Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Давидівська сільська рада об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04372313 |
Місцезнаходження: | 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
Контактна особа: |
Ігор Кухарський +380965418233 davudiv.sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2020 12:43 |
Очікувана вартість: | 20 319 069,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 101 595,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 35 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2020 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2020 17:37 |
рішення про внесення змін.docx | |
08 жовтня 2020 17:37 |
Тендерна документація.docx | |
22 вересня 2020 16:17 |
Додаток №3 Технічна специфікація.rar | |
22 вересня 2020 16:17 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
22 вересня 2020 16:17 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
22 вересня 2020 16:17 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
22 вересня 2020 16:17 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx |
08 жовтня 2020 17:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 жовтня 2020 17:37 |
рішення про внесення змін.docx
|
|||
08 жовтня 2020 17:37 |
Тендерна документація.docx
|
|||
22 вересня 2020 16:17 |
Додаток №3 Технічна специфікація.rar
|
|||
22 вересня 2020 16:17 |
Додаток № 5 Проект договору.docx
|
|||
22 вересня 2020 16:17 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx
|
|||
22 вересня 2020 16:17 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
22 вересня 2020 16:17 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-23-000084 ● 33a221d249674aee9f6c62848c6386e8
- Статус: вирішено ● Дата: 10 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2022 10:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.08.2022 № 259
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Світлану ДАНЧЕВСЬКУ.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.08.2022 № 259.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-09-22-012304-b, 22.09.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-25 11:58:11
Запит про надання пояснень
Дата: 25.08.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-09-22-012304-b, яка проводилась Давидівською сільською радою об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем процедури закупівлі ПП «КФ ГРУП» при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-30 14:30:55
Відповідь на запит
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту №30/05-06/20/А від «30» червня 2020 р. Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент оголошення закупівлі, а саме ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість закупівлі робіт з «Будівництво добудови до загальноосвітньої школи по вул. Кн.Ольги в с. Кротошин Пустомитівського району, Львівської області. Коригування» (45210000-2 Будівництво будівель) визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ згідно зі зведеним кошторисом.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Згідно з рішенням сесії Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області .
2. Щодо пункту 2 запиту на підтвердження надаємо копію ліцензії КФ ГРУП та наказ на призначення директора, що підтверджує право підписання договору про закупівлю, що були надані під час укладання договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення виявлених порушень, Замовником прийнято рішення про розірвання Договору №Т-24/20 від 13.11.2020 р. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором підряду №Т-24/20 від 13.11.2020 р. буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства
2022-09-19 10:07:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону) • відсутній механізм
Договір розірвано
2023-04-10 11:46:08
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спецбудсервіс" #25546970 |
Відхилено |
18 989 969,95
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 10:54
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП" #39963368 |
Переможець |
19 465 009,71
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2022 12:55
|
Додаткова угода №5.pdf | укладений |
30 вересня 2022 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2022 16:54
|
Додатковий договір №4.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2022 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 12:42
|
додаткова 3 до договору Т-24-20.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:39
|
Додатковий договір 2.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 13:06
|
додаткова №1 кротошин зош.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 10:28
|
договір Кротошин ЗОШ.pdf | укладений |
19 листопада 2020 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів збільшення фінансування у 2021р. |
Номер договору про закупівлю: | Т-24/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшується договірна ціна робіт, доручених до виконання підряднику на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | Т-24/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору до 31.12.2022р. |
Номер договору про закупівлю: | Т-24/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цей додатковий договір №4 до Договору №Т-24/20 від 19.11.2020 про наступне: 1. Викласти п. 3.2. та 12.1. Договору №Т-24/20 від 19.11.2020 у наступній редакції: 1.1. «3.2. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2021 рік становить 999 960.51 гри (Дев’ятсот дев’яносто дев'ять тисяч дев’ятсот шістдесят гривень 51 копійок) в т. ч. ПДВ-166 660,09 грн. Вартість роби но даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2022 рік становить 985 000,00 гри (дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) в т ч ПДВ -164 166,67 грн. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 17 480 049,20 грн (Сімнадцять мільйонів чотириста вісімдесят тисяч сорок дев'ять гривень 20 копійок, в т ч ПДВ-2 913 341,53 грн. Фінансування суми виконання робіт на 2022 на 2023 роки погоджується підписанням сторін додаткових договорів». 1.2. «12.1. Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків до повного його виконання». 2. Даний додатковий договір №4 до Договору № Т-24/20 від 19.11.2020 року складений у двох однакових примірниках, по одному для кожної сторони. 3. Даний додатковий договір №4 до Договору №Т-24/20 від 19.11.2020 року вступає в силу з моменту його підписання, діє до 31 грудня 2023 року, та є невід'ємною частиною до Договору №Т-24/20 від 19.11.2020. 4. Інші умови Договору залишаються чинними у редакції, в якій викладені сторонами раніше, сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. |
Номер договору про закупівлю: | Т-24/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 листопада 2020 — 28 вересня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 984 960,51
UAH (в тому числі ПДВ 330 826,75 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За згодою сторін згідно п. 10.2. Розділу 10 договору № Т-24/20 від 19.11.2020 року |