Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво добудови до загальноосвітньої школи по вул. Кн.Ольги в с. Кротошин Пустомитівського району, Львівської області. Коригування»
Очікувана вартість
20 319 069,60 UAH
UA-2020-09-22-012304-b a04c3e8fb1b14a8e8a3d5890d29867da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Кухарський

+380965418233 davudiv.sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Давидівська сільська рада об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372313
Місцезнаходження: 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А
Контактна особа: Ігор Кухарський
+380965418233
davudiv.sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 22:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 12:43
Очікувана вартість: 20 319 069,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101 595,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова підготовки тендерних пропозицій - українська.Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Умови надання такого забезпечення передбачено ч.2 та ч. 3 розділу 3 Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво добудови до загальноосвітньої школи по вул. Кн.Ольги в с. Кротошин Пустомитівського району, Львівської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 17:37
рішення про внесення змін.docx
08 жовтня 2020 17:37
Тендерна документація.docx
22 вересня 2020 16:17
Тендерна документація.docx
22 вересня 2020 16:17
Додаток №3 Технічна специфікація.rar
22 вересня 2020 16:17
Додаток № 5 Проект договору.docx
22 вересня 2020 16:17
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx
22 вересня 2020 16:17
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.doc
22 вересня 2020 16:17
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бюджет
Дата подання: 25 вересня 2020 12:49
Дата відповіді: 28 вересня 2020 12:27
Прошу вказати який бюджет передбачено на 2020 рік.
Відповідь: Доброго дня. На даний момент сума фінансування на 2020 р становить 1 000 000 грн. (один мільйон грн.). Однак, ця сума підлягає коригуванню.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-23-000084 ● 33a221d249674aee9f6c62848c6386e8
  • Статус: вирішено ● Дата: 10 квітня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 серпня 2022 10:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.08.2022 № 259

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Світлану ДАНЧЕВСЬКУ.

В.о. начальника Леся ПИШНИК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.08.2022 № 259.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-09-22-012304-b, 22.09.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-25 11:58:11

Запит про надання пояснень

Дата: 25.08.2022

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-09-22-012304-b, яка проводилась Давидівською сільською радою об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

2. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем процедури закупівлі ПП «КФ ГРУП» при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів).

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-30 14:30:55

Відповідь на запит

1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту №30/05-06/20/А від «30» червня 2020 р. Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент оголошення закупівлі, а саме ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість закупівлі робіт з «Будівництво добудови до загальноосвітньої школи по вул. Кн.Ольги в с. Кротошин Пустомитівського району, Львівської області. Коригування» (45210000-2 Будівництво будівель) визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ згідно зі зведеним кошторисом.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Згідно з рішенням сесії Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області .
2. Щодо пункту 2 запиту на підтвердження надаємо копію ліцензії КФ ГРУП та наказ на призначення директора, що підтверджує право підписання договору про закупівлю, що були надані під час укладання договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення виявлених порушень, Замовником прийнято рішення про розірвання Договору №Т-24/20 від 13.11.2020 р. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором підряду №Т-24/20 від 13.11.2020 р. буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства

2022-09-19 10:07:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону) • відсутній механізм

Договір розірвано

2023-04-10 11:46:08

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спецбудсервіс" 18 989 969,95
UAH з ПДВ
18 989 969,95
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП" 20 319 069,60
UAH з ПДВ
19 465 009,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:49
Проект_Договору.pdf
16 жовтня 2020 15:49
Перелiк_робiт.pdf
16 жовтня 2020 15:49
Лiцензiя.pdf
16 жовтня 2020 15:49
крт.zip
16 жовтня 2020 15:49
Згода_з_положеннями.pdf
16 жовтня 2020 15:49
Довiдка_Статистика.PDF
16 жовтня 2020 15:49
Довiдка_ст.17.pdf
16 жовтня 2020 15:49
Довiдка_про_екологiю.pdf
16 жовтня 2020 15:49
Тендерна_пропозицiя.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 10:40
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:39
img20201111_17034903.pdf
13 листопада 2020 10:39
Ст. 17 нова.pdf
13 листопада 2020 10:39
довідка податкова 1.pdf
05 листопада 2020 10:59
Електронний підпис
05 листопада 2020 10:58
повідомлення Труш.pdf
05 листопада 2020 10:58
Охорона праці.zip
05 листопада 2020 10:58
наявність ІТР.jpg
05 листопада 2020 10:58
наказ Труш.pdf
05 листопада 2020 10:58
зображення_viber_2020-11-05_10-45-17.jpg
05 листопада 2020 10:58
зображення_viber_2020-11-04_19-25-58.jpg
05 листопада 2020 10:58
диплом труш2.jpg
05 листопада 2020 10:58
диплом труш.jpg
05 листопада 2020 10:58
ҐШтатний розпис новий_page-0002.jpg
19 жовтня 2020 20:33
Електронний підпис
19 жовтня 2020 20:33
трудові книжки.pdf
19 жовтня 2020 20:33
Субпідряд довідка 20.pdf
19 жовтня 2020 20:33
Пояснення 51.pdf
19 жовтня 2020 20:33
Посвідчення.zip
19 жовтня 2020 20:33
Посвідчення Саврун.pdf
19 жовтня 2020 20:33
Посвідчення Петришин.pdf
19 жовтня 2020 20:33
Посвідчення Перейма.pdf
19 жовтня 2020 20:33
Посвідчення Біблий.pdf
19 жовтня 2020 20:33
Згода Мегабезпека.pdf
19 жовтня 2020 20:33
Довідки загальні.pdf
19 жовтня 2020 20:33
баланс 2019.pdf
19 жовтня 2020 20:33
Аналогічні 2.rar
19 жовтня 2020 20:32
Аналогічні 1.rar
19 жовтня 2020 20:32
6-10. fwg10204712.rar
19 жовтня 2020 20:32
54. .витяг КФ 001 ПДВ.jpg
19 жовтня 2020 20:32
53. статут.rar
19 жовтня 2020 20:32
52. наказ директор.pdf
19 жовтня 2020 20:32
5. Формальні несуттєві.pdf
19 жовтня 2020 20:32
45. Звіт з праці.pdf
19 жовтня 2020 20:32
43. 1ДФ.pdf
19 жовтня 2020 20:32
40 41. Дипломи трудові.rar
19 жовтня 2020 20:32
32.1. inquiry_print.pdf
19 жовтня 2020 20:32
32. inquiry_print (1).pdf
19 жовтня 2020 20:32
31. Довідки Ідея.PDF
19 жовтня 2020 20:32
20. Пояснення дозволи.pdf
19 жовтня 2020 20:32
2.паспорт весь 11.pdf
19 жовтня 2020 20:32
2. Паспорт копія.pdf
19 жовтня 2020 20:32
19. .Нова Ліцензія КФ.pdf
19 жовтня 2020 20:32
16.Субпідряд.zip
19 жовтня 2020 20:32
12-17. Кошторис.zip
19 жовтня 2020 20:32
11.фотокопії.rar
19 жовтня 2020 20:32
11.останній акт садок.pdf
16 жовтня 2020 20:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 20:39
довідка юстиція.pdf
16 жовтня 2020 20:39
Довідка податкова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спецбудсервіс"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Спецбудсервіс"
#25546970
Відхилено 18 989 969,95
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 10:54
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП"
#39963368
Переможець 19 465 009,71
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 12:01

Документи

27 жовтня 2020 10:54
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з вимогами ч.1 Розділу 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 2 тендерної документації Учасник має надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. У складі тендерної пропозиції Учасник надає копію трудової книжки на працівника, якого вносить у довідку про ІТР, а саме Романенко Л.О., що має форму, яка складена іноземною мовою. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці (не менше 3) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці, в т.ч. обов’язково на виконроба, техніка-електрика, електрогазозварника. У складі тендерної пропозиції відсутні копія посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань на техніка-електрика. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати копію посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань на техніка-електрика та привести у відповідність довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідно надати документи що передбачені ч. 1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації - Привести у відповідність надану у складі тендерної пропозиції трудову книжку шляхом перекладу записів у ній з іноземної мови на українську. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Або як аналог виправлення надати накази на призначення вищевказаного працівника. Або ж, як аналог виправлення цієї невідповідності, слід відредагувати наявність тих працівників, які будуть залучені до виконання робіт шляхом внесення змін і зазначенням інших/нових фізичних осіб у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (форма таблиці Б). Відповідно на цих нових/інших працівників надати трудові книжки, які мають бути сформовані виключно українською мовою. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП"
#39963368
19 465 009,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2022 12:55
Додаткова угода №5.pdf укладений
30 вересня 2022 12:49
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2022 16:54
Додатковий договір №4.pdf зміни до договору
12 серпня 2022 16:53
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 12:42
додаткова 3 до договору Т-24-20.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 12:42
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 10:39
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 13:06
додаткова №1 кротошин зош.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 13:04
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 10:28
договір Кротошин ЗОШ.pdf укладений
19 листопада 2020 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів збільшення фінансування у 2021р.
Номер договору про закупівлю: Т-24/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшується договірна ціна робіт, доручених до виконання підряднику на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: Т-24/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: Т-24/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цей додатковий договір №4 до Договору №Т-24/20 від 19.11.2020 про наступне: 1. Викласти п. 3.2. та 12.1. Договору №Т-24/20 від 19.11.2020 у наступній редакції: 1.1. «3.2. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2021 рік становить 999 960.51 гри (Дев’ятсот дев’яносто дев'ять тисяч дев’ятсот шістдесят гривень 51 копійок) в т. ч. ПДВ-166 660,09 грн. Вартість роби но даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2022 рік становить 985 000,00 гри (дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) в т ч ПДВ -164 166,67 грн. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 17 480 049,20 грн (Сімнадцять мільйонів чотириста вісімдесят тисяч сорок дев'ять гривень 20 копійок, в т ч ПДВ-2 913 341,53 грн. Фінансування суми виконання робіт на 2022 на 2023 роки погоджується підписанням сторін додаткових договорів». 1.2. «12.1. Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків до повного його виконання». 2. Даний додатковий договір №4 до Договору № Т-24/20 від 19.11.2020 року складений у двох однакових примірниках, по одному для кожної сторони. 3. Даний додатковий договір №4 до Договору №Т-24/20 від 19.11.2020 року вступає в силу з моменту його підписання, діє до 31 грудня 2023 року, та є невід'ємною частиною до Договору №Т-24/20 від 19.11.2020. 4. Інші умови Договору залишаються чинними у редакції, в якій викладені сторонами раніше, сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: Т-24/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 28 вересня 2022
Сума оплати за договором: 1 984 960,51
UAH (в тому числі ПДВ 330 826,75 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін згідно п. 10.2. Розділу 10 договору № Т-24/20 від 19.11.2020 року