Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне обладнання для харчоблоку та їдальні Терешківського ліцею Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Очікувана вартість
906 444,00 UAH
UA-2020-09-22-012087-b 0886f4f0024b45d792396f075125108a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Тарасенко

+38050545491 23545191@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Терешківський ліцей Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 23545191
Місцезнаходження: 38762, Україна , Полтавська обл., Полтавський р-н, с. Терешки, вул. Шевченка, буд. 9-А
Контактна особа: Сергій Тарасенко
+38050545491
23545191@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 16:08
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 13:51
Очікувана вартість: 906 444,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 064,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штуки
Кухонне обладнання для харчоблоку та їдальні Терешківського ліцею Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38762, Україна, Полтавська область, с. Терешки, вул. Шевченка, 9-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 16:27
проект договору.docx
22 вересня 2020 16:27
5.Тендерна документація кухонне обладнання (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-05-000028 ● 615017986c2747c4a604141cb60b094c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2020 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
05.11.2020 № 58
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 05.11.2020 № 58

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-09-22-012087-b, 22.09.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Терешківським ліцеєм Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі – замовник) уважно розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу закупівлі від 25 листопада 2020 року, який розпочатий Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 05 листопада 2020 року Наказом № 58 щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону, абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону; пункту 2 частини першої статті 32 Закону. Повідомляємо, що зазначене порушення неможливо усунути,у зв’язку з чим буде проведено роботу щодо удосконалення тендерної документації з урахуванням зазначених зауважень та будуть вжиті заходи щодо недопущення їх в подальшому.

2020-12-03 15:09:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Савіцька Вікторія Василівна 906 025,00
UAH
906 025,00
UAH
Документи
ФОП Соболь Л.І. 906 444,00
UAH
906 444,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 13:28
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:24
Довідка МВС.pdf
19 жовтня 2020 13:24
Довідка ДПС.pdf
08 жовтня 2020 13:24
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:20
Цінова_пропозиція.PDF
08 жовтня 2020 13:20
Сертифікати_якості.PDF
08 жовтня 2020 13:20
Проект_договору.PDF
08 жовтня 2020 13:20
Інші_документи.PDF
08 жовтня 2020 13:20
Документи_ст17.PDF
08 жовтня 2020 13:20
Документи_ст.16.PDF

Публічні документи

08 жовтня 2020 11:08
Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2020 11:08
Довідка досвід.pdf
08 жовтня 2020 11:08
Довідка працівники.pdf
08 жовтня 2020 11:08
Лист про сертифікацію.pdf
08 жовтня 2020 11:08
Матеріально-тех.база.pdf
08 жовтня 2020 11:08
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Савіцька Вікторія Василівна

ФОП Соболь Л.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Савіцька Вікторія Василівна
#3266209541
Переможець 906 025,00
UAH
13 жовтня 2020 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Савіцька Вікторія Василівна
#3266209541
906 025,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 16:50
225201.pdf укладений
26 жовтня 2020 16:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 906 025,00
UAH