Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39830000-9 Продукція для чищення (Миючі та чистячі засоби (ДК 021:2015 39830000-9)
Очікувана вартість
26 700,00 UAH
UA-2020-09-22-010956-b 1d42d265c24c464eaec46db08fdff7a5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Ірина Петрівна

380444565205 kvppu1903@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Контактна особа: Бабенко Ірина Петрівна
380444565205
kvppu1903@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 23:59
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 11:43
Очікувана вартість: 26 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 133,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Закупівля Миючих та чистячих засобів. Детальна інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики викладені в Оголошенні №17 та Додатках до нього (Дадаток 1, 2,3 і 4) .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
528 штуки
Миючі та чистячі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:39
Додаток 4 проект ДОГОВІР.doc
22 вересня 2020 15:39
Додаток 1, 2, 3.doc
22 вересня 2020 15:39
ОГОЛОШЕННЯ 17.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-22-010956-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Т ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43625071
Дата подання: 09 жовтня 2020 11:48
Заява про порушення норм закону України Про публічні закупівлі та перегляд рішення про відхилення пропозиції ТОВ Т Трейд
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД"
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071
Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б.
Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net
Замовник закупівлі:
Державний навчальний заклад
"Центр професійної освіти інформаційних технологій,
поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Адреса: 03067 Україна Київська область
м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-09-22-010956-b
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-22-010956-b
Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення


Заява
про порушення норм закону України Про публічні закупівлі
та перегляд рішення про відхилення пропозиції ТОВ Т Трейд

Документом «ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» №10 від 07 жовтня 2020 р. Замовником закупівлі було відхилено пропозицію ТОВ Т Трейд із надуманих та неіснуючих підстав.
Уповноважена особа ДНЗ "Центр професійної освіти інформаційних технологій,
поліграфії та дизайну м. Києва" (далі – Замовник) вирішила відхилити пропозицію ТОВ Т Трейд (далі – Учасник) із таких підстав: «1) Не надання Учасником копії Статуту або інших установчих документів відповідно до пункту 1.2 Додатку 2.
2) Не надання учасником оновленої пропозиції відповідно до пункту 2 Додатку 2.».
Твердження Замовника, що Учасником не надавалося установчих документів – є надуманим і безпідставним.
Стаття 57 Господарського кодексу України буквально визначає «Установчі документи
1. Установчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання.
2. В установчих документах повинні бути зазначені найменування суб'єкта господарювання, мета і предмет господарської діяльності, склад і компетенція його органів управління, порядок прийняття ними рішень, порядок формування майна, розподілу прибутків та збитків, умови його реорганізації та ліквідації, якщо інше не передбачено законом…».
Стверджуємо, що нами надавався відповідний документ у визначений Замовником термін, а саме: «Рішення засновника №1 Товариства з обмеженою відповідальністю «Т Трейд» (файл в електронній системі закупівель – «Рішення засновника №1_Згідно з оригіналом.pdf» від 01 жовтня 2020 року 13,32 год.).
До цього ж, нами надавався і інший документ «Рішення засновника №2 Товариства з обмеженою відповідальністю «Т Трейд» (файл в електронній системі закупівель – «Рішення засновника №2_Згідно з оригіналом.pdf» від 01 жовтня 2020 року 13,32 год.), де визначено, що ТОВ «Т Трейд» буде здійснювати свою діяльність згідно «Модельного статуту».
Звертаємо увагу, що ч.4 ст. 56 Господарського кодексу України затверджує, що «Суб'єкт господарювання може створюватися та діяти на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, що після його прийняття учасниками стає установчим документом.».
Стверджуємо, що П О С Т А Н О В А КМУ від 16 листопада 2011 р. N 1182 Про затвердження модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю – є нормативно правовим актом, який є публічно оприлюдненим, знаходиться і відкритих офіційних джерелах, наприклад: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1182-2011-%D0%BF#Text і не потребує, як і інші нормативно-правові акти – надаватися, підтверджуватися тощо, оскільки це не є локальним документом, зокрема, і документом Учасника.
У підсумку: Учасник повністю виконав вимогу Замовника, щодо надання Статуту або іншого установчого документа.
Щодо «Не надання учасником оновленої пропозиції відповідно до пункту 2 Додатку 2.», стверджуємо, що системою електронних закупівель, зокрема, при спрощених закупівлях – не передбачається технологічно завантаження будь-яких документів після проведення аукціону, оскільки законом України Про публічні закупівлі (далі – Закон), а саме ч.2 ст.14 передбачаються такі послідовні етапи спрощеної закупівлі:
«2. Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.».
Тож, ми фізично не могли «завантажити» будь-який документ, зокрема і оновлену цінову пропозицію, оскільки таке надавання іншої цінової пропозиції судами України розглядається, як порушення норми ч.9 ст.14 Закону, яка регламентує «…Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються… Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції.
Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій.».
Звертає увагу на Ваші ж умови, викладені в Додатку 1 до тендерної документації «Відхилення пропозиції учасника:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через не укладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.».
Зауважуємо, що дана закупівля є такою, що, згідно п.3 ч.1 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) - підпадає під дію норм Закону. «...Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується:
…3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті…».
Зазначаємо, що згідно ч.11 ст.14 «Спрощені закупівлі» Закону «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною…». Також, звертаємо увагу, що згідно ч.13 ст.14 Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1. Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі…».
Наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника і предмету закупівлі.
Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Зауважуємо, що зазначене рішення про відхилення пропозиції ТОВ Т Трейд - є сумнівним з критерію об’єктивності, а тому є підстави вважати, що Уповноваженою особою було порушено і ст. 11 Закону.
Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Виходячи із прийнятого Замовником рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Бабій С.П. вбачаються ознаки порушень принципів: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Оскільки ФОП Бабій С.П. не надав жодного установчого документа і не виконав Вашої вимоги, що «Після проведення аукціону учасник повинен протягом 1 доби опублікувати в системі оновлену пропозицію відповідно до суми вказаної в аукціоні оформлену відповідним чином.»; також не надав довідку, яку вимагав Замовник у Додатку 2 «Довідка має містити опис конкретного товару, що пропонується учасником, із обов’язковим зазначенням всіх технічних характеристик і вимог, встановлених замовником у Додатку 2.». Пропозиція ФОП Бабій С.П. в п. 3 «Дезактин для профілактики та дезинфенкції» - не містить опису конкретного товару, що не дає змоги (оскільки не зазначено ні виробника, ні ТМ товару – визначити відповідність, запропонованого «виробу» - предмету закупівлі.
Інформуємо, що Кодексом України Про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..».
Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, вимагаємо переглянути Ваше рішення про відхилення пропозиції ТОВ Т Трейд та визнати переможцем закупівлі ТОВ Т Трейд

09 жовтня 2020 року
Директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 жовтня 2020 15:50
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 11:48
Скарга UA-2020-09-22-010956-b_1.jpg
09 жовтня 2020 11:48
Скарга UA-2020-09-22-010956-b_2.jpg
09 жовтня 2020 11:48
Скарга UA-2020-09-22-010956-b_3.jpg
09 жовтня 2020 11:48
Скарга UA-2020-09-22-010956-b_4.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 20 329,68
UAH з ПДВ
20 187,84
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 21 110,88
UAH з ПДВ
20 227,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 13:33
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:32
ТТ854_Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 13:32
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Т ТРЕЙД"

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
Рішення скасоване 20 187,84
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 15:50
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Рішення скасоване 20 227,92
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 15:50
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
Відхилено 20 187,84
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:17
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 20 227,92
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 16:45

Документи

07 жовтня 2020 14:33
Протокол №10.pdf

Документи

07 жовтня 2020 15:24
Протокол №11.pdf

Документи

13 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:13
Протокол 15.pdf

Документи

19 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:42
Пртокол №16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
20 227,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:42
Пртокол №16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 11:36
Договор №46.pdf укладений
29 жовтня 2020 11:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 227,92
UAH (в тому числі ПДВ 3 012,80 UAH)