Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 37450000-7 Спортивний інвентар для полів і кортів (м’яч футбольний, №5 ДК 021:2015 - 37451700-1; м’яч баскетбольний, №7 ДК 021:2015 - 37452200-3; ракетка тенісна дитяча, ракетка тенісна доросла, сітка для тенісу, м’яч тенісний, ракетка для настільного тенісу ДК 021:2015 - 37452700-8; маркувальний конус, набір маркерів ДК 021:2015 - 37451710-4; м’яч для художньої гімнастики ДК 021:2015 -37450000-7)
Очікувана вартість
181 988,00 UAH
UA-2020-09-22-012103-b 66d6c523eeb542b6aa97da63d83f1f13
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 13:52
Очікувана вартість: 181 988,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 909,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37450000-7: Спортивний інвентар для полів і кортів


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
904 штуки
м’яч футбольний, №5 ДК 021:2015 - 37451700-1; м’яч баскетбольний, №7 ДК 021:2015 - 37452200-3; ракетка тенісна дитяча, ракетка тенісна доросла, сітка для тенісу, м’яч тенісний, ракетка для настільного тенісу ДК 021:2015 - 37452700-8; маркувальний конус; м’яч для художньої гімнастики ДК 021:2015 -37450000-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти замовника (згідно з Дислокацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 37450000-7 — Спортивний інвентар для полів і кортів
2 набір
набір маркерів ДК 021:2015 - 37451710-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти замовника (згідно з Дислокацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 37450000-7 — Спортивний інвентар для полів і кортів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 09:03
Додаток 2 - Технічні,якісні та кількісні вимоги.doc
22 вересня 2020 16:11
Тендерна документація.docx
22 вересня 2020 16:11
Додаток 4 - Проект договору.docx
23 вересня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 09:03
Додаток 2 - Технічні,якісні та кількісні вимоги.doc
22 вересня 2020 16:11
Додаток 2 - Технічні,якісні та кількісні вимоги.doc
22 вересня 2020 16:11
Тендерна документація.docx
22 вересня 2020 16:11
Додаток 4 - Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

каремат
Дата подання: 22 вересня 2020 16:27
Дата відповіді: 23 вересня 2020 09:02
Добрый день А вы не написали техническую характеристику каремата. Можете уточнить размер и количество?
Відповідь: Доброго дня! Каремат відсутній у предметі закупівлі. Внесено зміни у Дислокацію. Дякуємо!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Монастирський Богдан Степанович 163 720,00
UAH з ПДВ
149 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Новіков В'ячеслав Вікторович 165 449,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ГІКАВИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ 168 897,00
UAH з ПДВ
168 897,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:03
Договори аналогічні
06 жовтня 2020 23:43
Електронний підпис
06 жовтня 2020 23:41
4_SERTYFIKATY-1.zip
06 жовтня 2020 23:41
3_CHASTYNA_INSHI_DOKUMENTY.zip
06 жовтня 2020 23:41
2_CHASTYNA_TEKHNICHNA.zip
06 жовтня 2020 23:41
1_CHASTYNA KVALIFIKATSIJNA-2.zip
06 жовтня 2020 23:41
1_CHASTYNA KVALIFIKATSIJNA-1.zip
06 жовтня 2020 23:41
Dogovir.pdf
06 жовтня 2020 23:41
Lyst_st_17__2.pdf
06 жовтня 2020 23:41
Tex_Vymogy_tovar.pdf
06 жовтня 2020 23:41
Forma_PROPOZYCIYA-2.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2020 01:04
Електронний підпис
24 жовтня 2020 00:59
Довідка МВС
24 жовтня 2020 00:59
довідка ДФС
24 жовтня 2020 00:59
відсутність підстав
15 жовтня 2020 19:25
Пропозиція оновлена
07 жовтня 2020 20:13
Електронний підпис
07 жовтня 2020 19:56
Висновки СЕС.pdf.zip
07 жовтня 2020 19:56
цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 19:56
спеціфікація.pdf
07 жовтня 2020 19:56
договір.pdf
07 жовтня 2020 19:56
Довідки.pdf
07 жовтня 2020 19:56
відповідність.pdf
07 жовтня 2020 19:56
Паспорт_ код - ч-б.pdf
07 жовтня 2020 19:56
відкриття рахунку.pdf
07 жовтня 2020 19:56
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 20:20
Електронний підпис
07 жовтня 2020 20:19
Витяг єдиний податок.pdf
07 жовтня 2020 20:19
Виписка.pdf
07 жовтня 2020 20:19
Згода Гікавий.pdf.zip
07 жовтня 2020 20:19
Проект Договору.pdf.zip
07 жовтня 2020 20:19
7. Цінова пропозиція.pdf.zip
07 жовтня 2020 20:19
1. Довідка Стаття 17.pdf.zip
07 жовтня 2020 20:19
Висновок ракетка.pdf
07 жовтня 2020 20:19
Витяг ФОП повний.pdf
07 жовтня 2020 20:19
3. Довідка Ліцензія.pdf.zip
07 жовтня 2020 20:19
10. Повноваження.pdf.zip
07 жовтня 2020 20:19
6. Специфікація.pdf.zip
07 жовтня 2020 20:19
ВИСНОВОК.PDF.zip
07 жовтня 2020 20:19
Паспорт, інн повний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Монастирський Богдан Степанович

ФОП Новіков В'ячеслав Вікторович

ГІКАВИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Монастирський Богдан Степанович
#2536009895
Відхилено 149 998,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 15:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 11:25
ФОП Новіков В'ячеслав Вікторович
#3223815735
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 10:10

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 12.10.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1.Найменування предмету закупівлі: ДК 021:2015 – 37450000-7 Спортивний інвентар для полів і кортів (м’яч футбольний, №5 ДК 021:2015 - 37451700-1; м’яч баскетбольний, №7 ДК 021:2015 - 37452200-3; ракетка тенісна дитяча, ракетка тенісна доросла, сітка для тенісу, м’яч тенісний, ракетка для настільного тенісу ДК 021:2015 - 37452700-8; маркувальний конус, набір маркерів ДК 021:2015 - 37451710-4; м’яч для художньої гімнастики ДК 021:2015 -37450000-7). 2.2. Кількість: 904 штук, 2 набори. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно Дислокації). 2.4. Строк поставки: до 30.11.2020 року Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-09-22-012103-b. 3. Дата та час початку Аукціону: 8 жовт. 13:52 4. Дата та час закінчення Аукціону: 8 жовт. 14:19 5. Учасник якому направляється повідомлення про невідповідність: 5.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП Монастирський Богдан Степанович 5.2 Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2536009895 5.3 Місцезнаходження, телефон, телефакс: 82100, Львівська обл., місто Дрогобич, ПРОВ. ВИНОГРАДНИЙ, будинок 27. 6. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 6.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надана велика кількість скан - копій аналогічних договорів, видаткових накладних та листів-відгуків, та надані копії не можуть бути прийняті за належне виконання тому що відсутній повний пакет документів. А саме - якщо є скан-копія договору то до нього відсутня видаткова накладна. Якщо є скан-копія договору та видаткової накладної то відстуній лист-відгук до цього договору. 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 7.1. На вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати довідку за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору. Не менше однієї скан-копії із наданого переліка аналогічного договору (тобто однієї скан-копії договору буде достатньо), завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом», разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання необхідно надати видаткову накладну щодо виконання договору у повному обсязі та скан-копію листа-відгука по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника по договору. Уповноважена особа Замовника Соклакова С.В.

Документи

13 жовтня 2020 15:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Новіков В'ячеслав Вікторович
#3223815735
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 14:25
Додаткова угода №4 від 27.11.2020 до дог МК 20_7-31 від 04.11.2020.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 14:23
Додаткова угода №3 від 27.11.2020 до дог №МК 20_7-31 від 04.11.2020.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 15:37
дод.угода №2 від 16.11.2020 договір №МК20_7-31 від 04.11.2020.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 15:36
дод.угода №1 від 16.11.2020 договір №МК20_7-31 від 04.11.2020.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 15:35
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 17:53
Договір № МК20-7-31 від 04.11.2020.FR12.pdf укладений
09 листопада 2020 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: МК20/7-31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: МК20/7-31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: МК20/7-31
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: МК20/7-31
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 334,00
UAH