ТД ЦНАП.doc
28 вересня 2020 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 13:25
ТД ЦНАП нова редакція.doc
28 вересня 2020 13:25
перелік змін 2.docx
24 вересня 2020 17:38
ТД ЦНАП нова редакція.doc
24 вересня 2020 17:38
протокол 29.PDF
24 вересня 2020 17:38
перелік змін.docx
22 вересня 2020 16:31
ТД ЦНАП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк виконання робіт
Дата подання: 24 вересня 2020 11:19
Дата відповіді: 25 вересня 2020 11:08
В тендерній документації розділ 1 пункт 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) вказано строк до 01 жовтня 2020 року, а на тендерному майданчику період доставки до 1 грудня 2020 року, прошу виправити невідповідність.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-012724-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "АРТЕМОШІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3435814950
Дата подання: 25 вересня 2020 11:48
Щодо строку виконання робіт
У п.4.4 Оголошення вказано термін виконання робіт до 01 листопада 2020 р. Згідно оголошення прийом пропозицій до 08 жовтня 2020 р. Згідно законодавства, на розгляд пропозицій учасників відводиться 5 робочих днів. Згідно п.2 частини 6 Оголошення договір с переможцем укладаеться впродовж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, але не раніше ніж через 10 днів. Тобто теоретично договір може бути укладено НЕ РАНІШЕ 26 серпня 2020 р., а на виконання робіт відводиться 3 календарних дні. Такий термін виконня не відповідає дійсності виходячи з обсягів робіт, що зазначені в дефектному акті. Вимагаємо виправити строк виконання робіт на реальний, що буде відповідати ДБН.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 25 вересня 2020 12:32
Причина: помилка в тексті
Номер вимоги: UA-2020-09-22-012724-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "АРТЕМОШІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3435814950
Дата подання: 25 вересня 2020 12:32
Строк виконання робіт
У п.4.4 Оголошення вказано термін виконання робіт до 01 листопада 2020 р. Згідно оголошення прийом пропозицій до 08 жовтня 2020 р. Згідно законодавства, на розгляд пропозицій учасників відводиться 5 робочих днів. Згідно п.2 частини 6 Оголошення договір с переможцем укладаеться впродовж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, але не раніше ніж через 10 днів. Тобто теоретично договір може бути укладено НЕ РАНІШЕ 26 жовтня 2020 р., а на виконання робіт відводиться 3 календарних дні. Такий термін виконня не відповідає дійсності виходячи з обсягів робіт, що зазначені в дефектному акті. Вимагаємо виправити строк виконання робіт на реальний, що буде відповідати ДБН
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2020 13:30
Строк виконання робіт змінено на 10 листопада 2020 року
Номер вимоги: UA-2020-09-22-012724-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПОЛЯКОВ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3490315654
Дата подання: 13 жовтня 2020 11:32
Вимога на рішення тендерного комітету від 12.10.2020. за № 33
Вимога щодо усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі" та скасування рішення від 12.10.2020. за №33.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2020 16:58
На вимогу щодо усунення порушень ЗУ №Про публічні закупівлі» та скасування рішення від 12.10.2020 за № 33 тендерний комітет Новопразької селищної ради повідомляє, що 29.07.2020 року було прийнято рішення про проведення закупівлі на відкритих торгах послуги з поточного ремонту приміщення під ЦНАП по вул. Козацька, 44, смт Нова Прага, Олександрійський район, Кіровоградська область та оголошений аукціон.
Аукціон відбувся 21 серпня 2020 року. За результатами аукціону переможцем визнано ФОП Кузьменка Ю.В. та укладено з ним договір від 17 вересня 2020 року. Проте договір укладений з переможцем торгів був розірваний за результатами проведеного моніторингу закупівлі. та 22 вересня 2020 року прийнято рішення про оголошення повторного аукціону на тих же умовах.
Відповідно ФОП Кузьменко Ю.В. був ознайомлений з умовами аукціону оголошеного 22.09.2020 р. так як від повністю відповідає умовам аукціону оголошеного 29.07.2020 р., переможцем якого він уже був визнаний.
При цьому дефектний акт і договірна ціна додаються при укладанні договору, що і було зроблено при укладанні договору, який було розірвано.
Крім того учасником було надано копії двох договорів у відповідності до вимог тендерної документації, при цьому накладні, акти приймання-передачі та відгук могли бути надані разом з договором.
Учасником аукціону Кузьменко Ю.В. виступав в особі фізичної особи-підприємця а не як громадянин, тому вважаємо, що наявність паспорта не обов’язковою так як фізична особа-підприємець діє на підставі державної реєстрації. При цьому згідно свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця по Кузьменко Юрій Валентинович проведена державна реєстрація 11.02.2008 року.
Згідно вимог тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерної документації була ціна. За результатами аукціону від 09.10.2020 року найбільш економічно вигідною пропозицією є тендерна документація фізичної особи-підприємця – Кузьменко Юрій Валентинович.
Враховуючи вище викладене вважаємо за доцільне залишити рішення від 12.10.2020 за № 33 без змін.

Документи подані скаржником

13 жовтня 2020 11:32
Вимога від 13.10.2020..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кузьменко Юрій Валентинович 229 994,00
UAH з ПДВ
208 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛЯКОВ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 219 000,00
UAH з ПДВ
209 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМБІТ-С" 229 036,00
UAH з ПДВ
229 036,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 12:40
r_65_ДЦ_ДЦ.rtf 2.rtf
19 жовтня 2020 12:40
r_65_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf2.rtf
19 жовтня 2020 11:26
r_65_ДЦ_ДЦ.rtf 1.rtf
17 жовтня 2020 17:39
r_65_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf1.rtf
17 жовтня 2020 17:38
r_65_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf1.rtf
17 жовтня 2020 07:31
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:25
довідка.pdf
12 жовтня 2020 19:32
Dovidka_20275462070160155627.pdf
12 жовтня 2020 19:31
Dovidka_20275462070160155627.pdf.p7s
01 жовтня 2020 20:18
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:10
DOC008.pdf
01 жовтня 2020 11:10
IMG.pdf
01 жовтня 2020 11:10
IMG_0001.pdf
01 жовтня 2020 11:10
договір361.pdf
01 жовтня 2020 11:10
свідоцтво.pdf
01 жовтня 2020 11:10
випискаЄДРПОУ.pdf
01 жовтня 2020 11:10
1598878120730214.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 22:27
Електронний підпис
07 жовтня 2020 22:24
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 22:24
Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 22:24
Пояснювальна записка.pdf
07 жовтня 2020 22:24
Локальний кошторис.pdf
07 жовтня 2020 22:24
Договірна ціна.pdf
07 жовтня 2020 22:24
Довідка про Учасника.pdf
07 жовтня 2020 22:24
Дефектний акт.pdf
07 жовтня 2020 22:24
Витяг з ЄДРЮОФОП.pdf
07 жовтня 2020 22:24
Виписка з ЄДРЮОФОП.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:06
Ліцензія.pdf
08 жовтня 2020 15:06
Кошторис.pdf
08 жовтня 2020 15:06
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кузьменко Юрій Валентинович

ФОП "ПОЛЯКОВ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "АМБІТ-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кузьменко Юрій Валентинович
#2827508795
Переможець 208 500,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кузьменко Юрій Валентинович
#2827508795
208 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 15:19
договірна ціна.PDF укладений
26 жовтня 2020 15:18
дефектний акт.PDF укладений
26 жовтня 2020 15:18
договір.PDF укладений
26 жовтня 2020 15:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 208 500,00
UAH