Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланк Замовлення на видачу справ у читальний зал Папір Офсетний; Бланк Замовлення на копіювання документів технічними засобамим користувача; Бланк Заява користувача про погодження користування власними технічними засобами
Очікувана вартість
361,20 UAH
UA-2020-09-22-010986-b e620e2e6163844d6835dc2b1e98f337d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проценко Галина Борисівна

380552225895 oblarhiv@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний архів Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 03494534
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Радянська (Ярослава Мудрого), буд. 3
Контактна особа: Проценко Галина Борисівна
380552225895
oblarhiv@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штуки
Бланк Замовлення на видачу справ у читальний зал Папір Офсетний;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Радянська (Ярослава Мудрого), буд. 3, Херсон, Херсонська область, 73000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Бланк Замовлення на копіювання документів технічними засобамим користувача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Радянська (Ярослава Мудрого), буд. 3, Херсон, Херсонська область, 73000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Бланк Заява користувача про погодження користування власними технічними засобами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Радянська (Ярослава Мудрого), буд. 3, Херсон, Херсонська область, 73000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

22 вересня 2020 15:40
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МПП "Издательство "IT"
#31047468
Переможець 361,20
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 15:44

Документи

22 вересня 2020 15:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 15:47
Договір бланки.pdf укладений
22 вересня 2020 15:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланк Замовлення на видачу справ у читальний зал Папір Офсетний; 250 штуки 0,54
UAH з ПДВ
Бланк Замовлення на копіювання документів технічними засобамим користувача 200 штуки 0,54
UAH з ПДВ
Бланк Заява користувача про погодження користування власними технічними засобами 100 штуки 0,58
UAH з ПДВ