Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вата мінеральна
Очікувана вартість
20 790,00 UAH
UA-2020-09-22-012590-b 52ec3e2d0b8e4a1daed5c2517de45c93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Никитюк Олена Миколаївна

+380645244097 laenellen@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Код ЄДРПОУ: 02070714
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, будинок 59А
Контактна особа: Никитюк Олена Миколаївна
+380645244097
laenellen@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 16:31
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 13:10
Очікувана вартість: 20 790,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 208,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 рулон
Вата мінеральна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, пр. Центральний, 59-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно накладної. Кошти державного бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 16:28
проект ДОГОВОРУ ВТ39.doc
22 вересня 2020 16:28
Додатки1-3_5 ВТ 39.docx
22 вересня 2020 16:28
ВТ39 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 24 вересня 2020 09:32
Дата відповіді: 24 вересня 2020 10:09
Доброго дня, шановний Замовнику! Буде розглядатися пропозиція учасника, якщо параметри запропонованого товару будуть не гіршими, ніж вказано в вимогах до предмету закупівлі, але площа рулону буде складати 17,08 м2, відповідно рулонів буде запропоновано у кількості 29 штук?
Відповідь: Так, така пропозиція буде розглядатися замовником якщо параметри запропонованого товару будуть не гіршими, ніж вказано в вимогах до предмету закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-012590-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Монтаж - Агрострой, Код ЄДРПОУ:33622729
Дата подання: 22 жовтня 2020 17:30
Вимога на рішення Замовника
Оскарження дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 жовтня 2020 11:51
Замовником вирішено:
1. Результати кваліфікації від 21.10.2020р (Протокол № ВТ 39-5) залишити без змін.
2. Керуючись ст.26, ст. 29, ч.3 ст.31 Закону вирішила вимогу від учасника ТОВ «Монтаж-Агрострой», щодо оскарження результату кваліфікації залишити без задоволення.

Документи подані скаржником

Документи

23 жовтня 2020 11:49
Витяг ВТ39-7.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЕРДЮК АНТОН СЕРГІЙОВИЧ 15 840,00
UAH з ПДВ
9 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Монтаж - Агрострой 20 196,00
UAH з ПДВ
9 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РЖАВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" 17 806,00
UAH з ПДВ
13 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:31
Відгук.pdf
12 жовтня 2020 10:48
Електронний підпис
12 жовтня 2020 10:47
Довідка 12.10.pdf
08 жовтня 2020 14:48
Електронний підпис
08 жовтня 2020 14:46
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Лист згода.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Довідка 4.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Паспорт.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Протокол _ 65.06.18.055.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Довідка.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Довідка 3.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Паспорт3.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Договір поставки.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Висновок СЕС ОДЕ.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Видаткова.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Довідка 6.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Довідка 5.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Паспорт2.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Лист гарантія.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Довідка 2.pdf
08 жовтня 2020 14:46
ИНН.pdf
08 жовтня 2020 14:46
Реквизиты Сердюк А.С..xlsx

Публічні документи

20 жовтня 2020 10:17
Електронний підпис
20 жовтня 2020 10:15
Лист 2
20 жовтня 2020 10:15
Лист
01 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:19
_Тендер 03 мас.zip
01 жовтня 2020 17:19
_Тендер 02 мас.zip
01 жовтня 2020 17:19
_Тендер 01 мас.zip
01 жовтня 2020 17:19
_03 Документы на тендер.rar
01 жовтня 2020 17:19
_02 Документы на тендер.rar
01 жовтня 2020 17:19
_01 Документы на тендер.rar

Публічні документи

04 листопада 2020 10:20
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:16
Доручення.PDF
04 листопада 2020 10:16
Довідка ч.1 ст.17.PDF
04 листопада 2020 10:16
Довідка ч.2 ст.17.PDF
04 листопада 2020 10:16
Довідка про ліцензію.PDF
04 листопада 2020 10:16
Довідка МВС.PDF
04 листопада 2020 10:16
Довідка ДФС.PDF
23 жовтня 2020 10:04
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:01
Аналогічний договір 2.PDF
08 жовтня 2020 13:23
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:22
Довідка МВС.pdf
08 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
08 жовтня 2020 11:15
1_Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 11:15
2_Технічна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 11:15
3_Лист-гарантія по ст.17.pdf
08 жовтня 2020 11:15
9_Довідка про рахунок.pdf
08 жовтня 2020 11:15
14_Технічний лист.pdf
08 жовтня 2020 11:15
16_Висновок ses-2017.pdf
08 жовтня 2020 11:15
20_Виписка с ЕГР.PDF
08 жовтня 2020 11:15
22_ІНН.jpg
08 жовтня 2020 11:15
23_паспорт+ІНН завірені.PDF
08 жовтня 2020 11:15
24_Повний витяг.PDF
08 жовтня 2020 11:15
25_Довідка по ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЕРДЮК АНТОН СЕРГІЙОВИЧ

ТОВ Монтаж - Агрострой

ФОП "РЖАВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП СЕРДЮК АНТОН СЕРГІЙОВИЧ
#3182805419
Відхилено
9 890,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 13:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 11:40
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 жовтня 2020 00:00
ТОВ Монтаж - Агрострой
#33622729
Відхилено
9 900,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 13:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 11:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 жовтня 2020 00:00
ФОП "РЖАВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
#2969706931
Переможець 13 950,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 11:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 14:17

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутність повної інформації та документа/документів про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям за ст.16 Закону. Учасник повинен надати інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку №2, а саме інформація – довідка Учасника за формою, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до предмету договору) з зазначенням назви, адреси замовника; П.І.Б., номери телефонів контактних осіб замовника на постачання предмету закупівлі, згідно наведеної форми. Аналогічним договором вважається договори предметом, яких є асортиментний ряд товару що визначений в технічному завданні даної документації відкритих торгів тобто – 44110000-4 Конструкційні матеріали. До договору (договорів) предмету закупівлі, обов’язково додаються копії специфікацій або накладних, а також оригінали чи копії позитивних листів-відгуків покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації, зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчений відповідним чином, із зазначенням обсягів виконання даних договорів). Учасником надано: копія Договору №27-04/01 від 27.04.2020, видаткова накладна від 05.06.2020 №002/22052020, лист-відгук від 11.05.2020 №291 (замовник – ФОП Козлов О.В.). Позитивний лист-відгук Учасником не надано. Вимога тендерної документації не виконана. На підтвердження досвіду виконання Договору №27-04/01 від 27.04.2020 необхідно додати оригінали чи копії позитивних листів-відгуків покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації, зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчений відповідним чином, із зазначенням обсягів виконання даних договорів).

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

15 жовтня 2020 13:14
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутність повної інформації та документа/документів про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям за ст.16 Закону. Учасник повинен надати інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку №2, а саме інформація – довідка Учасника за формою, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до предмету договору) з зазначенням назви, адреси замовника; П.І.Б., номери телефонів контактних осіб замовника на постачання предмету закупівлі, згідно наведеної форми. Аналогічним договором вважається договори предметом, яких є асортиментний ряд товару що визначений в технічному завданні даної документації відкритих торгів тобто – 44110000-4 Конструкційні матеріали. До договору (договорів) предмету закупівлі, обов’язково додаються копії специфікацій або накладних, а також оригінали чи копії позитивних листів-відгуків покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації, зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчений відповідним чином, із зазначенням обсягів виконання даних договорів). Учасником надано: копія Договору №01/12-18 від 25.12.2018, видаткова накладна від 18.02.2020 №20/В, видаткова накладна від 21.02.2020 №ЦБМА-000002, лист-відгук Учасником не надано. В договорі №01/12-18 від 25.12.2018не визначено код за ДК 021:2015, тому даний договір не можна визнати як аналогічний в розумінні цієї тендерної документації. Вимога тендерної документації не виконана. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, необхідно додати копії договору (договорів) предмету закупівлі, що є аналогічним в розумінні цієї тендерної документації тобто – 44110000-4 Конструкційні матеріали. До нього обов’язково додаються копії актів виконаних робіт/наданих послуг, а також оригінали чи копії позитивних листів-відгуків замовників щодо якості та своєчасності виконання робіт/надання послуг відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації, зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчений відповідним чином, із зазначенням обсягів виконання даних договорів). 2. Відсутність документа (документів) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Вимагається відповідно до ч.1 Інструкції з підготовки тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, (Додаток 1 до тендерної документації: «Тендерна пропозиція»), інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції». Необхідна надати Довідку або інший документ про надання права підпису тендерної пропозиції.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

21 жовтня 2020 13:11
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутність повної інформації та документа/документів про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям за ст.16 Закону. Учасник повинен надати інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку №2, а саме інформація – довідка Учасника за формою, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до предмету договору) з зазначенням назви, адреси замовника; П.І.Б., номери телефонів контактних осіб замовника на постачання предмету закупівлі, згідно наведеної форми. Аналогічним договором вважається договори предметом, яких є асортиментний ряд товару що визначений в технічному завданні даної документації відкритих торгів тобто – 44110000-4 Конструкційні матеріали. До договору (договорів) предмету закупівлі, обов’язково додаються копії специфікацій або накладних, а також оригінали чи копії позитивних листів-відгуків покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації, зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчений відповідним чином, із зазначенням обсягів виконання даних договорів). Учасником надано: копія Договору №78/Ш від 31.08.2020, видаткова накладна від 15.09.20 №1, видаткова накладна від 15.09.20 №2, видаткова накладна від 15.09.20 №3, Акт приймання-передачі товару б/н від 15.09.20, лист-відгук від 18.09.20 №б/н (замовник – Комунальний заклад Слов’янської районної ради Донецької області «Центр з обслуговування закладів освіти Слов’янського району»). В листі-відгуку не зазначено обсяг виконання даного договору. Учасником надано: копія Договору №33 від 01.09.2020, видаткова накладна від 10.09.20 №б/н, Акт приймання-передачі товару б/н від 10.09.20, лист-відгук від 15.09.20 №б/н (замовник – Військова частина А1329). В договорі №33 від 01.09.2020 не визначено код за ДК 021:2015, тому даний договір не можна визнати як аналогічний в розумінні цієї тендерної документації. Вимоги тендерної документації не виконано. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, необхідно додати копії договору (договорів) предмету закупівлі, що є аналогічним в розумінні цієї тендерної документації тобто – 44110000-4 Конструкційні матеріали. До нього обов’язково додаються копії актів виконаних робіт/наданих послуг, а також оригінали чи копії позитивних листів-відгуків замовників щодо якості та своєчасності виконання робіт/надання послуг відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації, зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчений відповідним чином, із зазначенням обсягів виконання даних договорів).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РЖАВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
#2969706931
13 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 14:24
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 12:34
ДУ 263-1 ФОП Ржавський В.І.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 12:29
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 11:58
Підписаний контракт укладений
13 листопада 2020 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 263
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 949,87
UAH